harvesting a XPC

Neaktuální a stará témata

Moderátor: Dungeon Master

Zamčeno
Jája CZE
Příspěvky: 656
Registrován: 1. 3. 2007 7.36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jája CZE »

Jojo, unikátní věci.. No, myslím že unikátní věci jsou chráněny sami od sebe. Asi jen jako opravdový idiot se objevím na desce s lukem, který Asar vyhrála kdysi dávno v turnaji, protože mně to jaksi bude stát velevážený krček. Zrovna tak s ostatními předměty. Zrovna tak to nikdo nevykoupí, její minibikinky jsou mi malé, takže zrovinka Asar bych ukradl maximálně váček s penězi a to každý obrátím, jestli není poznačený. Takže kdyby mně někdo ukradnul cokoliv unikátně mého, tak se vystavuje neúměrnému riziku odhalení. Navíc by se dala koupit u čaroděje či alchymisty tajemná mast, která pokud do mé boty vleze někdo cizí by způsobila jeho pomalou otravu a prokletí až do sedmého kolena. A když mi někdo čajzne běžný luk, boty, prsten, tak si ho buď koupím, nebo ztřískám prvního šmejda s lukem/botama/prstenem a seberu mu ten jeho.. Ale pravda je, že ty unikátní věc nejsou na první pohled patrné. Musel by být nějaký prohledávací skript. Konkrétně ten luk prostě schovat nejde, ten vidí každý, kdo kolem postavy projde, ale prsteny a drobnosti ano.
Takže by bylo mnohem snažší než bušit do hráčských postav dál mlátit skřety a krást jim ty jejich šmejdy a pod cenou je prodávat. Když Serin zastřelí pět zlobrů, tak unese možná jedno brnění a jednu palici, pak končí s dechem, takže ani nějaké extrahromadné vybíjení by nebylo. A to pořád beru fakt, že kterýkoliv z nepovedených pokusů o loot by mně mohl stát ty moje drahocenné předměty.
Alespoň v Oblivionu jsem nějak extra mrtvoly neobíral, spíše jen o cennosti. Byl to jen takový nápad. :clover:

PS: náhodou, výpravy za odcizenými věcmi z výbavy do skřetích sídlišť hmm.. :o))) A pak výpravy za věcmi z nepovedené výpravy za odcizenými věcmi a další za věcmi z výpravy za … A pak ten chudák, co by tam konečně dorazil a nemohl tu haldu předmětů posbírat a v Tirianu by si ho podali právoplatní majitelé :megalol:
-------------------------------------------------------------
Serin - Mladý, trošku urážlivý elf, toulající se po lesích a pláních na desce.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Systrém Oblivionu - ano je pěkný ale v NWN nerealizovatelný. Mám i hezčí herní systém odstraňující většinu nedostatků počítačových herních systémů, ale je téměř nerealizovatelný v NWN (téměř čti jako "bylo by potřeba rok na tom pracovat na plný úvazek alespoň 8 hodin denně").

Systém full lootu PC - nebude z důvodů vyjmenovaných Cybermisou.

Systém full lootu NPC - nebude z důvodů preference hratelnosti nad pseudorealitou. Ano možnost obrat banditu o to co držel v ruce a měl na sobě je reálnější, ale dopad na ekonomiku v NWN (hráč může odnést skoro libovolně velký balík věcí) je zdrcující a musel by být kompenzován intenzitou NPC spawnu - tj. ne spawn 10 NPC za 4 real hodiny, ale 10 NPC za 4 reálné týdny. Totéž se týká i "modrých" a lovných NPC typ kanec (víc masa, kompletní kostra, větší kůže ale delší spawn). Opět ano je to realističtější, ale mnohem méně zábavné. Navíc by bylo třeba aplikovat nějaký systém na omezení velikosti inventáře postav což by se muselo udělat ne příliš obratným způsobem.

Musíte se na to koukat z komplexního hlediska světa - napodobit realitu a vytvořit simulátor fantasy je jednoduché. Kdybych to tak chtěl tak to dávno bude hotové. Co je násobně složitější je skloubit co největší míru realističnosti s co největší mírou zábavnosti bez nějakých velkých paradoxů - a tak je dělaná Equilibrie.

Takže argument "bylo by to tak realističtější" je dost lichý. Otázka na něj zní: "a bylo by to tak lepší pro hru a svět?".
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Gran
Příspěvky: 913
Registrován: 18. 9. 2006 13.26
Bydliště: Pražské království
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gran »

Aneb si dejte na nějakém fóru (RPGforum, lopuch...) o RPG teorii vyhledávat "realističnost x hratelnost" a "uvěřitelnost" . ;)
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Zamčeno