Rozbory scén

Pokud vás napadlo jak něco zlepšit, nebo chcete něco naopak zkritizovat

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od photter »

pokud někoho opravdu zajímá víc z GNS teorie, najde hutnou a rozsáhlou diskusi tady
http://rpgforum.cz/viewtopic.php?t=5382
upozorňuju, že je to hodně teoretický a málo zábavný čtení
...terribilis ut castrorum acies ordinata...

"Bohové přicházejí a odcházejí, elfky zůstávaj." Âsar
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

Jinak z teto diskuze vystupuji, takze pripadne pripominky prosim do PM. Jak napsal photter, ty dulezite myslenky uz tu stejne zaznely.
nakuk
Příspěvky: 1
Registrován: 29. 2. 2008 14.22

atmosfera

Příspěvek od nakuk »

je to jako v realu...pozornost si musite ziskat, atmosferu musite umet vytvorit, hraci se nedaji opit rohlikem

mam ve hre tleskat bardovi, ikdyz je to strasna nuda jen proto, ze v RL s tim mel nejspis hodne prace ? to spis ,,clovek,, usne a zacne chrapat, pripadne zacne otukavat slecnu co sedi vedle neho a ze je to rusivy element v hrane scence ? takovy je holt zivot

DM casto ocekava pozornost tak nejak automaticky a casto asi i nezaslouzene

Upir na plese asi pozornost vzbudi, ale az v tu chvili, kdy utrhne hlavu prvnimu vtipalkovi, ktery ho povazuje za nejakeho komika. Pak ale zase upir riskuje, ze se v davu objevi hrdina se stribrnym mecem, ktery prerusi jeho proslov podobnym stylem.

Co mam zkusenost tak vetsinou jsou ruseny scenky, ktere jsou kycovite, hrace nezaujmou, nebo proste nepasuji do dane situace/prostredi.

Mimochodem, dost tezke je delat dramaticke scenky obecne (kdyby to tezke nebylo, tak vsichni muzou delat scenaristy nebo dramatiky), natoz pro ceskoslovenske hrace, kteri i v RL maji na kazdou situaci nejaky vtipek a milujou cerny humor.
Gran
Příspěvky: 913
Registrován: 18. 9. 2006 13.26
Bydliště: Pražské království
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gran »

Hmm... a vadí to, že jsou rušeny? Já bych řekl, že ne. A někdo, že jo! A to je přesně rozdíl mezi gamismem/simulcionalismem a narativismem. To, co se tu furt dokola řeší a nic nového z toho nevypadává a IMHO ani vypadávat nebude. Můžete se o tom bavit donekonečna, ale jediné, co můžete udělat, aby se neříkalo to samé, je zabíhat do OT a bůh ví kam ještě...

Takže, když mě omluvíte, stejně jako photter vám doporučím onu diskusi na RPG fórum (ač mě v poslání odkazu předběhl), a po vzoru cyberimíši raději půjdu .)
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Odpovědět