pokud někoho opravdu zajímá víc z GNS teorie, najde hutnou a rozsáhlou diskusi tady
http://rpgforum.cz/viewtopic.php?t=5382
upozorňuju, že je to hodně teoretický a málo zábavný čtení
Rozbory scén
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
atmosfera
je to jako v realu...pozornost si musite ziskat, atmosferu musite umet vytvorit, hraci se nedaji opit rohlikem
mam ve hre tleskat bardovi, ikdyz je to strasna nuda jen proto, ze v RL s tim mel nejspis hodne prace ? to spis ,,clovek,, usne a zacne chrapat, pripadne zacne otukavat slecnu co sedi vedle neho a ze je to rusivy element v hrane scence ? takovy je holt zivot
DM casto ocekava pozornost tak nejak automaticky a casto asi i nezaslouzene
Upir na plese asi pozornost vzbudi, ale az v tu chvili, kdy utrhne hlavu prvnimu vtipalkovi, ktery ho povazuje za nejakeho komika. Pak ale zase upir riskuje, ze se v davu objevi hrdina se stribrnym mecem, ktery prerusi jeho proslov podobnym stylem.
Co mam zkusenost tak vetsinou jsou ruseny scenky, ktere jsou kycovite, hrace nezaujmou, nebo proste nepasuji do dane situace/prostredi.
Mimochodem, dost tezke je delat dramaticke scenky obecne (kdyby to tezke nebylo, tak vsichni muzou delat scenaristy nebo dramatiky), natoz pro ceskoslovenske hrace, kteri i v RL maji na kazdou situaci nejaky vtipek a milujou cerny humor.
mam ve hre tleskat bardovi, ikdyz je to strasna nuda jen proto, ze v RL s tim mel nejspis hodne prace ? to spis ,,clovek,, usne a zacne chrapat, pripadne zacne otukavat slecnu co sedi vedle neho a ze je to rusivy element v hrane scence ? takovy je holt zivot
DM casto ocekava pozornost tak nejak automaticky a casto asi i nezaslouzene
Upir na plese asi pozornost vzbudi, ale az v tu chvili, kdy utrhne hlavu prvnimu vtipalkovi, ktery ho povazuje za nejakeho komika. Pak ale zase upir riskuje, ze se v davu objevi hrdina se stribrnym mecem, ktery prerusi jeho proslov podobnym stylem.
Co mam zkusenost tak vetsinou jsou ruseny scenky, ktere jsou kycovite, hrace nezaujmou, nebo proste nepasuji do dane situace/prostredi.
Mimochodem, dost tezke je delat dramaticke scenky obecne (kdyby to tezke nebylo, tak vsichni muzou delat scenaristy nebo dramatiky), natoz pro ceskoslovenske hrace, kteri i v RL maji na kazdou situaci nejaky vtipek a milujou cerny humor.
-
- Příspěvky: 913
- Registrován: 18. 9. 2006 13.26
- Bydliště: Pražské království
- Kontaktovat uživatele:
Hmm... a vadí to, že jsou rušeny? Já bych řekl, že ne. A někdo, že jo! A to je přesně rozdíl mezi gamismem/simulcionalismem a narativismem. To, co se tu furt dokola řeší a nic nového z toho nevypadává a IMHO ani vypadávat nebude. Můžete se o tom bavit donekonečna, ale jediné, co můžete udělat, aby se neříkalo to samé, je zabíhat do OT a bůh ví kam ještě...
Takže, když mě omluvíte, stejně jako photter vám doporučím onu diskusi na RPG fórum (ač mě v poslání odkazu předběhl), a po vzoru cyberimíši raději půjdu .)
Takže, když mě omluvíte, stejně jako photter vám doporučím onu diskusi na RPG fórum (ač mě v poslání odkazu předběhl), a po vzoru cyberimíši raději půjdu .)
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila