Jelikoz tyto zbrane maji 'neklasicke' oznaceni typu, plyne z toho nekolik veci:
- na zbrane techto typu nejsou featy typu weapon focus, weapon specialization, atd.
- nefunguji na ne kouzla jako flame weapon (engine si asi mysli, ze nejde o zbran)
Resenim by asi bylo, priradit tyto pridane zbrane do existujicich kategorii, ktere engine zna.
CEPove zbrane
Moderátor: Dungeon Master
CEPove zbrane
"Boj byt nevycerpatelna zdroj zabava i pouceni." - Vugar Malshurd
Re: CEPove zbrane
obavam se, ze tohle reseni je stejne problematicke - ony ty zbrane maji mam pocit novy typ aby mely take nove zakladni vlastnosti. pokud ji priradis k standardnimu typu, tak se z toho stane jen novy vzhled pro standardni zbran. tedy moc do toho nevidim, ale mam dojem, ze tak to v NwN funguje. kdyztak me nekdo opravte...Lord Xeen píše:Jelikoz tyto zbrane maji 'neklasicke' oznaceni typu, plyne z toho nekolik veci:
- na zbrane techto typu nejsou featy typu weapon focus, weapon specialization, atd.
- nefunguji na ne kouzla jako flame weapon (engine si asi mysli, ze nejde o zbran)
Resenim by asi bylo, priradit tyto pridane zbrane do existujicich kategorii, ktere engine zna.
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.
-
- Příspěvky: 6701
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Přiřadit to ke stávajícímu typu nejde už jen díky modelu - nejsou kompatibilní. Stejně tak jak píše Stoupa charakteristiky typu poškození, velikosti poškození, rozsah critikalu, koeficient kritikalu a další desítky parametrů jsou vztaženy ke skupině. Navíc by se muselo jednat o zásah do haků a navíc do CEPu (např. nějakým přepisným hakem) což by mohlo vnést dost nestability.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Re: CEPove zbrane
To přece není problém, ne?Lord Xeen píše:Jelikoz tyto zbrane maji 'neklasicke' oznaceni typu, plyne z toho nekolik veci:
- na zbrane techto typu nejsou featy typu weapon focus, weapon specialization, atd.
- nefunguji na ne kouzla jako flame weapon (engine si asi mysli, ze nejde o zbran)
Resenim by asi bylo, priradit tyto pridane zbrane do existujicich kategorii, ktere engine zna.

Hluchý slepec někdy vidí a slyší lépe než zdravý, kdož však odmítá vidět věci tak, jak jsou a neumí naslouchat