Skill Jízda
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
Skill Jízda
Zajímalo by mě, jestli a jak bude fungovat na EQ skill "Jízda".
Jinak jsem si při zkoušce v EQ bázi všiml, že je to bráno jako cross-class skill u paladina (testoval jsem to jen u něj), ačkoli by k němu měla údajně mít přístup všechna povolání.
Jinak jsem si při zkoušce v EQ bázi všiml, že je to bráno jako cross-class skill u paladina (testoval jsem to jen u něj), ačkoli by k němu měla údajně mít přístup všechna povolání.
- Nalk
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 12. 2. 2007 18.50
- Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
- Kontaktovat uživatele:
Paladin ano.. všichni neRide
From NWNWiki
Jump to: navigation, search
The character has spent time training to use a horse in combat, and can perform actions unskilled people cannot.
* Ability: dexterity
* Classes: arcane archer, barbarian, blackguard, champion of Torm, fighter, paladin, purple dragon knight, ranger
* Cross-class: yes
* Requires training: no
* Note: Horses and the ride skill are only used in the premium module "Neverwinter Nights - Wyvern Crown of Cormyr" and specific community-made modules.
Naposledy upravil(a) Nalk dne 24. 7. 2008 20.23, celkem upraveno 1 x.
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
- Nalk
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 12. 2. 2007 18.50
- Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
- Kontaktovat uživatele:
Ikkie: dle notace z wiki, bych hádal, že na EQ nic.. spíš v nějakých BioWare modulech navíc
PS: zeditoval jsem příspěvek aby šlo vidět dle čeho to beru
EDIT: ok.. když nanic tak nanic, ale i tak si neodpustím:
- Labir zavedl koně z CEPů, koně z 1.69 jak psal neví jestli přidá
- před 1.69 se na koni jezdilo na EQ bez jakéhokoliv skillu, problém byl spíše sehnat koně
sečteno: skill naprd
PS: zeditoval jsem příspěvek aby šlo vidět dle čeho to beru
EDIT: ok.. když nanic tak nanic, ale i tak si neodpustím:
- Labir zavedl koně z CEPů, koně z 1.69 jak psal neví jestli přidá
- před 1.69 se na koni jezdilo na EQ bez jakéhokoliv skillu, problém byl spíše sehnat koně
sečteno: skill naprd

Naposledy upravil(a) Nalk dne 24. 7. 2008 20.31, celkem upraveno 1 x.
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Tak mě napadá, pokud by se zaváděli Bioware koně, bylo by možné ty CEPové koně trochu rozšířit? Ty Bioware koně totiž ve vstahu s tím skillem a myslím, že i featy přidávají bonusy do obrany, pohybu a možná i ještě do něčeho a poskytují jezdci taktickou výhodu (což je v souladu s tím současným povolením, které je potřeba), kdežto CEPové koně dávají "pouze" bonus k pohybu, takže by třeba bylo možné je udělat dostupnější jako cestovní koně (pro které by nebylo potřea povolení) a z Bioware koňu udělat koně válečné? Tím nechci říct, že by koně měl mít každý, jen jsem za dobu, kdy jsme tu hrál žádného koně neviděl (nějakou dobu jsem tu nehrál, ale nemyslím, že by se něco změnilo)
Když o tom tka přemýšlím, jak to bude s tím paladinským koněm, kterého paladinové dostávají na 3. lvlu jako summon?
Když o tom tka přemýšlím, jak to bude s tím paladinským koněm, kterého paladinové dostávají na 3. lvlu jako summon?
Bratrstvo zabanovaných!
To je obratností..
EDIT: OT, ale ten co ten feat dělal asi musel mít sakra v lásce zloděje
EDIT: OT, ale ten co ten feat dělal asi musel mít sakra v lásce zloděje

Naposledy upravil(a) Alfray dne 24. 7. 2008 22.08, celkem upraveno 1 x.
acc.:skarbi
postavy: Luthor Waldenn
postavy: Luthor Waldenn
-
- Příspěvky: 6701
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Skill Jízda je zbytečný. U nových postav je pouze z důvodu že se při vytváření postavy nepřihlíží k hakům světa. Tj. protože je do NWN implementovaný výrobcem a nemohu jej odstranit. Postava se v NWN vytváří zcela mimo haky (proto jsou taky ovládací featy až na 2. levelu).
Dokonce se Jízdy může na postavě objevit i DM feat (samozřejmě nefunkční) neboť vzhledem k tomu, že bylo oficiálně vyhlášeno že patch 1.68 je poslední tak nebylo počítáno s tím že budou přidávány nové oficiální featy, takže Jízda třeba koliduje s EQ DM featem práce. Postavy jej stejně nemohou použít - má v sobě hlídátko jako všechny DM a WB nástroje proti použití mimo DM připojení.
Ignorujte ho.
Dokonce se Jízdy může na postavě objevit i DM feat (samozřejmě nefunkční) neboť vzhledem k tomu, že bylo oficiálně vyhlášeno že patch 1.68 je poslední tak nebylo počítáno s tím že budou přidávány nové oficiální featy, takže Jízda třeba koliduje s EQ DM featem práce. Postavy jej stejně nemohou použít - má v sobě hlídátko jako všechny DM a WB nástroje proti použití mimo DM připojení.
Ignorujte ho.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.