Sebepoškození se zlomenimami a podobně

Pokud vás napadlo jak něco zlepšit, nebo chcete něco naopak zkritizovat

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Odpovědět
kokosak
Příspěvky: 2954
Registrován: 17. 8. 2007 18.49
Kontaktovat uživatele:

Sebepoškození se zlomenimami a podobně

Příspěvek od kokosak »

Tak mi napadlo, nešlo by dát do "sebepoškození" i věci jako zlomeniny, slepota a podobné pěkné věcičky? Jasně, da se to hrát aj bez toho, ale člověk se kolikrát zapomene... a pak ani neví, kde mu to, případně čím mu to vlastně vyléčej.… kdyš to chce léčit samo ;)
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
Carda
Příspěvky: 32
Registrován: 23. 9. 2007 14.56
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Carda »

zajímavé,byl bych pro,hlavně se mi líbí to sebepoškození slepotou :bigwink:
Jiper
Příspěvky: 150
Registrován: 24. 12. 2006 15.49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jiper »

To já si užívám už teď a runu nepotřebuju, chápu že je to ooc zneužitelné že ve vyhrocené situaci to hráč neustojí, ale když to neustojí, stejnak to někdo pozná :biggrin:
"Inu, rád bych..." Zachariash
Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2560
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nalk »

Asi jste ještě nehráli se slepotou, že se k ní tak hlásíte :megalol:
Otázka je: když na sebe naaplikujete slepotu, jak by se to vracelo zpět? POkud to myslíte jako permanentní poškození, tak o to můžete požádat DM no ne? a jinak by pak vracení zpět mohlo fungovat opět nějak zneužitelně.. :ermm:
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Jiper
Příspěvky: 150
Registrován: 24. 12. 2006 15.49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jiper »

Věř, že s ní současně hraju (a IC jsem to doufám zařídil nepermanentně) a je to vážně příjemná změna:) Člověk pak musí hrát RP dokonce i v pohybu po městě :)
"Inu, rád bych..." Zachariash
Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2560
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nalk »

Jiper píše:Věř, že s ní současně hraju (a IC jsem to doufám zařídil nepermanentně) a je to vážně příjemná změna:) Člověk pak musí hrát RP dokonce i v pohybu po městě :)
Soucítím s tebou :biggrin:
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
kokosak
Příspěvky: 2954
Registrován: 17. 8. 2007 18.49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kokosak »

I ja sem si se slepotou zahrál, takže vim jaký to je... BEZVA :biggrin:

jinak návrat - stejně jako u "poškození" si to mužeš nechat udělat v chrámu.… doufam? :bigwink:
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
laty
Příspěvky: 89
Registrován: 7. 4. 2007 22.07
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od laty »

Slepota není problém,ale hluchota k tomu... :dry:
Vugi
Příspěvky: 836
Registrován: 25. 10. 2007 14.14
Bydliště: Luštěnice - Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

re

Příspěvek od Vugi »

kokosak píše:I ja sem si se slepotou zahrál, takže vim jaký to je... BEZVA :biggrin:

jinak návrat - stejně jako u "poškození" si to mužeš nechat udělat v chrámu.… doufam? :bigwink:
Zkus uhrát němého Eze :megalol: :megalol:
EQ screeny: http://vugi.xf.cz/
Carda
Příspěvky: 32
Registrován: 23. 9. 2007 14.56
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Carda »

jen mě napadlo když sme u těch zlomenin,co třeba že by třeba pokud by postava v boji dostala nějaká procenta zranění mohlo by se jí stát že se jí že se jí třeba zlomí ruka či nějaký postih(bylo by to pěkný taky u nepřátel :biggrin: ) a vyléčí se jí to až bude NEZRANĚN,vono totiž když má postava plnou kondičku-může bez problémů běhat,bojovat a tak a je TÉMĚŘ MRTEV je trošku podivné :bigwink:
Uživatelský avatar
sciorp
Příspěvky: 1991
Registrován: 31. 3. 2007 19.54
Bydliště: Hag Hargol
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sciorp »

s téměř mretev to divný je ale na druhou stranu u badly wounded mi to přijde vcelku normální sic z tebe teče krev kde to jen jde ale pořád můžou být ta zranění pouze povrchová a IMHO nápis nad postavičkou je pouze OOC info, tudíž by nemělo hru vůbec ovlivnit.
PODPIS
Roma
Příspěvky: 426
Registrován: 21. 5. 2008 17.39

Příspěvek od Roma »

Ono by to halvně dost změnilo způsob boje (myslím) tak napřklad bojovník je vážně zraněn a přitom mu zbývá víc životů než třeba úplně zdravýmu mágovi. A kdyby ten bojovník byl za to penalizovanej (zpomalenej), asi by už toho moc nezvládl.
Roma Spouštěč pro Equilibrii 2.0 NWN Camera mod Listování v PM

Get the ability to choose: (.Y.) (oYo) (.)(.) (*)(*) (o)(0)
Jiper
Příspěvky: 150
Registrován: 24. 12. 2006 15.49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jiper »

Jen polemizujte dál nad tim, jak by mohli být dungeony ještě těžší se zlomenimana :megalol: God damn you :megalol:
"Inu, rád bych..." Zachariash
drake127
Příspěvky: 1753
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od drake127 »

Nelíbí se mi jakýkoliv systém, který mi na základě stavu životů (což může znamenat cokoliv) řekne "Teď máš zlomenou nohu, tak kulhej."

Dobrovolné zlomeniny si můžu zahrát sám (zpomalovátko postavy mám, spell failure si nasimuluju), takže systém bych spíš nepoužíval.

Nezapomínejte, že léčení zlomenin je pro kleriky zívačka.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
Odpovědět