Sebepoškození se zlomenimami a podobně
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
Sebepoškození se zlomenimami a podobně
Tak mi napadlo, nešlo by dát do "sebepoškození" i věci jako zlomeniny, slepota a podobné pěkné věcičky? Jasně, da se to hrát aj bez toho, ale člověk se kolikrát zapomene... a pak ani neví, kde mu to, případně čím mu to vlastně vyléčej.… kdyš to chce léčit samo ;)
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
- Nalk
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 12. 2. 2007 18.50
- Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
- Kontaktovat uživatele:
Asi jste ještě nehráli se slepotou, že se k ní tak hlásíte
Otázka je: když na sebe naaplikujete slepotu, jak by se to vracelo zpět? POkud to myslíte jako permanentní poškození, tak o to můžete požádat DM no ne? a jinak by pak vracení zpět mohlo fungovat opět nějak zneužitelně..
Otázka je: když na sebe naaplikujete slepotu, jak by se to vracelo zpět? POkud to myslíte jako permanentní poškození, tak o to můžete požádat DM no ne? a jinak by pak vracení zpět mohlo fungovat opět nějak zneužitelně..
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
- Nalk
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 12. 2. 2007 18.50
- Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
- Kontaktovat uživatele:
Soucítím s tebouJiper píše:Věř, že s ní současně hraju (a IC jsem to doufám zařídil nepermanentně) a je to vážně příjemná změna:) Člověk pak musí hrát RP dokonce i v pohybu po městě :)
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
-
- Příspěvky: 836
- Registrován: 25. 10. 2007 14.14
- Bydliště: Luštěnice - Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
re
Zkus uhrát němého Ezekokosak píše:I ja sem si se slepotou zahrál, takže vim jaký to je... BEZVA
jinak návrat - stejně jako u "poškození" si to mužeš nechat udělat v chrámu.… doufam?
EQ screeny: http://vugi.xf.cz/
jen mě napadlo když sme u těch zlomenin,co třeba že by třeba pokud by postava v boji dostala nějaká procenta zranění mohlo by se jí stát že se jí že se jí třeba zlomí ruka či nějaký postih(bylo by to pěkný taky u nepřátel ) a vyléčí se jí to až bude NEZRANĚN,vono totiž když má postava plnou kondičku-může bez problémů běhat,bojovat a tak a je TÉMĚŘ MRTEV je trošku podivné
Ono by to halvně dost změnilo způsob boje (myslím) tak napřklad bojovník je vážně zraněn a přitom mu zbývá víc životů než třeba úplně zdravýmu mágovi. A kdyby ten bojovník byl za to penalizovanej (zpomalenej), asi by už toho moc nezvládl.
Roma Spouštěč pro Equilibrii 2.0 NWN Camera mod Listování v PM
Get the ability to choose: (.Y.) (oYo) (.)(.) (*)(*) (o)(0)
Get the ability to choose: (.Y.) (oYo) (.)(.) (*)(*) (o)(0)
Nelíbí se mi jakýkoliv systém, který mi na základě stavu životů (což může znamenat cokoliv) řekne "Teď máš zlomenou nohu, tak kulhej."
Dobrovolné zlomeniny si můžu zahrát sám (zpomalovátko postavy mám, spell failure si nasimuluju), takže systém bych spíš nepoužíval.
Nezapomínejte, že léčení zlomenin je pro kleriky zívačka.
Dobrovolné zlomeniny si můžu zahrát sám (zpomalovátko postavy mám, spell failure si nasimuluju), takže systém bych spíš nepoužíval.
Nezapomínejte, že léčení zlomenin je pro kleriky zívačka.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.