Nulový pud sebezáchovy
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
-
- Příspěvky: 1309
- Registrován: 13. 4. 2006 21.03
- Bydliště: Olduvaiská rokle v Tanzánii
- Kontaktovat uživatele:
Ty jsi rozebíral konkrétní situaci (u které jsi možná ani nebyl) a nevím, jak chceš tvoje "dojmy" z této scény nějak rozumně zobecnit na "Nulový pud sebezáchovy", který se v tomto topicu řeší.Street_cz píše:tak v podstatě ste rozebrali přesně to, co jsem napsal výše.… myslím že to už nemá cenu dál rozebírat, protože to co jsem řek tu padlo i od jiných hráčů
a tahleta věta mě neskutečně irituje:
zlášť pokud ji vypustíš v tomto topicu, kde se imo může diskuze ještě někam posunoutmyslím že to už nemá cenu dál rozebírat
Think, then write. Never do this in reverse order.
"Kdyby brány vnímání byly průzračné, každá věc by se člověku jevila taková, jaká je, neskonalá."
(William Blake)
(William Blake)
-
- Příspěvky: 1136
- Registrován: 10. 3. 2008 15.36
- Bydliště: v koši (nejnižší patro)
- Kontaktovat uživatele:
já myslel tu konrétní situaci …. a iOneHeart píše:Ty jsi rozebíral konkrétní situaci (u které jsi možná ani nebyl) a nevím, jak chceš tvoje "dojmy" z této scény nějak rozumně zobecnit na "Nulový pud sebezáchovy", který se v tomto topicu řeší.Street_cz píše:tak v podstatě ste rozebrali přesně to, co jsem napsal výše.… myslím že to už nemá cenu dál rozebírat, protože to co jsem řek tu padlo i od jiných hráčů
a tahleta věta mě neskutečně irituje:zlášť pokud ji vypustíš v tomto topicu, kde se imo může diskuze ještě někam posunoutmyslím že to už nemá cenu dál rozebírat
Think, then write. Never do this in reverse order.
k ní patřilo (mno, holt nejsem tak rychlej abych to umístil ve správným pořadí)myslím že to už nemá cenu dál rozebírat
tímto se omlouvám za zmatky
Safira Isil - 3.1.1121 popravena katovou sekyrou
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
povídání o výpravě přesunuto sem:
viewtopic.php?t=3396
(nejradši bych pročistil i tu mantikoří debatu, ale to bude trochu složitější, rád to přenechám někomu jinému. I to rozhodnutí, zda ji vůbec má smysl čistit...)
viewtopic.php?t=3396
(nejradši bych pročistil i tu mantikoří debatu, ale to bude trochu složitější, rád to přenechám někomu jinému. I to rozhodnutí, zda ji vůbec má smysl čistit...)
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Opravdu by bylo fajn, když už postava potká něco neznámého se tak k tomu chovat. Nevíte co to je, co tam dělá, co to chce. Nemá to jmenovku nad sebou a není to modrý. Možná sem to jen já, ale osobně bych se nezačal vybavovat o prodeji kožek dřív, než bych si zjistil situaci.
Království za zmizení jmenovky v proměně!
Království za zmizení jmenovky v proměně!
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
jojo bylo by to fakt stylový kdyby zmizela jmenovka přeci je ještě popis postavy kerej právě určuje a dá se stále měnit což by hru posunula pořádně a hráči by si aspoň pořádně prohlédli popisek postavy, protože to jistě všichni nedělají a teĎ by jim to moc pomohlo
edit: jinak stejně by Eze poznali kdyby si zobrazily player list :)
edit: jinak stejně by Eze poznali kdyby si zobrazily player list :)
Dungo Dar - Sférální cestovatel a badatel
Bujón syn Krutóna - já sů Cechmistr Černého draka, kovářisko, vobchodník, žoldák ha krakenobijec Bujón Syn Krutóna (je to Bujný Kruťák ne polívka)
Narilyn - princezna z kanálu
Frory Bulínková - mamonínské čerstvě vykvetlé poupě
Ryta Splinter - milá, citlivá, chápavá občas potřeštěná elfka stále zrající - MIN(Missed in Nature)
Brumla Bulldozer(Bejkoun) - milý, krásný a přátelský trpaslík - MIA(Missed in Action)
Bujón syn Krutóna - já sů Cechmistr Černého draka, kovářisko, vobchodník, žoldák ha krakenobijec Bujón Syn Krutóna (je to Bujný Kruťák ne polívka)
Narilyn - princezna z kanálu
Frory Bulínková - mamonínské čerstvě vykvetlé poupě
Ryta Splinter - milá, citlivá, chápavá občas potřeštěná elfka stále zrající - MIN(Missed in Nature)
Brumla Bulldozer(Bejkoun) - milý, krásný a přátelský trpaslík - MIA(Missed in Action)
-
- Příspěvky: 1136
- Registrován: 10. 3. 2008 15.36
- Bydliště: v koši (nejnižší patro)
- Kontaktovat uživatele:
přesně, když hráč chce, není problém zjistit, o koho jde... takže zmizení jmenovky by moc neřešilo (i když, jak kdy... a stejně nakonec dojde na to, jak to přijme hráč a jak moc do toho to OOC zatáhne, ať tam je jmenovka, nebo není)Tomyn píše:jojo bylo by to fakt stylový kdyby zmizela jmenovka přeci je ještě popis postavy kerej právě určuje a dá se stále měnit což by hru posunula pořádně a hráči by si aspoň pořádně prohlédli popisek postavy, protože to jistě všichni nedělají a teĎ by jim to moc pomohlo
edit: jinak stejně by Eze poznali kdyby si zobrazily player list :)
Safira Isil - 3.1.1121 popravena katovou sekyrou
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
Permanentní smrt na Vás na všechny a hned tam bude pud sebezáchovy... Nicméně, po dloooouhé době jsem se podíval na druhou stranu se svou postavou, do chrámu to bylo daleko, takže než mě tam trpasličí spolubojovník dones, prohlížel jsem si tam úmrtní listiny na nástěnce... A můžu říct, že třeba taková postava Ch. T. se s tím umíráním nesere. To je teprv ztráta pudu sebezáchovy. Zabral stránku a půl, upozorňuji, v kuse. Ale takových už tu bylo...
Co se kokosákova případu týče... U trpaslíka to chápu, můj Catigern utíkal i před gorgolou, když ji ještě neznal... (teď už by se snažil dát té gorgole po držce taky)… Mantikoře utíkám vždy. Pokud trpaslíci ne, inu ať... Doufám, že to pro ně ovšem platí i v jeskyních. Pokud jde o to strašení... Proměna v potvoru nemusí být pravda nutně vystrašující, ale taky provokující.
Pokud jde o ty jmenovky... to je tak těžké vykašlat se na to, jakou barvu (modrou/červenou) ten druhý má a co má nad sebou napsáno? Je to stejná metagame jako - tohle není potvora ale DM... Popravdě. Mě někdy děsně štve, že je bandita červený a má nad sebou jmenovku, obzvláště, když od něj potřebuji zjistit informace a on jak debil furt útočí a útočí zcela bez pudu sebezáchovy...
Ovšem ke cti většiny potvor, když maj na kahánku, utíkaj... Bohužel jim to dlouho nevydží a pak, sice s pár životy, útočí zas...
Co se kokosákova případu týče... U trpaslíka to chápu, můj Catigern utíkal i před gorgolou, když ji ještě neznal... (teď už by se snažil dát té gorgole po držce taky)… Mantikoře utíkám vždy. Pokud trpaslíci ne, inu ať... Doufám, že to pro ně ovšem platí i v jeskyních. Pokud jde o to strašení... Proměna v potvoru nemusí být pravda nutně vystrašující, ale taky provokující.
Pokud jde o ty jmenovky... to je tak těžké vykašlat se na to, jakou barvu (modrou/červenou) ten druhý má a co má nad sebou napsáno? Je to stejná metagame jako - tohle není potvora ale DM... Popravdě. Mě někdy děsně štve, že je bandita červený a má nad sebou jmenovku, obzvláště, když od něj potřebuji zjistit informace a on jak debil furt útočí a útočí zcela bez pudu sebezáchovy...
Ovšem ke cti většiny potvor, když maj na kahánku, utíkaj... Bohužel jim to dlouho nevydží a pak, sice s pár životy, útočí zas...
Naposledy upravil(a) Aefar dne 2. 7. 2009 8.48, celkem upraveno 1 x.
* Catigern
* Albrecht Prskotřesk
† Bolthorm syn Thrudgelmův
Víš co, i útok je aspoň nějaká reakce. Tady bohužel mluvím o úplné ignoraci faktu že tam nějaká potvora stojí. Alespoň mě to připadalo, jako že to bylo hodně "tak sem utek červenýmu spawnu a kouká na mě modrý PC, dem řešit důležitý věci jako rozdělení lootu". Celou dobu sem měl sto chutí je prostě zfleku zabít, jenže scházel IC důvod.
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
No, je koukam na case se vzit Mantikoru na prochazku a dat ji jmenovku Ezechielkokosak píše:Víš co, i útok je aspoň nějaká reakce. Tady bohužel mluvím o úplné ignoraci faktu že tam nějaká potvora stojí. Alespoň mě to připadalo, jako že to bylo hodně "tak sem utek červenýmu spawnu a kouká na mě modrý PC, dem řešit důležitý věci jako rozdělení lootu". Celou dobu sem měl sto chutí je prostě zfleku zabít, jenže scházel IC důvod.
-
- Příspěvky: 236
- Registrován: 28. 12. 2008 2.37
- Kontaktovat uživatele:
.
no nevím o jakou šlo přesně situaci, ale má postava by si klidně začala povídat s drakem kdyby na ni neutočil ať už je tu pc či npc (už vidím jak si na mě někde počíha Ez nebo nějaký DM s velice přátelskou obludou s postraními umysly ).
Jednou jsme potkal bugliho banditu co byl červenej ale chodil jako by mě neviděl tak jsem s nim pokecal a zahrál to jako že semnou nechce bojovat a ja šel v klidu dál, nutno podotknout že pak na mě přece jen vlítl
No ne každá postava je takovej blázen jako ta moje, ale zase si nemyslím že by měla každá zdrhat jen pro to že někde pobíhá nějaká obludka, která jim navíc nic nedělá, tím chci říct nemusí to být vždy nutně metagame i když to tak vypadá... Ale jak říkám nevím přesně jaká byla ta konkrétní situace, pokud nereagovali vubec tak bych je s čistým svědomím zabil/napadnul myslím že by to pro ně bylo více než poučné...
Jednou jsme potkal bugliho banditu co byl červenej ale chodil jako by mě neviděl tak jsem s nim pokecal a zahrál to jako že semnou nechce bojovat a ja šel v klidu dál, nutno podotknout že pak na mě přece jen vlítl
No ne každá postava je takovej blázen jako ta moje, ale zase si nemyslím že by měla každá zdrhat jen pro to že někde pobíhá nějaká obludka, která jim navíc nic nedělá, tím chci říct nemusí to být vždy nutně metagame i když to tak vypadá... Ale jak říkám nevím přesně jaká byla ta konkrétní situace, pokud nereagovali vubec tak bych je s čistým svědomím zabil/napadnul myslím že by to pro ně bylo více než poučné...
Naposledy upravil(a) Bruciacullo dne 1. 7. 2009 10.11, celkem upraveno 2 x.
Gallinacio - Hrebogův válečník, otec Arminie, šťastně ovdovělý
Vanessa Raumo - Emocionálně labilní mrcha
http://www.youtube.com/watch?v=rrtpOVTX5NA
Vanessa Raumo - Emocionálně labilní mrcha
http://www.youtube.com/watch?v=rrtpOVTX5NA
-
- Příspěvky: 236
- Registrován: 28. 12. 2008 2.37
- Kontaktovat uživatele:
to zase bude nával na druhý straněcybermisa píše:No, je koukam na case se vzit Mantikoru na prochazku a dat ji jmenovku Ezechielkokosak píše:Víš co, i útok je aspoň nějaká reakce. Tady bohužel mluvím o úplné ignoraci faktu že tam nějaká potvora stojí. Alespoň mě to připadalo, jako že to bylo hodně "tak sem utek červenýmu spawnu a kouká na mě modrý PC, dem řešit důležitý věci jako rozdělení lootu". Celou dobu sem měl sto chutí je prostě zfleku zabít, jenže scházel IC důvod.
Gallinacio - Hrebogův válečník, otec Arminie, šťastně ovdovělý
Vanessa Raumo - Emocionálně labilní mrcha
http://www.youtube.com/watch?v=rrtpOVTX5NA
Vanessa Raumo - Emocionálně labilní mrcha
http://www.youtube.com/watch?v=rrtpOVTX5NA
S tím bych byl trochu opatrný. Ono, vzít si pernamentní smrt v nwn je dost ošemetné. Nejednou se mi stalo, že má postava zemřela kvůli lagu. Chvíli nic nevidíš a pak seš mrtvej. i v relativně bezpečné lokaci. Nebo.. jdeš, jdeš, klikneš na přechod a ejhle, za přechodem lítej medvěd a tvoje kosti po vydatné svačině. Jenom, protože ho někdo škádlil, tak na to doplatíš, kvůli přechodu.… souhlasím s pernamentní smrtí v cvc, už s ní máš pud sebezáchovi před ostatními hráči. O to tu přeci jde. Ale ta celková, je to dost riziko, může ti to ošklivě zkazit hru kvůli lagům. A to jsem ještě nemluvil o nwn chybě, která skrývá creatury a ty je nevidíš.…Aefar píše:Permanentní smrt na Vás na všechny a hned tam bude pud sebezáchovy... Nicméně, po dloooouhé době jsem se podíval na druhou stranu se svou postavou, do chrámu to bylo daleko, takže než mě tam trpasličí spolubojovník dones, prohlížel jsem si tam úmrtní listiny na nástěnce... A můžu říct, že třeba taková postava Chricho Tane se s tím umíráním nesere. To je teprv ztráta pudu sebezáchovy. Zabral stránku a půl, upozorňuji, v kuse. Ale takových už tu bylo...
Mám-li být upřímný, je tu mnoho postav, které si příliš vyskakují a to jen třeba kvůli lvlu. Nejhorší by na té cvc smrti bylo to, že by si na to hráči museli zvyknout a hrát mnohem opatrněji než ted hrají. Protože mi vážně přijde, že si mnozí vyskakují a dávají své sympatie, především ty negativní příliš najevo. A to by je v reálném světě mohlo stát víc, než si člověk dokáže představit. Nikdy nevíš na koho narazíš. A bohumžel, v tomto světě když někomu rozbiješ chlebárnu, nic si z toho nevezme. Hráče to nebolí a postava si zajde do chrámu, pošle tě do hřídele zas a zas, dokud ji nezabiješ. To ale stojí jen xp a chvíli na druhé straně. Což, budme k sobě upřímní, kolik z hráčů to vytrhne? Taková CvC smrt, ta by byla o něčem jiném. Ale, samozřejmě, aby byla EQ hratelná, chtělo by to okolo CvC smrti přísná pravidla. A aby hráč mohl někoho zabít, musel by proto mít opravdový důvod, byla by třeba nutná konzultace s DM atp. To je jen taková moje idea...Jon píše:"Povinná" permanentní smrt v CvC by se mi taky líbila, ovšem vždycky se najde idiot, který si chce dokazovat sílu vlastní postavičky a sem tam někomu zkazí hru (a to skoro bez IC důvodu), což je bohužel dost silný důvod, proč se "nedá" zavést plošně.
Edit: Ale, chce to najít kompromis mezi ,,ochuzováním světa´´ a perm smrtí v cvc.
Kdo chce hrat na permku, muze, staci si vzit prislusne extras. Zavadet ovsem permku plosne a povinne je na dlooouhou debatu (flame)Jon píše:"Povinná" permanentní smrt v CvC by se mi taky líbila, ovšem vždycky se najde idiot, který si chce dokazovat sílu vlastní postavičky a sem tam někomu zkazí hru (a to skoro bez IC důvodu), což je bohužel dost silný důvod, proč se "nedá" zavést plošně.