Runa oslabení v boji

Pokud vás napadlo jak něco zlepšit, nebo chcete něco naopak zkritizovat

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Odpovědět
Uživatelský avatar
Jon
Příspěvky: 2513
Registrován: 2. 4. 2007 10.28
Bydliště: Thalie
Kontaktovat uživatele:

Runa oslabení v boji

Příspěvek od Jon »

Napadla mne taková věc týkající se cvičného boje (a nejen něj) - nešla by podobně jako např. runa zpomalení pohybu vytvořit runa oslabení v boji? (Např. o -1/-10 do útoku nebo zranění...?).

Přineslo by to krom různých výhod jako možné bitky na pěsti bez následků smrti (a další nepřeberné zábavné možnosti) např. ulevení paletě tím, že místo x druhů cvičných zbraní by byly tyhle věci možné řešit runou...?

Součástí runy by samozřejmě byla i volba "zruš postihy"…

Netuším, je-li to technicky možné.
Kraki Skengdrang
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Re: Runa oslabení v boji

Příspěvek od labir »

Jon píše:Napadla mne taková věc týkající se cvičného boje (a nejen něj) - nešla by podobně jako např. runa zpomalení pohybu vytvořit runa oslabení v boji? (Např. o -1/-10 do útoku nebo zranění...?).

Přineslo by to krom různých výhod jako možné bitky na pěsti bez následků smrti (a další nepřeberné zábavné možnosti) např. ulevení paletě tím, že místo x druhů cvičných zbraní by byly tyhle věci možné řešit runou...?

Součástí runy by samozřejmě byla i volba "zruš postihy"…

Netuším, je-li to technicky možné.
Velmi špatně. Lze pouze oslabit útok a obranu a i to zlobí. Takže by ten souboj vypadal jako hádka dvou důchodců - hodně křiku, máchání rukama nohama ale ani jeden druhého netrefí.
Naposledy upravil(a) labir dne 25. 11. 2008 22.17, celkem upraveno 1 x.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Uživatelský avatar
Jon
Příspěvky: 2513
Registrován: 2. 4. 2007 10.28
Bydliště: Thalie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jon »

Škoda, škoda :)
Kraki Skengdrang
kokosak
Příspěvky: 2954
Registrován: 17. 8. 2007 18.49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kokosak »

Taky ovšem mužeš použivat animace a hvězdičky. Copa na šecko potřebujete systém? :bigwink:
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
Uživatelský avatar
Jon
Příspěvky: 2513
Registrován: 2. 4. 2007 10.28
Bydliště: Thalie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jon »

kokosak píše:Taky ovšem mužeš použivat animace a hvězdičky. Copa na šecko potřebujete systém? :bigwink:
Díky za radu, ale souboj například v klání celý ve hvězdičkách se mi nějak nezamlouvá.
Kraki Skengdrang
Grunt
Příspěvky: 226
Registrován: 23. 5. 2006 20.56
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Grunt »

Podle mě tak jak to je je idealní. Nevidím důvod proč by někdo po ráně pěstí, nebo kusem klacku, nemohl umřít...

A co se týče cvičných soubojů, kdy například jedna postava druhé předává své zkušenosti tam je použití hvězdiček na místě...
Grombald Sveřepý: Jeden hrozně sekernaty,věčně nasraný trpaslík, kterého se sám někdy bojím.
Rumbard Tarkaren:"To je tak, když dosi sére Grombálda"

Corvien:Jedna kouzelná kouzelnice.
Uživatelský avatar
Jon
Příspěvky: 2513
Registrován: 2. 4. 2007 10.28
Bydliště: Thalie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jon »

Myslím si, že v tomhle topicu už se nic nového nevymyslí :) Prosím o smazání.

EDIT: Gruntovi: Krom jiného se to hodí k předstírání toho, že je postava v boji slabší než vypadá, například na výpravě nebo v jiných soubojích (nebo když chce dát low level postavě při boji v CvC, ať už přátelském nebo ne, šanci) - to jsou vesměs věci, které hvězdičkami řešit nelze (resp. lze, ale někteří to zkrátka neuhrají). Zároveň by to mohlo reprezentovat jakousi schopnost postavy kontrolovat sílu úderů, které dává. Výhod hvězdiček jsem si samozřejmě vědom.

Nicméně runu nelze udělat, takže jsou další diskuze zbytečné.
Kraki Skengdrang
Odpovědět