Hledání pouštního skla
Moderátoři: World Builder, Dungeon Master
-
- Příspěvky: 125
- Registrován: 9. 11. 2008 19.38
- Kontaktovat uživatele:
Hledání pouštního skla
Erik se postaví přímo na spražený písek po úderu blesku, a nenajde žádný surovinový zdroj na těžení, po hledání :) tak samo funguje za hobitínem když se postavím do políčka bílých lilií Je to chyba nebo je to v pořádku?
- Charakter postavy je jako noční obloha, roste, rozpíná se, tmavne a nad ránem prostupuje světlem, nejde ohraničit ani přesně definovat
- Orin Ruthrakkar - muž na stezce poznání
Acc: Smajdalf.cz
- Orin Ruthrakkar - muž na stezce poznání
Acc: Smajdalf.cz
- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
Mušle, stejně jako pouštní sklo, byly už od začátku hodně náročné na správné sbírání, bez pořádného tréninku jsi nenasbíral skoro nic. Po EQ3 se dost hnulo s obtížností hledání mušlí směrem ke "skoro nemožné" :D (ale snažíme se to zase vybalancovat a po poslední úpravě jsou mušle už myslím OK), u pouštního skla jsem si toho nevšiml a Alky si z pouště vždycky po krátké návštěvě přinesla pěkný pytel sklíček.
Odhaduji proto, že Erik prostě v tomhle nemá skoro žádný zkušenosti a tak ani nic nedokázal sebrat. Nic bugovacího : )
Odhaduji proto, že Erik prostě v tomhle nemá skoro žádný zkušenosti a tak ani nic nedokázal sebrat. Nic bugovacího : )
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
-
- Příspěvky: 125
- Registrován: 9. 11. 2008 19.38
- Kontaktovat uživatele:
No jak říkal Serin a Alfrayi, ostatní lidi to tam najdou, ale já ne, ani po několika pokusech ( mluví o hledání surovinových zdrojů, né o získávání nalezených surovinových zdrojů )
Já osobně si to vysvětluju tak že jsem prostě neznalý a slepý Ale u mušlí mi to najde ložisko, ale pak při sběru nemám šanci nic nasbírat, a tak bych to viděl jako správné Pokud dobře chápu princip toho předělání, je to proto aby surovinové naleziště nesvítily při najetí kurzoru nebo při stisknutí TAB, a když se postavím třeba k jasanu, a dám hledat, najde mi ho to, a pak můžu těžit. No a pouštní sklo mi to nenajde, i když stojím prakticky " na něm " a není vytěžené a jiný ho vidí a těží přímo přede mnou. Mluvím o několika pokusech, né jenom o jednom
Já osobně si to vysvětluju tak že jsem prostě neznalý a slepý Ale u mušlí mi to najde ložisko, ale pak při sběru nemám šanci nic nasbírat, a tak bych to viděl jako správné Pokud dobře chápu princip toho předělání, je to proto aby surovinové naleziště nesvítily při najetí kurzoru nebo při stisknutí TAB, a když se postavím třeba k jasanu, a dám hledat, najde mi ho to, a pak můžu těžit. No a pouštní sklo mi to nenajde, i když stojím prakticky " na něm " a není vytěžené a jiný ho vidí a těží přímo přede mnou. Mluvím o několika pokusech, né jenom o jednom
- Charakter postavy je jako noční obloha, roste, rozpíná se, tmavne a nad ránem prostupuje světlem, nejde ohraničit ani přesně definovat
- Orin Ruthrakkar - muž na stezce poznání
Acc: Smajdalf.cz
- Orin Ruthrakkar - muž na stezce poznání
Acc: Smajdalf.cz
O tom se snad mluvilo dříve : podle schopnosti postavy jsou naleziště která už najde a která jště ne. Pokud tvuj společník bycl alespoň o trochu lepší v dané dovednosti tak sklo našel, ale ty se svou zkušeností to prostě nenajdeš. Myslím že se o tom psalo uplně za začátku při přechodu na tuhle verzi v souvislosti třeba s ovocem a stromy.
Smrt je jen začátek druhého dějství.
NiamCK píše:O tom se snad mluvilo dříve : podle schopnosti postavy jsou naleziště která už najde a která jště ne. Pokud tvuj společník bycl alespoň o trochu lepší v dané dovednosti tak sklo našel, ale ty se svou zkušeností to prostě nenajdeš. Myslím že se o tom psalo uplně za začátku při přechodu na tuhle verzi v souvislosti třeba s ovocem a stromy.
A taky se psalo o tom, že nalezení naleziště závisí i na směru od kterého k němu příjdete a na směru kam se koukáte.
A teď něco, co se nepsalo, ale když si necháte vypsat, jak dobrý jste v jakém sběru, tak je tam položka i jak dobří jste v hledání. Teď je jen otázka jestli se to jak dobře hledáte se dá i zlepšit častým prováděním a nebo jen přiboostnutím vlatsností.
A teď něco, co se nepsalo, ale když si necháte vypsat, jak dobrý jste v jakém sběru, tak je tam položka i jak dobří jste v hledání. Teď je jen otázka jestli se to jak dobře hledáte se dá i zlepšit častým prováděním a nebo jen přiboostnutím vlatsností.
Naposledy upravil(a) Roma dne 28. 1. 2009 15.02, celkem upraveno 1 x.
Roma Spouštěč pro Equilibrii 2.0 NWN Camera mod Listování v PM
Get the ability to choose: (.Y.) (oYo) (.)(.) (*)(*) (o)(0)
Get the ability to choose: (.Y.) (oYo) (.)(.) (*)(*) (o)(0)
-
- Příspěvky: 125
- Registrován: 9. 11. 2008 19.38
- Kontaktovat uživatele:
Jestli se nepletu, položka hledání se týká sběru mušlí a né hledání surovin...Roma píše:A teď něco, co se nepsalo, ale když si necháte vypsat, jak dobrý jste v jakém sběru, tak je tam položka i jak dobří jste v hledání. Teď je jen otázka jestli se to jak dobře hledáte se dá i zlepšit častým prováděním a nebo jen přiboostnutím vlatsností.
Takhle to bylo a myslím si že Labir nic neupravoval. Takže hledání = jak dobrý jsem ve sběru mušlí. To jestli najdeš surovinu závisí na tom jak dobrý si v jejím sběru. Uvedu příklad.
Abych vyrýžoval kámen x musím mít hodnoty rýžování ( příklad) velmi dobré, abych našel naleziště těhto kamenů, potřebuji stejné dispozice. Snad je to srozumitelné.
Je, díky Anurine... Já jsem se tomu už dlouho nevěnoval, tak jsem tu druhou část nevypozoroval.
Ale to první o směru příchodu a směru pohledu platí, je to od labira někde tady na foru /.-)
Ale to první o směru příchodu a směru pohledu platí, je to od labira někde tady na foru /.-)
Roma Spouštěč pro Equilibrii 2.0 NWN Camera mod Listování v PM
Get the ability to choose: (.Y.) (oYo) (.)(.) (*)(*) (o)(0)
Get the ability to choose: (.Y.) (oYo) (.)(.) (*)(*) (o)(0)