Autoquest

Různé rady a řešené problémy a návrhy

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Odpovědět
Aefar
Příspěvky: 3162
Registrován: 9. 12. 2008 17.31

Autoquest

Příspěvek od Aefar »

Dělám přípravy na svůj docela rozsáhlý autoquest, jehož první fáze bude konkurenční - tedy může na něm pracovat několik skupin a ta první z nich vykope poklad.

A tady se dostávám k problému. Když skupina najde indicie a rozluští šifru, půjde kopat klíč k dalšímu dobrodružství. Jenže zakopaná věc nevydrží restart. Lze nějak zařídit perzistentní ukrytí?

* Catigern
* Albrecht Prskotřesk
† Bolthorm syn Thrudgelmův
Uživatelský avatar
Alfray
Příspěvky: 1177
Registrován: 15. 8. 2006 20.59
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alfray »

Napadá mě jedině použít perzistentních úkrytů..jako jsou občas hromádky kamenů a podobně.. ale tady je nebezpečí, že se tam koukne někdo jinej. A zas taky nevím o tolika podobných míst, co jsem zmiňoval.
acc.:skarbi
postavy: Luthor Waldenn
Naylun
Příspěvky: 3240
Registrován: 16. 5. 2008 20.54
Bydliště: Neverland

Příspěvek od Naylun »

Když bys získal pomoc DM, tak by to skoro určitě šlo nějak zařídit, ale DM tu teď moc nejsou, tak si to radši připrav nějak bez nich. Můžeš tam tu věc zakopat vždycky adhoc, nebo zaúkolovat někoho jiného.
Svět nepatřil nikomu, kdo nebyl hráč.
drake127
Příspěvky: 1753
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od drake127 »

Je i řešení, že to někdo před restartem OOC vykopá a zase vrátí, pokud by se jednalo jen o pár dní, dalo by se to praktikovat. Já jsem takové noční ptáče, tak bych snad mohl pomoci.

Shánění DM bych doporučil se vyhnout.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
psin
Příspěvky: 554
Registrován: 27. 5. 2006 20.11
Bydliště: Plzeň / západní pobřeží EQ

Příspěvek od psin »

Jak psal Alfray - po Desce existuje několik perzistentních schránek maskovaných jako hromádka kamení. Bohužel nejsou na příliš přístupných a "bezpečných místech". Samozřejmě jsou také již většině známé a tudíž snadno vybratelné kýmkoliv.

Což mě přivádí k dotazu na Labira, zda-li by nebylo užitečné umístit další podobné schránky na přístupnější a bezpečnější místa?
Vše má své meze.

Petr Hrozný †, Vilém z Ofenburgu †, Voxeos - NPC, Jakub Poutník - M. I. A. / OFFLINE - NEDOSTUPNÝ
Aefar
Příspěvky: 3162
Registrován: 9. 12. 2008 17.31

Příspěvek od Aefar »

psin píše:Jak psal Alfray - po Desce existuje několik perzistentních schránek maskovaných jako hromádka kamení. Bohužel nejsou na příliš přístupných a "bezpečných místech". Samozřejmě jsou také již většině známé a tudíž snadno vybratelné kýmkoliv.

Což mě přivádí k dotazu na Labira, zda-li by nebylo užitečné umístit další podobné schránky na přístupnější a bezpečnější místa?
Ano, sám už o některých vím.
Když to tak poslouchám, budu to muset nějak pečlivě vymyslet. Možná si budu muset nějak OOC pomoct...
Uvidíme, ještě si to nechám projít hlavou. Teď běhám po světě a mimochodem sháním hlavně indicie.

* Catigern
* Albrecht Prskotřesk
† Bolthorm syn Thrudgelmův
Uživatelský avatar
Arto
Příspěvky: 4119
Registrován: 19. 2. 2006 14.35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Arto »

Pokud bys dopředu věděl dny, kdy budou skupinky hledat zakopanou věc, můžu ti ji vždy zakopat.

Bohužel z časových důvodů, ti to nemůžu zakopávat každej den.
Wanting something does not give you the right to have it.
Aefar
Příspěvky: 3162
Registrován: 9. 12. 2008 17.31

Příspěvek od Aefar »

Arto píše:Pokud bys dopředu věděl dny, kdy budou skupinky hledat zakopanou věc, můžu ti ji vždy zakopat.

Bohužel z časových důvodů, ti to nemůžu zakopávat každej den.
V celku, jak to tak poslouchám, bude nejrozumnější, když každý den v sedm ráno, než půjdu do práce, tu věc zakopu. Problém ale je, že ji těžko každý den nad ránem vykopu.

Ještě si to nechám projít hlavou a pak se ozvu, jak by to šlo vymyslet.

* Catigern
* Albrecht Prskotřesk
† Bolthorm syn Thrudgelmův
anurin
Příspěvky: 1736
Registrován: 27. 9. 2006 23.11

Příspěvek od anurin »

Myslím že se tato věc dá vyřešit i takto. Záleží však na tom zda tvá postava bude s hledači v kontaktu. Vše se dá odhvězdičkovat kupříkladu tellem. I samotné najití klíče, a potom klíče jen ooc předáš, až bude tvá postava z nějakého ic důvodu mluvit s tím kdo klíč má mít. Je to takové ooc zlo, ale i tak se to dá řešit. Důležitý je výsledek toho AQ.
Odpovědět