Mrtvoly
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
Mrtvoly
Pánové, ty vaše výmluvy už mě nebaví. "Přece ho tam nenechám ležet". Necháš. Necháš a seřveš ho co to po tobě chce. Jinak namouduši začnu bejt zlej. A že bych tentokrát pro ten kill měl i IC důvod.
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
Další záchrana mrtvoly pomocí telu? Jestli ano, říkám si, jestli už není na čase to začít hlásit. Člověk to v odbré víře neřeší a hráči domluví, ale když vidím jak se to pořád zneužívá.… i té ,,dobrosrdečnosti´´, kdy to hráč ,,nenabonzuje DM a jen domluví´´, začíná mě to pomalu točit a asi to budu nekompromisně hlásit DM. Když jsou někteří hráči prostě neponaučitelní.
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Přemýšlím jak tohle udělat na automatickou detekci. PLACOS by byl nejspolehlivější hlídač a podvodníci by měli utrum. Myslím že to půjde vcelku jednoduše. Rozhodně to budou zajímavé reporty co bude PLACOS generovat...
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
No, jsem trochu skeptický co se autodetekce týče a už vůbec bych jí nedovoloval nějaké přímé postihy. Nedokážu si totiž moc dobře představit ošetření věci, která se mi na EQ už párkrát stalat: jdu po cestě (lesem, kobkou) a vypadne mrtvola. Prostě klasické náhodné nalezení mrtvoly bez tellů, bez ICQ. Druhý případ se mě osobně sice zatím ještě nestal, ale není těžké si ho představit: postava ví, že jde někam, kde je nebezpečno a tak požádá jinou postavu, aby byla zorganizovaná výprava, pokud se do určitého času nevrátí. Tam dokonce můžou chodit oboustranné telly typu "Svačinko, viděl si ho v poslední době", *hledá stopy* a podobně. Ostatně stejně, jako u klasického hledání postavy, bez předchozí domluvy - prostě po někom něco potřebuju a jdouc po jeho "stopách" narazím na jeho mrtvolu.
Ale pokud by se tohle povedlo nějak zaonačit, tak pak tedy smekám.
Ale pokud by se tohle povedlo nějak zaonačit, tak pak tedy smekám.
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Ano lze to detekovat i když omezeně. Nejsem přece blbý a vím jaké všechny případy mohou nastat. Takže jako obvykle počítám se všemi eventualitami jako "náhodné nalezení mrtvolky", "IC dohledání", "OOC dohledání", "vyzvednutí/oživení mrtvoly po ústupu/bitvě" atd...
Datových vstupů ze kterých se dá lescos vypočítat je hodně... pominu-li samozřejmosti jako accounty, IP adresy a cd klíče zúčastněných, tak tu máme seznamy postav a jejich umístění a mezilokační směřování v době smrti dotyčného, procentuelní návštěvnosti postav v daných lokacích, časové korelace událostí, frekventovanost místa smrti, statistika o blízkém hře postav/accountů/IP adres zúčastněných, statistika o minulých odnosech atd...
Když se tato data dají dohromady tak myslím vyjde dosti přesná detekce. DM tak budou mít velmi podrobný report o každém možném OOC odnosu/oživení mrtvoly včetně vypočtené pravděpodobnosti zda se jedná o prohřešek nebo ne.
Navíc jsem myslím přišel i jak elegantně a prakticky bez zátěže automaticky detekovat další nešvar a to je odpojování v nesnázích. Takže i tyhle podvody za čas padnou.
Pracuji i na automatické detekci dalšího porušování pravidel a to "protláčení se přes placeably a dveře". I zde se dá velmi dobře detekovat použití "fungujících" technik.
Rozhodl jsem se dát nulovou toleranci těmhle podvodům. Na vše bude postupně 100% detekce a konečně nebudou podvodníci získávat výhody.
Datových vstupů ze kterých se dá lescos vypočítat je hodně... pominu-li samozřejmosti jako accounty, IP adresy a cd klíče zúčastněných, tak tu máme seznamy postav a jejich umístění a mezilokační směřování v době smrti dotyčného, procentuelní návštěvnosti postav v daných lokacích, časové korelace událostí, frekventovanost místa smrti, statistika o blízkém hře postav/accountů/IP adres zúčastněných, statistika o minulých odnosech atd...
Když se tato data dají dohromady tak myslím vyjde dosti přesná detekce. DM tak budou mít velmi podrobný report o každém možném OOC odnosu/oživení mrtvoly včetně vypočtené pravděpodobnosti zda se jedná o prohřešek nebo ne.
Navíc jsem myslím přišel i jak elegantně a prakticky bez zátěže automaticky detekovat další nešvar a to je odpojování v nesnázích. Takže i tyhle podvody za čas padnou.
Pracuji i na automatické detekci dalšího porušování pravidel a to "protláčení se přes placeably a dveře". I zde se dá velmi dobře detekovat použití "fungujících" technik.
Rozhodl jsem se dát nulovou toleranci těmhle podvodům. Na vše bude postupně 100% detekce a konečně nebudou podvodníci získávat výhody.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
: )
The_Balrog píše:To je taková ta stará ohraná písnička, co?
Kdyby se věci nezneužívaly, na Eq by bylo o stovku omezení míň. (A stovku featur víc.)
Stará, ohraná, ale bohužel pravdivá - a čím déle tu člověk hraje, tím častěji se o tom má možnost přesvědčit : /
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Jen upozorňuji, že OOC volání o pomoc systém hlídá a dokonce i počítá kolikrát k tomu u hráčů/postav došlo...
Takže to, že vám to projde a nikdo vás nevaruje/nepotrestá neznamená, že je to pryč. Klidně můžete být potrestáni i zpětně.
Upozorňuji na to z toho důvodu, že se to některým hráčům hromadí...
Takže to, že vám to projde a nikdo vás nevaruje/nepotrestá neznamená, že je to pryč. Klidně můžete být potrestáni i zpětně.
Upozorňuji na to z toho důvodu, že se to některým hráčům hromadí...
Wanting something does not give you the right to have it.