Lektvary lečení

Různé rady a řešené problémy a návrhy

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Saiko
Příspěvky: 125
Registrován: 15. 3. 2006 12.37

Příspěvek od Saiko »

Labir píše:
Saiko píše:
Labir píše:Jinak na terminátory (naše milé bojové kleriky) také dojde. Jsou nějak moc samostatní a silní. :bigwink:
hlavně neomezuj kouzla či něco takového, dopadneš jako jeden modul, kde slíbili, že to vrátí zpět a stále nic
Kouzla se nijak brutálně omezovat nebudou. Omezení nemám rád. Vše je o možnostech, když se možnosti přiškrtí tak se to někde projeví. Spíš se to udělá jinak... :bigwink:
no, jedině, jak ho trochu omezit, je snížit dobu působení, upravit účinnost kouzel a tak. Jinak to nevidím. Hlavně to tu ale nepiš, ať hráči neví, jak to upravíš. Můžeme se hádat přes PM. :bleh:
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

Co se kleriku tyce, jsem rozhodne pro omezeni, ale ona obcas forma zakazu muze ublizit vic, nez prospet. Coz zkusit pozitivni motivaci? Pridat pro kleriky nejakou peknou robu nebo hul nebo vubec vymyslet neco, aby hraci sami odlozili tezke zbroje a zakrvavene mece a zacali se modlit a kazat a lecit :biggrin: (myslim teda , aby postavy se zacaly modlit, hraci si muzou delat co chtej, i kdyz teda sedet u compu v platovce nic moc :biggrin: )
Ixtremist
Příspěvky: 324
Registrován: 19. 2. 2006 11.10
Bydliště: DM chliv :)

Příspěvek od Ixtremist »

Nahodou ja si vzpominam jak před rokem kamarad hral druidku a tak se do toho zažral, že mi jednou otevřel "oblečen" jen v tygrované dece stylem neandrtálce cosi zamumlal elfsky a zabouch mi dveře před nosem :megalol:
Všichni jsme výsledkem toho, o čem jsme přemýšleli.
JUNGLE MASSIVE!
photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od photter »

cybermisa píše:… i kdyz teda sedet u compu v platovce nic moc :biggrin: )
tojo, tudle sem si tou rohatou helmou málem rozbil monitor :megalol:
...terribilis ut castrorum acies ordinata...

"Bohové přicházejí a odcházejí, elfky zůstávaj." Âsar
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Saiko píše:
no, jedině, jak ho trochu omezit, je snížit dobu působení, upravit účinnost kouzel a tak. Jinak to nevidím. Hlavně to tu ale nepiš, ať hráči neví, jak to upravíš. Můžeme se hádat přes PM. :bleh:
No já sis spíš myslím, že všechny "systémové" věci by měly být obecně známé (samozřejmě ne zcela detailně), aby hráč věděl, že je něco takového vůbec možné. Že jde zakopat/vykopat šlupka od pomeranče postava určitě ví, ale hráče nemusí napadnout že je na to systém a že to jde.

Stejně tak v případě kouzel - jejich výčet a funkčnost by měla být hráči (nemusí postavě) známa před vlastní tvorbou postavy - třeba se někdo může rozhodnout hrát chaotického zaklínače co bude používat téměř výhradně nová kouzla chaosu, o kterých by jinak neměl ani tušení. Stejně tak nové featy a skilly pro jednotlivé povolání. Nehledě na to že nepublikovaná změna často vede k hlášení o bugu (něco funguje jinak než doposud a nebylo to měněno podle seznamu změn).

Samozřejmě je nutné dát pozor, aby se neprozradilo něco co má sloužit jako překvapení ve hře (a že hráči nepřišli zatím na dost věcí :bigwink: ), ale naprostá neinformovanost a "tajemnost" zákulisního vývoje je myslím spíš na škodu - tenhle topic je toho celkem i příklad, mě by třeba nenapadlo udělat na lektvary léčení to, že můžou při opakovaném použití vyvolat zvracení. Nemluvě o množství dalších užitečných nápadů od hráčů pro hráče po celém fóru i v případě doposud neaplikovaného Rozšíření. Reakce hráčů na to co je a i to co se chystá jsou pro mě nesmírně důležité a přínosné, ale zase nechci publikovat nic, co už není jisté že to bude.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

Labir píše:Reakce hráčů na to co je a i to co se chystá jsou pro mě nesmírně důležité a přínosné, ale zase nechci publikovat nic, co už není jisté že to bude.
Taktak, ja si myslim, ze obecne princip zpetne vazby je nezbytnou soucasti jakohokoli vyvoje :smile:
Saiko
Příspěvky: 125
Registrován: 15. 3. 2006 12.37

Příspěvek od Saiko »

Labir píše:
Saiko píše:
no, jedině, jak ho trochu omezit, je snížit dobu působení, upravit účinnost kouzel a tak. Jinak to nevidím. Hlavně to tu ale nepiš, ať hráči neví, jak to upravíš. Můžeme se hádat přes PM. :bleh:
No já sis spíš myslím, že všechny "systémové" věci by měly být obecně známé (samozřejmě ne zcela detailně), aby hráč věděl, že je něco takového vůbec možné. Že jde zakopat/vykopat šlupka od pomeranče postava určitě ví, ale hráče nemusí napadnout že je na to systém a že to jde.

Stejně tak v případě kouzel - jejich výčet a funkčnost by měla být hráči (nemusí postavě) známa před vlastní tvorbou postavy - třeba se někdo může rozhodnout hrát chaotického zaklínače co bude používat téměř výhradně nová kouzla chaosu, o kterých by jinak neměl ani tušení. Stejně tak nové featy a skilly pro jednotlivé povolání. Nehledě na to že nepublikovaná změna často vede k hlášení o bugu (něco funguje jinak než doposud a nebylo to měněno podle seznamu změn).

Samozřejmě je nutné dát pozor, aby se neprozradilo něco co má sloužit jako překvapení ve hře (a že hráči nepřišli zatím na dost věcí :bigwink: ), ale naprostá neinformovanost a "tajemnost" zákulisního vývoje je myslím spíš na škodu - tenhle topic je toho celkem i příklad, mě by třeba nenapadlo udělat na lektvary léčení to, že můžou při opakovaném použití vyvolat zvracení. Nemluvě o množství dalších užitečných nápadů od hráčů pro hráče po celém fóru i v případě doposud neaplikovaného Rozšíření. Reakce hráčů na to co je a i to co se chystá jsou pro mě nesmírně důležité a přínosné, ale zase nechci publikovat nic, co už není jisté že to bude.
kompletně předěláš kouzla pro klerika? Odstraníš útočná a na posílení, či ty posilovací, která jdou i na klerika, najednou na něj nepůjdou aplikovat? :bigwink:
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Saiko píše:
kompletně předěláš kouzla pro klerika? Odstraníš útočná a na posílení, či ty posilovací, která jdou i na klerika, najednou na něj nepůjdou aplikovat? :bigwink:
:blink:
Vždyť jsem říkal že se kouzla nijak drasticky omezovat nebudou. Do toho zahrnuji i kompletní předělávku, nic takového nebude. Klerik nadále bude mít všecha svá kouzla jako doposud. Motivace, aby hráči hráli klerika více jako klerika a ne jako terminátora bude dělaná jinak. Jen jsem se ještě nerozhodl přesně jak (mám několik variant v širším výběru a hledám další). Až se rozhodnu tak se o tom dozvíte a zase budu očekávat zpětnou reakci. :bigwink:
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Saiko
Příspěvky: 125
Registrován: 15. 3. 2006 12.37

Příspěvek od Saiko »

Labir píše:
Saiko píše:
kompletně předěláš kouzla pro klerika? Odstraníš útočná a na posílení, či ty posilovací, která jdou i na klerika, najednou na něj nepůjdou aplikovat? :bigwink:
:blink:
Vždyť jsem říkal že se kouzla nijak drasticky omezovat nebudou. Do toho zahrnuji i kompletní předělávku, nic takového nebude. Klerik nadále bude mít všecha svá kouzla jako doposud. Motivace, aby hráči hráli klerika více jako klerika a ne jako terminátora bude dělaná jinak. Jen jsem se ještě nerozhodl přesně jak (mám několik variant v širším výběru a hledám další). Až se rozhodnu tak se o tom dozvíte a zase budu očekávat zpětnou reakci. :bigwink:
já vždy rýpu a líbí se mi to :bleh:

Ale uvidíme, co vymyslíš. :shades:
Odpovědět