labir píše:Ty útoky na neviditelné postavy v případě naražení nepřátelského NPC do PC jsou zamýšlené. Nečekal jsem že to bude fungovat až tak dobře. I když cíl nevidí tak ho v tu chvíli cítí protože do něj narazil a tak po tom naslepo zaútočí. Pokud do PC NPC nevrazí tak na něj ani nemůže NPC zaútočit (spouští to až událost "zablokoval jsem se o dveře/potvoru").
Chyba to není, chyba doposud byla že NPC byla příliš blbá na to aby když si o něco neviditelného rozbijí frňák tak aby zkusila do toho místa párkrát tnout pařátem/zuby/čímkoliv. Cíl už nepronásledují, protože ho nevidí (tedy pronásledují do dalšího heartbeatu než zapůsobí protiefekt jenž NPC zastaví což je 0-10 sec). Teď je to opraveno a NPC už až tolik blbá nejsou - ti co chodí ve skrytu teď musí víc kalkulovat s pohybem NPC.
S těmi posuny PC a vyhozením z hide zkontroluji, ale pokud je vyhození způsobeno automatickým protiútokem postavy tak to není chyba.
dave píše:Mohu potvrdit, poté co jsem prošel velmi těsně kolem vlků (v hideu), ten nejbližší do kterého jsem skoro vrazil na mě zaútočil, ale po chvíli následování mě nechal být.
Mne krysa pronásledovala pořád (od toho, co do mne narazila) a to celou minutu (stále jsem byl ve skrytu). Pak jsem se zastavil a dostala ode mne zákeřný, jakmile mne napadla (automaticky). Pozn.: Šel jsem pomocí klávesových „šipek“, poté vyzkoušeno i „klikacím“ způsobem chůze. Podle mne je v tom ještě bug.
Jinak jsem šel stále, kontinuálně. Pokud bych nechal postavu někam jít, zastavila by se při tom útoku, jak mne něco napadne, a hned mě to vyhodí ze skrytu kvůli protiútoku. Jak zabráním protiútoku? (Vizte též
viewtopic.php?p=65451#65440 .)
EDIT: HIPS na krysu, která na mne zaútočila po odkrytí se (zrušení módu utajení), zafungoval (nechala mne, vlastně celý hejno mne nechalo).
HIPS na krysu, která do mne vrazila, a pak mne minutu (IR) pronásledovala, nezafungoval (po té minutě vyzkoušeno několikrát po sobě).