ISA

Pokud vás napadlo jak něco zlepšit, nebo chcete něco naopak zkritizovat

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Odpovědět
drake127
Příspěvky: 1753
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

ISA

Příspěvek od drake127 »

Bylo by možné v případě detekce pokusu ovládnout cizí účet bylo toto hlášeno nejen na DM tabuli, ale také hráči po přihlášení a úspěšné autentizaci?
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Re: ISA

Příspěvek od labir »

drake127 píše:Bylo by možné v případě detekce pokusu ovládnout cizí účet bylo toto hlášeno nejen na DM tabuli, ale také hráči po přihlášení a úspěšné autentizaci?
To jde dost špatně musel by se na to napsat extra systém jenž by si to pamatoval a hlídal jestli nemá hráč nějakou zprávu. Možná časem. Vždy se ale můžeš obrátit na DM a oni ti zkontrolují hlášení, nebo tě portnou k tabuli aby sis to (za asistence DM) prošel sám.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
kokosak
Příspěvky: 2954
Registrován: 17. 8. 2007 18.49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kokosak »

Šlo by to vyřešit částečně OOC lokací v chrámu, kde by se dalo manipulovat s postavou? Princip: jedna postava vejde do lokace, lokace se zamkne, načte se info co se týká jenom té jedné postavy z perzistentní DM tabule. Možná by tak šlo řešit do budoucna i jiné věci, na které je v součastnosti potřeba DM (kontrola logování bez zapnuté ISA ochrany, odstranění bugnutých věcí z infentáře, hlášení chyb přímo ze hry). Vůbec by se mohlo jednat o takovou sběrnou lokaci pro OOC mechanismy, které nejde řešit přes dialog. V lokaci by byl i bazének záměny, takže by už IC neexistoval a stal by se z něj čistě OOC mechanismus.
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

kokosak píše:Šlo by to vyřešit částečně OOC lokací v chrámu, kde by se dalo manipulovat s postavou? Princip: jedna postava vejde do lokace, lokace se zamkne, načte se info co se týká jenom té jedné postavy z perzistentní DM tabule. Možná by tak šlo řešit do budoucna i jiné věci, na které je v součastnosti potřeba DM (kontrola logování bez zapnuté ISA ochrany, odstranění bugnutých věcí z infentáře, hlášení chyb přímo ze hry). Vůbec by se mohlo jednat o takovou sběrnou lokaci pro OOC mechanismy, které nejde řešit přes dialog. V lokaci by byl i bazének záměny, takže by už IC neexistoval a stal by se z něj čistě OOC mechanismus.
Zajímavý nápad, ale takhle to moc nefunguje. Když je zpráva vyvěšena na tabuli, tak je už podle postavy zpětně systémově nedohledatelná. Navíc by se muselo řešit odlogovávání v téhle lokaci.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
kokosak
Příspěvky: 2954
Registrován: 17. 8. 2007 18.49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kokosak »

Hmmmm.… předpokládám, že si dodělal nějaká unikátní ID pro postavy, co se ukládají v memorizátoru.. ale nemám ani šajna jaks implementoval DM tabule, takže netušim esli by tam šlo tohle ID nějak propagovat aby se podle toho dalo filtrovat. Podle toho co píšeš to nebude tak snadné.

Odlog a případnou smrt v lokaci bych řešil tím, že by tě na ni systém z prvotního kamene prostě nehodil.. kurec, to je zase zneužitelný pro teleporty mezi městy. Hmmm... co takle aby systém postavu v lokaci prostě neukládal? Uložil by před vstupem a po opuštění, ale v lokaci samotné by uložení odmítnul a to i přes nabídku v menu pokročilá kontrola postavy. Tím by se mimo jiné vyřešilo zálohování - kdo by si opravou pomršil postavu, ten by se mohl odlognout a obnovil by se sám, bez nutnosti manuálního zásahu.
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

kokosak píše:Hmmmm.… předpokládám, že si dodělal nějaká unikátní ID pro postavy, co se ukládají v memorizátoru.. ale nemám ani šajna jaks implementoval DM tabule, takže netušim esli by tam šlo tohle ID nějak propagovat aby se podle toho dalo filtrovat. Podle toho co píšeš to nebude tak snadné.

Odlog a případnou smrt v lokaci bych řešil tím, že by tě na ni systém z prvotního kamene prostě nehodil.. kurec, to je zase zneužitelný pro teleporty mezi městy. Hmmm... co takle aby systém postavu v lokaci prostě neukládal? Uložil by před vstupem a po opuštění, ale v lokaci samotné by uložení odmítnul a to i přes nabídku v menu pokročilá kontrola postavy. Tím by se mimo jiné vyřešilo zálohování - kdo by si opravou pomršil postavu, ten by se mohl odlognout a obnovil by se sám, bez nutnosti manuálního zásahu.
Tímhle akorát úspěšně rozvrtáš asi 5 dobře fungujících věcí. Bez pochyby spoustou výjimek atd... to nikdy nenese nic dobrého a jen to generuje speciální zneužitelné případy. Navíc "hození do lokace po nalogování" funguje jen mezi restarty serveru. V rámci jednoho restartu si pozici pamatují NWN samy. Což by se muselo ošetřit další extra výjimkou a detekcí.

Ne tohle nebude.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
kokosak
Příspěvky: 2954
Registrován: 17. 8. 2007 18.49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kokosak »

Nojo, vyjímky sou děs a běs. Systémové řešení bez znalosti systému navrhnu jen těžko ;)
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
Odpovědět