ISA
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Re: ISA
To jde dost špatně musel by se na to napsat extra systém jenž by si to pamatoval a hlídal jestli nemá hráč nějakou zprávu. Možná časem. Vždy se ale můžeš obrátit na DM a oni ti zkontrolují hlášení, nebo tě portnou k tabuli aby sis to (za asistence DM) prošel sám.drake127 píše:Bylo by možné v případě detekce pokusu ovládnout cizí účet bylo toto hlášeno nejen na DM tabuli, ale také hráči po přihlášení a úspěšné autentizaci?
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Šlo by to vyřešit částečně OOC lokací v chrámu, kde by se dalo manipulovat s postavou? Princip: jedna postava vejde do lokace, lokace se zamkne, načte se info co se týká jenom té jedné postavy z perzistentní DM tabule. Možná by tak šlo řešit do budoucna i jiné věci, na které je v součastnosti potřeba DM (kontrola logování bez zapnuté ISA ochrany, odstranění bugnutých věcí z infentáře, hlášení chyb přímo ze hry). Vůbec by se mohlo jednat o takovou sběrnou lokaci pro OOC mechanismy, které nejde řešit přes dialog. V lokaci by byl i bazének záměny, takže by už IC neexistoval a stal by se z něj čistě OOC mechanismus.
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Zajímavý nápad, ale takhle to moc nefunguje. Když je zpráva vyvěšena na tabuli, tak je už podle postavy zpětně systémově nedohledatelná. Navíc by se muselo řešit odlogovávání v téhle lokaci.kokosak píše:Šlo by to vyřešit částečně OOC lokací v chrámu, kde by se dalo manipulovat s postavou? Princip: jedna postava vejde do lokace, lokace se zamkne, načte se info co se týká jenom té jedné postavy z perzistentní DM tabule. Možná by tak šlo řešit do budoucna i jiné věci, na které je v součastnosti potřeba DM (kontrola logování bez zapnuté ISA ochrany, odstranění bugnutých věcí z infentáře, hlášení chyb přímo ze hry). Vůbec by se mohlo jednat o takovou sběrnou lokaci pro OOC mechanismy, které nejde řešit přes dialog. V lokaci by byl i bazének záměny, takže by už IC neexistoval a stal by se z něj čistě OOC mechanismus.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Hmmmm.… předpokládám, že si dodělal nějaká unikátní ID pro postavy, co se ukládají v memorizátoru.. ale nemám ani šajna jaks implementoval DM tabule, takže netušim esli by tam šlo tohle ID nějak propagovat aby se podle toho dalo filtrovat. Podle toho co píšeš to nebude tak snadné.
Odlog a případnou smrt v lokaci bych řešil tím, že by tě na ni systém z prvotního kamene prostě nehodil.. kurec, to je zase zneužitelný pro teleporty mezi městy. Hmmm... co takle aby systém postavu v lokaci prostě neukládal? Uložil by před vstupem a po opuštění, ale v lokaci samotné by uložení odmítnul a to i přes nabídku v menu pokročilá kontrola postavy. Tím by se mimo jiné vyřešilo zálohování - kdo by si opravou pomršil postavu, ten by se mohl odlognout a obnovil by se sám, bez nutnosti manuálního zásahu.
Odlog a případnou smrt v lokaci bych řešil tím, že by tě na ni systém z prvotního kamene prostě nehodil.. kurec, to je zase zneužitelný pro teleporty mezi městy. Hmmm... co takle aby systém postavu v lokaci prostě neukládal? Uložil by před vstupem a po opuštění, ale v lokaci samotné by uložení odmítnul a to i přes nabídku v menu pokročilá kontrola postavy. Tím by se mimo jiné vyřešilo zálohování - kdo by si opravou pomršil postavu, ten by se mohl odlognout a obnovil by se sám, bez nutnosti manuálního zásahu.
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Tímhle akorát úspěšně rozvrtáš asi 5 dobře fungujících věcí. Bez pochyby spoustou výjimek atd... to nikdy nenese nic dobrého a jen to generuje speciální zneužitelné případy. Navíc "hození do lokace po nalogování" funguje jen mezi restarty serveru. V rámci jednoho restartu si pozici pamatují NWN samy. Což by se muselo ošetřit další extra výjimkou a detekcí.kokosak píše:Hmmmm.… předpokládám, že si dodělal nějaká unikátní ID pro postavy, co se ukládají v memorizátoru.. ale nemám ani šajna jaks implementoval DM tabule, takže netušim esli by tam šlo tohle ID nějak propagovat aby se podle toho dalo filtrovat. Podle toho co píšeš to nebude tak snadné.
Odlog a případnou smrt v lokaci bych řešil tím, že by tě na ni systém z prvotního kamene prostě nehodil.. kurec, to je zase zneužitelný pro teleporty mezi městy. Hmmm... co takle aby systém postavu v lokaci prostě neukládal? Uložil by před vstupem a po opuštění, ale v lokaci samotné by uložení odmítnul a to i přes nabídku v menu pokročilá kontrola postavy. Tím by se mimo jiné vyřešilo zálohování - kdo by si opravou pomršil postavu, ten by se mohl odlognout a obnovil by se sám, bez nutnosti manuálního zásahu.
Ne tohle nebude.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.