Chyby odbornosti „Uzmi předmět“
Moderátoři: World Builder, Dungeon Master
-
- Příspěvky: 1167
- Registrován: 10. 3. 2008 15.36
- Bydliště: v koši (nejnižší patro)
- Kontaktovat uživatele:
mělo by to tak být... a jsem razantně proti, aby šlo okrádat, jak featem Uzmi předmět tak Okrádáním v hidu... protože to značně znevýhodňuje postavy, které si nemohou nijak nakouzlit TS nebo mají velmi nízkou všímavost, naslouchání aby postavu odhalili... pro takovéto postavy je pak nemožné se zlodějům ubránit... proto myslím, že popis featu Uzmi předmět, že nelze použít v hidu je správný, spíš bych označil za bug to, že lze …
Safira Isil - 3.1.1121 popravena katovou sekyrou
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
Děláš si jistě jen legraci. To bys mohl říkat, že tvrdé potvory znevýhodňují ty, kdo neumí bojovat, vícehitpointové ty, co neumí namagionované maximalizované IGMS a podobně. Pokud se někdo specializuje na to jak být tichý a nenápadný, proč by ho měl odhalit někdo, kdo se nespecializuje na odkrývání skrytého?Street_cz píše:… protože to značně znevýhodňuje postavy, které si nemohou nijak nakouzlit TS nebo mají velmi nízkou všímavost, naslouchání aby postavu odhalili...
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
no, zrovna uzmi předmět si házíš jen všímavost proti podvádění a okrádání zloděje. Zato zloděj, co chce okrádat v hidu si musí maxovat podvádění, okrádání, tichý pohyb a skrývání. A to není zrovna málo bodů...Street_cz píše:… protože to značně znevýhodňuje postavy, které si nemohou nijak nakouzlit TS nebo mají velmi nízkou všímavost, naslouchání aby postavu odhalili...
Vzato kolem a kolem, každý kdo si dává hodně bodů do všímavosti a naslouchání tak znevýhodňuje chudáka zloděje
-
- Příspěvky: 1167
- Registrován: 10. 3. 2008 15.36
- Bydliště: v koši (nejnižší patro)
- Kontaktovat uživatele:
omlouvám se, nevyjádřil jsem se jasně...kokosak píše:Děláš si jistě jen legraci. To bys mohl říkat, že tvrdé potvory znevýhodňují ty, kdo neumí bojovat, vícehitpointové ty, co neumí namagionované maximalizované IGMS a podobně. Pokud se někdo specializuje na to jak být tichý a nenápadný, proč by ho měl odhalit někdo, kdo se nespecializuje na odkrývání skrytého?Street_cz píše:… protože to značně znevýhodňuje postavy, které si nemohou nijak nakouzlit TS nebo mají velmi nízkou všímavost, naslouchání aby postavu odhalili...
jde pouze o můj osobní náhled na věc... já bych byl radši, kdyby postava to zahrála, jde proti tobě, omylem do tebe vrazí...omluví se, přitom si odnese tvůj měšec... tak jako tomu je u dnešních kapsářů... mě upřímně se nelíbí představa, že venku pobíhá zloděj a..když to tak řeknu... může si vytipovat oběti už jen tím, že koukne do player listu - hmmm, bojovník... ten má nulovou šanci odhalit můj hide - obere ho... hmm, čaroděj … a na lvlu, kdy ještě nemá TS - snadná kořist, oberu ho... nevím, jak to hráči, co okrádají hrají...jestli to takhle dělaj... tohle se nedá žádným systémem ověřit a je zcela na hráči, zda bude solidární natolik aby se tomu vyvaroval nebo ne - tvrdej metagame...a já osobně se tohodle dost bojím
Safira Isil - 3.1.1121 popravena katovou sekyrou
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
Zase když na to koukneš z druhý strany. Tak si bojovník na slušným levlu může říct, že si nějakýho takovýho zlodějíčka pěkně podá až ho teda uvidí. Jako chápu, že se třebas bojíš o měšec plnej těžce vydřenech zlatejch, ale je nutný bejt objektivní a koukat na to i z druhý strany, že zloděj objetuje ty body jak bylo řečený výše. Proto nikdo nebrání tomu, aby jsi si tam ty body dal že?Street_cz píše:omlouvám se, nevyjádřil jsem se jasně...
jde pouze o můj osobní náhled na věc... já bych byl radši, kdyby postava to zahrála, jde proti tobě, omylem do tebe vrazí...omluví se, přitom si odnese tvůj měšec... tak jako tomu je u dnešních kapsářů... mě upřímně se nelíbí představa, že venku pobíhá zloděj a..když to tak řeknu... může si vytipovat oběti už jen tím, že koukne do player listu - hmmm, bojovník... ten má nulovou šanci odhalit můj hide - obere ho... hmm, čaroděj … a na lvlu, kdy ještě nemá TS - snadná kořist, oberu ho... nevím, jak to hráči, co okrádají hrají...jestli to takhle dělaj... tohle se nedá žádným systémem ověřit a je zcela na hráči, zda bude solidární natolik aby se tomu vyvaroval nebo ne - tvrdej metagame...a já osobně se tohodle dost bojím
Pro vítězství zla stačí, aby dobří lidé seděli se založenýma rukama.
-
- Příspěvky: 1167
- Registrován: 10. 3. 2008 15.36
- Bydliště: v koši (nejnižší patro)
- Kontaktovat uživatele:
těžko za bojovníka budeš maxovat naslouchání...a těžko s ním použíješ TS... je prostě bezmocnej a nemá se jak bránit...a to je to, o čem mluvím... lepší je když to hráč dobře zahraje (to okradení) a pak to vydím zcela v pořádku...tohle akorát tak...ne znevýhodňuje...znemožňuje se ubránit...jsou zcela bezmocní, na druhou strnau chápu, že jet zldoěje na okrádání není nic lehkého...že ty body by se daly investovat mnohem lépe, ale pořád to může zahrát i tak, aby to mohlo být z druhé strany uhratelné se ubránit (samozřejmě pokud se to nepovede...) a narážím na to, že když se okrádání povede, okradená psotava stejně nemusí vědět, kdo to byl..proto ten interval 30s (a mezi více psotavama se to snadno ztratí, kdo by mohl)… já si třeba nedokážu představit, kdyby mě někdo okrádal a vypsala se mi hláška "JménoA se tě snaží okrást" a já jí neviděl...na to se pak nedá reagovat, když jí nevidíšhrusi píše:Zase když na to koukneš z druhý strany. Tak si bojovník na slušným levlu může říct, že si nějakýho takovýho zlodějíčka pěkně podá až ho teda uvidí. Jako chápu, že se třebas bojíš o měšec plnej těžce vydřenech zlatejch, ale je nutný bejt objektivní a koukat na to i z druhý strany, že zloděj objetuje ty body jak bylo řečený výše. Proto nikdo nebrání tomu, aby jsi si tam ty body dal že?Street_cz píše:omlouvám se, nevyjádřil jsem se jasně...
jde pouze o můj osobní náhled na věc... já bych byl radši, kdyby postava to zahrála, jde proti tobě, omylem do tebe vrazí...omluví se, přitom si odnese tvůj měšec... tak jako tomu je u dnešních kapsářů... mě upřímně se nelíbí představa, že venku pobíhá zloděj a..když to tak řeknu... může si vytipovat oběti už jen tím, že koukne do player listu - hmmm, bojovník... ten má nulovou šanci odhalit můj hide - obere ho... hmm, čaroděj … a na lvlu, kdy ještě nemá TS - snadná kořist, oberu ho... nevím, jak to hráči, co okrádají hrají...jestli to takhle dělaj... tohle se nedá žádným systémem ověřit a je zcela na hráči, zda bude solidární natolik aby se tomu vyvaroval nebo ne - tvrdej metagame...a já osobně se tohodle dost bojím
Safira Isil - 3.1.1121 popravena katovou sekyrou
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
Heh.. ale to je právě ono! Dobrej zloděj ti prostě nedá šanci, stejně jako dobrej vrah tě porostě podkroune, aniž bys proti tomu mohl něco udělat. Obrana proti zlodějům tak není je okleštit do IC roviny, kde se již mnohokrát stalo, že okrádaný si nechal vzít celý měšec... a poslal pár drobných, zatímco celý zbytek hotovosti nevydal (proč by měl, že). Ochrana proti zlodějům je nenosit sebou vzácné věci a větší finanční částky všude... a zvláště ne na místa, kde se ví, že se tam krade.
K tomu metagejmu... je to asi tak stejné riziko, jako že se nezneužije OOC informace kdo tě okradl... nebo že s eprostě ty nepodivaš na playerlist, kdo s levly zloděje je zrovna loglej.
K tomu metagejmu... je to asi tak stejné riziko, jako že se nezneužije OOC informace kdo tě okradl... nebo že s eprostě ty nepodivaš na playerlist, kdo s levly zloděje je zrovna loglej.
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
-
- Příspěvky: 1167
- Registrován: 10. 3. 2008 15.36
- Bydliště: v koši (nejnižší patro)
- Kontaktovat uživatele:
nemyslel jsem styl přepadnutí a "Vysol vše co máš!" ale použít ten feat...klidně pozorován, neprovede se žádná animace a výsledek se postava okradená dozví až 30s poté, co byl okraden..dost času na to, aby se zloděj vytratil...POKUD! ale neuspěje, vypíše se okradenému "JménoA se tě snaží okrást"...jenže ty ho nevidíš... podle mě to, že Uzmi předmět neměl jít použít v hidu mělo svoje odůvodnění...kokosak píše:Heh.. ale to je právě ono! Dobrej zloděj ti prostě nedá šanci, stejně jako dobrej vrah tě porostě podkroune, aniž bys proti tomu mohl něco udělat. Obrana proti zlodějům tak není je okleštit do IC roviny, kde se již mnohokrát stalo, že okrádaný si nechal vzít celý měšec... a poslal pár drobných, zatímco celý zbytek hotovosti nevydal (proč by měl, že). Ochrana proti zlodějům je nenosit sebou vzácné věci a větší finanční částky všude... a zvláště ne na místa, kde se ví, že se tam krade.
EDIT ohledně metagamu: jasně...je to rozporuplné... člověk neví na jaké případy narazí
EDIT2: zapoměl jsem tam zmínit, že vidím podstatné to, že pokud se okrádání nepovede, měl by být okrádaný schopný zakročit(což v neprokouknutelném hidu nelze, že)...a v opačném případě (když je okrádání úspěšné) tu šanci nedostane, protože bude už pozdě
Safira Isil - 3.1.1121 popravena katovou sekyrou
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
Ale pokud tě někdo neustále okrádá, ty víš, že tě okrádá, ty si na to dáváš pozor jenže prostě nemáš jak se bránit... a on tě může okrádat jak chce, okrádání si představuju tak, že buď nepozorovaně, nebo pozorovaně ale nenápadně okrádáš, ne že kolem oběti obíháš v hidu (pokud je to bojovník, tak prostě neodhalitelnej) a okrádáš co to dá... ještě když třeba tím vířivým jakožto plošným ani nejde zacílit :) …kokosak píše:Heh.. ale to je právě ono! Dobrej zloděj ti prostě nedá šanci, stejně jako dobrej vrah tě porostě podkroune, aniž bys proti tomu mohl něco udělat. Obrana proti zlodějům tak není je okleštit do IC roviny, kde se již mnohokrát stalo, že okrádaný si nechal vzít celý měšec... a poslal pár drobných, zatímco celý zbytek hotovosti nevydal (proč by měl, že). Ochrana proti zlodějům je nenosit sebou vzácné věci a větší finanční částky všude... a zvláště ne na místa, kde se ví, že se tam krade.
K tomu metagejmu... je to asi tak stejné riziko, jako že se nezneužije OOC informace kdo tě okradl... nebo že s eprostě ty nepodivaš na playerlist, kdo s levly zloděje je zrovna loglej.
Pochopíš, až tě bude někdo půl dne okrádat a ty nebudeš mít jak se bránit.. uplná blbost, normálně zloděj využije momentu.. překvapení, nepozorovanosti.. a ne, že by zloděj cucal oběť až by ji nechal jen spodní prádlo protože si oběť neumí ohlídat věci.
Např. vrah tě taky neodkrouhne, pokud budeš stát proti němu a bránit se.… Teda.. špatnej případ, tady je to o schopnosti přežít jako je obyčejnej boj, něco jinýho než to, ohlídat si věci...
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
Nic nemáš = nejde tě okrást. Co je duležité si označíš jako neukradnutelné a zloděj pohoří. Někdo tě okrade před stráží = stráže ho chytnou, neb maj TSko. Nechytnou, upozorníš dotyčného, že zneužívá nepřítomnost DM ve hře a pokud bude pokračovat, tak nahlásíš.
Je pravda, že mě osobně ještě nikdo půl dne v kuse neokrádal...ale i na to jsou metody. Uvědom si, že i pokud odhlédneme od OOC důsledků zneužívání systému, jsou tu i IC důsledky pro polapeného zloděje. A v porovnání s jinýmy servry jsou tyto důsledky celkem zásadní.
Je pravda, že mě osobně ještě nikdo půl dne v kuse neokrádal...ale i na to jsou metody. Uvědom si, že i pokud odhlédneme od OOC důsledků zneužívání systému, jsou tu i IC důsledky pro polapeného zloděje. A v porovnání s jinýmy servry jsou tyto důsledky celkem zásadní.
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
no pozor, stačí aby padly menší čísla a nebo nedejbože jednička.. a zloděj má nejenom po výdělku, ale taky ve většině případů po postavě...
vidění do stínů má šikovná postava už na druhém levelu, nějak nevím co se tu řeší.. už se tu někomu stalo že ho nějaký zloděj okrádal celý den padesátkrát dokola?
A ten risk, co tam je, je docela solidní, jak vidíte i z toho jak snadno si postavy okolo všimnou že se něco děje. A jestli se někdo nechá v teoretickém případě podesáté obírat, nebo na to nějak ic reaguje.. to už je na něm.
vidění do stínů má šikovná postava už na druhém levelu, nějak nevím co se tu řeší.. už se tu někomu stalo že ho nějaký zloděj okrádal celý den padesátkrát dokola?
A ten risk, co tam je, je docela solidní, jak vidíte i z toho jak snadno si postavy okolo všimnou že se něco děje. A jestli se někdo nechá v teoretickém případě podesáté obírat, nebo na to nějak ic reaguje.. to už je na něm.
Naposledy upravil(a) Braenn dne 18. 5. 2009 23.05, celkem upraveno 1 x.
To Street: Noo, jestli tě tak moc štve ztráta věcí, tak tě taky může zloděj prostě odpravit a okrást potom..(klidně podle player listu) A bude tě ještě štvát ztráta EXP.. Zloděj riskuje poměrně hodně, stačí jednička a bude mít o zábavu postaráno. Jsou tady banky a trezory, když máš tolik cenností, musíš se o ně starat, to je prostě tak. Navíc zloděj nikdy nemůže tušit, jestli není někdo v okolí, tedy může, nakouzlí si TS a je pánem situace. Vidí a není viděn..
Jinak nejlepší kombinace na zlodějinu bude mág a půlork. Mág bude zkameňovat a půlork odtesávat majzlíkem cennosti :o)) Bude moc prima IC věc..
Jinak nejlepší kombinace na zlodějinu bude mág a půlork. Mág bude zkameňovat a půlork odtesávat majzlíkem cennosti :o)) Bude moc prima IC věc..
-------------------------------------------------------------
Serin - Mladý, trošku urážlivý elf, toulající se po lesích a pláních na desce.
Serin - Mladý, trošku urážlivý elf, toulající se po lesích a pláních na desce.
-
- Příspěvky: 1167
- Registrován: 10. 3. 2008 15.36
- Bydliště: v koši (nejnižší patro)
- Kontaktovat uživatele:
nejde mi o ztrátů věci... já osobně jsem byl okraden jen jednou v životě...a jednou jsem to odhalil (vypsalo se jméno - ale postava zůstala v hidu)…
Pro upřesnění: nikoho neobviňuju, nesoudím...ani nevím, jak systém správně funguje...jak se provádějí hody, kdy se vyhodí z hidu (pokud vůbec? zatím jsem toho svědkem nebyl...pouze vypsaná hláška o postavě v hidu co se snaží okrást jinou, nebo mě)...pouze jsem zde vyjádřil svůj názor jak to vidím..jak bych to viděl správně funkční...jen nechci abyste si mysleli, že tady budu mermomocí zastávat svůj názor, že to tak smí být jen kvůli tomu, že je to pro mě výhodnější... ne, to vůbec, já se podřídím úplnému verdiktu a budu držet jazyk za zuby... a jde mi pouze o vyladění systému, třeba tu mluvím do prázdna, protože stejně moje názory nikdo nebere vážně.. ale lepší mluvit, než mlčet a pak toho litovat
Pro upřesnění: nikoho neobviňuju, nesoudím...ani nevím, jak systém správně funguje...jak se provádějí hody, kdy se vyhodí z hidu (pokud vůbec? zatím jsem toho svědkem nebyl...pouze vypsaná hláška o postavě v hidu co se snaží okrást jinou, nebo mě)...pouze jsem zde vyjádřil svůj názor jak to vidím..jak bych to viděl správně funkční...jen nechci abyste si mysleli, že tady budu mermomocí zastávat svůj názor, že to tak smí být jen kvůli tomu, že je to pro mě výhodnější... ne, to vůbec, já se podřídím úplnému verdiktu a budu držet jazyk za zuby... a jde mi pouze o vyladění systému, třeba tu mluvím do prázdna, protože stejně moje názory nikdo nebere vážně.. ale lepší mluvit, než mlčet a pak toho litovat
Naposledy upravil(a) Street_cz dne 18. 5. 2009 23.08, celkem upraveno 1 x.
Safira Isil - 3.1.1121 popravena katovou sekyrou
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
Právěže tomuhle se bránit dá, ale uplně si dokážu představit situaci, jak bojovník utíká do města před kapsářem, kterýho ne a ne vidět Navrhl bych něco jako to, že pokud zloděj někoho okrade, ten okradený dostane proti tomu zloději +TO na okradení a tím na něm nebude moct zloděj kolečkovat donekonečna ale přecejen bude moct okrádat z hidu.Braenn píše:dík za tip, i když to není moc fér, chudák bojovník se tomu nemůže bránit:))Jája CZE píše:Jinak nejlepší kombinace na zlodějinu bude mág a půlork. Mág bude zkameňovat a půlork odtesávat majzlíkem cennosti :o)) Bude moc prima IC věc..
Tím pádem pokud se TO zvýší o 5 při každým okradení, tak bude muset zloděj překonat.. např. 0 (když by to byl bojovník).. proti 20.. pohoda, okrade ale při příštím 5.. bojovník blbeček se zase nechá okrázt, hold zloděj je šikovnej.. ikdyž.. co když si hodí míň než 5? :) .. pak už to má padesát na padesát... hold, šikovnej zloděj je šikovnej zloděj, ale nedokáže vše (pokud je sakra šikovnej, tak okrade ještě několikrát klidně atd. ;) )
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
- The_Balrog
- Příspěvky: 5038
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
On street tu původně asi nakousl tu skutečnost, že ačkoliv lektvar neviditelnosti si můžete koupit na každém rohu, TS se sehnat prakticky nikde nedá, jen jako svitek - takže nekouzelníci a nezloději (případně jiná povolání, co mají UMD) k neviditelnosti/vysokému hidu nemají žádnou protiobranu. Na jednu stranu si dokážu najít různé důvody, proč volně zakoupitelná TSka nejsou, a chápu je - ale častokrát tuhle skutečnost ve hře proklínám (například při hlídce a honění neviditelných kouzelníků a tak podobně; zdravím Billa Galla :))
Ale moc se s tím dělat nedá, streete : ) Leda bys měl nějakého schopného alchymistu, se kterým byste udělali několikaICletý náročný výzkum TS lektvaru ;)
Ale moc se s tím dělat nedá, streete : ) Leda bys měl nějakého schopného alchymistu, se kterým byste udělali několikaICletý náročný výzkum TS lektvaru ;)
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“