labir píše:Hm, koukám že jste asi našli upravený seznam run Extras do dalšího updatu.
Znáš lidi, něco vyvěsíš na veřejná fora a oni si to přečtou ;)
labir píše:...Škoda tak vzniká pouze v případě, že by běžný hráč chtěl zahrát epizodní postavu. A myslím že tyto případy nejsou až tolik časté aby je nešlo pořešit domluvou s DM, odhad je 1-5% nově zakládaných postav. Za 95% snížení přesílených extras-buildů je to velmi dobrá cena.
Znamená to tedy, že v případě zájmu jsou ty runy dostupné i pro normální hráče na žádost k DM? Pokud ano, přimlouval bych se, aby u nich bylo vyvěšena informace, něco ve smyslu "Zkušenější hráči májí k dispozici více možností úpravy postavy. Pokud si myslíte, že právě VY byste měli mít rozšíření mimo standardní nabídku, kontaktujte DM s dobře odůvodněnou žádostí. "Chci si to zahrát" není dostačující důvod".
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
Street_cz píše:tobě nikdo nebrání si na začátku vzít elfí zkušenosti...:)
Ano to jistě ne a rozhodně nejde jenom o mně... problém je v tom, že s elf expy pr: lvl 16 dosažen za 3,5měsíce .. s human 2 … čistě pro příklad
takhle to brát nemůžeš... vím co máš na mysli, ale postupným rozvojem možností se vždy vyskytnou ti, co na tom vydělají...jenže to jsouvětšinou psotavy/hráči, co hraním na EQ strávili 2 roky.. nebo je to přesně naopak, konkrétně u postihu XP za multiclass, kdy první postavy si to musely protrpět a nové pak už o tohle byly odlehčeny... a taky si ty staré postavy nemůžou stěžovat, že je to vůči nim nefér
Safira Isil - 3.1.1121 popravena katovou sekyrou
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
Vugi píše:OT:
Ona taková runa zpomalení toku zkušenotí že.. kterou si vzaly postavy 15-16lvl+ (do té doby expy jako human) a teď si expí s elfími expy velice "fér" vůči ostatním postavám
RE OT:
Predstav si, ze jsou zde dokonce taci, kteri, kdyby si vzali inspiraci v tobe, tak by si taky mohli zacit stezovat - napriklad na to, ze kdyz zacinali, tak nebyl jedinej system sberu/dolovani. Po case jediny zpusob, jak neumrit hlady, bylo nechat se zabit pri pokusu o uloveni a stazeni jakehokoli zvirete … Dneska ti jidlo roste vsude, reky plne drahych sutru, pitna voda na dosah … Si stezuj …
Jen čistě takoví hypotetický návrh. Šlo by udělat aby teda ta runa která dostane postavu hned na 5. level, zrušila veškeré expení postavy? (tzn. že by postavě ten level zůstal navždy?)
Eliminovalo by se tak její špatné použití a pro to pozitivní by to nemělo žádný negativní vliv a zůstalo přístupné stále všem.
Kde čert nic nezmůže, tam nastčí krávu … nebo dvě kozy.
Jen čistě takoví hypotetický návrh. Šlo by udělat aby teda ta runa která dostane postavu hned na 5. level, zrušila veškeré expení postavy? (tzn. že by postavě ten level zůstal navždy?)
Eliminovalo by se tak její špatné použití a pro to pozitivní by to nemělo žádný negativní vliv a zůstalo přístupné stále všem.
To by podle me nebyl uplne nejlepsi napad. Ac sice treba epizodni postava, ale parkrat umres, delevelujes a jsi tam, kde jsi diky rune byt nechtel
cybermisa píše:
To by podle me nebyl uplne nejlepsi napad. Ac sice treba epizodni postava, ale parkrat umres, delevelujes a jsi tam, kde jsi diky rune byt nechtel
ehm.. no u epizodní postavy jsem bral že prstě umře jen jednou
Kde čert nic nezmůže, tam nastčí krávu … nebo dvě kozy.
Podle mě je špatně už to, že dovoření postavy se dělá nějakým systémem. Věřím, že když se vytváří postava s DMkem a hráč podrobně popíše promyšlenou minulost a charakter postavy a požádá o vlastnosti, které by to vyjadřovaly, že to DMko ještě rádo vezme, protože tím podporuje kvalitního hráče, který bude přínosem. A neřeší tolik, jestli to tu postavu o něco zlepší nebo ne. Ale runy jsou systém, a ten nevidí DŮVOD, proč si postava runu bere. To je ten zásadní problém. Ale zvýšení cen není řešení … protože to se stejnoměrně osekají jak ti, kteří to chtějí zneužít, tak hráči, kteří to chtějí pro popis postavy.
Pokud to opravdu je třeba řešit, napadá mě řešení … ne že bych je prosazoval, jen nadhodím nápad. Je možné, aby se cena run lišila podle hodnosti hráče? Tj. že by starší hráči dostali slevu, protože se ví, že to nebudou zneužívat?
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Sethiel: ale to by si musel mít DM neustále přítomné, navíc by bylo zahrnuto žádostma o novou postavu.…
osobně bych ty runy nerušil...já bych si tu 5 lvl nevzal. Někdo jiný třeba jo. Nevadí mi, když si ji vezme, aby byl hned "cool" strašně vylevelovanej. Taková postava je (pokud to není epizodní), bezduchá a většinou bez charakteru a proto ji i jejího hráče prostě ignoruju. Stejně se kolem v současné době pohybují hejna bezduchých, plytkých a bezcharakterních postav, které se vyrojily jako houby po dešti (ať nekřivdím, možná se mýlím..ale je to muj pocit). A ty budou stejné, ať ten hráč hraje týden dva a je na 5 levelu, nebo je hned ten den na 5 lvl.
Milujte se a množte se..zabijte je pak všechny, Bůh už si je nahoře přebere! Přiznání je polehčující okolnost, ale jistý trest - od léta páně 1992 MERLIN Mrtvý manga avatar, dobrý manga avatar!
Akira píše:osobně bych ty runy nerušil...já bych si tu 5 lvl nevzal. Někdo jiný třeba jo. Nevadí mi, když si ji vezme, aby byl hned "cool" strašně vylevelovanej. Taková postava je (pokud to není epizodní), bezduchá a většinou bez charakteru a proto ji i jejího hráče prostě ignoruju. Stejně se kolem v současné době pohybují hejna bezduchých, plytkých a bezcharakterních postav, které se vyrojily jako houby po dešti (ať nekřivdím, možná se mýlím..ale je to muj pocit). A ty budou stejné, ať ten hráč hraje týden dva a je na 5 levelu, nebo je hned ten den na 5 lvl.
Teďs podle mě (teď se omlouvám, jestli se pletu) vyjádřil jádro pudla. Rovnoměrně drahý runy by umožňovaly rozvoj postavy A NAVÍC powergaming od začátečníků a prasičů. Znevýhodněný runy umožňujou už prakticky jen to prasení - od těch, kteří chtějí dobrou postavu, tak si tam napráskají spoustu run, který z postavy udělají zrůdu. Ale pro samotnej rozvoj dlouhodobé postavy - což je primární a původní cíl - jsou vhodný už jen naprosto okrajově.
Epizodní postavy řadím mezi powergaming , protože tam JDE v podstatě o to mít co nejrychleji dobrou postavu.
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Libra píše:EDIT: Je jedině dobře že ten týpek dostal i BAN na fórum, protože když by viděl co všechno dokázal, tak už se valí smíchy v křečích někde pod stolem …
obávám se, že na tvá slova došlo.. BAN na fórum neznamená (nebo aspoň nemusí znamenat), že ho dotyčný nemůže číst...
Jen čistě takoví hypotetický návrh. Šlo by udělat aby teda ta runa která dostane postavu hned na 5. level, zrušila veškeré expení postavy? (tzn. že by postavě ten level zůstal navždy?)
Eliminovalo by se tak její špatné použití a pro to pozitivní by to nemělo žádný negativní vliv a zůstalo přístupné stále všem.
Toto bych nedělal. Špatné použití by to podle mě neeliminovalo, protože potenciálním škůdcům pramálo záleží na osudu jejich postav v budoucnu (a stejně si berou smrtelnou nemoc), naopak jim jde o to, co nejrychleji získat moc k tomu, aby mohli řádit a machrovat. A naopak pro ty, kdo by to s tou runou mysleli dobře, by to občas negativa mít i mohlo - například když by se quest epizodní postavy vyvinul tak, že by přežila, a hráč by s ní chtěl pokračovat delší dobu a dále jí rozvíjet.
Panathian píše:
Toto bych nedělal. Špatné použití by to podle mě neeliminovalo, protože potenciálním škůdcům pramálo záleží na osudu jejich postav v budoucnu (a stejně si berou smrtelnou nemoc), naopak jim jde o to, co nejrychleji získat moc k tomu, aby mohli řádit a machrovat.
Tak to už je každého subjektivní názor. Já osobně si myslím že tenhle tip hráčů nebude nikdy lákat a bavit hra za postavu, kterou už nejde zlepšovat a nenaexpí s ní ani 1exp. Krom toho získat moc a machrovat s 5levelem ?! heh ..
Kde čert nic nezmůže, tam nastčí krávu … nebo dvě kozy.
Libra píše:… Krom toho získat moc a machrovat s 5levelem ?! heh ..
Tak není to nic extra, ale stačí to k tomu, aby ten hráč dokázal způsobit škody, které by na prvním nenadělal, např. zabití městkých NPC nebo zabíjení začínajících postav.