Infravidění
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
Infravidění
V dotvoření postavy je možnost "Infravidění" v sekci Zrak. Předpokládám, že to znamená Neverwinterácký Noční vidění (jako mají trpaslíci), a ne Ultravidění (jako kouzlo) - pokud mi to může někdo potvrdit nebo vyvrátit, ať tak prosím učiní.
Otázka je … když jsem hrál Neverwintery, nikdy jsem si nevšiml, co to vlastně konkrétně dělá (Low-light vision a Dark vision), jaký to má dopad. Způsobuje to, že je obrazovka míň tmavá? Nebo to modifikuje nějaké hody? Nebo co vlastně?
Otázka je … když jsem hrál Neverwintery, nikdy jsem si nevšiml, co to vlastně konkrétně dělá (Low-light vision a Dark vision), jaký to má dopad. Způsobuje to, že je obrazovka míň tmavá? Nebo to modifikuje nějaké hody? Nebo co vlastně?
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
- Příspěvky: 1136
- Registrován: 10. 3. 2008 15.36
- Bydliště: v koši (nejnižší patro)
- Kontaktovat uživatele:
Jedná se opravdu o Ultravidění (jako kouzlo).
Co se otázky týče - nevím, jestli jsi měl někdy postavu trpaslíka. Pokud jo, mohl sis všimnout, že třeba v nějaké jeskyni máš okolo něj slabé světlo - něco, jako bys na sobě měl kouzlo "Světlo" akorát s mnohem menší intenzitou záření a dosahu... někdy si to schválně zkus - vem trpaslíka do nějaké jeskyně nebo někam, kde je opravdu tma.. pak vem člověka :)
Co se otázky týče - nevím, jestli jsi měl někdy postavu trpaslíka. Pokud jo, mohl sis všimnout, že třeba v nějaké jeskyni máš okolo něj slabé světlo - něco, jako bys na sobě měl kouzlo "Světlo" akorát s mnohem menší intenzitou záření a dosahu... někdy si to schválně zkus - vem trpaslíka do nějaké jeskyně nebo někam, kde je opravdu tma.. pak vem člověka :)
Safira Isil - 3.1.1121 popravena katovou sekyrou
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
Potvrzuji, že se jedná o runu s Ultraviděním.
Dark Vision má větší dosah vidění ve tmě než Low-Light Vision.
S Dark Vision vidíš (PC, NPC, monstra) stejně daleko ve tmě i na světle.
Dark Vision má větší dosah vidění ve tmě než Low-Light Vision.
S Dark Vision vidíš (PC, NPC, monstra) stejně daleko ve tmě i na světle.
Anade Be'lein – rozporuplná, (pro některé) nevypočitatelná, nedůvěřivá elfka za půl druhé platinky
We do what we must because we can.
O papoušcích…
We do what we must because we can.
O papoušcích…
No nevím, já si žádnýho rozdílu ba dokonce mezi normálním a viděním ve tmě nevšiml... ale jsou rozdílný hody... s viděním ve tmě nemá postava penalizaci do všímavosti (-5) když není osvětlená.. grafickýho rozdílu jsem si nevšiml.
Jak je to s runou, nevím.
Jak je to s runou, nevím.
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
-
- Příspěvky: 850
- Registrován: 15. 2. 2007 12.34
- Bydliště: Severní okraj Středozemě
- Kontaktovat uživatele:
Re: Infravidění
Doplním George:
Darkvision (noční vidění - jako mají trpaslíci a některé povolání a prestižky) - graficky posouvá tmu do "šera" (vpodstatě softwarově vytažený "brightness" na monitoru).
Ultravidění (jako kouzlo) = umožňuje vidět i ve tmě, dokonce i v magické tmě. Graficky běžnou tmu "prosvětluje" lehkým fialkovým, světlem. Nicméně zároveň umožňuje Ultravidění vidět i skrz Temnotu (tj. kouzlo). Graficky sice nevidíš nic, ale(!) můžeš zaměřovat nepřítele (často využíváno např. mágy, kdy s dvojicí kouzel Ultravidění a Temnota takto zabíjejí(li) ne-TSkové NPC protivníky).
Darkvision (noční vidění - jako mají trpaslíci a některé povolání a prestižky) - graficky posouvá tmu do "šera" (vpodstatě softwarově vytažený "brightness" na monitoru).
Ultravidění (jako kouzlo) = umožňuje vidět i ve tmě, dokonce i v magické tmě. Graficky běžnou tmu "prosvětluje" lehkým fialkovým, světlem. Nicméně zároveň umožňuje Ultravidění vidět i skrz Temnotu (tj. kouzlo). Graficky sice nevidíš nic, ale(!) můžeš zaměřovat nepřítele (často využíváno např. mágy, kdy s dvojicí kouzel Ultravidění a Temnota takto zabíjejí(li) ne-TSkové NPC protivníky).
-
- Příspěvky: 1136
- Registrován: 10. 3. 2008 15.36
- Bydliště: v koši (nejnižší patro)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Infravidění
tohle jsem testoval a není to přesné... opravdu, jak jsem psal to osvětluje nejbližší okolí postavy, nevšiml jsem si, že by mi to zešeřilo celou oblast ze tmy :)KaTo píše:Darkvision (noční vidění - jako mají trpaslíci a některé povolání a prestižky) - graficky posouvá tmu do "šera" (vpodstatě softwarově vytažený "brightness" na monitoru).
Safira Isil - 3.1.1121 popravena katovou sekyrou
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
Re: Infravidění
Přesně, ale to malý osvětlený okolí kolem postavy.. není to i bez vidění ve tmě?Street_cz píše:tohle jsem testoval a není to přesné... opravdu, jak jsem psal to osvětluje nejbližší okolí postavy, nevšiml jsem si, že by mi to zešeřilo celou oblast ze tmy :)KaTo píše:Darkvision (noční vidění - jako mají trpaslíci a některé povolání a prestižky) - graficky posouvá tmu do "šera" (vpodstatě softwarově vytažený "brightness" na monitoru).
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
-
- Příspěvky: 1136
- Registrován: 10. 3. 2008 15.36
- Bydliště: v koši (nejnižší patro)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Infravidění
já mám právě za to, že není... pff, ale teď si nejsem vůbec jistejGeorge píše:Přesně, ale to malý osvětlený okolí kolem postavy.. není to i bez vidění ve tmě?Street_cz píše:tohle jsem testoval a není to přesné... opravdu, jak jsem psal to osvětluje nejbližší okolí postavy, nevšiml jsem si, že by mi to zešeřilo celou oblast ze tmy :)KaTo píše:Darkvision (noční vidění - jako mají trpaslíci a některé povolání a prestižky) - graficky posouvá tmu do "šera" (vpodstatě softwarově vytažený "brightness" na monitoru).
Safira Isil - 3.1.1121 popravena katovou sekyrou
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
nene, na EQ sou ty permanentní efekty očí odstraněny...ať už u runy či u kouzlaSethiel píše:Aha, díky moc :) Ještě jedna otázka … pokud je to skutečně Ultravision, znamená to, že okolo mojí postavy bude permanentně animace těch očí (tak jako když se zakouzlí Ultravision), nebo je to jen stejný efekt bez animace?
Střízlivý nás nedostanou.
A vožralí se nedáme!
Elen - Mladá elfí lučištnice, vítězka turnaje tirínského r.1119 p.v.d.
A vožralí se nedáme!
Elen - Mladá elfí lučištnice, vítězka turnaje tirínského r.1119 p.v.d.
Já to teď zkoušel v základních Neverwinterech, abych se koukl, jak moc je to špatný … teda to magický (počítám, že ta runa je stejná jako kouzlo, protože je to jen jiný způsob aplikace stejného efektu, ale až tak moc do toho nevidím, abych si byl jistý) … no a je to určitě fialový a to dost znatelně. Ale možná jen když člověk vidí ten rozdíl, asi se na to dá zvyknout. Spíš se bojím, že mi to bude ničit atmosféru tmavých a ponurých míst …Jája CZE píše:Nene, infravidění nic fialového nedělá, alespoň mi se nezdá že by dělalo, tedy, jedná se o hraničářské infra.. možná magické to dělá.
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
To jo, špatně jsem to formuloval … čekal jsem, že se mi třeba ozve někdo, kdo s takovou postavou dlouhodobě hraje, a potvrdí/vyvrátí mi to. Jestli se dá zvyknout bez větší újmy, nebo některé lokace prostě vypadají příšerně.The_Balrog píše:S tím tak nějak při používání ultravidění bys mohl počítat, ne? :)Sethiel píše: Spíš se bojím, že mi to bude ničit atmosféru tmavých a ponurých míst …
Pokud totiž vlastnost postavy bude kazit zážitek hráče, pak to za to asi nestojí, i kdyby to zahrnovalo i True Seeing a neoslepitelnost a navrch dva tucty velbloudů.
Imagination is the only weapon in the war against reality.
No jooo... hraju s tím dlouhou dobu a je to úplně v pohodě, ve dne to vidět neni a v noci je ta fialková záře spíš neznatelná a zvykneš si hodně rychle, většině lokací to dává trochu tajemný nádech. Žádné jiné efekty to nemá (očíčka nad hlavou nebo tak). Po pravdě doteď nemám ověřenou tu magickou tmu, mám ale pocit, že pomocí tab cílit můžu (já se teda domníval že to tak mají všichni ).Sethiel píše: To jo, špatně jsem to formuloval … čekal jsem, že se mi třeba ozve někdo, kdo s takovou postavou dlouhodobě hraje, a potvrdí/vyvrátí mi to. Jestli se dá zvyknout bez větší újmy, nebo některé lokace prostě vypadají příšerně.
Pokud totiž vlastnost postavy bude kazit zážitek hráče, pak to za to asi nestojí, i kdyby to zahrnovalo i True Seeing a neoslepitelnost a navrch dva tucty velbloudů.
Někdy zkusím v mag. tmě seslat i kouzlo ultravidění, jestli bude nějaký rozdíl.
Jo a velbloudů jsem dostal jen tucet... tak to bude asi nějakej bug ne?
Rozdíl v zobrazení v kouzlu temnota s a bez ultravize není vidět. Jinak asi nejlepší na ultravizi je, když se přijde do nějaké lokace, kde nejsou nastavena opravdu žádná světla. To tam pak člověk stojí a přemejšlí co všichni blbnou že neviděj :Ddave píše:Někdy zkusím v mag. tmě seslat i kouzlo ultravidění, jestli bude nějaký rozdíl.
Jo, to nevim, já mám slona.dave píše:Jo a velbloudů jsem dostal jen tucet... tak to bude asi nějakej bug ne?
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!