To máš samozřejmě pravdu. A teď mě tak napadá … nedává TS schopnost vidět jed v jídle nebo pití? To mi přijde taky jako esence toho, jak vnímám TS. Jako odhalování tajemství a vidění skrytého.kokosak píše:Překvapení není o hide. Nebo... ne JEN o něm. A dostat někoho není o tom na něj vybafnout potmě v lese. Chce to pěkný plán, přípravu... a pak, když to čeká nejmíň, kudlička pod žebírka. A ne, nemyslim systémovou kudlu, ale příslovečnou ;)
Par otazek pred zacatkem
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Ne. A troufnu si říct, že ani v klasickém DnD by ti to neprošlo. Jed je jen speciální "koření". TSko ti nedává schopnost určit složení čehokoli, nepoví ti speciální vlastnosti potvory, ani ti neurčí jakým prokletím je postižený nějaký předmět. Dokonce ti ani neodstraní concelament způsobený mlhou.
Edit: k tomu jsou věci jako Ultravision, Detect Poison a podobné
Edit: k tomu jsou věci jako Ultravision, Detect Poison a podobné
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
Jo, ještě k těm zlodějům... Primárně zloděj není určen k tomu, aby někoho zabil ve vyrovnaném souboji. Ani mága, ani bojovníka. Zloděj má tolik možností, jak někoho dostat, zdecimovat, nechat zavřít, pošpinit a odklidit, podstrčit či okrást, zastrašit, přesvědčit, podplatit a podvést, zapálit, nastražit past, nechat zabít, převléci se, zamaskovat, vydírat, otrávit, požít magické hůlky a jiné přeměty... a já nevím co ještě, které jsou o mnoho bezpečnější, že nevím, proč by měl bojovat proti mágům či bojovníkům tak rizikově a z blízka.
Paradoxně, nejlépe zahraný zloděj na EQ je xxxxx nebo XX (cenzurováno), která nebo který nemá ovšem jediný level zloděje (nebo má?)… Holt, hrát správného dračákovského sicca je o umění.
Bušičům ovšem říkám - vždycky bylo, je a bude v pořádku, když válečník či mág rozmázne zloděje jako červa při drzém souboji zblízka. Přičemž Válečníka by měla zachránit zbroj, mága magie (např. TS). Být tímto kouzlem pořád nakouzlený považuji za prozíravost, když chtějí obětovat jedno kouzlo za svou bezpečnost. Určitě mají zase jinou slabinu.
Někdy mám pocit, že zloději, kteří mají snad nejvíce možností ze všech classů, vždycky nejvíc skuhrají, jak jsou slabí... Holt, musíte si uvědomit, že pokud neděláte zloděje ve stylu - najít past a zničit past, aby náhodou někomu neublížila, schovat se a nebýt viděn, aby mi náhodou neublížili, tu a tam lukem či kuší podpořit z úkrytu bojovníky a naučit se pár bohulibých skillů (třeba léčit) - tak děláte vždy stvoření podlé a zákeřné, které obvykle nebojuje zpříma a hrdě. A taky je ho tak třeba hrát. Ten class je na to stavěný.
Pokud se vám zloděj nelíbí, vemte si tu prskavku, jestli myslíte, že vás zachrání
Paradoxně, nejlépe zahraný zloděj na EQ je xxxxx nebo XX (cenzurováno), která nebo který nemá ovšem jediný level zloděje (nebo má?)… Holt, hrát správného dračákovského sicca je o umění.
Bušičům ovšem říkám - vždycky bylo, je a bude v pořádku, když válečník či mág rozmázne zloděje jako červa při drzém souboji zblízka. Přičemž Válečníka by měla zachránit zbroj, mága magie (např. TS). Být tímto kouzlem pořád nakouzlený považuji za prozíravost, když chtějí obětovat jedno kouzlo za svou bezpečnost. Určitě mají zase jinou slabinu.
Někdy mám pocit, že zloději, kteří mají snad nejvíce možností ze všech classů, vždycky nejvíc skuhrají, jak jsou slabí... Holt, musíte si uvědomit, že pokud neděláte zloděje ve stylu - najít past a zničit past, aby náhodou někomu neublížila, schovat se a nebýt viděn, aby mi náhodou neublížili, tu a tam lukem či kuší podpořit z úkrytu bojovníky a naučit se pár bohulibých skillů (třeba léčit) - tak děláte vždy stvoření podlé a zákeřné, které obvykle nebojuje zpříma a hrdě. A taky je ho tak třeba hrát. Ten class je na to stavěný.
Pokud se vám zloděj nelíbí, vemte si tu prskavku, jestli myslíte, že vás zachrání
Naposledy upravil(a) Aefar dne 3. 6. 2009 12.52, celkem upraveno 4 x.
* Catigern
* Albrecht Prskotřesk
† Bolthorm syn Thrudgelmův
Bohate :) Dik za vysvetleni.Jája CZE píše:Osvětlím.
PLACOS je systém hlídající nešvary a naopak odměnujícím za pěknou hru, mimojiné hlídá i nárůst bohatství postavy, které je limitováno levelem a časem.
Bonus jsi dostal za hru, která lze označit přivlastkem "žádoucí". Pokud by jsi byl bez tohoto bonusu a nechal *potěžkat vzácný meč* svému IC příteli, Placos zjistí nárůst majetku u příjemce a sníží mu možnost výdělku. Pokud ale tento bonus máš a tvá postava teď dá něco cenného začínajícímu hráči, hodnota této věci se mu do přírůstku majetku nezapočítá. Je předpoklad, že postava, která je "žádoucí" toho nezneužije.
Stačí tak?
ano, tohle jako argument:) nejde o moji lenost, ale o můj malíček! xD krom toho, i přes to že chodim skoro furt v hidu, když vidim nějakou postavu, tak se odhidnu/zahidnu, takže mě postava vidí(když hold někdo jde v hidu taky, jeho problém:)cybermisa píše:Jednou se postava systemove plizi, tak se plizi. Neexistuje zadne systemove se hidnout, ale ve ** nikoli a byt hidnuty jen kvuli tomu, ze je hrac liny Nic ve zlym, ale tohle jako argument …Kapik píše: probohy jen to ne! Hraju elfku a chodim skrytej skoro pořád, ovšem ne proto že se plíží 24/7/365, ale čistě protože elfové maj hledání permanentně zapnutý a můžou běhat, tzn. že abych neběhal jak pablb, musim chodit buď přes šipky, nebod ržet shift(což není nic příjemnýho), nebo chodit v hidu. A tohle by mě totálně odrovnalo(ne postavu, ale mě jako hráče:)
Střízlivý nás nedostanou.
A vožralí se nedáme!
Elen - Mladá elfí lučištnice, vítězka turnaje tirínského r.1119 p.v.d.
A vožralí se nedáme!
Elen - Mladá elfí lučištnice, vítězka turnaje tirínského r.1119 p.v.d.
Tak si nastav chození třeba na mezerník (já to tak mám) a hidnutí k chůzi nepotřebuji.
Roma Spouštěč pro Equilibrii 2.0 NWN Camera mod Listování v PM
Get the ability to choose: (.Y.) (oYo) (.)(.) (*)(*) (o)(0)
Get the ability to choose: (.Y.) (oYo) (.)(.) (*)(*) (o)(0)