EQ Karty - Bang
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
ok, dělám ted na tom settingu i včetně věcí jako barevné a číselné označení karty (káry atd) a tak se ted jetě pro jistotu zeptám, budem tam dávat i ten znak, který na klasickém bangu nahrazuje text o účincích karty ? třeba zrovna ten bandita, na origoš kartách je místo textu Vezmi jednu kartu... nakreslená černá karta a terčík s jedničkou:)
- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
Áha, o tom vůbec nevím : ) Asi bude nejlepší tam nechat text. Bude to tak sedět k tomu flavour textu kurzivou.
Mám ještě otázku - když je karta ve více exemplářích, má na sobě každý z nich jiné barevné a číselné pokerové označení? (Asi jo, co? Celkem logické. :))
Mám ještě otázku - když je karta ve více exemplářích, má na sobě každý z nich jiné barevné a číselné pokerové označení? (Asi jo, co? Celkem logické. :))
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
JJ:) označení je jako u klasických karet, od dvojky po eso ve 4 barvách. Plus dva druhy rámečků, jedny na karty akcí a jedny na karty vykládané před sebe (barel...).The_Balrog píše:Áha, o tom vůbec nevím : ) Asi bude nejlepší tam nechat text. Bude to tak sedět k tomu flavour textu kurzivou.
Mám ještě otázku - když je karta ve více exemplářích, má na sobě každý z nich jiné barevné a číselné pokerové označení? (Asi jo, co? Celkem logické. :))
My tedy, chápu li to dobře, nahradíme obrázky pod obrázkem (ehm, vím jak to zní, ale asi chápete co tím myslím) ideálně dvěma texty - popisem účinků karty + textem k obrázku (Hargud aby to spral)
tady to je hezky vidět:
slíbené rozvedení, jakékoli nápady a doplnění víc než vítané
Role:
Sherif -Soudce
Pomocník - Vyšetřovatel
Bandita - Zločinec
Renegát - Vrah, Špeh? (někdo, kdo má zabít pomocníky, bandity a na úplný konec i šerifa a zůstat ve hře sám)
Charaktery: NPC Desky, významější osobnosti jako Nargien, Orlando, Vlastan Chlastan, Plotnička.. Ať už jen ty vážené, nevážené nebo oboje. Vlastnosti budou jako v klasickém Bangu.
t1 - text s účinky karty
n: název karty
t2: text "navíc" vztahující se ke kartě
(v závorce představa obrázku)
Bang - t1 není, kartičku útoku budou představovat PC, n: Útok! hrající i nehrající. t2: hláška daného PC (obrázek, aspoň silueta, dané postavy, jde spíš o význam a případnou hlášku než detailní vykreslení jako u Prší) 25x
Mancato – t1: není n: Úhyb/Vykryto, 12x opět obrázky PC
Saloon – t1: Všichni hráči si přidají jeden život n: Chrám Ajris, t2 : Vítejte v Chrámu Ajris, co pro vás mohu udělat? 1x (interiér chrámu)
Birra – t1: přidej si jeden život- Lektvar léčení (obrázek ampulky lektvaru) , t2: ?? 6x
Wells Fargo – t1: Vem si tři karty n: Loot (obrázek měšce, truhly.. )- t2: Nějaký nadšený výkřik?:) 1x
Diligenza – t2: Vem si dvě karty n: Harvest (rýžovací pánev, drahokamy.. ) t2: Podařilo se! 2x
Emporio – Vetešník, t1: Vylož tolik karet, kolik je hráčů a vem si jako první, další berou hráči po směru hodinových ručiček.
(obrázek vetešníka v Tiru a druhý karta vet. v Mithu), t2: Co vám mohu nabídnout?
Panico – t1: vem si jednu kartu od hráče do vzdálenosti jedna a nech si ji. n: Kapsář t2: Byl jsem okraden! 4x (ruka sahající do kapsy)
Cat balou – t1 Vem jednu kartu libovolnému hráči a zahoď ji. n: Bandita t2: Hargud aby to spral / Naval všecko co máš 4x (obrázek bandity)
Indian – t1: Všichni musí zahrát Útok! nebo ztrácí život n: Útok skřetů t2: My chytit tě pro šaman/Škudi čugo (nebo co to říkají) 2x (obrázek malých běžících skřetů)
Duelo – t1: Hrejte střídavě kartu Útok!, ten kdo první nemá ztrácí život n: CVC, t2: ?? (dvě postavy proti sobě) 3x
Gatling – t1: Všichni musí zahrát Úhyb, nebo ztrácí život, n: IGMS t2: Zapínám magion! 1x (obrázek letících střel, mág s magionem)
Mustang – t1: Pro všechny jsi o jedna dál? n: kůň t52: Glejt na koně 2x (obrázek koně/glejtu)
Apalossa –t1: Všichni hráči jsou o jedna blíž, n: Lektvar rychlosti, t2: (?) teď mi neutečeš 1x (velmi rychle běžící postava)
Barile – t1: Když je na tebe zahrán útok, lížeš si kartu, je-li srdcová, ránu jsi vykryl. n: Kamenná kůže t2: Vykryto, zbývá 45 bodů (obrázek jako na svitku kamenné kůže?)
Dynamite - t1: jedno kolo po vyložení si lízni kartu, je li to 3-9 piková, ztrácíš tři životy, jinak jej pošli hráči po levici. n: Udání stráži, t2: Nic o tom nevím strážníku! 1x
Prigione – t1: Pokud si nelízneš srdce, jedno kolo vynech n: Pouta t2? 3x
Volcanic – t1: Počet karet Útok! za kolo není omezen n: Artefakt žezlo střel t2?? - 2x
Shofield – t1: můžete útočit na vzdálenost dva n: Meč (jedenapůlruční... ) t2 - . 2x
Remington - můžete útočit na vzdálenost tři n: Kopí t2- 1x
Carabina – t1: můžete útočit na vzdálenost čtyři n: Mithallirská kuše, t2 - 1x
Winchester -t1: můžete útočit na vzdálenost pět- n: Amfiberaiský luk, t2 - 1x
co se PC týče, vzato z objednávky + už nehrající/hrající známé PC. Rozdělení na bang/mancato zatím jen co se týče počtu
25 Bang
1)Din Dagor
2)Sela Siena
3) Werhaim III Kirthagen
4) Tharek Skřetobijca
5)Elen Linde
6)Nyaro Elen
7)Roma
8)Ningue
9)Amelie
11) Zelgadis
12) tonny
13)Nicky
14) Ezechiel
15) Anade Be´lein
16) Balkon/Tereza
17) Kat Boleynová
18) Tengawar Thelion
19) Akira Kamatsu
20) Daemian
21) Darren Finngard
22) Serena White
23) Jacho Ering
24) Asar
25) Bornin
12 Mancato
1) Kyan Thorke
2) Anarion Meir
3) Elenis Vanding
4) Thralia Galuin
5) Arcanus
6) Serin Weftyln
7) Naylun Aaal
8) Alkaran
9) Talnelian
10) Goro
11)(nemůžu si vybavit žádné dalšé nehrající npc, které nějak významněji zasáhly nebo se projevily na Eq)
12)
Role:
Sherif -Soudce
Pomocník - Vyšetřovatel
Bandita - Zločinec
Renegát - Vrah, Špeh? (někdo, kdo má zabít pomocníky, bandity a na úplný konec i šerifa a zůstat ve hře sám)
Charaktery: NPC Desky, významější osobnosti jako Nargien, Orlando, Vlastan Chlastan, Plotnička.. Ať už jen ty vážené, nevážené nebo oboje. Vlastnosti budou jako v klasickém Bangu.
t1 - text s účinky karty
n: název karty
t2: text "navíc" vztahující se ke kartě
(v závorce představa obrázku)
Bang - t1 není, kartičku útoku budou představovat PC, n: Útok! hrající i nehrající. t2: hláška daného PC (obrázek, aspoň silueta, dané postavy, jde spíš o význam a případnou hlášku než detailní vykreslení jako u Prší) 25x
Mancato – t1: není n: Úhyb/Vykryto, 12x opět obrázky PC
Saloon – t1: Všichni hráči si přidají jeden život n: Chrám Ajris, t2 : Vítejte v Chrámu Ajris, co pro vás mohu udělat? 1x (interiér chrámu)
Birra – t1: přidej si jeden život- Lektvar léčení (obrázek ampulky lektvaru) , t2: ?? 6x
Wells Fargo – t1: Vem si tři karty n: Loot (obrázek měšce, truhly.. )- t2: Nějaký nadšený výkřik?:) 1x
Diligenza – t2: Vem si dvě karty n: Harvest (rýžovací pánev, drahokamy.. ) t2: Podařilo se! 2x
Emporio – Vetešník, t1: Vylož tolik karet, kolik je hráčů a vem si jako první, další berou hráči po směru hodinových ručiček.
(obrázek vetešníka v Tiru a druhý karta vet. v Mithu), t2: Co vám mohu nabídnout?
Panico – t1: vem si jednu kartu od hráče do vzdálenosti jedna a nech si ji. n: Kapsář t2: Byl jsem okraden! 4x (ruka sahající do kapsy)
Cat balou – t1 Vem jednu kartu libovolnému hráči a zahoď ji. n: Bandita t2: Hargud aby to spral / Naval všecko co máš 4x (obrázek bandity)
Indian – t1: Všichni musí zahrát Útok! nebo ztrácí život n: Útok skřetů t2: My chytit tě pro šaman/Škudi čugo (nebo co to říkají) 2x (obrázek malých běžících skřetů)
Duelo – t1: Hrejte střídavě kartu Útok!, ten kdo první nemá ztrácí život n: CVC, t2: ?? (dvě postavy proti sobě) 3x
Gatling – t1: Všichni musí zahrát Úhyb, nebo ztrácí život, n: IGMS t2: Zapínám magion! 1x (obrázek letících střel, mág s magionem)
Mustang – t1: Pro všechny jsi o jedna dál? n: kůň t52: Glejt na koně 2x (obrázek koně/glejtu)
Apalossa –t1: Všichni hráči jsou o jedna blíž, n: Lektvar rychlosti, t2: (?) teď mi neutečeš 1x (velmi rychle běžící postava)
Barile – t1: Když je na tebe zahrán útok, lížeš si kartu, je-li srdcová, ránu jsi vykryl. n: Kamenná kůže t2: Vykryto, zbývá 45 bodů (obrázek jako na svitku kamenné kůže?)
Dynamite - t1: jedno kolo po vyložení si lízni kartu, je li to 3-9 piková, ztrácíš tři životy, jinak jej pošli hráči po levici. n: Udání stráži, t2: Nic o tom nevím strážníku! 1x
Prigione – t1: Pokud si nelízneš srdce, jedno kolo vynech n: Pouta t2? 3x
Volcanic – t1: Počet karet Útok! za kolo není omezen n: Artefakt žezlo střel t2?? - 2x
Shofield – t1: můžete útočit na vzdálenost dva n: Meč (jedenapůlruční... ) t2 - . 2x
Remington - můžete útočit na vzdálenost tři n: Kopí t2- 1x
Carabina – t1: můžete útočit na vzdálenost čtyři n: Mithallirská kuše, t2 - 1x
Winchester -t1: můžete útočit na vzdálenost pět- n: Amfiberaiský luk, t2 - 1x
co se PC týče, vzato z objednávky + už nehrající/hrající známé PC. Rozdělení na bang/mancato zatím jen co se týče počtu
25 Bang
1)Din Dagor
2)Sela Siena
3) Werhaim III Kirthagen
4) Tharek Skřetobijca
5)Elen Linde
6)Nyaro Elen
7)Roma
8)Ningue
9)Amelie
11) Zelgadis
12) tonny
13)Nicky
14) Ezechiel
15) Anade Be´lein
16) Balkon/Tereza
17) Kat Boleynová
18) Tengawar Thelion
19) Akira Kamatsu
20) Daemian
21) Darren Finngard
22) Serena White
23) Jacho Ering
24) Asar
25) Bornin
12 Mancato
1) Kyan Thorke
2) Anarion Meir
3) Elenis Vanding
4) Thralia Galuin
5) Arcanus
6) Serin Weftyln
7) Naylun Aaal
8) Alkaran
9) Talnelian
10) Goro
11)(nemůžu si vybavit žádné dalšé nehrající npc, které nějak významněji zasáhly nebo se projevily na Eq)
12)
Naposledy upravil(a) Braenn dne 14. 6. 2009 11.53, celkem upraveno 1 x.
- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
Mockrát děkuji za odbytí, žádné další důvdy jsem výše nenašel, maximálně tuhle jednu větu:Braenn píše:že vymýšlím koncept já?The_Balrog píše:Jaké že jsou ještě (kromě toho politického) důvody pro to, cpát na charaktery nudná a napůl bezvýznamná NPC?
Další důvody si znovu přečti výše.
Které se opravdu "důvod" nedá říkat ani s přivřenýma očima.No, na charaktery bych PC nedávala, protože na otázku které? Se mi moc nelíbí odpověd "ti, kteří si to zaplatí".
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Fajn, dodám ještě jeden: Počet charakterů v Bang! je mnohem menší než počet postav, které si to "zaplatily", o dalších ani nemluvě.
Charaktery v rozšíření už zase počítají na vyvážení i s kartami rozšíření.
Další důvod je že si opravdu raději zahraji za nudné npc, než za některé postavy.
Pokud ti to moc vadí, máš volnou ruku to celé vymyslet
Charaktery v rozšíření už zase počítají na vyvážení i s kartami rozšíření.
Další důvod je že si opravdu raději zahraji za nudné npc, než za některé postavy.
Pokud ti to moc vadí, máš volnou ruku to celé vymyslet
-
- Příspěvky: 5860
- Registrován: 30. 4. 2007 16.38
Jména, na která si teď narychlo vzpomenu:Braenn píše:10) (nemůžu si vybavit žádné dalšé nehrající npc, které nějak významněji zasáhly nebo se projevily na Eq)
Hromval
Nifredil
Vilém
Rathgar
Paksenarrion
Tyrael
Babin
Utreg
Kai
Valery
Naposledy upravil(a) Pavel Urban dne 13. 6. 2009 12.33, celkem upraveno 1 x.
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
The cup is full.
-
- Příspěvky: 1692
- Registrován: 1. 12. 2006 1.10
- Bydliště: Nejjižnější Morava
- Kontaktovat uživatele:
Tak na to mě nejvíc sedí Asar i když chápu, že tam chceš NPC .)Braenn píše:Renegát - Vrah, Špeh? (někdo, kdo má zabít pomocníky, bandity a na úplný konec i šerifa a zůstat ve hře sám)
mno a nikdo si tady nevzpomene ale nevadí, tak to napíšu potupně sám... Melisima tam chce být taky! a pokud vím tak aj Adalbert... ale to si nejsem jistej...
- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
Děkuji braenn :)
Takže předně:
ŽÁDNÝ projekt, na kterém se budu účastnit já, se nebude ohýbat podle přání a výkřiků z publika. Chci hru, která dává smysl s konceptem, který je z možných ten nejlepší. Osobně vůbec nechápu, jak a proč tě napadlo, že by se měl brát ohled na lidi, kteří, jak jsi napsala, "si to zaplatili". Zaprvé ti lidé si objednávají Eq bang, nikoliv "osobní kartičku", zadruhé se budu snažit cenu udržet jen na nejnutnějších provozních nákladech, nečekám, že z toho budu mít nějaké peníze (spíš se pomalu připravuju na to, že projekt bude prodělečný) a tak fakt nevím, u koho si to "zaplatili" :)
Prosím vás, kdo jste si karty už předem objednali, neberte to jako moje znevážení vašich osob a objednávek. Tak tomu není a doufám, že to chápete. Jsem si jistý, že když jste se rozhodli si Eqbang objednat, že jste chtěli hru s hlavou a patou, u které se budete bavit – což je zcela určitě důležitější, než to, zda se vaše postava na kartách objeví. Stejně tak i pro mne je důležité, abych udělal hru co nejkompaktnější a nejhratelnější. Nikdy se nejde zavděčit všem a kdybych se o to pokoušel, dopadlo by to jistojistě špatně. Proto jsem se už dávno rozhodl "nekupčit" s místy na kartách, ale raději se soustředit na hru a na koncept, a udělat ji co nejzábavnější a nejhratelnější.
Doufám, že jsem tento bod aspoň nějak rozumně vysvětlil.
Počet charakterů je sice "malý", ale od začátku tohohle projektu mi nikdo neodpověděl na otázku, jestli se dá serií charakterů vyrobit víc (s tím, že vlastnosti se budou odznovu točit dokolečka). Předpokládám tedy, že ano a že nebude problém udělat pár sad charakterů po těch 16 jednotlivých charakterech původního bangu (nebo kolik jich tam je).
A odjakživa jsem si myslel, že hlavní výhodou varianty EqBang je právě to, že převedeme svět Eq a roleplaying do bangu. Že si můžeme zahrát Eq v (například) "jiném vesmíru", kde je třeba Alky renegát a... jánevim... Tyrael šerif : ) A že díky tomu, že tam budou postavy, jejichž charaktery do jisté míry známe, může se i maličko hrát RP a užít si u toho dost legrace :)
To je prostě to, v čem vidím účel EqBangu a proč jsem ho zastával před prším. Jakmile do charakterů pošleš NPC, které skoro nikdo neví, jak zahrát (a pochybuju, že i když by věděli, tak je zahrají zábavně, protože holt ne všechny NPC mají nějaký zajímavý a vyhraněný charakter), to hlavní kouzlo "Eq trochu jinak" se ztratí jako pára nad hrncem. To se s tím ani nemusíme snažit.
Nemluvě o tom, že ani pak to nebude dávat žádný smysl. Lastur šerif a Orlando se ho bude snažit prostřednictvím Sely (karta bang) zabít? A zachrání ho Tyrael na kartě Mancato? :D WTF? Jako ne, děkuju, to už na ty kartičky můžeme náhodně naházet jakýkoliv obrázky.
Takže předně:
ŽÁDNÝ projekt, na kterém se budu účastnit já, se nebude ohýbat podle přání a výkřiků z publika. Chci hru, která dává smysl s konceptem, který je z možných ten nejlepší. Osobně vůbec nechápu, jak a proč tě napadlo, že by se měl brát ohled na lidi, kteří, jak jsi napsala, "si to zaplatili". Zaprvé ti lidé si objednávají Eq bang, nikoliv "osobní kartičku", zadruhé se budu snažit cenu udržet jen na nejnutnějších provozních nákladech, nečekám, že z toho budu mít nějaké peníze (spíš se pomalu připravuju na to, že projekt bude prodělečný) a tak fakt nevím, u koho si to "zaplatili" :)
Prosím vás, kdo jste si karty už předem objednali, neberte to jako moje znevážení vašich osob a objednávek. Tak tomu není a doufám, že to chápete. Jsem si jistý, že když jste se rozhodli si Eqbang objednat, že jste chtěli hru s hlavou a patou, u které se budete bavit – což je zcela určitě důležitější, než to, zda se vaše postava na kartách objeví. Stejně tak i pro mne je důležité, abych udělal hru co nejkompaktnější a nejhratelnější. Nikdy se nejde zavděčit všem a kdybych se o to pokoušel, dopadlo by to jistojistě špatně. Proto jsem se už dávno rozhodl "nekupčit" s místy na kartách, ale raději se soustředit na hru a na koncept, a udělat ji co nejzábavnější a nejhratelnější.
Doufám, že jsem tento bod aspoň nějak rozumně vysvětlil.
Počet charakterů je sice "malý", ale od začátku tohohle projektu mi nikdo neodpověděl na otázku, jestli se dá serií charakterů vyrobit víc (s tím, že vlastnosti se budou odznovu točit dokolečka). Předpokládám tedy, že ano a že nebude problém udělat pár sad charakterů po těch 16 jednotlivých charakterech původního bangu (nebo kolik jich tam je).
A odjakživa jsem si myslel, že hlavní výhodou varianty EqBang je právě to, že převedeme svět Eq a roleplaying do bangu. Že si můžeme zahrát Eq v (například) "jiném vesmíru", kde je třeba Alky renegát a... jánevim... Tyrael šerif : ) A že díky tomu, že tam budou postavy, jejichž charaktery do jisté míry známe, může se i maličko hrát RP a užít si u toho dost legrace :)
To je prostě to, v čem vidím účel EqBangu a proč jsem ho zastával před prším. Jakmile do charakterů pošleš NPC, které skoro nikdo neví, jak zahrát (a pochybuju, že i když by věděli, tak je zahrají zábavně, protože holt ne všechny NPC mají nějaký zajímavý a vyhraněný charakter), to hlavní kouzlo "Eq trochu jinak" se ztratí jako pára nad hrncem. To se s tím ani nemusíme snažit.
Nemluvě o tom, že ani pak to nebude dávat žádný smysl. Lastur šerif a Orlando se ho bude snažit prostřednictvím Sely (karta bang) zabít? A zachrání ho Tyrael na kartě Mancato? :D WTF? Jako ne, děkuju, to už na ty kartičky můžeme náhodně naházet jakýkoliv obrázky.
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Tak bych si nejprve chtěl ujasnit jednu věc: kdo je tedy "účastníkem" projektu a kdo "publikum"? Ideu nastartovala Wendigo, obrázek tu máme od Balroga, informace dodává Braenn, tisk zajišťuje.…??? Možná to jen špatně chápu, ale připadá mi to trochu jako "buď to bude po mém, nebo na tom nebudu dělat". Podle mého soukromého názoru je to věc jednak lidí, kteří to tvoří... ovšem také jejich potencionálních zákazníků. Účelem přece není vytvořit umělecké dílo, které bude vyset v až-tak-moderní-galerii-že-tam-nikdo-nechodí, ale vytvořit cosi, co budou lidi rádi používat.The_Balrog píše:ŽÁDNÝ projekt, na kterém se budu účastnit já, se nebude ohýbat podle přání a výkřiků z publika. Chci hru, která dává smysl s konceptem, který je z možných ten nejlepší. Osobně vůbec nechápu, jak a proč tě napadlo, že by se měl brát ohled na lidi, kteří, jak jsi napsala, "si to zaplatili". Zaprvé ti lidé si objednávají Eq bang, nikoliv "osobní kartičku", zadruhé se budu snažit cenu udržet jen na nejnutnějších provozních nákladech, nečekám, že z toho budu mít nějaké peníze (spíš se pomalu připravuju na to, že projekt bude prodělečný) a tak fakt nevím, u koho si to "zaplatili" :)
A teď k věci. Osobně se mi v případě Bangu taky moc nelíbí koncept "kdo zaplatí, toho tam strčíme". Mnohem víc by se mi líbilo, pokud by byly obsazeny známé osoby, ať již PC či NPC do karet podle jejich zaměření. A to bez ohledu na typ karty, čistě jen podle jejího smyslu. Pro ilustraci: Pomocník by mohl být Tony/Goro, Šerifem pro zmenu Nargien/Orlando, Postava jejíž jméno i nevybavím, ale má neomezený počet utoků v kole Serin nebo Asar, Emporio by mohla představovat Aukce (s malým Ezem a Nat *přihřívá si polívčičku*). Předměty bych nechal opravdu na čistě věcech, u ostatních karet bych tam rád viděl postavy a/nebo scenerie, které na EQ odpovídají situaci. Generické karty jako Beng a Unik bych nechal na generických kartách. Ano, méně místa pro postavy, ale větší logika.
Takže, kdybys sem Braenn hodila ještě ty postavy, zkusil bych napsat kompletní protinávrh.
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
kokosak: netuším, kdo je "účastník projektu", ale je mi jasné, že kresba a dtp příprava karet je 95% veškeré práce. Která, jak to tak zatím vypadá, připadně na mne.
Účelem samozřejmě není nějaké umělecké dílo, jak jsem již ostatně psal tady:
Účelem samozřejmě není nějaké umělecké dílo, jak jsem již ostatně psal tady:
The_Balrog píše: Stejně tak i pro mne je důležité, abych udělal hru co nejkompaktnější a nejhratelnější.
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
Polopatický závěr je ten, že jelikož to budu dělat skoro celé já, tak chci, aby to mělo hlavu a patu. Můj koncept je PC v kartách postav, protože se budou moci kdyžtak dopřidělat (je to flexibilní) a umožňuje to RP hru v "alternativní eq", což je podle mého zábavné a jeden z hlavních důvodů, proč se tenhle equilibrijský bang dělá. (Ne-li přímo jeho smysl. Na kartičky s obrázkama z Eq nesouvisejícími se hrou máte prší.)
Jsem otevřen i jiným variantám zpracování, pokud se zábavnost a hratelnost udrží, leč zatím mi nikdo žádný jiný lepší koncept nepředstavil. Pokud sis všiml, tak jsem se ptal o důvody, které braenn má pro tu svou vizi, ale žádné, krom "radši si zahraju npc" nebo "měli by tam být ti, co si to zaplatí", jsem nedostal. Takže jsem stále pro svoji variantu.
A tedy protože na mně leží největší hora práce a protože vím, že snažit se vyhovět všem je neudržitelné, stejně jako je neplodné se půl roku dohadovat o detailech, tak ano, hodlám to dělat hodně podle mého.
Jsem otevřen i jiným variantám zpracování, pokud se zábavnost a hratelnost udrží, leč zatím mi nikdo žádný jiný lepší koncept nepředstavil. Pokud sis všiml, tak jsem se ptal o důvody, které braenn má pro tu svou vizi, ale žádné, krom "radši si zahraju npc" nebo "měli by tam být ti, co si to zaplatí", jsem nedostal. Takže jsem stále pro svoji variantu.
A tedy protože na mně leží největší hora práce a protože vím, že snažit se vyhovět všem je neudržitelné, stejně jako je neplodné se půl roku dohadovat o detailech, tak ano, hodlám to dělat hodně podle mého.
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Nu, to že to budeš skoro celé dělat ty, je čistě tvoje rozhodnutí, do kterého tě nikdo nenutil ani nenavrhoval. To že jsem/jsme chtěli zařídit i další věci jako zadní strany, sazbu a tisk už neřeším, jsem ráda že ses toho tak rád ujal. Nu, také chápu co myslíš tím že si to chceš dělat sám. Vždycky když se do toho montuje víc než jeden člověk, je to na nic, ale pak po mě už nechtěj věci jako koncept, protože … ani já si do toho nechci nechat kecat v zásadních otázkách.
Věřím že si s tím poradíš stejně dobře jako kdokoli jiný včetně mě, takže nechám i zbylých 5% na tobě a budu se těšit jen na výsledek.
Oba budeme mít klid a pokoj od téhle debaty.
Věřím že si s tím poradíš stejně dobře jako kdokoli jiný včetně mě, takže nechám i zbylých 5% na tobě a budu se těšit jen na výsledek.
Oba budeme mít klid a pokoj od téhle debaty.
sakra, měla jsem za to, že jsem tě tam psala i s Bertem *sype si popel na hlavu*magnumik píše:Tak na to mě nejvíc sedí Asar i když chápu, že tam chceš NPC .)Braenn píše:Renegát - Vrah, Špeh? (někdo, kdo má zabít pomocníky, bandity a na úplný konec i šerifa a zůstat ve hře sám)
mno a nikdo si tady nevzpomene ale nevadí, tak to napíšu potupně sám... Melisima tam chce být taky! a pokud vím tak aj Adalbert... ale to si nejsem jistej...
http://www.bang.cz/index.php?op=cards&lang=cskokosak píše:Takže, kdybys sem Braenn hodila ještě ty postavy, zkusil bych napsat kompletní protinávrh.