Nulový pud sebezáchovy
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
K předešlému tématu:
Zavést místo permky měsíční čekací lhůtu na zaneprázdněné avatary by myslím taky pomohlo .
K CvC:
Zrušit viditelný playlist před připojením(seznam hráčů na net?) a příští generace už půjde do CvC bez přesných informací,jestli může/nemůže vyhrát.
Já nic,ale kdybych já něco,zavedl bych o něco menší zkušenostní postihy za CvC smrt-už kvůli zkušenosti odsud,kdy jsem jednomu účtu "neštastnou náhodou" zabil postavu drzouna a při potkání jeho druhé postavy mi po tellu napsal,že se mnou už na procházku nepůjde .
A kdyby to šlo,bylo by krásné mít něco jako "nebezpečnost" napsanou v informací o postavě:)Přeci jen,z holčiny-arcimága s IX kruhem by nějaká ta "moc" být cítit měla a Ez by taky mohl nějak podvědomě dopředu varovat,že to neni jen "skrček,co se chce nechat přepadnout". Není v normalním NwN něco podobného?
Ale je tu otázka,jestli to vše stojí za námahu.
Zavést místo permky měsíční čekací lhůtu na zaneprázdněné avatary by myslím taky pomohlo .
K CvC:
Zrušit viditelný playlist před připojením(seznam hráčů na net?) a příští generace už půjde do CvC bez přesných informací,jestli může/nemůže vyhrát.
Já nic,ale kdybych já něco,zavedl bych o něco menší zkušenostní postihy za CvC smrt-už kvůli zkušenosti odsud,kdy jsem jednomu účtu "neštastnou náhodou" zabil postavu drzouna a při potkání jeho druhé postavy mi po tellu napsal,že se mnou už na procházku nepůjde .
A kdyby to šlo,bylo by krásné mít něco jako "nebezpečnost" napsanou v informací o postavě:)Přeci jen,z holčiny-arcimága s IX kruhem by nějaká ta "moc" být cítit měla a Ez by taky mohl nějak podvědomě dopředu varovat,že to neni jen "skrček,co se chce nechat přepadnout". Není v normalním NwN něco podobného?
Ale je tu otázka,jestli to vše stojí za námahu.
-
- Příspěvky: 86
- Registrován: 28. 12. 2008 11.21
Tak to by uvital snad kazdej, rozhodne by to prineslo vic napeti u vyhrocenych situaci.sciorp píše:zakrývání seznamu hráču resp. levelu a povolání se tu už řešilo, že nemam ani tolik prstů na ruce to ale nic nemění na tom že bych to taky uvítal.
_________________
GID: hoodedskull
Irma Střapatá - průzkumníčka a hudebníčka
Ramcen syn Erlordův - mistr řemesla kamenického
Thaldor Rakhum - poustevník z Fagadu
"Kdo s hrdostí nepřizná vlastní chyby, nemá hrdost!" Charles Dickens
GID: hoodedskull
Irma Střapatá - průzkumníčka a hudebníčka
Ramcen syn Erlordův - mistr řemesla kamenického
Thaldor Rakhum - poustevník z Fagadu
"Kdo s hrdostí nepřizná vlastní chyby, nemá hrdost!" Charles Dickens
Pro mene zdatne Nalku, to byla IRONIE …Nalk píše:To byl jen příklad... pro méně zdatné: doplňte si libovolně velké číslo, dle vlastního uvážení, které podle vás pásne jako "už to tam znám, máme taktiku, víme jak na to, neposerem to".cybermisa píše:Jenom 10x? Z toho prosimte nemuzes delat zadnou statistiku, to chce alespon 50x nebo 100x …Nalk píše:Nooo když postavy jdou na to msíto asi podesáté, pokaždé předtím uspěli bez větších ztrát …
Edit: … nebo spis sarkasticka poznamka … O postavach, co neustale lezou do dungu tou samou cestickou, opakovane a opakovane, i kdyz ho maji prolezly skrz na skrz si myslim svy …
Naposledy upravil(a) cybermisa dne 2. 7. 2009 17.35, celkem upraveno 1 x.
Je zavedeno …laty píše: Zavést místo permky měsíční čekací lhůtu na zaneprázdněné avatary by myslím taky pomohlo .
Kdyby to slo, tak uz to je davno …laty píše: K CvC:
Zrušit viditelný playlist před připojením(seznam hráčů na net?) a příští generace už půjde do CvC bez přesných informací,jestli může/nemůže vyhrát.
Jasně, já si budu kvuli tobě předělávat koncept postavy aby moje oběti měly šancilaty píše:… a Ez by taky mohl nějak podvědomě dopředu varovat,že to neni jen "skrček,co se chce nechat přepadnout"
Edit: v tom je právě smysl IC a OOC informací. Proto jsou schované obtížnosti potvor. Prostě NENÍ žádná nadsmyslová schopnost, která ti řekne kdo je jak drsnej a na koho máš... dokud to nezkusíš. A (tohle není na tebe) osobně se mi dělá špatně z lupičů co si vybírají oběti podle playerlistu a epickou postavu prostě nepřepadnou a nepřepadnou a nepřepadnou a dovolujou si na nízkolevlový frflíky.
Naposledy upravil(a) kokosak dne 2. 7. 2009 17.35, celkem upraveno 1 x.
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
Nezapomente že se Vám zvyšuje časem lvl i spawn. A co jste zvládali kdysi 100x nemusíte příště zvládnout kvůli vyššímu spawnu. A sázet na to, že to postava stokrát dala je podcenění situace a situaci podcení jen hlupák nebo ne? tudíž, když postava jde kamkoliv, měla by počítat s tím že to tentokrát dát nemusí a že tam může být jinej odpor. Kvůli něčemu podobnému se zavedl spawn pastí, protože hráči věděli nazpamět kde jakou najdou. Jestli se pletu, vyvedte mě z omylu.cybermisa píše:Pro mene zdatne Nalku, to byla IRONIE …Nalk píše:To byl jen příklad... pro méně zdatné: doplňte si libovolně velké číslo, dle vlastního uvážení, které podle vás pásne jako "už to tam znám, máme taktiku, víme jak na to, neposerem to".cybermisa píše: Jenom 10x? Z toho prosimte nemuzes delat zadnou statistiku, to chce alespon 50x nebo 100x …
- Nalk
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 12. 2. 2007 18.50
- Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
- Kontaktovat uživatele:
Proto jsem psal desetkrát, protože lvl nějaký ten čas trvá a než se výrazněji změní spawn v důsledku naexpení, tak se dá stihnout pár slušných výprav někam při tééééměř identických podmínkách (jedna dvě bestie navíc, pokud to není super epickej šaman nebo zlodějíček, nijak nerozhodí).anurin píše:Nezapomente že se Vám zvyšuje časem lvl i spawn.
Samozřejmě, že když po čase naroste spawn, tak má postava zase určitý vítr ("Kurva co ten tu dělá? Hoši to smrdí... radši majzla a pomalinku.… kurvoš! další! serem na to! padáme")
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
-
- Příspěvky: 1136
- Registrován: 10. 3. 2008 15.36
- Bydliště: v koši (nejnižší patro)
- Kontaktovat uživatele:
není to o lenosti... já osobně se přiznám, že celkem často se připojuju na základě toho, kdo hraje... (notabene u brachů) - a kdybych se měl pokaždé lognout abych zjistil, kdo hraje a pak se odlog.. to by bylo relogů a proti hře osamotě nic nemám, jenže nikdy to nevydrží věčně …anurin píše:Proč? Jsi snad línej se lognout a podívat se kdo hraje a kdo ne? A pak.. lognout se můžeš přeci tak či tak. Když nikdo není ve hře, můžeš si hrát sám. No ne? ( neber to zle prosímtě nebo jako útok )Street_cz píše:ale pro skrytí celého seznamu (i kdo hraje) už moc ne
Safira Isil - 3.1.1121 popravena katovou sekyrou
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
Street_cz píše:není to o lenosti... já osobně se přiznám, že celkem často se připojuju na základě toho, kdo hraje... (notabene u brachů) - a kdybych se měl pokaždé lognout abych zjistil, kdo hraje a pak se odlog.. to by bylo relogů a proti hře osamotě nic nemám, jenže nikdy to nevydrží věčně …anurin píše:Proč? Jsi snad línej se lognout a podívat se kdo hraje a kdo ne? A pak.. lognout se můžeš přeci tak či tak. Když nikdo není ve hře, můžeš si hrát sám. No ne? ( neber to zle prosímtě nebo jako útok )Street_cz píše:ale pro skrytí celého seznamu (i kdo hraje) už moc ne
já se taky loguju podle postav... hlavně dřív jsem volila mezi Cathuškou jako dítětem a Bethiou podle toho jestli tam byli Gallové nebo nebyli.
16? Tak to je v pohodě
To Kokosak
Máš pravdu,že nejspíš není,ale bral bych to jako kompromis,který by vyřešil možné problémy mezi hráči způsobené právě zrušením playlistu.Není to záležitost Equilbrie,ale z jného perzistentního světa mám zkušenost s drudy,co v proměně za jezevce obtěžovali lovící low-levely.A ted dilema-když ho nenapadnu,je to metagame,když ho napadnu jsem mrtvý.
Mít něco ve stylu ("nadsmyslového") "odhadu",by tenhle problém vyřešilo.
Jasně,že můžeš namítnout něco o pověsti,ale v literatuře se často objevuje i tenhle mimosmyslový odhad(intuice?).Pokud by se nějak lépe ošetřilo(a zase je tu otázka jestli to stojí za námahu ),třeba přes nový skill("odhad?"),mohla by se využít i charisma/inteligence postavy.Neber mě doslova,i když by se mi líbilo,aby ssebou musel Ezík tahat cedulku s nápisem "challenge rating:Rychle pryč!:biggrin: " bohatě by postačila neurčitá systémová hláška "naskakuje ti z něj husí kůže,měl bys být na pozoru" jako odpověd na "zhodnotí ho pohledem".Kdyby s tím někdo měl náladu pohrát si,bylo by to rozhodně další využení charisma(schopnost přetvařovat se?) a podobně.Ne všudepřítomné původní NwN challenge rating.
To Luelle
Nevyřešil by to seznam hráčů na netu Eq?
Máš pravdu,že nejspíš není,ale bral bych to jako kompromis,který by vyřešil možné problémy mezi hráči způsobené právě zrušením playlistu.Není to záležitost Equilbrie,ale z jného perzistentního světa mám zkušenost s drudy,co v proměně za jezevce obtěžovali lovící low-levely.A ted dilema-když ho nenapadnu,je to metagame,když ho napadnu jsem mrtvý.
Mít něco ve stylu ("nadsmyslového") "odhadu",by tenhle problém vyřešilo.
Jasně,že můžeš namítnout něco o pověsti,ale v literatuře se často objevuje i tenhle mimosmyslový odhad(intuice?).Pokud by se nějak lépe ošetřilo(a zase je tu otázka jestli to stojí za námahu ),třeba přes nový skill("odhad?"),mohla by se využít i charisma/inteligence postavy.Neber mě doslova,i když by se mi líbilo,aby ssebou musel Ezík tahat cedulku s nápisem "challenge rating:Rychle pryč!:biggrin: " bohatě by postačila neurčitá systémová hláška "naskakuje ti z něj husí kůže,měl bys být na pozoru" jako odpověd na "zhodnotí ho pohledem".Kdyby s tím někdo měl náladu pohrát si,bylo by to rozhodně další využení charisma(schopnost přetvařovat se?) a podobně.Ne všudepřítomné původní NwN challenge rating.
To Luelle
Nevyřešil by to seznam hráčů na netu Eq?
Naposledy upravil(a) laty dne 2. 7. 2009 18.52, celkem upraveno 2 x.
Máš pravdu, naposledy, co jsem to navrhoval se to, pokud vím, zavrhlo kvůli tomu, že to šlo snadno obejít... Sylmael ale časem přišel na to, jak ten playerlist zabít přímo u serveru a tím pádem by to nemělo jít obejít.. myslím, že tohle by řešilo hodně a nejen CvC, ale i celkový přístup k postavám. (Jen škoda, že to na mojí postavě moc nezmění, protože 95% hráčů pozná, že jsem min. 14. lvl, protože mám křídla )Alfray píše:S tím zakrytí lvlů postav/celýho pole s výpisem hráčů - jsem laik, takže nevím co na tom může být rizikového, ale už jak dlouho to tu visí na foru od Sylmaela, ne?
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
Řešení? Chovej se jako by se postava chovala k jezevci. Máš tu výhodu, že můžeš zadupat, odlákávat... cokoli. Chováš se jinak jen protože víš z playerlistu, že hráč je N levelů nad tebou a dá si tě k svačině? Pak jsi (a řeknu to natvrdo) metagejmující prase.laty píše:To Kokosak
Máš pravdu,že nejspíš není,ale bral bych to jako kompromis,který by vyřešil možné problémy mezi hráči způsobené právě zrušením playlistu.Není to záležitost Equilbrie,ale z jného perzistentního světa mám zkušenost s drudy,co v proměně za jezevce obtěžovali lovící low-levely.A ted dilema-když ho nenapadnu,je to metagame,když ho napadnu jsem mrtvý.
Nevím jak na to tebou zmiňovaném servru, ale tady si většina lidí nepotřebuje nic dokazovat. Takže odpovědí na útok na jezevce není okamžitý rešift a kill. Vzpomínám, dělal sem prase. Kví, kví, chro chro. No a schválně jsem se přifařil k lovcům co lovili prasata, jestli si troufnout. Troufli. Když jsem viděl, že prasátko je přidrsné, chudáček vykvíklo a zmielo (dostalo po čumáku), ačkoli bylo ještě Nezraněné. Lovci, že to pěkně zahráli (i následnou diskusi nad tím co to bylo za uberprase), se dostali na můj interní seznam lidí se kterými si rád zahraju, protože vím, že to umí. Metagejmeři se dostanou taky na seznam, ale s opačným efektem. Nebudu tahat někoho na výpravu, když vím že tam bude prasit. Nebudu jim říkat tajné informace, protože nehodlám riskovat že by to prometagejmili dál.
Takže bys rád věděl, respektive mohl bezpečně zjistit, na koho si můžeš dovolit a kdo ti dá naprdel? A dovolovat si jen, když ti to napíše, že můžeš? Takovým lidem se říká zbabělec.laty píše:Mít něco ve stylu ("nadsmyslového") "odhadu",by tenhle problém vyřešilo.
Jasně,že můžeš namítnout něco o pověsti,ale v literatuře se často objevuje i tenhle mimosmyslový odhad(intuice?).Pokud by se nějak lépe ošetřilo(a zase je tu otázka jestli to stojí za námahu ),třeba přes nový skill("odhad?"),mohla by se využít i charisma/inteligence postavy.Neber mě doslova,i když by se mi líbilo,aby ssebou musel Ezík tahat cedulku s nápisem "challenge rating:Rychle pryč!:biggrin: " bohatě by postačila neurčitá systémová hláška "naskakuje ti z něj husí kůže,měl bys být na pozoru" jako odpověd na "zhodnotí ho pohledem".Kdyby s tím někdo měl náladu pohrát si,bylo by to rozhodně další využení charisma(schopnost přetvařovat se?) a podobně.Ne všudepřítomné původní NwN challenge rating.
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
přesně, krom toho to je už docela dlouho zavedený na jednom nejmenovaném serveru(teda snad, nebyl sem tam ani enpamatuju) a funguje to bez obtížíAlfray píše:S tím zakrytí lvlů postav/celýho pole s výpisem hráčů - jsem laik, takže nevím co na tom může být rizikového, ale už jak dlouho to tu visí na foru od Sylmaela, ne?
Střízlivý nás nedostanou.
A vožralí se nedáme!
Elen - Mladá elfí lučištnice, vítězka turnaje tirínského r.1119 p.v.d.
A vožralí se nedáme!
Elen - Mladá elfí lučištnice, vítězka turnaje tirínského r.1119 p.v.d.
To je sice hezké,jenže oba mluvíme o jiné situaci.Nevztahuju to k tobě,ani k těm,kteří se drží tvého konceptu hry druida v proměně.Mluvím o jinak hraném druidovi,který opakovaně zabíjí tímhle způsobem.A mluvím o tom,že by měla být možnost postavy zhruba odhadnout potvoru na kterou si troufne a na kterou ne.Řešit tenhle konflikt přes hvězdičky,nebo odběhnutí po *ráně do čumáku* systémově nezraněn je samozřejmě asi nejlepší řešení,ale já mluvím o jiné situaci.Nedá se porovnávat real,kde se po ráně sekerou složí jelen stejně jako prase,se světem kde do sebe dva buší čtyři minuty a po boji jsou schopni vrátit se do původního stavu.Když vezmu tvůj příklad:nešlo by na tom praseti na pohled poznat,že je větší než ty obvyklá?kokosak píše:…
To samé-jako postava pečlivě prozkoumám agresora,získám nějakou další informaci a vyhodnotím kdy situaci nemá cenu řešit bojem.Dosadit si můžeš příklad přepadení bojovníkem v plné plátové za několik zlatek-v tomhle případě rovnou vidíš,že bojem řešit cenu nemá,protože se od pohledu jedná o charakter schopnější,než je tvoje postava.A já navrhoval další skill k určení,kdy schopností postavy.O dovolování jsem nic nepsal,ani o BEZPEČNÉM zjištění,jen o informační "berličce",co možná zmůžu a co ne.kokosak píše:Takže bys rád věděl, respektive mohl bezpečně zjistit, na koho si můžeš dovolit a kdo ti dá naprdel? A dovolovat si jen, když ti to napíše, že můžeš? Takovým lidem se říká zbabělec.
Pokračoval bych po PM,at nesviníme forum.
Blbost, pokud uvidíš bojovníka v plátovce za několik zlatek, poznáš hned, že to bude možná oříšek, pokud přepadneš babičku v autobuse a ona tě prohodí oknem a druhej den se píše v novinách "Šampionka karate prohodila útočníka oknem autobusu", taky to bylo proto, že jí neodhadl...a např. jedna z Ezových hlavních výhod je to, že skrývá svojí sílu (a nejen to, že nevypadá nabouchaně, ale i se tak chová).. proč by se to mělo nějakým způsobem odkrývat systémem?laty píše:To samé-jako postava pečlivě prozkoumám agresora,získám nějakou další informaci a vyhodnotím kdy situaci nemá cenu řešit bojem.Dosadit si můžeš příklad přepadení bojovníkem v plné plátové za několik zlatek-v tomhle případě rovnou vidíš,že bojem řešit cenu nemá,protože se od pohledu jedná o charakter schopnější,než je tvoje postava.A já navrhoval další skill k určení,kdy schopností postavy.O dovolování jsem nic nepsal,ani o BEZPEČNÉM zjištění,jen o informační "berličce",co možná zmůžu a co ne.kokosak píše:…
Pokračoval bych po PM,at nesviníme forum.
Sylmaelův návrh.
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.