stínový boj
Moderátoři: World Builder, Dungeon Master
stínový boj
Ve stínovém boji, když protivník má ležet na zemu a nehýbat se … může protivník stále kouzlit. Tzn, že sice čaroděje dostanu na 1 život do bezvědomí... ale on mi pořád může plesknout igms a další štastná kouzlíčka.
Pak, ve stínovém souboji nemůžeš postavu zabít kouzli. Když ho mám zaplý a dám někomu smrtelné kouzlo... jeho to ,,zabije´´ tak mu i tak zbyde 1 hm a neumře.
Pak, ve stínovém souboji nemůžeš postavu zabít kouzli. Když ho mám zaplý a dám někomu smrtelné kouzlo... jeho to ,,zabije´´ tak mu i tak zbyde 1 hm a neumře.
-
- Příspěvky: 6774
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Re: stínový boj
Na to první se podívám, ale mělo by to fungovat, potřebuji více dat, kdy to nastalo, jestli může kouzlit od začátku nebo se to na něm zapne postupně atd..anurin píše:Ve stínovém boji, když protivník má ležet na zemu a nehýbat se … může protivník stále kouzlit. Tzn, že sice čaroděje dostanu na 1 život do bezvědomí... ale on mi pořád může plesknout igms a další štastná kouzlíčka.
Pak, ve stínovém souboji nemůžeš postavu zabít kouzli. Když ho mám zaplý a dám někomu smrtelné kouzlo... jeho to ,,zabije´´ tak mu i tak zbyde 1 hm a neumře.
To druhé je normální chování. Na kouzla to fungovat může ale nemusí.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Re: stínový boj
Jakmile má protivník stínový boj a dostane mě do bezvědomí.. mohu začít ihned kouzlit. Když mě dá další ránu tak mě zase pošle k zemi ale já zase ihned mohu kouzlit. Chová se to tak, jako kdyby v žádném bezvědomí nebyl.labir píše:Na to první se podívám, ale mělo by to fungovat, potřebuji více dat, kdy to nastalo, jestli může kouzlit od začátku nebo se to na něm zapne postupně atd..anurin píše:Ve stínovém boji, když protivník má ležet na zemu a nehýbat se … může protivník stále kouzlit. Tzn, že sice čaroděje dostanu na 1 život do bezvědomí... ale on mi pořád může plesknout igms a další štastná kouzlíčka.
Pak, ve stínovém souboji nemůžeš postavu zabít kouzli. Když ho mám zaplý a dám někomu smrtelné kouzlo... jeho to ,,zabije´´ tak mu i tak zbyde 1 hm a neumře.
Re: stínový boj
Tomu moc nerozumím - kouzla přece nejsou údery na plocho a tím spíše to platí u kouzel záchrana nebo smrt. V takovém případě to totiž probíhá tak, že to postavu zabije docela, ale ta následně ožije s jedním životem.labir píše:To druhé je normální chování. Na kouzla to fungovat může ale nemusí.
Bezvědomí funguje tak, že se postava položí na zem, nemůže se hýbat, ale může vstát, hýbat věcmi v inventáři vybavovat zbraně a také kouzlit bez omezení.
Naposledy upravil(a) Darthirii dne 17. 8. 2009 10.24, celkem upraveno 1 x.
Amber
Re: stínový boj
Pak je tu otázka, zda to ničí Auru.Darthirii píše:Tomu moc nerozumím - kouzla přece nejsou údery na plocho a tím spíše to platí u kouzel záchrana nebo smrt.labir píše:To druhé je normální chování. Na kouzla to fungovat může ale nemusí.
V takovém případě to totiž probíhá tak, že to postavu zabije docela, ale ta následně ožije s jedním životem.
- Nalk
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 12. 2. 2007 18.50
- Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
- Kontaktovat uživatele:
Zabíjecí kouzlo usměrněné vůlí (bo kdo ví čím) sesilatele tak, aby jenom přivedlo na hranici se smrtí a tím pádem byl cíl ještě nějak použitelný? CO jiného tak rychle vysaje životy na 1? Otázka je co dělá aura nooo
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Re: stínový boj
Podle mě sesilatel může přímo manipulovat s energií (HP) cíle a kontrolovat, kolik odebírá a kolik zůstává, proto právě u takových kouzel bych to nechal takhle.…. něco jinýho je přízračný zabiják, kde sesilatel nemanipuluje přímo s cílem, ale spíš ho jen zabije na infarkt :) … a uplně něco jinýho je třeba ledová bouře nebo hradba mečů, tam už to sesilatel nekontroluje vůbec a cíl by to mělo (pokud by ho to jinak zabilo) zabít... IMHODarthirii píše:Tomu moc nerozumím - kouzla přece nejsou údery na plocho a tím spíše to platí u kouzel záchrana nebo smrt. V takovém případě to totiž probíhá tak, že to postavu zabije docela, ale ta následně ožije s jedním životem.labir píše:To druhé je normální chování. Na kouzla to fungovat může ale nemusí.
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
JInak, možná jsem to nepochopil přesně, ale ty možnosti dělání s poraženém ve stínovém boji, se dají použít, i když člověk najde nějakou normální mrtvolu? :-)
"Nesouhlasím. To je individuální názor. Mnozí ho s tebou možná sdílí, ale věř, že mnozí ne." - Pavel Urban ©
Rangarog Dragobir - zakladatel Západoříšské obchodní společnosti, kupec, kovář a kovkop ...padl a byl Durminem přijat do Věčných síní
Brambor
Rangarog Dragobir - zakladatel Západoříšské obchodní společnosti, kupec, kovář a kovkop ...padl a byl Durminem přijat do Věčných síní
Brambor
Tak do nějaké míry jistě, okecat jde cokoliv (i když jestli bych zrovna chtěl okecávat takové kvílení …), ale jde tak trochu o to, že když někoho řízneš hořícím mečem, sesmažíš bleskem nebo zabiješ prstem smrti, tak nejspíš neodhadneš sílu protivníka tak, aby mu zbyl právě jeden život. Myslel jsem, že ten systém funguje jen na fyzické zranění, aby útočník musel projevit i trochu snahy svoji oběť nezabít, nikoliv že oběť neumře děj se co děj.
Amber
To jako chceš říct, že tam jsou hody na hody? To mi přijde trochu překombinované na to, aby to byla pravda. Ale chápu-li to dobře, tak je to tedy výhodnější - útočník má víc možností, jak někoho srazit do bezvědomí a zároveň má možnost cíl dorazit, takže může "simulovat" tvrdá kouzla sám, je to tak?darmian píše:Labir taky napsal, že to na kouzlo fungovat může, ale nemusí. Čili někdy ho tím prstem sejmeš a jindy ne...
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
-
- Příspěvky: 6774
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Draku domýšlíš si kraviny.darmian píše:Labir taky napsal, že to na kouzlo fungovat může, ale nemusí. Čili někdy ho tím prstem sejmeš a jindy ne...
Může a nemusí z technických důvodů protože NWN neumí vždy korektně detekovat útočníka útočícího kouzlem. Někdy se to povede a někdy ne, záleží na kombinaci faktorů a typů zranění. Obejít to moc nejde.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
No tak jestli myslíš kvílení bánší, tak to je právě to.. je to iluze a tím pádem bych řekl neovladatelná, bleskem je celkem snadný přizabít a ne zabít (stačí nepřesáhnout určitou sílu proudu a ubít ho jen nepřetržitým napětím a prst smrti je to ovládání energie (hp) nebo oktantu života/smrti (chcete-li) a myslím, že nad tím by sesilatel měl mít kontrolu...Darthirii píše:Tak do nějaké míry jistě, okecat jde cokoliv (i když jestli bych zrovna chtěl okecávat takové kvílení …)...sesmažíš bleskem nebo zabiješ prstem smrti
Takže Kvílení - Zabít
Blesk - možná
Prst - žít
IMHO
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
Zajímavé, leč bezpředmětné. V současné chvíli je prostě implementace omezená technickými možnostmi NWN. Předpokládám něco navěšeného na eventu "smrt" co někdy zabere a jindy ne. Takže "IC okecat" bych to doporučil, že pokud má mág zapnuté stínové zraňování, znamená to jeho snahu upravit/cílit kouzlo tak, aby nezabil, ale jen srazil do bezvědomí. A někdy se mu to povede a jindy ne.George píše:No tak jestli myslíš kvílení bánší, tak to je právě to.. je to iluze a tím pádem bych řekl neovladatelná, bleskem je celkem snadný přizabít a ne zabít (stačí nepřesáhnout určitou sílu proudu a ubít ho jen nepřetržitým napětím a prst smrti je to ovládání energie (hp) nebo oktantu života/smrti (chcete-li) a myslím, že nad tím by sesilatel měl mít kontrolu...Darthirii píše:Tak do nějaké míry jistě, okecat jde cokoliv (i když jestli bych zrovna chtěl okecávat takové kvílení …)...sesmažíš bleskem nebo zabiješ prstem smrti
Takže Kvílení - Zabít
Blesk - možná
Prst - žít
IMHO
..to už bych se mohl rovnou hádat proč mě v proměně do nemrtvého zraňují negativně-energetické pasti, zatímco negativně-energetická kouzla léčí (někdy).
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
hlavně je to omezený mechanikou hry že jo, protože postava si neřekne nechám mu 1hp, to je OOC pomůcka pro nás hráče. takže postava si řekne při/zabiju ho/jía jsme u toho tohle si mág schopný seslat tydlety serepetičky pohlídá, ale někdy prostě uletí
neřešil bych to, a navíc si myslím že tady se řeší primárně jakto že jde ve stínovém bezvědomí kouzliti
te pic
neřešil bych to, a navíc si myslím že tady se řeší primárně jakto že jde ve stínovém bezvědomí kouzliti
te pic
PODPIS
- The_Balrog
- Příspěvky: 5038
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele: