Lesík, Jižní pobřeží - Tvrz

Moderátoři: World Builder, Dungeon Master

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pipi_CZ
Příspěvky: 2097
Registrován: 7. 2. 2009 14.33
Kontaktovat uživatele:

Lesík, Jižní pobřeží - Tvrz

Příspěvek od Pipi_CZ »

Vypadá to skvěle, krásně … jen
Malá lavička u malého srubu pod okýnkem trochu hapruje. Když si na ni postava sedne tak sedí tak, že je natočená podél zdi a nohy má v lavičce :clover: detail
kokosak
Příspěvky: 2998
Registrován: 17. 8. 2007 18.49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kokosak »

Dřevěná vratža od tvrze nejde zavřít "na kliknutí". Je nutné počkat, až je skript zavře po uplynutí tomeoutu sám.
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
Street_cz
Příspěvky: 1167
Registrován: 10. 3. 2008 15.36
Bydliště: v koši (nejnižší patro)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Street_cz »

a nejen to, nejsou odolná vůči fyzickým zraněním
Safira Isil - 3.1.1121 popravena katovou sekyrou
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
Uživatelský avatar
hemendo
Příspěvky: 529
Registrován: 5. 5. 2009 15.18

Příspěvek od hemendo »

Street_cz píše:a nejen to, nejsou odolná vůči fyzickým zraněním
To je chyba? :clover:
Uživatelský avatar
Alfray
Příspěvky: 1189
Registrován: 15. 8. 2006 20.59
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alfray »

Ano, je. Všechny tyhle neduhy, včetně toho, že jsou extrémně háklivé na sebemenší lag (už jednou kvůli tomu nejspíš zmizely uplně), prý způsobuje to, že jsou placeablové.
acc.:skarbi
postavy: Luthor Waldenn
Uživatelský avatar
Pipi_CZ
Příspěvky: 2097
Registrován: 7. 2. 2009 14.33
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pipi_CZ »

Alfray píše:Ano, je. Všechny tyhle neduhy, včetně toho, že jsou extrémně háklivé na sebemenší lag (už jednou kvůli tomu nejspíš zmizely uplně), prý způsobuje to, že jsou placeablové.
Raději se k tomu už nebudu vyadřovat, (jde jimi i procházet) je to blbý, ale bohužel podle labira se s tím nedá nic dělat, takže bych tento topic uzavřel. :ermm:
kohen
Příspěvky: 461
Registrován: 21. 2. 2006 16.57
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kohen »

Menší detail, chybí stráž.
Tato tvrz slouží jako předsunutá hláska (ať v soukromém vlastnictví) pro Tirián, měla by být zařazena pod hlídané území…
Naposledy upravil(a) kohen dne 14. 11. 2009 17.40, celkem upraveno 2 x.
Seržant Tiriánské Stráže Tonny Signerr

Zákon a Pořádek -Pomáhat a Chránit

Sláva Tirianu
Uživatelský avatar
Jon
Příspěvky: 2538
Registrován: 2. 4. 2007 10.28
Bydliště: Thalie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jon »

kohen píše:Menší detail, chybí stráž.
Tato tvrz slouží jako předsunutá hláska (ať v soukromém vlastnictví) pro Tirián, měla by být zařazena pod hlídané území…
Stráž tam přijde až po oficiálním předání, které ještě neproběhlo.
Kraki Skengdrang
Uživatelský avatar
Pipi_CZ
Příspěvky: 2097
Registrován: 7. 2. 2009 14.33
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pipi_CZ »

kohen píše:Menší detail, chybí stráž.
Tato tvrz slouží jako předsunutá hláska (ať v soukromém vlastnictví) pro Tirián, měla by být zařazena pod hlídané území…
Zatím tam máš Aris :biggrin: jestli ti to nestačí, přidej se :megalol:
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 5038
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

Dneska jsem si všiml, že jsou pohnuté přístavky (viz obrázek). To je asi špatně, že?

Obrázek
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Uživatelský avatar
Pipi_CZ
Příspěvky: 2097
Registrován: 7. 2. 2009 14.33
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pipi_CZ »

Je, ale myslím že to ani nevadí. *pokrčí rameny*
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Ono s nimi pohnout ani nejde. Upravím to v toolsetu, ale při spuštění se opět kousek posunou.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Uživatelský avatar
Pipi_CZ
Příspěvky: 2097
Registrován: 7. 2. 2009 14.33
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pipi_CZ »

Z veže nelze střílet. Systém to bere tak jako by tam postava neviděla.
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Pipi_CZ píše:Z veže nelze střílet. Systém to bere tak jako by tam postava neviděla.
Tak s tím se nedá absolutně nic dělat. To je tilesetová věc ač je to blbé.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Uživatelský avatar
Pipi_CZ
Příspěvky: 2097
Registrován: 7. 2. 2009 14.33
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pipi_CZ »

labir píše:
Pipi_CZ píše:Z veže nelze střílet. Systém to bere tak jako by tam postava neviděla.
Tak s tím se nedá absolutně nic dělat. To je tilesetová věc ač je to blbé.
Áha, škoda.





Ale mám tu další chybku.

Když postava jde ven z malého srubu, po načtení lokace se postava objeví zavřená za dveřmi, ale už v lokaci lesíku. Dělá to pořád a nevím čím to.

Není to žádná veliká chyba, ale když se to někomu stane a nebude vědět jak ven, natočte si pohled ze srubu ven, tak abyste koukali do zavřených dveří. Pak jdou otevřít. Klikněte pak ven před srub a postava v pohodě vyjde. Píšu to proto, že někteří hráči to zřemě neví, tak aby zbytečně nepanikařili.
:smile:
Aefar
Příspěvky: 3237
Registrován: 9. 12. 2008 17.31

Příspěvek od Aefar »

A nejsou dveře na klíč? Pokud ano, tak postava ven nevyjde, jen ta, co má klíč.

Dále platí, že se postava za dveřmi ocitne jen tehdy, když se dlouho načítá lokace. Znám odjinud. Většinou stihne vyjít před zavřením dveří.

* Catigern
* Albrecht Prskotřesk
† Bolthorm syn Thrudgelmův
Uživatelský avatar
Pipi_CZ
Příspěvky: 2097
Registrován: 7. 2. 2009 14.33
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pipi_CZ »

Aefar píše:A nejsou dveře na klíč? Pokud ano, tak postava ven nevyjde, jen ta, co má klíč.

Dále platí, že se postava za dveřmi ocitne jen tehdy, když se dlouho načítá lokace. Znám odjinud. Většinou stihne vyjít před zavřením dveří.
Jo, máš pravdu. Právě jsem si toho všiml, takže se odtud postavy asi nedostanou když toto nastane.(měl jsem za to že dveře se zevnitř dají otevírat bez použití klíče)

Ale není to tím že lokace nabíhá dlouho. Moje postava tam uvízla i když dveře byly ještě otevřené. Prostě ji to hodí dovnitř otočenou směrem do srubu.
Naposledy upravil(a) Pipi_CZ dne 23. 12. 2009 18.19, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2616
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nalk »

Když už to tu řešíte...
Není nějaká finta na to, když se zasekne postava do dveří? Tedy..asi odlog, ale krom něj něco?
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 5038
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

Pipi_CZ píše: Ale není to tím že lokace nabíhá dlouho. Moje postava tam uvízla i když dveře byly ještě otevřené. Prostě ji to hodí dovnitř otočenou směrem do srubu.
Čili tak, jako by do dveří vstoupila "opačným směrem", že?

Tak to asi budou jen otočené dveře ve venkovní lokaci, to by mohlo být hned opravené :)
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Uživatelský avatar
Pipi_CZ
Příspěvky: 2097
Registrován: 7. 2. 2009 14.33
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pipi_CZ »

The_Balrog píše:
Pipi_CZ píše: Ale není to tím že lokace nabíhá dlouho. Moje postava tam uvízla i když dveře byly ještě otevřené. Prostě ji to hodí dovnitř otočenou směrem do srubu.
Čili tak, jako by do dveří vstoupila "opačným směrem", že?

Tak to asi budou jen otočené dveře ve venkovní lokaci, to by mohlo být hned opravené :)
Přesně jak říkáš.
Odpovědět