Návrh na rozšíření příkazů /i-* v souvislosti s hide

Pokud vás napadlo jak něco zlepšit, nebo chcete něco naopak zkritizovat

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Odpovědět
Uživatelský avatar
Anade
Příspěvky: 947
Registrován: 20. 8. 2008 23.54
Bydliště: Pardubice

Návrh na rozšíření příkazů /i-* v souvislosti s hide

Příspěvek od Anade »

Navrhuji rozšířit příkazy /i-příkaz, aby umožnily nastavit některé věci, které jsou dostupné přes menu Pokročilé kontroly postavy. Vyvolání onoho menu totiž vyhazuje z hide a to se někdy dost nehodí.
Konkrétně navrhuji:

• /i-uzmi1 až /i-uzmi7 – nastavení preference odbornosti „Uzmi předmět“ podle menu.
Jedná se o zjednodušení návrhu, který jsem už dával, ale zřejmě zapadl, zde:
viewtopic.php?p=69547#69547

• /i-crouch – přikrčit se. Příkaz /i-down je „dělat něco na zemi“.

EDIT (budu přidávat další):
• /i-search – „Hledat okolní surovinové zdroje“.
• /i-harvest – „Začít využívat nejbližší zdroj“.
Minimálně hledání zdrojů … sbírání třeba jen selektivně podle druhu zdroje (třeba jen u plodů a kytek).

Taky, kdyby šlo jíst a pít bez vyhazování z hide, by bylo užitečné; ale tohle asi nebude jednoduché udělat v souvislosti s tím, co se má konzumovat.
Naposledy upravil(a) Anade dne 13. 2. 2010 18.26, celkem upraveno 3 x.
Anade Be'lein – rozporuplná, (pro některé) nevypočitatelná, nedůvěřivá elfka za půl druhé platinky
We do what we must because we can.
O papoušcích…
Naylun
Příspěvky: 3240
Registrován: 16. 5. 2008 20.54
Bydliště: Neverland

Příspěvek od Naylun »

Minimálně to Uzmi předmět by docela pomohlo, dobrý nápad.

EDIT: Sběr a dolování bych nedělal přes příkazy - sbírat jahody v Hidu by sice mohlo jít, ale co taková těžba rud? Jídlo bych taky nechal, jak je. Líbí se mi zatím jen uzmi předmět a /i-crouch
Naposledy upravil(a) Naylun dne 13. 2. 2010 18.10, celkem upraveno 1 x.
Svět nepatřil nikomu, kdo nebyl hráč.
Uživatelský avatar
Olymar
Příspěvky: 1734
Registrován: 2. 2. 2010 23.15

Příspěvek od Olymar »

Hlasové příkazy jsou opravdu moc užitečné, ale nevím, jestli zrovna těžení zdrojů by z něj nemělo vyhazovat. Existuje tu nějaká aktivita, která je natolik nenápadná?
Uživatelský avatar
Anade
Příspěvky: 947
Registrován: 20. 8. 2008 23.54
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Anade »

Olymar píše:Hlasové příkazy jsou opravdu moc užitečné, ale nevím, jestli zrovna těžení zdrojů by z něj nemělo vyhazovat. Existuje tu nějaká aktivita, která je natolik nenápadná?
Trhání kytek? Sbírání jahod a podobných plodů?

Jednou se mi to IC přihodilo: sbíral jsem kytky a procházející postava kus ode mne neviděla, ale OOC o mně hráč díky tomu věděl. Hráč to uhrál bez problémů, ale spoléhat se na to nemohu vždy.
Osobně je mi to v podstatě jedno, díky HIPS, ale někomu jinému by se to hodit mohlo.
Anade Be'lein – rozporuplná, (pro některé) nevypočitatelná, nedůvěřivá elfka za půl druhé platinky
We do what we must because we can.
O papoušcích…
KaTo
Příspěvky: 850
Registrován: 15. 2. 2007 12.34
Bydliště: Severní okraj Středozemě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KaTo »

Anade píše:...hledání zdrojů...
Co se pamatuji s (hidařkou) Valery, tak mě taky Iritovalo, že i pouhé hledání surovin, poblíž "červených NPC" znamenalo boj :no: .
Těžení už je takové na věc názoru...kytky a jahody které "mizí do neviditelna" bych si dokázal představit, že vyhazují...stejně jako že nevyhazují :biggrin: , ale za hledání zdrojů co by nevyhazovalo, bych se přimluvil.
Obrázek
Pavel Urban
Příspěvky: 5860
Registrován: 30. 4. 2007 16.38

Příspěvek od Pavel Urban »

V případě uzmi předmět je vyhazování z Hide v pořádku a úmyslné - viz zde.

Hledání zdrojů by z Hide vyhazovat nemuselo (pouhé okukování nevzbudí mnoho pozornosti), ale těžba již ano. Je pro to univerzální příkaz a tedy je třeba počítat kromě sbírání květin a trhání jahod i s kácením stromů a s dolováním rudy. Leda by Labir udělal dva příkazy - harvest1 a harvest2 - s tím, že by systém rozpoznával dvě skupiny těchto zdrojů a tedy by nešlo nenápadné těžení použít třeba právě na kácení. Ale je to tak nutné ?

To samé platí pro extra animace. Mně by se moc líbilo, kdyby šlo trvale číst svitek, padnout na kolena (jako při zvracení) nebo založit ruce na prsou, ale... je to tak nutné ? Pro mne ne. Já raději nové lokace, craft atd. :bigwink:
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
Uživatelský avatar
Anade
Příspěvky: 947
Registrován: 20. 8. 2008 23.54
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Anade »

Pavel Urban píše:V případě uzmi předmět je vyhazování z Hide v pořádku a úmyslné - viz zde.
Nejde mi o použití featu, ale o jeho nastavení.
Modelová situace: Náhodou potkám postavu, chci ji okrást, ale mám nastaveno okrádání na těžké předměty a chci sáhout po něčem lehkém. Takže poodejdu z dohledu, protože mne to přenastavení vyhazuje z hide, přepnu si to nastavení, aby mě neviděla, ale než to najdu v menu, přenastavím a vrátím se k ní, uteče mi.
Pokud to bude jako příkaz, jen si napíšu /i-uzmi4 (bez vyhození z hide) a jdu teprve okrádat (použít feat, který mě z hide už dle pravidel vyhodí).
Anade Be'lein – rozporuplná, (pro některé) nevypočitatelná, nedůvěřivá elfka za půl druhé platinky
We do what we must because we can.
O papoušcích…
Naylun
Příspěvky: 3240
Registrován: 16. 5. 2008 20.54
Bydliště: Neverland

Příspěvek od Naylun »

Přenastavení Uzmi předmět mezi jednotlivými skupinami kradených předmětů je v podstatě jen myšlenkový pochod v hlavě zloděje, z hide by logicky vyhazovat neměl. Labirovo vyjádření se nejspíš vztahuje jen na samotné kradení tím featem.
Svět nepatřil nikomu, kdo nebyl hráč.
Uživatelský avatar
Dr.Lizard
Příspěvky: 238
Registrován: 13. 4. 2009 13.51
Bydliště: Konec světa

Příspěvek od Dr.Lizard »

Panathian píše:...sbírat jahody v Hidu by sice mohlo jít, ale co taková těžba rud?…
Už jsem se setkal s těžou ruby v neviditelnosti, jak se koukat na tohle. V případě těžby rudy to ještě odhalit lze, odletují kameny a je slyšet kutání, ale NPC samozřejmě reagovat nebudou a u takových věcí jako kácení stromů myslím zvuky nejsou (nejsem si zcela jist).
V podstatě tímhle je inviska velmi zvýhodněná a hidař nemá v tomhle směru nárok. O tázkou je zda lze nějak snadno selektivě težbu roztřídit. Skoro bych se příkláněl k názoru: "Pokud by to šlo, už by to tak bylo"
Ludwig von Vergesenburg - "Jen jsem potřeboval na toaletu.… Deska říkáte."
Hubert Boural mladší - už jen nostalgie
Naylun
Příspěvky: 3240
Registrován: 16. 5. 2008 20.54
Bydliště: Neverland

Příspěvek od Naylun »

Třídění těžby .. to je podle mě moc, to se asi dělat nebude. Navíc detekce těžby v invisu částečně už je, ale jen za určitých podmínek.

Dobrý nápad je podle mě to nastavování Uzmi předmět, protože v současnosti to vyhodí zloděje z hidu pokaždé, kdy se rozhodne krást jiný druh předmětů, tzn třeba i ještě před tím, než vůbec začne skutečně krást.
Svět nepatřil nikomu, kdo nebyl hráč.
Wendigo
Příspěvky: 990
Registrován: 15. 12. 2007 18.39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wendigo »

Kdyz je pobliz cervene NPC a pokousite se tezit v invisu byt jde treba jen o ryzovani kaminku tak se ono NPC rozbehne na ono misto, kdyz odtud odbehne zustane tam stat ale rozhodne si toho ze se tam neco deje vsimne. Coz je spravne, jen mne trochu mrzi ze v tomto ohledu neni zvyhodnena koule neviditelnosti ktera by toto stejne jakop veskere zvuky uvnitr koule mela maskovat. Ale zas na druhou stranu je to zrejme dost zneuzitelne.
Na docasne dovolene od EQ
---
Zelgova hlava a novy portret [180kb] pro zajemce ke stazeni zde: http://wendigo.wz.cz/Zelg.rar
Odpovědět