Maso na kámen
Moderátoři: World Builder, Dungeon Master
Maso na kámen
Zkamením-li NPC a dám meditaci, zkamenění spadne. Lokaci jsme neopustili. Konzistence s PC by byla víc než vítaná - viz. viewtopic.php?p=60901#60901
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
- Nalk
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 12. 2. 2007 18.50
- Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
- Kontaktovat uživatele:
Ať se neduplikují témata.
Možná jde jen o nepochopení kouzla. Po zkamenění mé postavy se mi v "úmrtním" okně vypsalo, že jsem na 5 dní zkameněn. Dotyčný sesilatel mi přátelsky po tellu napsal, že o moc nejde, že to po restu spadne. Jelikož jsem měl taký pocit (a Absinthorix taky), že to tak nefunguje, tak jsem projel novinky a tam bylo, že efekt je perzistentní, tzn. podle mě, že to má trvat pět reálných dní (asi jako smrt v CvC a čekání na druhé straně) a rest to neřeší. Přesto jsem se ze zkamenění probral dříve (nikdo na mě protikouzlo nepoužil)… kde je chybka?
Možná jde jen o nepochopení kouzla. Po zkamenění mé postavy se mi v "úmrtním" okně vypsalo, že jsem na 5 dní zkameněn. Dotyčný sesilatel mi přátelsky po tellu napsal, že o moc nejde, že to po restu spadne. Jelikož jsem měl taký pocit (a Absinthorix taky), že to tak nefunguje, tak jsem projel novinky a tam bylo, že efekt je perzistentní, tzn. podle mě, že to má trvat pět reálných dní (asi jako smrt v CvC a čekání na druhé straně) a rest to neřeší. Přesto jsem se ze zkamenění probral dříve (nikdo na mě protikouzlo nepoužil)… kde je chybka?
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Chybek je u zkamenění víc. Dost z nich je už nahlášeno, opět po PM, protože zneužitelný až hanba. Počítat s tím, že to je zabugovaný a tudíž "o nic nejde", protože to restem spadne je.… hmmm... jak to říct slušně.….
*nic ho nenapadá*
*nic ho nenapadá*
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
Ale fuj! A to chces delat zkousku z promen?Rjepnin píše:Přišlo mi to logické - uvolněním magie se kouzlo samovolně zruší.
Efekt kouzla FtS nespociva v tom, ze se vytvori okolo nejaky magicky potencial, ktery kouzlo "nejak drzi". To by pak sel zrusit i dispelem. Jde o to, ze pomoci FtS zmenis fyzickou podstatu objektu - proste je to pak obycejny kamen. Na reverzi kouzla je prave proto treba prave jedno specficke kouzlo StF Popravde to, ze efekt vubec "vyprsi" i po dlouhem case, je z duvody hratelnost …
- Nalk
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 12. 2. 2007 18.50
- Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
- Kontaktovat uživatele:
Logoval jsem se pro sichr víckrát, sám restil a prostě mě to "pustilo". *pokrčí rameny*Panathian píše:Nevim, jak to je teď, ale co si vzpomínám, tak pokud vám po restu sesilatele zkamenění spadne, stačí relog, aby bylo zpět. Chybu s restem nezneužívejte.
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Prozatím jsem se se všemi zkamenělci i DM domluvil tak, že zkamenělí "zůstali", jakkoliv se zachoval systém, který se bohužel chová velmi nadhodile jak na PC, tak na NPC. Skutečnost, že jej rest zruší je bug, který není dobrý nápad využívat ani po domluvě, protože ničí konzistenci světa, když se jeden chová jak má a druhý prezentuje, jak to nefunguje.
kokosak: Opuštění lokace posledním PC, protože NPC se odspawne a není uložena informace o jejím stavu a zkamenění.
kokosak: Opuštění lokace posledním PC, protože NPC se odspawne a není uložena informace o jejím stavu a zkamenění.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
Under the normal difficulty setting or easier, the duration is one round per caster level. Higher difficulty settings make the petrification permanent. Also, if the caster rests, any creatures turned to stone by him will be restored.
Zdroj - NWNWiki
Zdroj - NWNWiki
* Catigern
* Albrecht Prskotřesk
† Bolthorm syn Thrudgelmův
-
- Příspěvky: 1167
- Registrován: 10. 3. 2008 15.36
- Bydliště: v koši (nejnižší patro)
- Kontaktovat uživatele:
tahle vyjádření mi strašně připomínají tři základní zákony UI :)cybermisa píše:System ma prednost, pokud nejde o zneuziti bugukokosak píše:Systém má přednost
omlouvám se za OT...
Safira Isil - 3.1.1121 popravena katovou sekyrou
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
Ano, to je výchozí a zde nevítané chování NWN.Aefar píše:Under the normal difficulty setting or easier, the duration is one round per caster level. Higher difficulty settings make the petrification permanent. Also, if the caster rests, any creatures turned to stone by him will be restored.
Zdroj - NWNWiki
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
- Nalk
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 12. 2. 2007 18.50
- Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
- Kontaktovat uživatele:
Jsem líný hledat v novikách.. ale tam je PERZISTETNÍ EFEKT NA URČITOU DOBU. No to je fuk..stejně mi čas nevychází, takže se na delší čas lognu až teprve v momentě, kdy by mi to vyprchalo (tj. jsem se nesekl, tak ve středu).
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar