DMs

Pokud vás napadlo jak něco zlepšit, nebo chcete něco naopak zkritizovat

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

kokosak píše: To samé chování stráže u Hobitína, u Fagadského přístavu. Kontrolují pocestné, nechávají sundávat kápě... nebo jen brání před "červenejma"? Dá se kolem nich proklouznout? Jednoduché reálie, které hráč nejenomže nemůže, ale podle pravidel ani NESMÍ odhadovat (hra za NPC).
Zase celkem jasny priklad - pokud nejsi hledany strazema, nemusis resit, pokud jsi hledany, musis se danemu mistu se strazi vyhnout nebo se domluvit s DM na reakci. Straz muze ale i nemusi kontrolovat, zalezi na jeho nalade, rozkazech, situaci (jsou nejsou vypsane zatykace), atd …

Opet mi to prijde spis dotaz na implementaci pravidel nez na realie. Realie by byly: Je tam straz 24/7? Jak casto se stridaji? Kolik jich je? … Ale to se da zjistit IC.

Neberte to prosim tak, ze bych se nejak proti takovemu foru branil, ale drtiva vetsina dotazu, co ke mne po PM prisly, jsem proste musel resit s WB (hodit na DM forum), pac proste to nikde zdokumentovane neni.
kokosak
Příspěvky: 2954
Registrován: 17. 8. 2007 18.49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kokosak »

cybermisa píše: Opet mi to prijde spis dotaz na implementaci pravidel nez na realie. Realie by byly: Je tam straz 24/7? Jak casto se stridaji? Kolik jich je? … Ale to se da zjistit IC.
IC je tam jedna a ta samá stráž 24/7, 365 dní v roce. Neb systém má přednost ;) Pokud ovšem nemyslíš IC zjistit typu přijdeš za stráží a zeptáš se (heh), nebo pozoruješ stráž a pošleš dotaz po PM (a sme zase tam).
cybermisa píše:Neberte to prosim tak, ze bych se nejak proti takovemu foru branil, ale drtiva vetsina dotazu, co ke mne po PM prisly, jsem proste musel resit s WB (hodit na DM forum), pac proste to nikde zdokumentovane neni.
Nechápu jak začátek věty souvisí s koncem. Pokud každý takový dotaz musíš psát na WB forum, nebylo by snad přínosem, pokud by existovalo jedno forum kam by to lidi psali rovnou, ty abys nemusel dělat prostředníka a odpověděl by ten, kdo by věděl?
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
KaTo
Příspěvky: 850
Registrován: 15. 2. 2007 12.34
Bydliště: Severní okraj Středozemě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KaTo »

kokosak píše:...nebylo by snad přínosem, pokud by existovalo jedno forum kam by to lidi psali rovnou, ty abys nemusel dělat prostředníka a odpověděl by ten, kdo by věděl?
*rozesměje se* Tak na tohle ti odpovím i já - ano, bylo by to jednodušší a ne "nešlo" by to, protože kdyby to "šlo", bylo by to tu zavedené už dávno :bigwink: neboť ny tyhle IC informace se tu ptalo v minulosti DM týmu více hráčů.

P.S.
Smiř se s tím, že čím méně poskytneš informací "anonymním masám hráčů", tím lépe pak můžeš ten obecný "dav" kontrolovat (ale na to už přišli jinčí před EQ). Mno a jednotlivec, pídící po informacích se už nějak prokouše skrz PMka s týmem.
Obrázek
Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2560
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nalk »

Technickej: když se někdo dostane na druhou stranu, kdy přesně přichází o paměť? Resp. když projde branou, má paměť?

jsme dneska trošku diskutovali, že to není jasně řečeno...a logika věci v otázkách života a smrti je nejasná
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
kohen
Příspěvky: 460
Registrován: 21. 2. 2006 16.57
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kohen »

Nalk píše:Technickej: když se někdo dostane na druhou stranu, kdy přesně přichází o paměť? Resp. když projde branou, má paměť?

jsme dneska trošku diskutovali, že to není jasně řečeno...a logika věci v otázkách života a smrti je nejasná
Není to až po tom co jdeš přes Avatary, kde ti pak ten dráp co mu dáš minci říká, že si nebudeš nic pamatovat? Ale ovšem to pak je celkem problém, když tě někdo oživí nebo nese, to si taky čin těsně před nepamatuješ, to je asi i když se ne-odmáčkneš a ležíš stále nahoře a oživěj tě. Někde to tuším bylo už sepsané.
Jediné co si pamatuješ je boj do bezvědomí, tuším…
Seržant Tiriánské Stráže Tonny Signerr

Zákon a Pořádek -Pomáhat a Chránit

Sláva Tirianu
anurin
Příspěvky: 1736
Registrován: 27. 9. 2006 23.11

Příspěvek od anurin »

Mělo by to být následovně.

1)Postava si nepamatuje hodinu před svou smrtí nic. ( záleží také na tom, zda šlo o CvC. Postava by si neměla pamatovat nic co CvC předcházelo, aby jsme se vyhnuli nekonečnému CvC)

2) Postava si nepamatuje nic z druhé strany. I její poznámky by měli zmizet.
Naylun
Příspěvky: 3240
Registrován: 16. 5. 2008 20.54
Bydliště: Neverland

Příspěvek od Naylun »

V nejbližší době budou pravděpdoobně aktualizována pravidla na webu, aby to z nich bylo lépe pochopitelné. Situace se má tak, že v CvC nastává ztráta paměti už v okamžiku smrti, zatímco mimo CvC až po stisku tlačítka Respawn. Podruhé pak postava ztrácí paměť při přesunu z Druhé strany na povrch prostřednictvím Znovuzrození (avataři), oživení svitkem nebo kouzlem klerika. Pokud projdete branou, paměť neztrácíte.


EDIT Pavel: V případě CvC by to ještě chtělo pro jistotu definovat blíže, aby se předešlo zbytečným sporům, jelikož is každý jako CvC může vyložit téměř cokoliv (jakákoliv pře). Kupříkladu - CvC, kdy je příčinou umrtí postavy jiná PC postava, ať už přímo (probodnutí) nebo nepřímo (zneschopnění a nechání napospas spawnu). Osobně bych ale daleko raději viděl jednotný přístup, bez rozlišování.

EDIT Naylun: Jednotný přístup jsem už WB navrhnul, tak uvidíme
Naposledy upravil(a) Naylun dne 23. 8. 2010 21.50, celkem upraveno 1 x.
Svět nepatřil nikomu, kdo nebyl hráč.
Naylun
Příspěvky: 3240
Registrován: 16. 5. 2008 20.54
Bydliště: Neverland

Příspěvek od Naylun »

Pravidla EQ píše:4.11. Veškěré vraždy v CvC soubojích je nutné hlásit DM a to s přesným popisem události. Musí tak učinit obě dvě strany - jak vrah, tak oběť. Samozřejmostí při smrti postavy v CvC je ztráta paměti, která tak vylučuje, aby se obět jakýmkoli způsobem mstila či jinak se vracela ke konfliktu. Ztráta paměti platí při jakémkoliv způsobu a důvodech smrti postavy.
Tohle je odpoveď na Pavlův edit. Pokud je způsob smrti takový, že vás někdo zkamení a nechá medvěda, aby vás ukloval, je to také CvC a pravidlo se na to vztahuje. Důležité tam je to, že jde o konflikt, ve kterém toto pravidlo má chránit vraha.
Svět nepatřil nikomu, kdo nebyl hráč.
Odpovědět