Vlk a vrrrk

Moderátoři: World Builder, Dungeon Master

Odpovědět
Pavel Urban
Příspěvky: 5886
Registrován: 30. 4. 2007 16.38

Vlk a vrrrk

Příspěvek od Pavel Urban »

Včera se mi stala zvláštní věc a nevím zda to psát sem nebo do chyb systémů (dorovnávání potvor?). V jednu chvíli se stalo, že se červené vlky (skupinka všech druhů) nedařilo druidsky uklidnit. Většina se plošným tišením zklidnila, jak se patří, ale minimálně jeden vlk a tuším že vrrrk si nedali říct. A to v tu chvíli na nikoho ani neútočili (nemyslím si, že by to bylo lagy, jelikož vše ostatní se mi hýbalo normálně).

Další zvláštností bylo, že při pozdější honičce měli neodpovídající útoky:

[CHAT WINDOW TEXT] [Tue Apr 13 00:19:07] Vrrrk attempts Knockdown on Din Dagor : *miss* : (7 + 3 = 10)
[CHAT WINDOW TEXT] [Tue Apr 13 00:19:27] Vlk attacks Verya Caerme : *hit* : (16 + 6 = 22)

Vrrrkův plný útok by měl tedy být 7 (knockdown snižuje útok o 4 body), přičemž jde o první útok v kole. Oproti vlkovým 6ti se mi to zdá jako nepoměr.
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
KaTo
Příspěvky: 863
Registrován: 15. 2. 2007 12.34
Bydliště: Severní okraj Středozemě
Kontaktovat uživatele:

Re: Vlk a vrrrk

Příspěvek od KaTo »

Pavel Urban píše:
A nelíbí se ti co? Vysoký útok vrrka nebo nízký útok vlka? :bigwink:

Btw - Vlk mohl mít při útoku výhodu Flat footed (+2 k AB).
Obrázek
Uživatelský avatar
Wolf
Příspěvky: 4080
Registrován: 25. 4. 2008 16.37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

Nehrálo za toho Vrrrka, co nešel utišit, DM? :biggrin: :clover:
Neutral Good Dungeon Master :clover:
Uživatelský avatar
Wolf
Příspěvky: 4080
Registrován: 25. 4. 2008 16.37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

Mě se u tišení nikdy nestalo, že bych neutišil, pokud ovšem za to zvíře nehrálo DM. *pokrčí rameny*
Neutral Good Dungeon Master :clover:
Naylun
Příspěvky: 3275
Registrován: 16. 5. 2008 20.54
Bydliště: Neverland

Příspěvek od Naylun »

Možná to může mít opravdu na svědomí systém dorovnávání. Např. mě se občas stává, že z hidu zaútočim na nějakou potvoru a ta, i když by měla okamžitě lehnout na sneaky, je ještě chvíli ve stavu Nezraněn, a teprve po chvíli jí začnou normálně ubývat HP.
Svět nepatřil nikomu, kdo nebyl hráč.
Uživatelský avatar
Pipi_CZ
Příspěvky: 2096
Registrován: 7. 2. 2009 14.33
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pipi_CZ »

Naylun píše:Možná to může mít opravdu na svědomí systém dorovnávání. Např. mě se občas stává, že z hidu zaútočim na nějakou potvoru a ta, i když by měla okamžitě lehnout na sneaky, je ještě chvíli ve stavu Nezraněn, a teprve po chvíli jí začnou normálně ubývat HP.
Potvrzuji. Za Aris na nočních obhlídkách v lese, to bylo na denním pořádku.
Vugi
Příspěvky: 859
Registrován: 25. 10. 2007 14.14
Bydliště: Luštěnice - Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

re

Příspěvek od Vugi »

Mě se teď stalo v podhůži pod osadou, že po mě šla smečka vlků a vrrk .. a jak jsem běžel a šli po mě tak sem tam padl příležitostnej útok či co a ten vrrk dal critic a sundal dva vlky před sebou .. :D
EQ screeny: http://vugi.xf.cz/
Odpovědět