Runy se změnou XP
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
Popravde mi to prijde asi jako jeden z mala zbytecnych systemu na EQ. Mas dlouhodobou postavu ale je to ork/trpaslik tak to mas proste smulu... ano EQ sice neni o expech ale kdyz vidim ze nekdo kdo ma o deset lvlu vys dostava stejne expu jako ja je to takove trochu smutne...
To ze je treba utratit body za runy za zrychleni/zpomaleni by se dalo prekousnout, ale chelo by to alespon runu ktera umozni i trpaslikum/orkum mit elfi expy a dostat se za par let na ty epicke levely.
To ze je treba utratit body za runy za zrychleni/zpomaleni by se dalo prekousnout, ale chelo by to alespon runu ktera umozni i trpaslikum/orkum mit elfi expy a dostat se za par let na ty epicke levely.
Na docasne dovolene od EQ
---
Zelgova hlava a novy portret [180kb] pro zajemce ke stazeni zde: http://wendigo.wz.cz/Zelg.rar
---
Zelgova hlava a novy portret [180kb] pro zajemce ke stazeni zde: http://wendigo.wz.cz/Zelg.rar
Re: *povzdechnutí*
Vitej na EQ Tu jsou hraci schopni dohadat se nad uplne cimkoli … I kdyz to zacne mirumilovne a je to dobre mysleno …*chjo*Scrappy píše:Tak jak koukám, tak jeden návrh, který byl myšlen v tom nejsvětlejším světle, byla jen má hloupá připomínka, která rozpoutala další bezvýznamnou diskuzi. Alespoň si z této zkušenosti beru to, že příště si to radši nechat pro sebe, nejlépe už nic nepsat a být spokojen s tím, co máme. Jsem rád, že je EQ taková jaká je, protože nás vede opravdu ke kvalitnímu HCRP (je to jen můj názor, prosím vaše kritiky si odpusťte). Jen a pouze jsem chtěl pomoci nováčkům, aby lépe pochopili průběh dostávání XP na EQ.
- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
Tak snad to tady už utichlo, tak sem pro jistotu ještě jednou opíšu návrh, aby nezapadnul:
v popisu runy zrychlení zisku zkušeností zmínka o úrovni chybí a možná by se tam mohla připsat:
Změna zisku zkušeností - zpomalení
Účinkuje pouze na trpaslíky, půlorky, lidi, půlelfy, gnómy a půlčíky. Neúčinkuje na elfy. Postava získává zkušenosti pomalejším tempem, ale po delší dobu a za delší čas tak může dosáhnout vyšší úrovně. Trpaslíci a půlorci tak poté získávají zkušenosti jakoby se jednalo o lidi. Lidé, půlelfové, gnomové a půlčíci získávají poté zkušenosti jakoby se jednalo o elfy.
Změna zisku zkušeností - zrychlení
Účinkuje pouze na elfy, lidi, půlelfy, gnómy a půlčíky. Neúčinkuje na trpaslíky a půlorky. Postava získává zkušenosti rychlejším tempem, ale po kratší dobu. Elfové poté získávají zkušenosti jakoby se jednalo o lidi. Lidé, půlčíci, gnómové a půlelfové pak získávají zkušenosti jakoby se jednalo o trpaslíky.
Ono to čachrování zpomalení/zrychlení/nízký levl/vysoký levl je docela složité a člověk si to musí pořádně pomalu vždycky přečíst, aby věděl, která z těch run je která. :)
v popisu runy zrychlení zisku zkušeností zmínka o úrovni chybí a možná by se tam mohla připsat:
Změna zisku zkušeností - zpomalení
Účinkuje pouze na trpaslíky, půlorky, lidi, půlelfy, gnómy a půlčíky. Neúčinkuje na elfy. Postava získává zkušenosti pomalejším tempem, ale po delší dobu a za delší čas tak může dosáhnout vyšší úrovně. Trpaslíci a půlorci tak poté získávají zkušenosti jakoby se jednalo o lidi. Lidé, půlelfové, gnomové a půlčíci získávají poté zkušenosti jakoby se jednalo o elfy.
Změna zisku zkušeností - zrychlení
Účinkuje pouze na elfy, lidi, půlelfy, gnómy a půlčíky. Neúčinkuje na trpaslíky a půlorky. Postava získává zkušenosti rychlejším tempem, ale po kratší dobu. Elfové poté získávají zkušenosti jakoby se jednalo o lidi. Lidé, půlčíci, gnómové a půlelfové pak získávají zkušenosti jakoby se jednalo o trpaslíky.
Ono to čachrování zpomalení/zrychlení/nízký levl/vysoký levl je docela složité a člověk si to musí pořádně pomalu vždycky přečíst, aby věděl, která z těch run je která. :)
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: 14. 4. 2010 17.17
The_Balrog píše:Popis systému zisku zkušeností je hned první položkou na webu v systémech Equilibrie. (https://www.equilibrie.cz/equilibri … systemy_01) Ani tam není popsáno, na jaký level se postava s tímhle vyšplhá, a podle mne to je dobře, čím víc přesných čísel o hře víš, tím víc to svádí ke kombení a propočítávání nejoptimálnějších variant. (A braní si jich a následného "Rp" okecání, na úkor přirozeného vývoje postavy.)
Holt se věci a popisky vyplatí číst pozorněji, obzvlášť pokud je člověk nováček. na druhou stranu máš pravdu, že v runě o zrychlení zmínka o úrovni chybí a možná by se tam mohla připsat, nicméně i tak to je docela polopatické:
Změna zisku zkušeností - zpomalení
Účinkuje pouze na trpaslíky, půlorky, lidi, půlelfy, gnómy a půlčíky. Neúčinkuje na elfy. Postava získává zkušenosti pomalejším tempem, ale po delší dobu a za delší čas tak může dosáhnout vyšší úrovně. Trpaslíci a půlorci tak poté získávají zkušenosti jakoby se jednalo o lidi. Lidé, půlelfové, gnomové a půlčíci získávají poté zkušenosti jakoby se jednalo o elfy.
Změna zisku zkušeností - zrychlení
Účinkuje pouze na elfy, lidi, půlelfy, gnómy a půlčíky. Neúčinkuje na trpaslíky a půlorky. Postava získává zkušenosti rychlejším tempem, ale po kratší dobu. Elfové poté získávají zkušenosti jakoby se jednalo o lidi. Lidé, půlčíci, gnómové a půlelfové pak získávají zkušenosti jakoby se jednalo o trpaslíky.
Co se týká tohohle systému jako celku, je to jeden ze základních systémů Equilibrie a jedno ze základních nastavení světa. Šance, že ho labir změní, je velice malá (obzvlášť teď, po třech letech hraní)(počkat. už čtyřech, vlastně, ne?).
Jája: jaký vývoj? Holt jasně, že situace byla jiná, když trpaslíci ještě nedosahovali svého capu a všichni si vesele (trpoši dvakrát rychleji, než elfové) expili. To, že je dneska situace jiná, je spíš než tímhle systémem přechodem na EQ2, kdy si spousta lidí vzala elfí expení a skáče si vesele dál. Ostatně proto se nedávno zvyšovala cena těchto runa na 5 bodů, aby jejich braní nebylo tak obvyklé a mezi PC se stále tak nějak zachovával ten poměr "trpaslíci rychle a pak nic, elfové pořád trochu".
Navíc, pokud si pamatuješ, před třemi lety o tom byla docela plamenná debata, podnícená trpaslíky a systém zůstal stejně takový, jaký zůstal.
Aefar: Takhle přeci argumentovat nemůžeš :) Jako trpaslíci může fungovat na stejném levlu i člověk. A pak - co orci, co expí s trpaslíky stejně, ale přístup k vybavení není?
To, že si trpaslíci vyrobili pěkné zázemí a "týmového ducha" je jejich plus navíc a nejde ho brát jako protiváhu k jejich "znevýhodnění" (je to v uvozovkách, protože to až tak znevýhodnění není).
__________________________________________________________________________________________
Nechtěla bych provokovat debatu ale svojí postavu chci mít propočítanou a mám o ní představu....Mám na ní nároky toho co od ní čekám vybrala sem si u člověka runu se zrychlením XP a ted jestli to chápu se dostane pouze na 17 lvl - postavu samozřejmně už hrát nebudu nebo musím začít jinou a naplánovat si byť jen zhruba co od ní můžu do 17 lvl chtít - upřímně začít hrát bez zrychlení je pro mě mimo debatu, asi sem nedospěla tak daleko aby mi jeden level trval týden - to opravdu ne...;-) Platí u mě představa chrakter x lvl propočet - logicky těžko bych hrála za skvělou bojovnici, která má 2lvl bojovnice, že:-) Nebo za perfektní zaklínačku, která zkončila na 17 lvl:-) Tak toť celá má stupidní připomínka:-)
-
- Příspěvky: 1136
- Registrován: 10. 3. 2008 15.36
- Bydliště: v koši (nejnižší patro)
- Kontaktovat uživatele:
za 3/4 roku aktivního a poctivýho hraní máš 16+ lvl... (neberu sebe jako příklad)Pipi_CZ píše:17 level a výš? A za jak dlouho si myslíš že dosáhneš té úrovně? (To bude tak rok a kdo ví, jestli tě třeba neomrzí, nebo ti ji nekdo nezabije a ty ji zkončíš?)
co já bych navrhoval je pře-extrasování, tedy globální umožnění vzít si zdarma (něbo výměnou) extras runu na změnu XP.. po tomhle jsem vždycky koukal
Safira Isil - 3.1.1121 popravena katovou sekyrou
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
Bral jsem sebe jako příklad. Nejsem taková EXpa, jako vy všichni tadyStreet_cz píše:za 3/4 roku aktivního a poctivýho hraní máš 16+ lvl... (neberu sebe jako příklad)Pipi_CZ píše:17 level a výš? A za jak dlouho si myslíš že dosáhneš té úrovně? (To bude tak rok a kdo ví, jestli tě třeba neomrzí, nebo ti ji nekdo nezabije a ty ji zkončíš?)
co já bych navrhoval je pře-extrasování, tedy globální umožnění vzít si zdarma (něbo výměnou) extras runu na změnu XP.. po tomhle jsem vždycky koukal
- Nalk
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 12. 2. 2007 18.50
- Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
- Kontaktovat uživatele:
A i přesto nemáš čas na srazyPipi_CZ píše:…
Bral jsem sebe jako příklad. Nejsem taková EXpa, jako vy všichni tady
a Street má pravdu..jsou tu tací, co ti za tři čtvrtě roku naexpí kliděn až 20 lvlů..a mám podezření že to zvládnou i s elfíma expama (i když to pak možná daj třeba "jen" těch 17)
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
20. level jde s elfíma expama rychlejc, než s lidskejma. Udělej si tabulku a uvidíš.Nalk píše:A i přesto nemáš čas na srazyPipi_CZ píše:…
Bral jsem sebe jako příklad. Nejsem taková EXpa, jako vy všichni tady
a Street má pravdu..jsou tu tací, co ti za tři čtvrtě roku naexpí kliděn až 20 lvlů..a mám podezření že to zvládnou i s elfíma expama (i když to pak možná daj třeba "jen" těch 17)
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
-
- Příspěvky: 850
- Registrován: 15. 2. 2007 12.34
- Bydliště: Severní okraj Středozemě
- Kontaktovat uživatele:
Tuhle tabulku kdysi udelal Ježura, stačí hledat. Přísun XP se láme kolem 14tého lvlu a vzhledem k požadavkům na lvlup si to elfové od něj s přehledem vyberou a lvlí, lvlí...hlavní je pak svačinkařit a neumírat, zvláště pro ne-elfí postavy. To pak za večer klidně ztratíte tolik co za předchozí měsíc hraní .kokosak píše:20. level jde s elfíma expama rychlejc, než s lidskejma. Udělej si tabulku a uvidíš.Nalk píše:a Street má pravdu..jsou tu tací, co ti za tři čtvrtě roku naexpí kliděn až 20 lvlů..a mám podezření že to zvládnou i s elfíma expama (i když to pak možná daj třeba "jen" těch 17)
Srazy? Mmm promiň, ale ty srazy na kterej pořád říkáte koho zabijete a ještě se při tom tak zubíte, opravdu nemusím. To je samý "Zabijeme Aris" a "Zabijeme toho a tam toho" … pffNalk píše:A i přesto nemáš čas na srazyPipi_CZ píše:…
Bral jsem sebe jako příklad. Nejsem taková EXpa, jako vy všichni tady
a Street má pravdu..jsou tu tací, co ti za tři čtvrtě roku naexpí kliděn až 20 lvlů..a mám podezření že to zvládnou i s elfíma expama (i když to pak možná daj třeba "jen" těch 17)
- Nalk
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 12. 2. 2007 18.50
- Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
- Kontaktovat uživatele:
Pipi: nerozumíš srandě... strašný...
Ezechiel: no tabulku jsem vyráběl a nějak mi tam nesedí pár čísel... ale máš recht
Ezechiel: no tabulku jsem vyráběl a nějak mi tam nesedí pár čísel... ale máš recht
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Srandě? Příjde ti jako sranda si vymyslet "IC důvody" za postavu co se s Aris nikdy nebavila a pak ji s ní jít a zabít ji přízračňákem? Mě teda ne, asi nějakej error na mý straně, nebo co …Nalk píše:Pipi: nerozumíš srandě... strašný...
Ezechiel: no tabulku jsem vyráběl a nějak mi tam nesedí pár čísel... ale máš recht
Jestli ti mohu dat radu, tak tu resis naprostou zbytecnost, a to ze dvou zasadnich duvodu:WsweetJane píše: Nechtěla bych provokovat debatu ale svojí postavu chci mít propočítanou a mám o ní představu....Mám na ní nároky toho co od ní čekám vybrala sem si u člověka runu se zrychlením XP a ted jestli to chápu se dostane pouze na 17 lvl - postavu samozřejmně už hrát nebudu nebo musím začít jinou a naplánovat si byť jen zhruba co od ní můžu do 17 lvl chtít - upřímně začít hrát bez zrychlení je pro mě mimo debatu, asi sem nedospěla tak daleko aby mi jeden level trval týden - to opravdu ne...;-) Platí u mě představa chrakter x lvl propočet - logicky těžko bych hrála za skvělou bojovnici, která má 2lvl bojovnice, že:-) Nebo za perfektní zaklínačku, která zkončila na 17 lvl:-) Tak toť celá má stupidní připomínka:-)
1. Az se dostanes se svoji postavou na vysoky level (15+), budes jistojiste vedet, ze hra na EQ ROZHODNE neni o levelu postavy a level postavy te pak jaksi prestane zajimat (bude to jen vedlejsi efekt hrani, prijemny bonus)
2. Ja osobne hraji na EQ postavu s mensimi pauzami jiz bez mala 4 roky IRL a ma level 21 (a to umrela cca pouze 5x a nemalo expu jsem dostal od DM za questy)
Vykasli se na kalulovani postavy level po levelu a radsi si promysli jejich charakter, historii a plany do budoucna
Nicmene kdyz uz jsme u teto debaty ano mame system ktery umozni hraci rozhodnout se zda-li chce hrati postavu dlouhodobou s niz to pujde ze zacatku pomaleji nebo kratkodobou jez se nedostane na nejaky vyssi level ale tuto moznost by mely mit vsechny rasy. Tato nevyvazenost dorpovazena jeste zdrazenim run XP zpusobuje jen to ze si lide nevybiraji postavu podle toho co chteji hrat ale jen podle vyhod rasy. Pulorky nemame temer zadne, trpasliky mame jen diky jejich bajecne komunite, na postavy na ktere by byla mnohem logictejsi volba lidi si hodne hracu voli elfy jen kvuli XP systemu i kdyz chovani postavy spis odpovida lidem. [jiste ze par elfu bude jinych ale na EQ je spis elf co se chova jako elf vyjimkou]
To jen tak na okraj...
Kazdopadne popisky u tech run by to chtelo uvest detailneji, pro ty co EQ znaji jsou jasne ale pro novacky jsou hodne matouci a uz parkrat jsem se setkala s tim ze si runu zrychleni vzali aniz by si z popisku uvedomili dusledky.
To jen tak na okraj...
Kazdopadne popisky u tech run by to chtelo uvest detailneji, pro ty co EQ znaji jsou jasne ale pro novacky jsou hodne matouci a uz parkrat jsem se setkala s tim ze si runu zrychleni vzali aniz by si z popisku uvedomili dusledky.
Na docasne dovolene od EQ
---
Zelgova hlava a novy portret [180kb] pro zajemce ke stazeni zde: http://wendigo.wz.cz/Zelg.rar
---
Zelgova hlava a novy portret [180kb] pro zajemce ke stazeni zde: http://wendigo.wz.cz/Zelg.rar
Wendigo píše:Nicmene kdyz uz jsme u teto debaty ano mame system ktery umozni hraci rozhodnout se zda-li chce hrati postavu dlouhodobou s niz to pujde ze zacatku pomaleji nebo kratkodobou jez se nedostane na nejaky vyssi level ale tuto moznost by mely mit vsechny rasy. Tato nevyvazenost dorpovazena jeste zdrazenim run XP zpusobuje jen to ze si lide nevybiraji postavu podle toho co chteji hrat ale jen podle vyhod rasy. Pulorky nemame temer zadne, trpasliky mame jen diky jejich bajecne komunite, na postavy na ktere by byla mnohem logictejsi volba lidi si hodne hracu voli elfy jen kvuli XP systemu i kdyz chovani postavy spis odpovida lidem. [jiste ze par elfu bude jinych ale na EQ je spis elf co se chova jako elf vyjimkou]
To jen tak na okraj...
Na toto tema uz bylo nekolik flamu. Pokud chces zakladat dalsi tak se prosim zdrz poznamep typu "to jen tak na okraj …" a rozvnou si s tim bez do prislusne sekce