Ani náhodou! Lepší to být nemůže :))Panathian píše:...doufám, že nejste neúspěchem moc zklamaní...
Poděkování
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
Cha, zatím je to jenom 2:1 pro upíra (z pohledu Skelda), a to podvádí, protože je -zamlčeno- a bugujePanathian píše:Jinak doufám, že nejste neúspěchem moc zklamaní, ale tohle je záměrně od začátku udělané jako něco těžko překonatelného klasickým přístupem "jdi a zabij" (ale vyloučeno to není).

Ale jinak to byla paráda, prvně sem si myslel že půjde o klidnou noc a ona z toho byla takováhle akce, s jedním výletem na místo kam, bych to opravdu nečekal, a s druhým na místo, kam sem chtěl jít rovnou.
Takže zase jedno velké poděkování Panathianovi a samozřejmě také skupince "lovců".
EDIT Pavel: Na to druhé místo se leze pořád, na to první vůbec ne... víš jakou tam z té naší návštěvy měli radost ?

EDIT zuzu: Jo, viděl sem jich radostí se slizit z celého okolí
Naposledy upravil(a) zuzuPD dne 4. 5. 2010 14.48, celkem upraveno 1 x.
Hyperaktivní hlavně MUNI.
ICQ: 345081919
ICQ: 345081919
Buguje, ale na druhou stranu ten heal bude doufám už co nejdříve upraven a omezen na určitý maximální počet HP ubraných nemrtvému. Při hře tohoto upíra tedy toto chování už teď simuluju zraněním DM nástrojem. Tzn. kouzla, která jsi sesílal, byla vzata v úvahu a poranila ho, ale ne tak, jak by to bylo systémově (systémově bys ho zabil jedním healem a dorážecí ranou a to prostě ne-e). Můžete si to vysvětlovat tak, že upír při své rychlosti vždy kouzlu alespoň částečně uhne.zuzuPD píše:Cha, zatím je to jenom 2:1 pro upíra (z pohledu Skelda), a to podvádí, protože je -zamlčeno- a buguje
Svět nepatřil nikomu, kdo nebyl hráč.
No přece jenom jde o touch attack, čili sem tam můžem prohmátnout (ten hod se mi vypíše jenom když je neovládanej, mám ten pocit).Panathian píše:Můžete si to vysvětlovat tak, že upír při své rychlosti vždy kouzlu alespoň částečně uhne.
S healem souhlasím, teď je přehnanej (na druhou stranu by to chtělo vylepšit UTD, tak pěkný kouzlo a bojim se ho použít i na kostlivce).
No to by mě naštval, kdyby umřel na jeden healPanathian píše:systémově bys ho zabil jedním healem a dorážecí ranou a to prostě ne-e


Hyperaktivní hlavně MUNI.
ICQ: 345081919
ICQ: 345081919
Připojuji se k poděkování, byl to nářez, parádní atmosféra, zoufalství na Skelda dopadalo každým krokem víc a víc. Finální masakr byl taky super, vůbec mi nevadí jak to dopadlo, naopak to tomu ještě hodně přidává.Dr.Lizard píše:Díky Panathianovi i ostatním účastníkům
Jen řešit to dilema vykrvácet/nevykrvácet je hrozný

Hyperaktivní hlavně MUNI.
ICQ: 345081919
ICQ: 345081919
Ty to máš dobrý, ale já furt dumám jak vlastně proběhlo to oživení. Jako co se stalo s původním kouskem. Jestli tam v padnem a Hubert si bude koukat do očí :) Jinak teda myslím, že tentokrát moc nechybělo.. jako asi teda na obou stranách, takže plichtazuzuPD píše:Dr.Lizard píše: Jen řešit to dilema vykrvácet/nevykrvácet je hrozný
Ludwig von Vergesenburg - "Jen jsem potřeboval na toaletu.… Deska říkáte."
Hubert Boural mladší - už jen nostalgie
Hubert Boural mladší - už jen nostalgie
-
- Příspěvky: 5860
- Registrován: 30. 4. 2007 16.38
Děkuji za dnešní hru Deadrokovi a postavám při nočním setkání. A Scrappymu děkuji za dlouhodobější pěknou hru.
Mimochodem, musím přiznat že kvůli věci se štítem jsem měl nervy i jako hráč, takhle mě hra dlouho nevzala.. (Snad nevyzrazuji nic IC)
Mimochodem, musím přiznat že kvůli věci se štítem jsem měl nervy i jako hráč, takhle mě hra dlouho nevzala.. (Snad nevyzrazuji nic IC)
Thildon Mellvin
<i>"That's not a test! That's asbestos." </i>
<i>"That's not a test! That's asbestos." </i>
Tak poslední díky v rámci jedné dlouhé parádní lajny. Výprava to byla suprová a na to že jsem si z počátku říkal jak dostaneme na budku (zase), příchod stráží byl krásnej. Hlavně v tom, že přiseli pocit že ten svět taky žije. Pět chlapů keří se dobrovolně hlásili a prosili velitele aby mohli jít riskovat životy. Takovej zosobněnej Mithalir
Takže díky Panathianovi a samozřejmě i zbytku dnešních účastníků
Takže díky Panathianovi a samozřejmě i zbytku dnešních účastníků
Ludwig von Vergesenburg - "Jen jsem potřeboval na toaletu.… Deska říkáte."
Hubert Boural mladší - už jen nostalgie
Hubert Boural mladší - už jen nostalgie
Taky celkově děkuju všem obětem Varabonta a i těm, kteří ho nakonec dostali. Závěr byl sice už jen taková vybíječka (a z pohledu DM opravdu velmi nepříjemná a špatně hratelná kvůli nutnosti ovládat skupinku strážných v hrobce a boji), ale zas to bylo zpestření, že stráž konečně zasáhla (protože konečně získala dost informací kde je rakev atd...) Docela škoda, že nwn prostě není stavěné na situace, kdy se má několik NPC přidat v boji na stranu PC, nebo obecně na větší bitvy s více bojovníky na každé straně.
Zároveň jsem rád, že to skončilo, protože teď v příštích několika týdnech budu mít málo času na hru a budu se tedy objevovat méně.
Zároveň jsem rád, že to skončilo, protože teď v příštích několika týdnech budu mít málo času na hru a budu se tedy objevovat méně.
Svět nepatřil nikomu, kdo nebyl hráč.
Nechce se mi věřit že Varabont už opravdu...Panathian píše:Taky celkově děkuju všem obětem Varabonta a i těm, kteří ho nakonec dostali.

Chtěl bych poděkovat za to, že jsem se mohl do této záležitosti zapojit a projít si (myslím) její velkou část, bylo pěkné jak jsme neustále naráželi a několikrát jsme se spálili v úvaze. Jediné, co mě mrzí je, že... nechám veřejně nedopovězeno.
Takže další velké poděkování Panathianovi
A jedno všem "lovcům"

Hyperaktivní hlavně MUNI.
ICQ: 345081919
ICQ: 345081919
Chtěl bych poděkovat Bertě za skvělou hru, vážně super... Jackovi za vzrůšo.…. a celkově.. baví mne to teďkom dost... …
Taky se chci omluvit za hru kolem drehanu - měl jsem kolem počítače asi 5 dalších lidí, kteří se mne furt ptali na EQ a tak a já nestíhal hrát RP a nic... takže pardon..
Taky se chci omluvit za hru kolem drehanu - měl jsem kolem počítače asi 5 dalších lidí, kteří se mne furt ptali na EQ a tak a já nestíhal hrát RP a nic... takže pardon..
"Nesouhlasím. To je individuální názor. Mnozí ho s tebou možná sdílí, ale věř, že mnozí ne." - Pavel Urban ©
Rangarog Dragobir - zakladatel Západoříšské obchodní společnosti, kupec, kovář a kovkop ...padl a byl Durminem přijat do Věčných síní
Brambor
Rangarog Dragobir - zakladatel Západoříšské obchodní společnosti, kupec, kovář a kovkop ...padl a byl Durminem přijat do Věčných síní
Brambor