1) Bylo by dobré do možností se stínově "zabitou" postavou dát volbu "Prohledat a sebrat všechny klíče od pout". Takhle to silně favorizuje ty, kdo zločince chytají. Pouta jde nasadit během vteřiny, ale sundat je vážně problém, pokud stínově "zabijete" toho, kdo vás zatknul a chcete utéct.
2) Bylo by dobrý, aby postihy za pouta zmizely v okamžiku sundání a ne až při dalším cyklu časovače těhle dočasnejch boostů/postihů.
Může se to zdát jako detaily, ale včera praxe ukázala, že na nich může v některých situacích dost záležet.
Pouta
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
-
- Příspěvky: 5860
- Registrován: 30. 4. 2007 16.38
1) S postavou v bezvědomí by mělo jít obchodvat. Je jen třeba vypnout odpor. Sice to bude chvíli trvat, ale to to prohledávání taky. (obchodování s odporem jsem sám zkoušel)
2) Souhlasím, je logické, že to zmizí hned. Pokud se tak nestane, může to nadělat paseku.
2) Souhlasím, je logické, že to zmizí hned. Pokud se tak nestane, může to nadělat paseku.
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
The cup is full.