Pouta

Pokud vás napadlo jak něco zlepšit, nebo chcete něco naopak zkritizovat

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Odpovědět
Naylun
Příspěvky: 3240
Registrován: 16. 5. 2008 20.54
Bydliště: Neverland

Pouta

Příspěvek od Naylun »

1) Bylo by dobré do možností se stínově "zabitou" postavou dát volbu "Prohledat a sebrat všechny klíče od pout". Takhle to silně favorizuje ty, kdo zločince chytají. Pouta jde nasadit během vteřiny, ale sundat je vážně problém, pokud stínově "zabijete" toho, kdo vás zatknul a chcete utéct.

2) Bylo by dobrý, aby postihy za pouta zmizely v okamžiku sundání a ne až při dalším cyklu časovače těhle dočasnejch boostů/postihů.

Může se to zdát jako detaily, ale včera praxe ukázala, že na nich může v některých situacích dost záležet.
Svět nepatřil nikomu, kdo nebyl hráč.
Pavel Urban
Příspěvky: 5860
Registrován: 30. 4. 2007 16.38

Příspěvek od Pavel Urban »

1) S postavou v bezvědomí by mělo jít obchodvat. Je jen třeba vypnout odpor. Sice to bude chvíli trvat, ale to to prohledávání taky. (obchodování s odporem jsem sám zkoušel)

2) Souhlasím, je logické, že to zmizí hned. Pokud se tak nestane, může to nadělat paseku.
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
Odpovědět