EQ 3

Pokud vás napadlo jak něco zlepšit, nebo chcete něco naopak zkritizovat

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Odpovědět
Uživatelský avatar
Akruo
Příspěvky: 1049
Registrován: 29. 9. 2007 9.02
Bydliště: Znojmo

Re: Kytičky

Příspěvek od Akruo »

Tomyn píše:
Akruo píše:Možná, že je to jen můj subjektivní a velice nepřesný pohled, ale jak tak hledám, tak v Mithalirské říši nerostou skoro žádné kytky, které by se daly trhat. Naproti tomu v Tirínským království je možnost najít kytky téměř na každém místě (resp. je tam celkem DOST nalezišť).
KYTKY ROSTOU VŠUDE, ale asi to je i dle teploty ne?
To chápu, že v zimě to nepůjde, ale i tak jsem zatím na nic nenarazil - to neznamená , že nejsou, přesto jich je možná v Království víc
"Nesouhlasím. To je individuální názor. Mnozí ho s tebou možná sdílí, ale věř, že mnozí ne." - Pavel Urban ©
Rangarog Dragobir - zakladatel Západoříšské obchodní společnosti, kupec, kovář a kovkop ...padl a byl Durminem přijat do Věčných síní
Brambor
Uživatelský avatar
Jon
Příspěvky: 2513
Registrován: 2. 4. 2007 10.28
Bydliště: Thalie
Kontaktovat uživatele:

Re: Kytičky

Příspěvek od Jon »

Akruo píše:To chápu, že v zimě to nepůjde, ale i tak jsem zatím na nic nenarazil - to neznamená , že nejsou, přesto jich je možná v Království víc
To určitě je, a řekl bych, že je to tak schválně.
Kraki Skengdrang
Uživatelský avatar
Akruo
Příspěvky: 1049
Registrován: 29. 9. 2007 9.02
Bydliště: Znojmo

Re: Kytičky

Příspěvek od Akruo »

Jon píše:
Akruo píše:To chápu, že v zimě to nepůjde, ale i tak jsem zatím na nic nenarazil - to neznamená , že nejsou, přesto jich je možná v Království víc
To určitě je, a řekl bych, že je to tak schválně.
dobře
"Nesouhlasím. To je individuální názor. Mnozí ho s tebou možná sdílí, ale věř, že mnozí ne." - Pavel Urban ©
Rangarog Dragobir - zakladatel Západoříšské obchodní společnosti, kupec, kovář a kovkop ...padl a byl Durminem přijat do Věčných síní
Brambor
kokosak
Příspěvky: 2954
Registrován: 17. 8. 2007 18.49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kokosak »

Co jsem si všiml, výskyt květin je nezávislý na teplotě. Na některých místech kde jsou květiny nakreslené rostou i systémově, na jiných ne. Rozeznat se to dá jen a pouze tím, že si na místě vyhledáte zdroje.
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
Uživatelský avatar
sciorp
Příspěvky: 1991
Registrován: 31. 3. 2007 19.54
Bydliště: Hag Hargol
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sciorp »

asi tak jinak bys hodně na severu neutrh ani kopretinku
PODPIS
Uživatelský avatar
Akruo
Příspěvky: 1049
Registrován: 29. 9. 2007 9.02
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od Akruo »

Nevím, jestli se to už řešilo, ale mám dotaz. Bude v plánovaném CRAFTU zahrnuta výroba pastí? Bylo by to velice zajímavé a dobré, ale uvědomuji si, že je toho asi i tak moc.. :clover:
"Nesouhlasím. To je individuální názor. Mnozí ho s tebou možná sdílí, ale věř, že mnozí ne." - Pavel Urban ©
Rangarog Dragobir - zakladatel Západoříšské obchodní společnosti, kupec, kovář a kovkop ...padl a byl Durminem přijat do Věčných síní
Brambor
Ghost
Příspěvky: 767
Registrován: 22. 2. 2006 14.20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ghost »

Poměrně pěkný hak, který mění textury, ikony, pár tilesetů a některé modely monster, aby vypadaly o mnoho lépe: http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=7807
Bratrstvo zabanovaných!
Uživatelský avatar
Braenn
Příspěvky: 4909
Registrován: 5. 1. 2007 12.12
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Braenn »

Lokace střed lesa. Kdysi to snad mělo IC účel při střetu ze skřety, ale teď se přimlouvám za nahrazení těch několik epických zvukových pastí nějakými .. více sedícimi k obtížnosti celé lokace, vzhledem k její dostupnosti. Přes 150 HP při neúspěchu, k tomu plošně pro všechny kolem, to je dost ultimátní záležitost na takové místo.
OneHeart
Příspěvky: 1309
Registrován: 13. 4. 2006 21.03
Bydliště: Olduvaiská rokle v Tanzánii
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od OneHeart »

Mortovy užasnénádherný tilesety

http://www.escapefromunderdark.com/foru … post172564

Ta džungle je uplně nádherná!
"Kdyby brány vnímání byly průzračné, každá věc by se člověku jevila taková, jaká je, neskonalá."
(William Blake)
OneHeart
Příspěvky: 1309
Registrován: 13. 4. 2006 21.03
Bydliště: Olduvaiská rokle v Tanzánii
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od OneHeart »

jo hlavně si to může nahodit každý, je to změna na straně klienta, takže jsem to vůbec nemusel dávat do tohoto zbytečného topicu :smile:
"Kdyby brány vnímání byly průzračné, každá věc by se člověku jevila taková, jaká je, neskonalá."
(William Blake)
Wendigo
Příspěvky: 990
Registrován: 15. 12. 2007 18.39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wendigo »

Jop nejde o nove tilesety ale jen retextury tech starych. Neco podobneho vlastni vyroby pouzivam i ja.
Na docasne dovolene od EQ
---
Zelgova hlava a novy portret [180kb] pro zajemce ke stazeni zde: http://wendigo.wz.cz/Zelg.rar
Ghost
Příspěvky: 767
Registrován: 22. 2. 2006 14.20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ghost »

Nové modely nestvůr (pavouci a šelmy vypadají obzvlášť dobře): http://nwvault.ign.com/View.php?view=Cr … ail&id=648
Bratrstvo zabanovaných!
Uživatelský avatar
Alfray
Příspěvky: 1177
Registrován: 15. 8. 2006 20.59
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alfray »

Poslechnul jsem si soundtrack ze hry Age of Conan a je fakt povedenej. Kdyby se někdy přidávala muzika, rozhodně by stálo za to, tam po něčem sáhnout.
EDIT: Age of Conan .. ještě 9x by to mělo jít stáhnout:).
acc.:skarbi
postavy: Luthor Waldenn
Pavel Urban
Příspěvky: 5860
Registrován: 30. 4. 2007 16.38

Příspěvek od Pavel Urban »

Nové haky připravovala Pitikule (a několik lidí kolem) - měl to být balíček všeho možného od modelů, přes hlavy až po hudbu (tu jsem pro to dával do kupy já a soundtrack z AoC jsem pochopitelně prošel). S jejím odchodem to ale nejspíš uvízlo na mrtvém bodě - vybranou hudbu stále mám, ale užší výběr a další hledání momentálně nedělám, protože není nálada, ani motivace.
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
Odpovědět