Stránka 6 z 30

Napsal: 9. 3. 2008 11.48
od Gran
Musíte používat termín "znásilňování"? Nevím jak ve vás, ale přinejmenším ve mně to vzbuzuje silně negativní pocity. Pokud je znásilňována část systému, je to něco, co by mělo být zabanováno - tak negativní to slovo je.
Mnohem lepší by bylo třeba "lámání classu", sice to není úplně výstižné, ale IMHO pořád lepší než "znásilňování".

Napsal: 9. 3. 2008 12.31
od drake127
*sype si popel na hlavu*

Napsal: 9. 3. 2008 12.41
od Gran
Jako možná je to prkotina, takže se omlouvám .) Ale já při tom tady pomalu nadskakuju ;)

Napsal: 9. 3. 2008 13.54
od cybermisa
Gran píše:Jako možná je to prkotina, takže se omlouvám .) Ale já při tom tady pomalu nadskakuju ;)
Ono sovo znaslinit ma ale vic vyznamu nez jen ten, ve kterem je nejcasteji slyset … Obecne jde spis o to, kdyz nasilim, tj. neprirozenou cestou provedes neco, k cemu by normalne nedoslo. Ja osobne za tim videl spis anglicke "violate" :bigwink: Ale to jsem uz OT :clover:

Napsal: 9. 3. 2008 16.10
od Wendigo
Ja bych to vypadala spis pozitivne, bud budou pravidla mirnejsi a ano bude par lamek keter to zneuziji ale dobrym hracum to da prostor k originalite nebo budou prisnejsi pravidla ale bude to prizpivat k uniformite postav a omezovat rozmanitost. Otazka je jen co je dulezitejsi.

Napsal: 9. 3. 2008 16.34
od George
Vím že už se to tu jednou řešilo, ale premanentní systém tamnutí zvířat by byl dost dobrej....uvedu příklad...
Dneska sem si tamnul Tygra (v divočině) a došel sem s ním až k železnejm,což mě docela překvapilo že nezmizel, ale byl sem rád.… několik ir hodin tam byl se mnou....a každej pokus o tamnutí, když se odtamnul byl úspěch....chtěl sem aby se mnou byl napořát....ale asi zrovna nebylo DM ve hře, tak když sem se seš vyspat a potom sem se vracel k železnejm, samozřejmě zmizel...najednou byl fuč. kdyby byl třeba jen na jedný straně lokace, tamnul bych si ho spátky. Nemusím snad ani připomínat že to nebylo nejbezpečnější a nejjednodušší si ho chytit. Takže kdyby ten proces trval třeba 2ir hodiny, vubec by mi to nevadilo. Lepší než tohle.

Napsal: 9. 3. 2008 19.58
od Pavel Urban
labir píše:Strach či bolest ze tmy - velmi jednoduše zneužitelné. Nebude, nevo maximálně za cenu 0.
Nechápu sice, čím jsou tak jiné od strachu a bolesti ze tmy, ale máš v tomhle ohledu větší zkušenosti než já, takže se hádat nebudu. Každopádně, pokud by ses rozhodl to tam dát i jen za těch 0b, budu rád.

Několik run se docela hodí pro vytvoření upírské postavy, ale chybí mi tu pití krve. Nešlo by přidat tuto závislost ? Pití samotné by mohlo fungovat třeba přes runu "pití krve" v inventáři, která by mohla fungovat třeba podobně jako stahovací nůž (spustí se runa a klikne se na mrtvé NPC (zvíře/potvoru/humanoida)) nebo pokud by to šlo napsat jinak.…

To mě přivádí k trochu morbidním myšlenkám "vylepšení" pro záporné postavy (již ne runy). Nešlo by například stahovat z kůže humanoidy (pak by se mohly objevovat svitky z lidské/elfské/kdo ví jaké kůže, a ten craft...) a popř. porcovat maso (kanibalističtí nekromanté jistě zaplesají) ? :devil_2:

Napsal: 9. 3. 2008 20.00
od kokosak
Hele, ty *na Pavla*… netahaš sem trochu moc těch GURPSu? *mrkne*

Napsal: 9. 3. 2008 21.31
od cybermisa
Pavel Urban píše: Několik run se docela hodí pro vytvoření upírské postavy, ale chybí mi tu pití krve. Nešlo by přidat tuto závislost ? Pití samotné by mohlo fungovat třeba přes runu "pití krve" v inventáři, která by mohla fungovat třeba podobně jako stahovací nůž (spustí se runa a klikne se na mrtvé NPC (zvíře/potvoru/humanoida)) nebo pokud by to šlo napsat jinak.…
Special rasy a subrasy pouze od DM za odmenu, na tom se nic menit nebude

Napsal: 9. 3. 2008 21.32
od cybermisa
Wendigo píše:Ja bych to vypadala spis pozitivne, bud budou pravidla mirnejsi a ano bude par lamek keter to zneuziji ale dobrym hracum to da prostor k originalite nebo budou prisnejsi pravidla ale bude to prizpivat k uniformite postav a omezovat rozmanitost. Otazka je jen co je dulezitejsi.
Bude vyvazeny kompromis :biggrin: :bigwink:

Napsal: 10. 3. 2008 22.24
od allekoo
Jedna otazočka trochu po mimo.
Dali by sa do Eq3 nejak pretlačit snimatelné rukavice ktore by boli vidiet aj na postavach (myslim tak ako su teraz plašte), alebo si budem musiet nechat všetko v crafte prešit ?

Napsal: 10. 3. 2008 23.11
od labir
allekoo píše:Jedna otazočka trochu po mimo.
Dali by sa do Eq3 nejak pretlačit snimatelné rukavice ktore by boli vidiet aj na postavach (myslim tak ako su teraz plašte), alebo si budem musiet nechat všetko v crafte prešit ?
Ne. Tohle je dost náročné na server a nikdy to nejde udělat bez negativních vedlejších efektů ala Bioware. Kdo chodil třeba po proměně nahý a přeci oblečený jistě ví...

Napsal: 11. 3. 2008 8.43
od Darmonlor
Možná by byla zajímavá ještě runa náchylnosti / odolnosti vůči bolesti.
Projevovalo by se to zvyšováním / snižováním pravděpodobnosti že postava při větším zranění omdlí, případně pro hodně citlivé postavy by se dal přidat postih k některým vlastnostem při vážnějším zranění.

Napsal: 17. 3. 2008 9.06
od Pavel Urban
Šlo by přidělat runy do kategorie Druidé ? Podobné jako jsou pro ta zvířata, ale právě pro to kácení stromů. Kdyby byly ve stejné skupině, tak by si hráč druida musel vybrat, co si vybere. Já bych sice rád viděl i kombinaci (asi dost drahou), ale to by už možná bylo moc.

Bylo by možné u Lenosti přidat runy i na sběračlství/dolování ? Nejspíš by si jí mohla vzít pouze nová postava a bylo by pěkné mít i možnost, že se prostě nezlepší (i u craftu). Popřípadě bych byl i pro zavedení run univerzálních (asi ne za moc velkou cenu, protože to IMHO není nijak extra omezující).
S tím souvisí i můj dotaz zda je nutné mít vysvětlení runy takové, které je uvedené v jejím popisu (u některých je psáno, že vysvětlení je na libovůli hráče, u jiných ne). Například takový elf nemusí být vyloženě líný (že by mu práce nevoněla), ale učí se pomaleji, ne tak intenzivně jako třeba člověk a spíš si život užívá atd.

Šlo by zavést i runy na rychlejší učení sběru/dolování ?

Zajímavý by byl opak Pacifismu. Postava by musela porazit/zabít nějakého tvora za určitou dobu. Aby nedocházelo k vyvražďování jezevců, mohl by se počítat jen takový tvor, za kterého by postava dostala nějaké XP (v případě PC nevím, jestli sd ostávají XP za jejich zabití / jestli dochází k nějakému porovnání úrovní).

Ke Zraku by se mohla přidat ještě runa vyloženě špatného zraku - v boji by se to projevovalo tak, že by všechny cíle měly 20% nebo 50% krytí (podobně jako duch).

*nejistě pokukuje po Labirovi*

Napsal: 17. 3. 2008 9.57
od labir
Pavel Urban píše:Šlo by přidělat runy do kategorie Druidé ? Podobné jako jsou pro ta zvířata, ale právě pro to kácení stromů. Kdyby byly ve stejné skupině, tak by si hráč druida musel vybrat, co si vybere. Já bych sice rád viděl i kombinaci (asi dost drahou), ale to by už možná bylo moc.
Podle mě druid, byť sebehorší jakmile kácí stromy tak už prostě není druid ale stává se jakýmsi buildem s OOC levely druida. Takže ne, podporovat to nebudu.
Pavel Urban píše:Bylo by možné u Lenosti přidat runy i na sběračlství/dolování ? Nejspíš by si jí mohla vzít pouze nová postava a bylo by pěkné mít i možnost, že se prostě nezlepší (i u craftu). Popřípadě bych byl i pro zavedení run univerzálních (asi ne za moc velkou cenu, protože to IMHO není nijak extra omezující).
Možná.
Pavel Urban píše:S tím souvisí i můj dotaz zda je nutné mít vysvětlení runy takové, které je uvedené v jejím popisu (u některých je psáno, že vysvětlení je na libovůli hráče, u jiných ne). Například takový elf nemusí být vyloženě líný (že by mu práce nevoněla), ale učí se pomaleji, ne tak intenzivně jako třeba člověk a spíš si život užívá atd.
Ovšem že ne. Vysvětlení je vždy na libovůli hráče, pokud je logické, zapadající do světa a tak nějak "nenásilné" čímž myslím že není až tak přitažené za vlasy (jako třebáá....mám odolnost proti mrazu protože mám chlupy po otci jezevci a mám odolnost na oheň protože otec se spustil s elementálkou a tvar mám jako člověk protože dědeček byl jezevcodlak...).
Pavel Urban píše:Šlo by zavést i runy na rychlejší učení sběru/dolování ?
Ne. Přímá podpora harvestingu - velmi zneužitelná.
Pavel Urban píše:Zajímavý by byl opak Pacifismu. Postava by musela porazit/zabít nějakého tvora za určitou dobu. Aby nedocházelo k vyvražďování jezevců, mohl by se počítat jen takový tvor, za kterého by postava dostala nějaké XP (v případě PC nevím, jestli sd ostávají XP za jejich zabití / jestli dochází k nějakému porovnání úrovní).
Ne. Přímá podpora creepu - velmi zneužitelná.
Pavel Urban píše:Ke Zraku by se mohla přidat ještě runa vyloženě špatného zraku - v boji by se to projevovalo tak, že by všechny cíle měly 20% nebo 50% krytí (podobně jako duch).
Nelze technicky. Efekty (myšleno nejen vizuální) nelze udělat segregační (tj. jezevec pro postavu A 20% ukrytí a pro postavu B bez ukrytí).

Napsal: 17. 3. 2008 10.20
od allekoo
Sférální povolávání - Vyvolávač tvorů
Bolo by možne vytvorit variantu (0) na vyvolavania podla druhu vyvolavaneho tvora
(zvierata, hmyz, elemental) ktore by sa o 50% lahšie utrhavali?


a ešte jedna otazočka ohladne Lektvarove alergie, slabší - Postava nesnese pití léčivých lektvarů. Pakliže přesto lektvar vypije, tak ji může způsobit potíže až zranění.
Za liečive su brane iba doplnujuce Hp, alebo všeobecne prospešne ako je anestetikum, upokojujuce atd... ?

Napsal: 17. 3. 2008 10.47
od allekoo
Runa pri ktorej by sa modre zvierata v pritomnosti orunovanej postavy stavali červene ?

Niečo ako neutralne modre zvierata v tesnej pritomnosti postavy (+/-10-15m) prejdu do červenoho modu tak v +/- 20% pripadov (Jelen neutečie, ale zautočí)

Edit : mierna uprava nakolko chciet Fear auru voči zvieratam by bolo asi privela

Napsal: 17. 3. 2008 11.57
od Grunt
Ehm. Delší dobu se zarážím nad počasím na EQ a když to tu pročítám, nešlo by to udělat nějak lépe? Rozčiluje mě, že například jdu lokací a začne pršet..ale v další lokaci neprší a v té další zase jo. Proč třeba neprší 2dny IC vcelém království? nebo třeba ve 3ch sousednich lokací. Nešlo by to nějak udělat? nepročítal jsem to tady celé, proto se omlouvám pokud už o tom někde byla řeč.

Napsal: 17. 3. 2008 11.59
od The_Balrog
viewtopic.php?p=36747#36747
Labir píše: ….


Systém počasí a teploty. Inteligentní řízení s minimální zátěží na server (počítá jen lokace kam někdo vkročil a buduje si postupně jejich databázi). Umí zejména:

:excl: Venkovní a vnitřní lokace jsou sjednoceny do celků podle geografie. V tomto celku se počasí chová jednotně (tj. když prší tak prší ve všech lokacích celku, když je hezky je hezky ve všech lokacích celku atd..).

….

Napsal: 17. 3. 2008 12.27
od Grunt
The_Balrog píše:viewtopic.php?p=36747#36747
Labir píše: ….


Systém počasí a teploty. Inteligentní řízení s minimální zátěží na server (počítá jen lokace kam někdo vkročil a buduje si postupně jejich databázi). Umí zejména:

:excl: Venkovní a vnitřní lokace jsou sjednoceny do celků podle geografie. V tomto celku se počasí chová jednotně (tj. když prší tak prší ve všech lokacích celku, když je hezky je hezky ve všech lokacích celku atd..).

….
ok :blush: