Napsal: 7. 1. 2010 21.56
Já bych se rád zeptal, jaký názor máte na Franca (Jaká to je postava) a na mě jako na hráče (Jak se vám se mnou hraje). Rád bych teda slyšel hlavně kritiku, ať vím, co zlepšit, ale za pochvaly budu vděčný 

Názory na Franca si zjisti ICTT píše:Já bych se rád zeptal, jaký názor máte na Franca (Jaká to je postava) a na mě jako na hráče (Jak se vám se mnou hraje). Rád bych teda slyšel hlavně kritiku, ať vím, co zlepšit, ale za pochvaly budu vděčný
hmm.. taky jsem si říkal, že sice člověk střílející kuší by neměl být úplné nemehlo, ale šlo taky dost o sílu. Já bych v případě, že by existovala taková postava - "kušař" :-) - navrhoval udělat ještě nějaké kuše, ke kterým by se tedy běžný smrtelník nedostal. Nemám tím namysli artefakt (taková už je jedna, i když nová, bo ne?), ale něco na způsob "mistrovská kúše" .Jon píše:Není podporovaná NWN systémem. Kuše je cool. Udělal bych jí na EQ klidně silnější, s pořádným heverem...a minimální sílu na napnutí... hmm... :DAkruo píše:Toho se teda sešlo, díky. Zajímalo mne to, ale nehodlám to v blízké době hrát - ale je škoda, že kúše není vůbec podporovaná... Díky
Mistrovske kuse jsou, utoky itemama pridavat nelze.Akruo píše:hmm.. taky jsem si říkal, že sice člověk střílející kuší by neměl být úplné nemehlo, ale šlo taky dost o sílu. Já bych v případě, že by existovala taková postava - "kušař" :-) - navrhoval udělat ještě nějaké kuše, ke kterým by se tedy běžný smrtelník nedostal. Nemám tím namysli artefakt (taková už je jedna, i když nová, bo ne?), ale něco na způsob "mistrovská kúše" .Jon píše:Není podporovaná NWN systémem. Kuše je cool. Udělal bych jí na EQ klidně silnější, s pořádným heverem...a minimální sílu na napnutí... hmm... :DAkruo píše:Toho se teda sešlo, díky. Zajímalo mne to, ale nehodlám to v blízké době hrát - ale je škoda, že kúše není vůbec podporovaná... Díky
V případě, že se samostřílem dosáhneme vždy jen max. 2 útoky za kolo, bych třeba přidal takovému samostřílu do bonusů i třeba jeden útok navíc, jestli to jde.![]()
![]()
.. no to jsou takové moje návrhy, ale asi to není důležité
cybermisa píše:Mistrovske kuse jsou, utoky itemama pridavat nelze.Akruo píše:hmm.. taky jsem si říkal, že sice člověk střílející kuší by neměl být úplné nemehlo, ale šlo taky dost o sílu. Já bych v případě, že by existovala taková postava - "kušař" :-) - navrhoval udělat ještě nějaké kuše, ke kterým by se tedy běžný smrtelník nedostal. Nemám tím namysli artefakt (taková už je jedna, i když nová, bo ne?), ale něco na způsob "mistrovská kúše" .Jon píše: Není podporovaná NWN systémem. Kuše je cool. Udělal bych jí na EQ klidně silnější, s pořádným heverem...a minimální sílu na napnutí... hmm... :D
V případě, že se samostřílem dosáhneme vždy jen max. 2 útoky za kolo, bych třeba přidal takovému samostřílu do bonusů i třeba jeden útok navíc, jestli to jde.![]()
![]()
.. no to jsou takové moje návrhy, ale asi to není důležité
EDIT: Teda k tem itemum, aniz by se navysovalo AB postavy nebo pridavala rychlost
Na EQ je takovych veci, ke kterym se neda dostat v obchodech …. *tvari se tajemne*Akruo píše:cybermisa píše:Mistrovske kuse jsou, utoky itemama pridavat nelze.Akruo píše: hmm.. taky jsem si říkal, že sice člověk střílející kuší by neměl být úplné nemehlo, ale šlo taky dost o sílu. Já bych v případě, že by existovala taková postava - "kušař" :-) - navrhoval udělat ještě nějaké kuše, ke kterým by se tedy běžný smrtelník nedostal. Nemám tím namysli artefakt (taková už je jedna, i když nová, bo ne?), ale něco na způsob "mistrovská kúše" .
V případě, že se samostřílem dosáhneme vždy jen max. 2 útoky za kolo, bych třeba přidal takovému samostřílu do bonusů i třeba jeden útok navíc, jestli to jde.![]()
![]()
.. no to jsou takové moje návrhy, ale asi to není důležité
EDIT: Teda k tem itemum, aniz by se navysovalo AB postavy nebo pridavala rychlost
No jako myslíš ještě nějaké, ke kterým se nedá dostat v obchodech? - vím, že jsou vylepšené kuše a tak..
Neber to jako rejpání...ale *bere do ruky rejpadlo a zapře se do Jona* Neprotiřečíš si? Protože síla nutná k napnutí heveru = 0. Stačí ti na to točit kličkou/klikou. Jediný požadavek na sílu je tu kuš "uzvednout" v ruce při míření a nosit ji na zádech. A tady fakt nevidím prostor na extrémní požadavky na sílu.Jon píše:Není podporovaná NWN systémem. Kuše je cool. Udělal bych jí na EQ klidně silnější, s pořádným heverem...a minimální sílu na napnutí... hmm... :D
No to pozor. Vynechám-li ty lehčí kuše, tak ty těžké se krom toho napínaly i prošlápnutím třmenu, zapřením a vytažením tětivy většinou s pomocí opaskového háku - nic příjemného a všecko ručně. A o kvalitě a síle nula těch různých heverů, kladek a rumpálů by se dalo dost debatovatKaTo píše:Neber to jako rejpání...ale *bere do ruky rejpadlo a zapře se do Jona* Neprotiřečíš si? Protože síla nutná k napnutí heveru = 0. Stačí ti na to točit kličkou/klikou. Jediný požadavek na sílu je tu kuš "uzvednout" v ruce při míření a nosit ji na zádech. A tady fakt nevidím prostor na extrémní požadavky na sílu.Jon píše:Není podporovaná NWN systémem. Kuše je cool. Udělal bych jí na EQ klidně silnější, s pořádným heverem...a minimální sílu na napnutí... hmm... :D
Lehčí těžké kuše se natahovali "sklapovačkou", ještě lehčí jen zapřené o břicho a "rukama".
Btw - nevím zda si uvědomuješ, ale to co navrhuješ by znamenalo, že na napnutí LUKŮ bys musel dát asi tak 4+ krát takový požadavek síly než bys měl na "uzvednutí" kuše.
KaTo píše:Neber to jako rejpání...ale *bere do ruky rejpadlo a zapře se do Jona* Neprotiřečíš si? Protože síla nutná k napnutí heveru = 0. Stačí ti na to točit kličkou/klikou. Jediný požadavek na sílu je tu kuš "uzvednout" v ruce při míření a nosit ji na zádech. A tady fakt nevidím prostor na extrémní požadavky na sílu.
Lehčí těžké kuše se natahovali "sklapovačkou", ještě lehčí jen zapřené o břicho a "rukama".
Btw - nevím zda si uvědomuješ, ale to co navrhuješ by znamenalo, že na napnutí LUKŮ bys musel dát asi tak 4+ krát takový požadavek síly než bys měl na "uzvednutí" kuše.
Jen taková zajímavost z wikipedie:Jon píše:...a ano, mohl střílet mnohem rychleji než kušař...
Jo, no, to je ta chu-ko-nu, nicméně ta rozhodně nedosahovala takové síly jako evropské kuše - ostatně, v Číně a vůbec v Asii se na těžké kovové zbroje moc nehrálo, takže to ani nebylo potřeba :))Aefar píše:Jen taková zajímavost z wikipedie:Jon píše:...a ano, mohl střílet mnohem rychleji než kušař...
Výjimkou v použitelnosti byla čínská opakovací kuše, která byla používána od počátku našeho letopočtu až do 19. století. Umožňovala vystřelit za 15s až 20 šipek a byla uspěšně používána, jako obranná zbraň na Velké čínské zdi .
Co všechno se člověk díky tomu, že hraje na EQ, nedoví
Počkej, střílet pod cca 60-80 stupni do vzduchu jeden šíp za druhým co nejrychleji, než dopadne ten první a mířenou střelou trefit do břicha jednoho chlapa za druhým na 100 metrů jsou dvě různé disciplíny.Jon píše:…
(Nejlepší lučištníci byli schopní držet ve vzduchu až pět šípů naráz. Ne teda, že by si borec vzal pět šípů a všechny je vystřelil, ale prostě po jednom střílel tak rychle, že jich ve vzduchu současně udržel pět. Hroznej respekt k tomu chovám, vzhledem k tomu, že já jsem schopnej vystřelit tak šíp za třicet sekund, a to ještě ztěží, pokud by měl něco trefit :D)
*už jen s úsměvem* Šípy, nezapomeň ve výčtu na šípy.Pavel Urban píše:…
Coby, padaj mi šípy na zem :)))KaTo píše:Btw - když držím luk v ruce a šípy tahám z toulce u boku, trvá mi výstřel "na jistotu směrem kam chci" cca 3-4sec, mířený do cca 10sec (a to se nepovažuju za extra lukostřelce, na závodech vždy s přehledem v zadní polovici "peletonu"). Co proboha s tím lukem půlminuty děláš?![]()
Psal jsem o zbraních a vlivech obratnosti a síly na jejich použití ve hře, ne o šípech/šipkách.KaTo píše:*už jen s úsměvem* Šípy, nezapomeň ve výčtu na šípy.Pavel Urban píše:…
Luk není osamocená věc. Dost záleží i na šípech a tětivě. Lehčí šípy vs těžší šípy, měkčí šípy vs tvrdší šípy. Pokaždé se výstřel chová jinak.
A to jsme ještě nezabředli do debaty o materiálu a kvalitě tětivy!!
Ještě dodám:Pavel Urban píše:…
* K použití věžného luku není zapotřebí větší síly (všechny takové luky jsou dělané pro sílu 10). Jsou luky (a jsou ve hře) dělané pro vyšší sílu a ty dávají bonusy do zranění, takové by však neměly být použitelné někým s nižší silou, než pro kterou je luk vyrobený (dotyčný ho nenapne). Rozdíl v síle napnutí takového luku není oproti běžnému takový, aby dával střelci bonus do útoku (průraz).
…
Je nekde na forech (pri zbeznem hledani jsem nic nenasel) popsano co jsou bonusy z PLACOSu? Dostal jsem nejaky 1. bonus a pise mi to "Ziskan prvni bonus, moznost predavat veci bez postihu prijemce" … no a nejsem z toho moc moudry... osvetli mi to nejaka hodna duse?
PLACOS je systém hlídající nešvary a naopak odměnujícím za pěknou hru, mimojiné hlídá i nárůst bohatství postavy, které je limitováno levelem a časem.
Bonus jsi dostal za hru, která lze označit přivlastkem "žádoucí". Pokud by jsi byl bez tohoto bonusu a nechal *potěžkat vzácný meč* svému IC příteli, Placos zjistí nárůst majetku u příjemce a sníží mu možnost výdělku. Pokud ale tento bonus máš a tvá postava teď dá něco cenného začínajícímu hráči, hodnota této věci se mu do přírůstku majetku nezapočítá. Je předpoklad, že postava, která je "žádoucí" toho nezneužije.