Stránka 7 z 25

Napsal: 10. 9. 2006 18.27
od labir
Verze 0.126.195

Provedeno - Opraveny menší chybky
Provedeno - Měla by být opravena chyba s unikátním pronájmem
Provedeno - Několik nových NPC
Provedeno - 2x exteriérové lokace
Provedeno - 1x menší dungeon
Provedeno - Nová hráčská kniha

Napsal: 11. 9. 2006 20.32
od labir
Verze 0.126.196

Provedeno - Opraveny menší chyby.

Napsal: 12. 9. 2006 20.34
od labir
Verze 0.127.197

Provedeno - Opravena jedna malá chybka
Provedeno - Upraveny některé lokace
Provedeno - Nová lokace na přání hráčů

Napsal: 14. 9. 2006 20.25
od labir
Verze 0.127.198

Provedeno - Opraveny menší chyby
Provedeno - Nové NPC

Napsal: 16. 9. 2006 14.00
od labir
Verze 0.128.199

Provedeno - Opraveny menší chyby
Provedeno - Nová NPC
Provedeno - Změněno kouzlo Odkouzlení - nyní odstraňuje pouze kouzla s vizuálními efekty. Pozor, některá kouzla z neznámých důvodů aplikují na postavu neviditelný vizuální efekt, ta jsou poté také odstraněna. Byla upravena kouzla boostů vlastností aby toto nedělala. Z odkouzlení taktéž vyjmuty všechny negativní efekty na postavě.

Provedeno - Na Druhé straně na plošince vstupu do síní Soudu Avatarů aplikován záchytný trigger, v případě že se zde objeví postava mrtvá, je do cca 2 sec oživena.

Provedeno - Aplikován (zatím v testovací fázi) systém interference kouzel.

Provedeno - Běžný nůž na stahování zvěře upraven jako neopravitelný. Změna u již zakoupených nožů se provede automaticky po nalogování (bez hlášky).

Napsal: 17. 9. 2006 16.04
od labir
Verze 0.128.200

Provedeno - Upraven systém interferencí kouzel. Zlepšena detekce kouzel s vizuálními efekty (nyní téměř 100%), což vede v důsledku ke snížení pravděpodobnosti interference. Upraven výběr interferovaného kouzla úměrně k vizuální složce s poměrem 5:1 ve prospěch vizuálních složek. Dodán ještě jeden efekt při interferenci. Interferenční hláška nyní vypisuje i název zinterferovaného kouzla (nutnost čtení z disku obejita přes modulovou cache).

Napsal: 17. 9. 2006 18.35
od labir
Verze 0.128.201

Provedeno - Z interference kouzel vyjmuty iounské kameny, jedno kouzlo už nikdy nezinterferuje samo se sebou.
Provedeno - Sleva na lucerny a louče.
Provedeno - Na druidskou hůl aplikovány nějaké menší bonusy. Kdo si ji již zakoupil může si ji změnit na novou verzi v bazéncích záměny v hlavních chrámech.

Napsal: 18. 9. 2006 19.57
od labir
Verze 0.128.202

Provedeno - Opravena jedna chyba v interferencích kouzel. Ve výsledku snížena pravděpodobnost interference. Oddělen výpočet pravděpodobnosti samotné interference a výpočet určení interferovaného kouzla.

Napsal: 24. 9. 2006 13.59
od labir
Verze 0.130.205

Provedeno - Opraveny různé chybky
Provedeno - 4 nové knihy
Provedeno - Sleva na univerzální léčitelský balíček
Provedeno - Rozšířeny možnosti DM nástrojů, nový DM nástroj.

Provedeno - Nové předměty "magiometrů". Mágové tak mohou měřit magické pole ve svém okolí (s jistou přesností). Detekovat tak lze množství magie aplikované na předmětu, postavě, NPC, objektu nebo jen tak v lokaci. Výstupem je číselná hodnota v telfech (jednotka relativní změny magnetického potenciálu, viz. teorie magického pole).

Provedeno - Zcela přepracován systém equilibrijských nemocí. Počet nemocí rozšířen z původních 5 na současných 12. Doplněny některé specifické léčitelské balíčky. Nejvýznamnější směny:

* Nyní lze chytit kolik chcete nemocí najednou, ne jen jednu jako dříve.
* Systém propojen se sběrem/dolováním. Neustávající činností sběru/dolování tak i přes varování může postava chytit nějakou ošklivou nemoc. Za čas se riziko chycení nemoci snižuje a tak se postava může vrátit zpět ke sběru/dolování.
* Nemoce nyní za čas odezní (pokud se toho postava dožije). Záleží na typu nemoci.
* Ne všechny nemoci lze léčit medikamenty nebo modlitbou. Něco se musí prostě přetrpět.
* Nemoci se mohou vyvíjet, některé neléčené (nebo často chytané) slabé nemoci se mohou transformovat do silnější podoby (která třeba už nejde léčit, ale musí se přetrpět).

Vzhledem ke změnám v systému nebudou již zakoupené medikamenty fungovat. Vyměňte si je za novou verzi v bazéncích záměny v hlavních hrámech!

Podrobnější informace o nemocech k dispozici z IC zdrojů ve hře.

Napsal: 25. 9. 2006 14.22
od labir
Verze 0.131.206

Provedeno - Opraveny menší chyby
Provedeno - Upraven systém interference kouzel. Nyní mohou zinterferovat jen kouzla uvedená na seznamu.
Provedeno - Nová hráčská kniha
Provedeno - Nové NPC
Provedeno - Upraven systém NPC spawnu. NPC v nepřátelských lokacích by se tak neměly spawnovat do vzdálenosti 20.0 sáhů od postav. Platí jak na vstup do lokace, další vstup do lokace kde již někdo je, a změnu spawnu při změně den/noc. V bezpečných lokacích, jako jsou např. města, interiéry a obchody spawn běží normálně, tj. při změně den/noc se obchodníci naspawnují i třeba 1 sáh od postavy.
Provedeno - Prodloužen ochranný interval pro chytnutí revmatismu.

Napsal: 28. 9. 2006 22.16
od labir
Verze 0.131.207

Provedeno - Opraveny menší chyby.

Napsal: 3. 10. 2006 23.39
od labir
Verze 0.131.208

Provedeno - Opraveny dveře ze sklepa v Mamoníském domě "U oběšence"
Provedeno - Opraveno pojmenování trezorů Mithallirské banky
Provedeno - Opraveny veřejné trezory banky (pobnchán původní trezor pro přendání věcí)
Provedeno - Nová hráčská kniha
Provedeno - Opraveny menší chyby

Napsal: 9. 10. 2006 20.09
od labir
Verze 0.131.210

Provedeno - Opraveny některé chyby
Provedeno - Nově už nelze chytit blechy a breberky při pokousání bestií, ale z její kůže při stahování.
Provedeno - Nová hráčská kniha
Provedeno - Opravena chyba ve spawnu námořníků na lodích na moři
Provedeno - Nové NPC
Provedeno - No-NPC area u Dvou smrků
Provedeno - Upraven spawn
Provedeno - Opravena chyba se sundaváním věcí při plášti na nahém těle

Napsal: 12. 10. 2006 23.27
od labir
Verze 0.131.211

Provedeno - Opraveny drobné chyby
Provedeno - Několik nových NPC
Provedeno - Upravena jedna lokace
Provedeno - Opraveny nepoužitelné klíče od trezorů (stávající ne, až ty další po zakoupení)

Napsal: 14. 10. 2006 20.36
od labir
Verze 0.131.212

Provedeno - Upravena některá NPC
Provedeno - Mithallirská knihovna má otevřeno i v noci

Napsal: 8. 11. 2006 10.36
od labir
Oznámení

Až na výjimky je pozastaven vývoj modulu, neboť je veškerá pozornost soustředěna na chystané a již brzké Rozšíření. Postup prací na něm můžete sledovat v tomto topicu.

Ještě před Rozšířením bude proveden jeden větší update modulu, jenž upraví a opraví mnoho lokací, dokončí některé rozeběhnuté hráčské aktivity a stavby, a přinese řadu systémových vylepšení a novinek.

Malé varování - bude upraven systémově Ostrov vyvrženců a to k horšímu (myšleno IC). Stane se tak skutečně místem vyvrhelů, zoufalství a nejistot. Pokud máte na něm uloženou postavu a nechcete nebo netroufnete si ji tam nechat, tak ji raději odvezte na pevninu dokud to ještě lze jednoduše.

Napsal: 13. 11. 2006 23.32
od labir
Verze 0.140.220

Avizovaný velký update!

Provedeno - Opraveno množství chyb v lokacích.
Provedeno - Přestavěny lokace Mithallirské hospody "U zdi" - rozdělení do dvou lokací, přistavení patra s dalšími luxusními pokoji, nový sklep, nový východ z boku budovy.
Provedeno - Přestavěna lokace Mithallirské hospody "U královské korouhne", pokoje 1 a 2, nyní skutečně luxusní s obří koupelnou (společnou). Dodán pokojík 5.
Provedeno - Nová kancelář poručíka Nargiena přístupná přes den.
Provedeno - Upraveno několik dalších lokací.
Provedeno - Upraveno posezení "U dvou smrků", nyní lze sedět na kládách po dvou +navíc jedno místečko zády k ohni.
Provedeno - Množství nových NPC (vesměs přátelských, tedy do jisté míry)
Provedeno - Upraveny a opraveny prakticky všechny rozhovory NPC v Železné říši
Provedeno - Opraveno přesvědčení u některých nemrtvých tvorů
Provedeno - Iluze nyní generují měřitelné magické pole
Provedeno - Upraven sortiment v některých obchodech
Provedeno - Upraveny všechny rozhovory námořních kapitánů, nyní upozorňují na to že mohou vyjet později.
Provedeno - 7 nových knih (6 hráčských)
Provedeno - U všech nájemných pokojů bez přechodu zvýšena doba automatického zavření z 15 sec na 45 sec.
Provedeno - Zjednodušeno nepatrně hledání mušlí a lastur
Provedeno - Několik systémů na míru a úprav lokací jako odměny pro hráče jenž se zasloužili o zábavu na serveru.
Provedeno - Po dokončení spánku se již postava sama nezvedne, ale zůstane dál ležet. Jakmile spánek doběhne, pomine oslepení postavy a vypíše se hláška o odpočinutí si, ale postava dále leží.
Provedeno - Snížena pravděpodobnost nachlazení v chladných lokacích.
Provedeno - Žezlo výuky nyní skrytě vypisuje na koho bylo použito a kolik bylo uděleno (ale ne kolik daná postava dostala).
Provedeno - Upraveny koeficienty dungeon spawnu, změna levelové charakteristiky z lineární na odmocninnou.

Provedeno - Zabráněno barvení a nasvědcování předmětů při otevřeném obchodu a taktéž i nezaplacených předmětů. Této chyby se dalo zneužít a získávat věci zadarmo.

Provedeno - Dostavěn chrám Solara a Mithallirské cvičiště

Provedeno - Drasticky zvýšen počet použití stanů

Provedeno - Doplněny do prodeje magické barvy na jedno použití, které po rozetření na podlaze vytvoří zadaný magický vzor jako například pentagram, vyvolávací runy, černé vzory atd...

Provedeno - Dodáno několik desítek "artefaktů", starých a mocných předmětů, které se mohou objevit v některém z vyšších a těžko přístupných pokladů (a stojí to za to).

Provedeno - Doplněny nové nemoci a snížena míra zvracení u žaludečních vředů

Provedeno - Zvýšeny všechny mzdy v systému práce. Převod na novou taxu se uskuteční automaticky po prvním přihlášení.

Provedeno - Doplněny horké nápoje se schopností léčit nachlazení. Nápoje jsou ale méně účinné a tak jich bude pravděpodobně nutné vypít vícero. Nápoje po zakoupení chladnou a ztrácí svou léčivou moc, ale i zcela po vychladnutí si zachovají nutriční obsah a obsah vody.

Provedeno - Upraven Ostrov Vyvrženců. Nyní jej není tak lehké jej opustit. Navíc pirátí zavedli svůj vlastní zákoník a zabití nevolníka třeba na ulici je běžnou záležitostí... Ostrov vyvrženců se tak stává ostrovem vyvrženců nejen podle jména.

Provedeno - Doplněny Onyxovi místní speciality a pochutiny. Každé město či víska se nyní může pochlubit třemi místními specialitami. Celkem 30 nových jídel a pochoutek od restovaných škorpiónů přes přejeté slepice až po opečenou slaninu a medový koláč.

Napsal: 14. 11. 2006 15.39
od labir
Verze 0.141.221

Provedeno - Opraveny menší chyby.
Provedeno - Upraveno několik lokací.
Provedeno - Nové NPC.

Napsal: 16. 11. 2006 9.41
od labir
Verze 0.141.222

Provedeno - Opraveny drobné chyby

Napsal: 16. 11. 2006 16.24
od labir
Verze 0.141.223

Provedeno - Opraveny drobné chyby