Stránka 7 z 30

Napsal: 17. 3. 2008 16.28
od PAO_CZ
allekoo píše:Runa pri ktorej by sa modre zvierata v pritomnosti orunovanej postavy stavali červene ?

Niečo ako neutralne modre zvierata v tesnej pritomnosti postavy (+/-10-15m) prejdu do červenoho modu tak v +/- 20% pripadov (Jelen neutečie, ale zautočí)

Edit : mierna uprava nakolko chciet Fear auru voči zvieratam by bolo asi privela


RE:To zní dobře taky bych to přivítal u jedné postavy :bigwink:

NCSD

Napsal: 17. 3. 2008 16.32
od DenGrasse
NCSD - móc pěkný.

co se týče toho problému s nekontinuelním využíváním, možná by mohla existovat volba:

předat informace o zdrojích

díky níž by se jednou postavou objevené zdroje ukázaly postavám v okolí (nebo některé konkrétní postavě).

Re: NCSD

Napsal: 17. 3. 2008 16.51
od KaTo
DenGrasse píše:NCSD - móc pěkný.

co se týče toho problému s nekontinuelním využíváním, možná by mohla existovat volba:

předat informace o zdrojích

díky níž by se jednou postavou objevené zdroje ukázaly postavám v okolí (nebo některé konkrétní postavě).
Myslíš něco jako pasti? Když je zloděj označí, tak lidé ve skupině je pak taky vidí?

Re: NCSD

Napsal: 17. 3. 2008 17.06
od DenGrasse
KaTo píše:Myslíš něco jako pasti? Když je zloděj označí, tak lidé ve skupině je pak taky vidí?

na technické provedení si (ani v náznaku) netroufám...

Napsal: 17. 3. 2008 18.48
od Taury
K tomu NCSD. Viděl bych jedno mínus. Možná je to jen moje domněnka. Teď stačí si s postavou někam zajít. Půl hodinku spíš hodinku čisté práce (real) a je vystaráno na nějakou dobu s penězi. Může se vesele RP-pařit. S tímhle systémem …. nevím .. snad maluju čerta na zeď, nerad bych aby se mi stalo že abych si vydělal s postavou na posedávání, rozhovory, sociální hraní ( nevěděl jsem jak to napsat, prostě muchlovačky ), strávim neuvěřitelné množství času … kupříkladu 4hodiny real. Samozřejmě je mi jasné že bude záležet na nastavení.

Napsal: 17. 3. 2008 19.30
od KaTo
Taury píše:K tomu NCSD...
Jakožto člověk s citlivostí na útlak menšin bych měl taky jednu "RP" připomínku. Bonusy z LORE a SEARCH do identifikace nalezišť. Navzdory rovnosti pro všechny (podle mě) "diskriminuje" bojovníky, sorcerery a jiná low-skill point base charaktery. A naopak "protěžuje" povolání mágů a tuláků, kteří jimi přímo hýří. Zatímco LORE je volný skill pro všechna povolání, SEARCH je velmi "úzkoprofilový".
Vzhledem k tomu, že se tam objevuje "démonická" 1d20, která sérií "jedniček" a "low-hodů" nemilosrdně přebije ledacos. Mám trochu obavy, aby nedocházelo ke scénám, kdy např. parta "IC" zkušených trpasličích horníků (bojovníci) stojí uprostřed dolu čtvrt hodiny nad nalezištěm rudy a čakají až si na pošesté (OOC 18minut) hodí "objevení ložiska" a to jen proto, že většina z nich má INT 10-13 = 2-3 skill pointy na level, které z IC důvodů strkají (namátkou) do Výcviku a Léčení, Odhadu ceny apod. A tudíž si nemohou pomoci. Takže místo toho, aby si nakutali během chvilky a pak šli někam RPit, budou stát a … *usmívá se nad tou představou*

Napsal: 17. 3. 2008 19.37
od George
KaTo píše:
Taury píše:K tomu NCSD...
Jakožto člověk s citlivostí na útlak menšin bych měl taky jednu "RP" připomínku. Bonusy z LORE a SEARCH do identifikace nalezišť. Navzdory rovnosti pro všechny (podle mě) "diskriminuje" bojovníky, sorcerery a jiná low-skill point base charaktery. A naopak "protěžuje" povolání mágů a tuláků, kteří jimi přímo hýří. Zatímco LORE je volný skill pro všechna povolání, SEARCH je velmi "úzkoprofilový".
Vzhledem k tomu, že se tam objevuje "démonická" 1d20, která sérií "jedniček" a "low-hodů" nemilosrdně přebije ledacos. Mám trochu obavy, aby nedocházelo ke scénám, kdy např. parta "IC" zkušených trpasličích horníků (bojovníci) stojí uprostřed dolu čtvrt hodiny nad nalezištěm rudy a čakají až si na pošesté (OOC 18minut) hodí "objevení ložiska" a to jen proto, že většina z nich má INT 10-13 = 2-3 skill pointy na level, které z IC důvodů strkají (namátkou) do Výcviku a Léčení, Odhadu ceny apod. A tudíž si nemohou pomoci. Takže místo toho, aby si nakutali během chvilky a pak šli někam RPit, budou stát a … *usmívá se nad tou představou*
A hledat v jednom místě 2 hodiny vhodný místo pro kutání *doplní*

Napsal: 17. 3. 2008 19.52
od Taury
KaTo píše:
Taury píše:K tomu NCSD...
Jakožto člověk s citlivostí na útlak menšin bych měl taky jednu "RP" připomínku. Bonusy z LORE a SEARCH do identifikace nalezišť. Navzdory rovnosti pro všechny (podle mě) "diskriminuje" bojovníky, sorcerery a jiná low-skill point base charaktery. A naopak "protěžuje" povolání mágů a tuláků, kteří jimi přímo hýří. Zatímco LORE je volný skill pro všechna povolání, SEARCH je velmi "úzkoprofilový".
Vzhledem k tomu, že se tam objevuje "démonická" 1d20, která sérií "jedniček" a "low-hodů" nemilosrdně přebije ledacos. Mám trochu obavy, aby nedocházelo ke scénám, kdy např. parta "IC" zkušených trpasličích horníků (bojovníci) stojí uprostřed dolu čtvrt hodiny nad nalezištěm rudy a čakají až si na pošesté (OOC 18minut) hodí "objevení ložiska" a to jen proto, že většina z nich má INT 10-13 = 2-3 skill pointy na level, které z IC důvodů strkají (namátkou) do Výcviku a Léčení, Odhadu ceny apod. A tudíž si nemohou pomoci. Takže místo toho, aby si nakutali během chvilky a pak šli někam RPit, budou stát a … *usmívá se nad tou představou*
Nevím jak protěžovat kouzelníky. Ono těch bodů není zase tak moc, pokud si chceš v rámci RP to dát tak jak to sedí k tvojí postavě. Potřebuješ skills který nejsou k tvojemu povolání a hned ti to sežere dvojnásobek bodů a nikdy to nevytáhneš na max. A pokud myslíš, že si pomůžou kouzli, tak zprvu asi ano, ale s novým systémem kouzlení (nedělám si iluze že bude do půl roku) tady budou kouzelníci padat aspoň čtvrt roku jak kuželky.

Napsal: 17. 3. 2008 22.49
od cybermisa
KaTo píše:
Taury píše:K tomu NCSD...
Jakožto člověk s citlivostí na útlak menšin bych měl taky jednu "RP" připomínku. Bonusy z LORE a SEARCH do identifikace nalezišť. Navzdory rovnosti pro všechny (podle mě) "diskriminuje" bojovníky, sorcerery a jiná low-skill point base charaktery. A naopak "protěžuje" povolání mágů a tuláků, kteří jimi přímo hýří. Zatímco LORE je volný skill pro všechna povolání, SEARCH je velmi "úzkoprofilový".
Vzhledem k tomu, že se tam objevuje "démonická" 1d20, která sérií "jedniček" a "low-hodů" nemilosrdně přebije ledacos. Mám trochu obavy, aby nedocházelo ke scénám, kdy např. parta "IC" zkušených trpasličích horníků (bojovníci) stojí uprostřed dolu čtvrt hodiny nad nalezištěm rudy a čakají až si na pošesté (OOC 18minut) hodí "objevení ložiska" a to jen proto, že většina z nich má INT 10-13 = 2-3 skill pointy na level, které z IC důvodů strkají (namátkou) do Výcviku a Léčení, Odhadu ceny apod. A tudíž si nemohou pomoci. Takže místo toho, aby si nakutali během chvilky a pak šli někam RPit, budou stát a … *usmívá se nad tou představou*
Promin, ale ze je trpaslik dobry v tom JAK kutat rudu jeste neznamena, ze je dobry i v tom KDE ji najit. Podle me dominujici bude hodnota prave prislusneho craft skillu a vliv SEARCH a LORE bude ciste "doplnkovy".

Napsal: 17. 3. 2008 23.17
od KaTo
cybermisa píše:Promin, ale ze je trpaslik dobry v tom JAK kutat rudu jeste neznamena, ze je dobry i v tom KDE ji najit. Podle me dominujici bude hodnota prave prislusneho craft skillu a vliv SEARCH a LORE bude ciste "doplnkovy".
Trpaslík byl JEN příklad. Jinak jsem se bavil o povolání. Hodně skill pointové vs málo skill pointové. Pokud to bude doplňkové, tak jedině dobře. Ovšem - stejně to nic nemění na tom, že nastavení je je to pro jedny POVOLANÍ nastaveno jako protěžující a pro druhé diskriminující. Co se týká RP a toho pro co mají a nemají trpaslíci "od Durmina" vlohy nemá cenu v TOMHLE topicu debatovat. Zkus to na trpasličím fóru *zazubí se* a schválně co se dovíš, pak mi pro zajímavost písni do PM.

Napsal: 17. 3. 2008 23.24
od cybermisa
KaTo píše:
cybermisa píše:Promin, ale ze je trpaslik dobry v tom JAK kutat rudu jeste neznamena, ze je dobry i v tom KDE ji najit. Podle me dominujici bude hodnota prave prislusneho craft skillu a vliv SEARCH a LORE bude ciste "doplnkovy".
Trpaslík byl JEN příklad. Jinak jsem se bavil o povolání. Hodně skill pointové vs málo skill pointové. Pokud to bude doplňkové, tak jedině dobře. Ovšem - stejně to nic nemění na tom, že nastavení je je to pro jedny POVOLANÍ nastaveno jako protěžující a pro druhé diskriminující. Co se týká RP a toho pro co mají a nemají trpaslíci "od Durmina" vlohy nemá cenu v TOMHLE topicu debatovat. Zkus to na trpasličím fóru *zazubí se* a schválně co se dovíš, pak mi pro zajímavost písni do PM.
No, co se POCTu skill pointu tyce, tak to se netyka classu, ale INT postavy. Podle me, skillove zamerena postava proste by BONUS mit mela. Ja se domnivam, ze ten bonus neni natolik velky, aby zpusoboval nejaky vetsi mezi classy, nez je standardne nastaveny v nwn (a to ze jako velky).

AD Trpaslici: Durmin je sice Durmin, ale inteligence je inteligence … On sice buh muze rict, budiz svetlo, ale dokud si neumis zapalit svicku :bigwink:

Napsal: 18. 3. 2008 5.41
od Grunt
Jen doplmím, že můj trpaslík má Lore vcelku vysoké a to je to bojovník...

Napsal: 18. 3. 2008 6.56
od kokosak
Uprimne - trochu se bojim jak to bude vypadat u ryzovani. Rek je spousta, nova postava (respektive hrac) nebude mit moc sanci se dozvedet kde jsou lokace. Ano, jiste, mohou ji to ukazat... ale u tech vynosnejsich mist asi nezbyde nez objevovat na vlastni pest. Bude dost zalezet na polomeru hledani - predstava jak postava popojde o par kroku, zastavi se na tri minuty... a to po cele mnohamilove delce potoku. :crazy:

Napsal: 18. 3. 2008 7.47
od cybermisa
kokosak píše:Uprimne - trochu se bojim jak to bude vypadat u ryzovani. Rek je spousta, nova postava (respektive hrac) nebude mit moc sanci se dozvedet kde jsou lokace. Ano, jiste, mohou ji to ukazat... ale u tech vynosnejsich mist asi nezbyde nez objevovat na vlastni pest. Bude dost zalezet na polomeru hledani - predstava jak postava popojde o par kroku, zastavi se na tri minuty... a to po cele mnohamilove delce potoku. :crazy:
No zato kdyz hrac zmackne TAB a rovnou na mnohamilovem toku zamiri na misto, kde jsou super kaminky a tam stejny cas stravi se spustenym makrem :bigwink:

Napsal: 18. 3. 2008 8.30
od sciorp
cybermisa píše:Promin, ale ze je trpaslik dobry v tom JAK kutat rudu jeste neznamena, ze je dobry i v tom KDE ji najit. Podle me dominujici bude hodnota prave prislusneho craft skillu a vliv SEARCH a LORE bude ciste "doplnkovy".
je to sice spamování tohohle topicu ale prosektorství je IMHO trpasličí doménou jako kutání tyhle dvě věci od sebe oddělit podle mě nejdou dobrý horník ví kde rudu těžit a jak ji těžit tohle je jak kdybys u lovce řekl že umí zvěř stáhnou a zpracovat ale už si není jistej tim jak ji složit a kde

Napsal: 18. 3. 2008 8.53
od Pavel Urban
Mě se systém hodně líbí, ale je pravda, že mám trochu starost ohledně nastavení. Bylo by dobré, aby ty prosté/užitné materiály byly nalezitelné (měď, železo) nebo, aby na stavení bylo citlivé podle druhu či množství (strom v lese) i těmi, kteří danou činnost příliš neumí. Straší mne totiž představa, že by třeba někdo jako Din, který si potřebuje nakutat trochu železa na hřebíky, skoby a panty musel jít a "trénovat" na mědi, aby železo vůbec našel, zvlášť, když s emůže zeptat v nejhorším všudypřítomných horníků (pokud jsou nějaká taková NPC přítomná, mohlo by nastavení taky být o něco vlídnější než když je tam postava samotná).
Hodně se mi líbí ten nápad s "označením," kdy by někdo kdo ví kde zdroj je jeho lokaci označil, a ten kterému by to trak to označil by měl na hledání třeba výrazný bonus (označení by mohlo po malé chvilce vyprchat).

Ještě se raději zeptám na to fungování hledání, protože mi to není úplně jasné. Má postava, která zadá hledání surovinových zdrojů šanci najít i několik zdrojů stejného druhu (strom, ruda,…) nebo jen ty nejbližší ? Např. SJ ( :biggrin: ) 10 sáhů borovice, Z 15 sáhů smrk, JV 6 sáhů kanec nebo najde prostě jen tu borovici a smrk už ne ?
Nešlo by třeba při specifikaci konkrétní suroviny u některých zdrojů dát možnost širšího hledání ? Např. když postava bude heldat konkrétně smrk, že by se namísto 15 sáhů rozhlížela po 30 sázích.

A konečně, jak to bude s tímto hledáním a skrýváním ? Když bude postava v módu skrývání, bude moci hledat zdroj, aniž by se odkryla ? A jak to bude u sbírání plodů, které do tď nevyžadovaly vyskočení ze skrytí ? A jak s ostatními ?
Trochu mě děsí představa, že by houbař, musel jít do lesa s druidem nebo s houfem ozbrojenců. :smile:

Napsal: 18. 3. 2008 9.36
od labir
A to si myslíte že jsem všechno tohle do detailu nepromyslel? :no:

Ad hide a sběr - použít feat/item v hidu nelze technicky.

Napsal: 18. 3. 2008 9.46
od Pavel Urban
labir píše:A to si myslíte že jsem všechno tohle do detailu nepromyslel? :no:

Ad hide a sběr - použít feat/item v hidu nelze technicky.
Ale jistě, že ano... ale když ten červíček v hlavě hlodá a hlodá... zeptat jsem se musel. :innocent:
labir píše:Ad hide a sběr - použít feat/item v hidu nelze technicky.
To jsem si myslel. Škoda. :ermm:
Krvavá stopa za houbařem není moc pěkná představa, ale na druhou stranu budou mít aspoň postavy (některé) o důvod víc vyhledávat druidy. :bigwink:

Napsal: 18. 3. 2008 10.03
od KaTo
labir píše:A to si myslíte že jsem všechno tohle do detailu nepromyslel? :no:
Neber si to osobně (teda, mluvím sám za sebe), živím se "nějaký" ten rok projektováním a nevěřil bys...co všechno "profíci" dokáží přehlédnout. Prostě profesionální paranoia, vidím "zapomenuté" kostlivce všude. Njn. Mea culpa.
labir píše:Ad hide a sběr - použít feat/item v hidu nelze technicky.
Ach jo, to zas bude mrtvých jezevců, lítých lišek a vzteklých veverek :ermm: :bye: . Hnusové asociální biowarácký, greenpeaceáky na ně! :megalol: P.S.Neumíte někdo anglicky, že bysme sepsali petici, aby to etě do 1.69 updatu dodělali? :bigwink: :biggrin:

Napsal: 18. 3. 2008 10.04
od kokosak
labir píše:A to si myslíte že jsem všechno tohle do detailu nepromyslel? :no:
Nikdo ti nevidi do hlavicky :bigwink:

A nekteri si stale jeste mysli, ze si nemusel myslet na VSECHNO a ze ti mohlo neco utect, jako kazdemu vyvojari/architektovi/analytikovi :clover:

Edit: Presne KaTo. Ja se dokonce chybami druhych zivim :biggrin: