Stránka 7 z 23

Napsal: 31. 5. 2011 19.00
od Nalk
Balrogu: hele brzdi :megalol: myslím, že já elfounek a ty elfounek je celkem rozdíl :biggrin:

Napsal: 31. 5. 2011 21.51
od Woxa
Nalk píše:Balrogu: hele brzdi :megalol: myslím, že já elfounek a ty elfounek je celkem rozdíl :biggrin:
pardon za OT, ale nechcete se tu doufam hadat, kdo je vic na chlapecky :)

Napsal: 31. 5. 2011 22.00
od Nalk
Woxa píše:
Nalk píše:Balrogu: hele brzdi :megalol: myslím, že já elfounek a ty elfounek je celkem rozdíl :biggrin:
pardon za OT, ale nechcete se tu doufam hadat, kdo je vic na chlapecky :)
To my se pohádáme po PM.. Balrog zase pošle pár poníků, jednorožců bo co to je za zvířata... atd. :megalol:

Napsal: 31. 5. 2011 22.18
od Dron
Tady bude ticho! Žádný elfovražedný pře se tu trpět nebudou :swords:

Napsal: 31. 5. 2011 22.21
od Nalk
Dron píše:Tady bude ticho! Žádný elfovražedný pře se tu trpět nebudou :swords:
Až se zamračíš! :megalol:

Napsal: 31. 5. 2011 23.02
od The_Balrog
Éothéod je připraven pustit se do boje!

Obrázek

Napsal: 1. 6. 2011 0.29
od Lomylith
Nalk píše:
Dron píše:Tady bude ticho! Žádný elfovražedný pře se tu trpět nebudou :swords:
Až se zamračíš! :megalol:
To mi neco pripomelo:DDD

Napsal: 1. 6. 2011 7.20
od Mourisson1
Lomylith píše:
Nalk píše:
Dron píše:Tady bude ticho! Žádný elfovražedný pře se tu trpět nebudou :swords:
Až se zamračíš! :megalol:
To mi neco pripomelo:DDD
:megalol: :megalol: :megalol: :megalol: :megalol: :megalol: Kdo tu soutěž vlastně vyhrál? :bleh:

Napsal: 1. 6. 2011 7.40
od Dron
Rekapitulace zájemců, opravy a změny pište.

Hráči

darmian - Gondor
Nalk - Silvan Elves
Fryn - Dale
The_Balrog - High Elves


Vugi - Harad
sircervic - ?
LindacpAG - Rhun
Dron - ? (dle potřeby)


Předpokládaný začátek 6.6.2011

Napsal: 1. 6. 2011 7.59
od Dron
Žádám všechny ze seznamu, aby do neděle postahovali, nainstalovali, vyzkoušeli a závazně se rozhodli, koho budou hrát.

Dále všechny, kteří nejsou v seznamu a nechtějí hrát, ať tady nespamujou :bang:

Dále všechny Third Age experty, aby nahodili, jak funguje vyhlášení invaze Mordorem. Tahle možnost by se totiž asi používat neměla, neboť je likvidační.

Nakonec navrhuji předběžně jedno organizační pravidlo pro hraní, aby se schválilo/neschválilo ještě před začátkem hry:
Každý by měl mít na svůj tah omezený čas. Navrhuji do půlnoci následujícího dne po obdržení souboru. Pokud ví, že nebude moci, odehraje za něj někdo z jeho týmu (light/dark) dle jeho instrukcí nebo dle domluvy. Pokud se tak nestane, odehraje hráč nebo někdo z jeho týmu následující den, ale bez možnosti útočit (prostě jen přesuny, údržba atd.). Pokud se tak nestane, bude třetí den odkliknut jeho tah moderátorem a jede další hráč.

Napsal: 1. 6. 2011 8.39
od The_Balrog
Eee, já po domluvě s Darmianem změnil frakci a budu hrát za Éothéod, abychom byli pěkně pohromadě. Ti High elfové jsou kdesi v háječku a hrál bych si spíš jen pro sebe singl.

EDIT po tom, co Dron ohlásil Isengard:

neeeeeeeeeeeeeee

Napsal: 1. 6. 2011 8.44
od Dron
The_Balrog píše:Eee, já po domluvě s Darmianem změnil frakci a budu hrát za Éothéod, abychom byli pěkně pohromadě. Ti High elfové jsou kdesi v háječku a hrál bych si spíš jen pro sebe singl.
Dobrá, sice jsem si na tebe chtěl spiciálně vzít Orcs of Gundabad a dobýt Rivendel, ale jak si přeješ, vezmu Isengard asi :-)

Napsal: 1. 6. 2011 8.45
od Dron
Rekapitulace zájemců, opravy a změny pište.

Hráči

darmian - Gondor
Nalk - Silvan Elves
Fryn - Dale
The_Balrog - Rohan


Vugi - Harad
sircervic - Mordor
LindacpAG - Rhun
Dron - Isengard


Předpokládaný začátek 6.6.2011

Napsal: 1. 6. 2011 9.35
od Nalk
Drone můžeš pak někam hodit přesně jaké verze čeho mít, případně tak jak Fryn psal něco o nějakém nastavení, tak i to? Jinak hru bych měl mít v pátek až v sobotu stáhlou, nainstalovanou atd.

Napsal: 1. 6. 2011 10.11
od Dron
Postup by měl být následující:

1) Medieval II Total War (1.0)
2) Patch 1.2
3) Patch 1.3
4) Medieval II Total War: Kingdoms (1.4)
5) Patch 1.5
6) Third Age Total War 2.0 part 1
7) Third Age Total War 2.0 part 2
8) Patch Third Age Total War 2.1

Linky na patche: MTW TATW

Napsal: 1. 6. 2011 10.38
od Dron
V adresáři hry C:\Program Files\SEGA\Medieval II Total War\mods\Third_Age najděte TATW.cfg

Položku

Kód: Vybrat vše

[hotseat]
## disable start turn scroll in hotseat campaign
# scroll = false
## disable forced separate human faction turns (including diplomacy) in hotseat campaign
# turns = false
## enable cheat console in hotseat campaign.
# disable_console = false
## specify password for administrator access to the dev console when console disabled. Change 'password' to a suitable password
# admin_password = password
## enable camera updates during ai turn in hotseat campaign
# update_ai_camera = true
## enable voting in papal elections in hotseat campaign (only first valid human faction votes)
# disable_papal_elections = false
## disable forced autoresolve all battles in hotseat campaign
# autoresolve_battles = false
## disable diplomacy validation for incoming propositions
# validate_diplomacy = false
## disable forced relevant hotseat options to be saved with game.
save_prefs = true
## autosave hotseat game at start of players turn
# autosave = true
## save config file in save dir containing information about next players turn
save_config = true
## close medieval II directly after a hotseat autosave
# close_after_save = true
## sub directory name for hotseat save games
# gamename = hotseat_gamename
## ensure game data files used in previous save match current campaign data files.
# validate_data = true
## prevent game to load if savegame or data validations fail
# allow_validation_failures = false
přepište na

Kód: Vybrat vše

[hotseat]
autoresolve_battles = 0
disable_console = 0
disable_papal_elections = 0
save_prefs = 1
update_ai_camera = 1
validate_diplomacy = 1
turns = false
scroll = false
Musím ještě vyzkoušet, případně prosím ostatní o kontrolu. Mělo by to zajistit přihlašování heslem, obranné bitvy proti AI v realtime módu a použitelnost konzole.

Napsal: 1. 6. 2011 12.51
od darmian
Dron píše:Dále všechny Third Age experty, aby nahodili, jak funguje vyhlášení invaze Mordorem. Tahle možnost by se totiž asi používat neměla, neboť je likvidační.
Nejsem sice expert, ale funguje to úplně stejně jako křížové výpravy v základním Medieval II nebo ve Stainless Steel. Ve Third Age existuje totiž samostatná frakce Dark Lord of Mordor, která simuluje papeže pro eviláky... Každá evil frakce má možnost zažádat o vyhlášení invaze na nejdůležitější města dobrých frakcí. Bohužel občas se Sauron rozhodne vyhlásit invazi sám od sebe...
Jedinné, co můžeme udělat je zakázat všem hráčům evil frakcí, aby se k takové invazi připojili. Bohužel nikdo nekontroluje Orcs of Gundabad a Orcs of the Misty Mountains takže to není 100% řešení, ale lepší nemáme...
Dron píše: Nakonec navrhuji předběžně jedno organizační pravidlo pro hraní, aby se schválilo/neschválilo ještě před začátkem hry:
Každý by měl mít na svůj tah omezený čas. Navrhuji do půlnoci následujícího dne po obdržení souboru. Pokud ví, že nebude moci, odehraje za něj někdo z jeho týmu (light/dark) dle jeho instrukcí nebo dle domluvy. Pokud se tak nestane, odehraje hráč nebo někdo z jeho týmu následující den, ale bez možnosti útočit (prostě jen přesuny, údržba atd.). Pokud se tak nestane, bude třetí den odkliknut jeho tah moderátorem a jede další hráč.
Souhlasím. Bylo by fajn, aby hra trošku odsejpala... Jinak já svoji účast potvrzuju a Third Age už mám nainstalovanej asi týden (a ne poprvé) a budu hrát Gondor.

EDIT: Když na někoho zavolají invazi, tak ať opustí město, na které byla invaze zavolána -> nepřátelé ho obsadí a invaze skončila a zbylé invazní armády se začnou stahovat -> obsadte město znovu.

Napsal: 1. 6. 2011 14.14
od darmian
Snažil jsem se nějakým způsobem ty invaze vypnout a jde to udělat trošku oklikou -> ve Third_Age/data je soubor descr_sm_factions.txt, který definuje základní vlastnosti frakcí jako jejich kulturu, náboženské vyznání atp. (frakce tam jsou uvedeny pod názvy z původní hry (Mordor je tam například pod názvem England) Podstatné je, že papežské státy tam mají navíc jednu vlastnost, kterou všichni ostatní postrádají a to je: special_faction_type papal_faction
Stačí tuhle vlastnost zakázat a ve hře pak nebude mít nikdo status papežského státu a tímpádem ani možnost vyhlašovat invaze...

Napsal: 1. 6. 2011 14.48
od Dron
darmian píše:Snažil jsem se nějakým způsobem ty invaze vypnout a jde to udělat trošku oklikou -> ve Third_Age/data je soubor descr_sm_factions.txt, který definuje základní vlastnosti frakcí jako jejich kulturu, náboženské vyznání atp. (frakce tam jsou uvedeny pod názvy z původní hry (Mordor je tam například pod názvem England) Podstatné je, že papežské státy tam mají navíc jednu vlastnost, kterou všichni ostatní postrádají a to je: special_faction_type papal_faction
Stačí tuhle vlastnost zakázat a ve hře pak nebude mít nikdo status papežského státu a tímpádem ani možnost vyhlašovat invaze...
Je to 100% funkční? Aby to nepadalo nebo nebyla ta frakce eliminována se začátkem hry nebo něco podobného :biggrin:

Napsal: 1. 6. 2011 15.27
od darmian
Dron píše:
darmian píše:Snažil jsem se nějakým způsobem ty invaze vypnout a jde to udělat trošku oklikou -> ve Third_Age/data je soubor descr_sm_factions.txt, který definuje základní vlastnosti frakcí jako jejich kulturu, náboženské vyznání atp. (frakce tam jsou uvedeny pod názvy z původní hry (Mordor je tam například pod názvem England) Podstatné je, že papežské státy tam mají navíc jednu vlastnost, kterou všichni ostatní postrádají a to je: special_faction_type papal_faction
Stačí tuhle vlastnost zakázat a ve hře pak nebude mít nikdo status papežského státu a tímpádem ani možnost vyhlašovat invaze...
Je to 100% funkční? Aby to nepadalo nebo nebyla ta frakce eliminována se začátkem hry nebo něco podobného :biggrin:
Ještě to testuju, ale hra zatím jede v pohodě a nepadá to.
Co jsem tak pochytil při čtení skriptů, tak žádný z nich není fixně navázán na tenhle status. Pouze na jméno frakce (v tomhle případě papal_states) a touhle úpravou se žádná frakce nemaže, pouze se jí vezme určitý status, takže by neměly vznikat errory typu "NullPointerException" atp.

EDIT:
Popis změny:
- všem evil frakcím zmizí záložka Dark Lord of Mordor na které si lze prohlédnout, jak jsou u Saurona oblíbené a na které lze požádat o invazi. Tahleta záložka je v podstatě upravenou verzí té, která byla v původním Medievelu pro křesťanské frakce.
- generálům zmizí z karty tlačítko připojit se k invazi (pakliže žádná invaze není aktivní, tak je toto tlačítko zamčené)

Jednoduše ve hře je stále implementována možnost invazí, jenomže nikdo nemá status papeže (Saurona), který by je svolal...