Napsal: 31. 5. 2011 19.00
Balrogu: hele brzdi
myslím, že já elfounek a ty elfounek je celkem rozdíl 


pardon za OT, ale nechcete se tu doufam hadat, kdo je vic na chlapecky :)Nalk píše:Balrogu: hele brzdimyslím, že já elfounek a ty elfounek je celkem rozdíl
To my se pohádáme po PM.. Balrog zase pošle pár poníků, jednorožců bo co to je za zvířata... atd.Woxa píše:pardon za OT, ale nechcete se tu doufam hadat, kdo je vic na chlapecky :)Nalk píše:Balrogu: hele brzdimyslím, že já elfounek a ty elfounek je celkem rozdíl
Až se zamračíš!Dron píše:Tady bude ticho! Žádný elfovražedný pře se tu trpět nebudou
To mi neco pripomelo:DDDNalk píše:Až se zamračíš!Dron píše:Tady bude ticho! Žádný elfovražedný pře se tu trpět nebudou
Lomylith píše:To mi neco pripomelo:DDDNalk píše:Až se zamračíš!Dron píše:Tady bude ticho! Žádný elfovražedný pře se tu trpět nebudou
Dobrá, sice jsem si na tebe chtěl spiciálně vzít Orcs of Gundabad a dobýt Rivendel, ale jak si přeješ, vezmu Isengard asi :-)The_Balrog píše:Eee, já po domluvě s Darmianem změnil frakci a budu hrát za Éothéod, abychom byli pěkně pohromadě. Ti High elfové jsou kdesi v háječku a hrál bych si spíš jen pro sebe singl.
Kód: Vybrat vše
[hotseat]
## disable start turn scroll in hotseat campaign
# scroll = false
## disable forced separate human faction turns (including diplomacy) in hotseat campaign
# turns = false
## enable cheat console in hotseat campaign.
# disable_console = false
## specify password for administrator access to the dev console when console disabled. Change 'password' to a suitable password
# admin_password = password
## enable camera updates during ai turn in hotseat campaign
# update_ai_camera = true
## enable voting in papal elections in hotseat campaign (only first valid human faction votes)
# disable_papal_elections = false
## disable forced autoresolve all battles in hotseat campaign
# autoresolve_battles = false
## disable diplomacy validation for incoming propositions
# validate_diplomacy = false
## disable forced relevant hotseat options to be saved with game.
save_prefs = true
## autosave hotseat game at start of players turn
# autosave = true
## save config file in save dir containing information about next players turn
save_config = true
## close medieval II directly after a hotseat autosave
# close_after_save = true
## sub directory name for hotseat save games
# gamename = hotseat_gamename
## ensure game data files used in previous save match current campaign data files.
# validate_data = true
## prevent game to load if savegame or data validations fail
# allow_validation_failures = false
Kód: Vybrat vše
[hotseat]
autoresolve_battles = 0
disable_console = 0
disable_papal_elections = 0
save_prefs = 1
update_ai_camera = 1
validate_diplomacy = 1
turns = false
scroll = false
Nejsem sice expert, ale funguje to úplně stejně jako křížové výpravy v základním Medieval II nebo ve Stainless Steel. Ve Third Age existuje totiž samostatná frakce Dark Lord of Mordor, která simuluje papeže pro eviláky... Každá evil frakce má možnost zažádat o vyhlášení invaze na nejdůležitější města dobrých frakcí. Bohužel občas se Sauron rozhodne vyhlásit invazi sám od sebe...Dron píše:Dále všechny Third Age experty, aby nahodili, jak funguje vyhlášení invaze Mordorem. Tahle možnost by se totiž asi používat neměla, neboť je likvidační.
Souhlasím. Bylo by fajn, aby hra trošku odsejpala... Jinak já svoji účast potvrzuju a Third Age už mám nainstalovanej asi týden (a ne poprvé) a budu hrát Gondor.Dron píše: Nakonec navrhuji předběžně jedno organizační pravidlo pro hraní, aby se schválilo/neschválilo ještě před začátkem hry:
Každý by měl mít na svůj tah omezený čas. Navrhuji do půlnoci následujícího dne po obdržení souboru. Pokud ví, že nebude moci, odehraje za něj někdo z jeho týmu (light/dark) dle jeho instrukcí nebo dle domluvy. Pokud se tak nestane, odehraje hráč nebo někdo z jeho týmu následující den, ale bez možnosti útočit (prostě jen přesuny, údržba atd.). Pokud se tak nestane, bude třetí den odkliknut jeho tah moderátorem a jede další hráč.
Je to 100% funkční? Aby to nepadalo nebo nebyla ta frakce eliminována se začátkem hry nebo něco podobnéhodarmian píše:Snažil jsem se nějakým způsobem ty invaze vypnout a jde to udělat trošku oklikou -> ve Third_Age/data je soubor descr_sm_factions.txt, který definuje základní vlastnosti frakcí jako jejich kulturu, náboženské vyznání atp. (frakce tam jsou uvedeny pod názvy z původní hry (Mordor je tam například pod názvem England) Podstatné je, že papežské státy tam mají navíc jednu vlastnost, kterou všichni ostatní postrádají a to je: special_faction_type papal_faction
Stačí tuhle vlastnost zakázat a ve hře pak nebude mít nikdo status papežského státu a tímpádem ani možnost vyhlašovat invaze...
Ještě to testuju, ale hra zatím jede v pohodě a nepadá to.Dron píše:Je to 100% funkční? Aby to nepadalo nebo nebyla ta frakce eliminována se začátkem hry nebo něco podobnéhodarmian píše:Snažil jsem se nějakým způsobem ty invaze vypnout a jde to udělat trošku oklikou -> ve Third_Age/data je soubor descr_sm_factions.txt, který definuje základní vlastnosti frakcí jako jejich kulturu, náboženské vyznání atp. (frakce tam jsou uvedeny pod názvy z původní hry (Mordor je tam například pod názvem England) Podstatné je, že papežské státy tam mají navíc jednu vlastnost, kterou všichni ostatní postrádají a to je: special_faction_type papal_faction
Stačí tuhle vlastnost zakázat a ve hře pak nebude mít nikdo status papežského státu a tímpádem ani možnost vyhlašovat invaze...