Stránka 8 z 30

Napsal: 18. 3. 2008 20.50
od Sylmael
hide + feat = mam odskusane ze to funguje bez vyhadzovania z hide modu (zavisi na nastaveniach v 2da zrejme)
hide + item = jop, toto nejde

Napsal: 18. 3. 2008 22.02
od labir
Sylmael píše:hide + feat = mam odskusane ze to funguje bez vyhadzovania z hide modu (zavisi na nastaveniach v 2da zrejme)
hide + item = jop, toto nejde
Hm, zajímavé. Zkoušel jsi to na standardních nebo dodávaných extra? Ty jdou dodat jen přes spell (feat spustí spell a to spustí skript) a spell nelze použít v hide, vždy to vyhodí. Leda by tam byl nějaký fígl jak to upravit.

Napsal: 18. 3. 2008 23.02
od Sylmael
Skusal som to len na vlastnych pridanych.
Pozri vo feat.2da posledny stlpec ReqAction a nastav tam 0.
Mozno bude treba tiez v spells.2da vypnut stlpce kde sa zadavaju animacie kuzlenia.

Napsal: 19. 3. 2008 9.42
od labir
Sylmael píše:Skusal som to len na vlastnych pridanych.
Pozri vo feat.2da posledny stlpec ReqAction a nastav tam 0.
Mozno bude treba tiez v spells.2da vypnut stlpce kde sa zadavaju animacie kuzlenia.
ReqAction je jasná to se používá běžně, vypnuté mám u některých featů oboje a stejně to vyhazuje z hidu. Ještě si s tím pokusím pohrát.. Ale dík.

Napsal: 19. 3. 2008 9.47
od KaTo
Čistě laický (nekamenovat, pokud jsem moc mimo) poznatek - např. sběr hub a jahod z Hide nevyhazuje. Sběr skla, mušlí ano. A přitom na oboje je potřeba "jen" prázdné ruce. "Naleziště" skla po "vyčerpání zmizí" stejně jako houba (naleziště na jedno použití). Písek s mušlemi po vyčerpání zůstává, stejně jako jahodí(ostružiní)), ačkoli jedna z dvojic Hide ruší, druhá nikolivěk. Nešlo by hledat pomoc zde? *bezradně krčí rameny*

Napsal: 19. 3. 2008 10.06
od Darmonlor
labir píše: Podle mě druid, byť sebehorší jakmile kácí stromy tak už prostě není druid ale stává se jakýmsi buildem s OOC levely druida. Takže ne, podporovat to nebudu.
No, dalo by se spekulovat jestli prokaceni suchych stromu prekazejicich ostatnim v rustu a likvidace polomu nejsou pro les prospesne, ale na to by si asi druid pozval odbornika.

Napsal: 19. 3. 2008 10.12
od The_Balrog
Darmonlor píše:
labir píše: Podle mě druid, byť sebehorší jakmile kácí stromy tak už prostě není druid ale stává se jakýmsi buildem s OOC levely druida. Takže ne, podporovat to nebudu.
No, dalo by se spekulovat jestli prokaceni suchych stromu prekazejicich ostatnim v rustu a likvidace polomu nejsou pro les prospesne, ale na to by si asi druid pozval odbornika.
Jeste ze nejsi druid : )

edit pro vysvetleni, aby mne zase nekdo nenapadal z utocnych prispevku : ) :

odhledneme od toho, ze pokacet suchy strom != bezne kacet stromy, ktere se vetsinou kaci zdrave a ze zlamany a mrtvy strom taky neni to prave "kaceni" a tedy:

Suché a napůl zničené a zetlelé stromy dávají skvělý prostor pro lesní zvířata, aby si v nich stavěly doupata, ať už pod kořeny, v dutinách (ptáci), jsou kvalitní ložiska hmyzu -a tedy jednoho ze základních článků potravního řetězce pro lesní faunu. To, že se na nich daří líp mechu a dalším rostlinám, protože jsou vyživovány mrtvým dřevem, ani nemluvím.

Suchý strom překážející ostatním v růstu? No... tím, že by jim stínil světlo to asi nebude :) Suchý strom už tolik těch listů asi mít nebude. Oproti tomu jeho rozkládající se kořeny a odpadávající zetlelé kusy kmene a větví hnojí půdu v okolí, a pokud se k němu přitočí další stromek, nebude pro něj problém ho obtočit, vyhnout se mu - cokoliv. Nebo ho klidně prorůst.

Nějaká regulace po kalamitě taky není vhodná. Uvedl bych příklad NP Šumava, kde po kůrovcové kalamitě v osmdesátých letech česká strana rozhodla pro kácení a vymýcení oblastí, které byly kůrovcem napadeny (odvezení stromů atp), bavorská to ponechala na přírodě (sice s těžkým srdcem a navíc nebylo jisté, jestli to je správné řešení). Nakonec se ukázalo, že bavorské lesy se po deseti letech vzpamatovaly a teď jsou zase báječně zelené, české utrpěly obrovské škody a česká Šumava na mnoha místech vypadá jako po boji. A to díky téhle snaze regulovat a pomáhat přírodě. ^_^

Napsal: 19. 3. 2008 11.22
od labir
KaTo píše:Čistě laický (nekamenovat, pokud jsem moc mimo) poznatek - např. sběr hub a jahod z Hide nevyhazuje. Sběr skla, mušlí ano. A přitom na oboje je potřeba "jen" prázdné ruce. "Naleziště" skla po "vyčerpání zmizí" stejně jako houba (naleziště na jedno použití). Písek s mušlemi po vyčerpání zůstává, stejně jako jahodí(ostružiní)), ačkoli jedna z dvojic Hide ruší, druhá nikolivěk. Nešlo by hledat pomoc zde? *bezradně krčí rameny*
Použití placeablu a použití featu. Technicky je to úplně něco jiného. Asi jako jablka a hrušky. Rozdíly při použití různých placeablů jsou dané mým nastavením sběru/dolování.

Napsal: 19. 3. 2008 20.06
od Sylmael
labir píše:
Sylmael píše:Skusal som to len na vlastnych pridanych.
Pozri vo feat.2da posledny stlpec ReqAction a nastav tam 0.
Mozno bude treba tiez v spells.2da vypnut stlpce kde sa zadavaju animacie kuzlenia.
ReqAction je jasná to se používá běžně, vypnuté mám u některých featů oboje a stejně to vyhazuje z hidu. Ještě si s tím pokusím pohrát.. Ale dík.
Este ma napada, ze by v scripte pre dany feat bol prikaz co sposobuje vyhodenie z hide (ClearAllActions alebo nieco take snad). Alebo skus script featu ktory vyhadzuje z hide zakomentovat cely a potom otestovat ci to stale vyhadzuje.

Napsal: 20. 3. 2008 14.00
od Taury
Speciální dotaz na Labira.
Bude možné do nového systému magie přidávat vlastní vymyšlená kouzla?

Napsal: 20. 3. 2008 15.01
od labir
Taury píše:Speciální dotaz na Labira.
Bude možné do nového systému magie přidávat vlastní vymyšlená kouzla?
Na tom to celé stojí. Na vlastních kouzlech vznikajících/objevovaných in-game za pochodu. Odhadovaná velikost množiny všech možností 10^6. Více až to bude hotové.

Sylmael: Tím to není. Prostě ať nastavím cokoliv a spustím featem přes blank kouzlo skript který obsahuje jen poslání hlášky tomu kdo to spustil tak mě to stejně anuluje všechny mody včetně hide.

Napsal: 20. 3. 2008 15.14
od anurin
labir píše:
Taury píše:Speciální dotaz na Labira.
Bude možné do nového systému magie přidávat vlastní vymyšlená kouzla?
Na tom to celé stojí. Na vlastních kouzlech vznikajících/objevovaných in-game za pochodu. Odhadovaná velikost množiny všech možností 10^6. Více až to bude hotové.
Tohle zní docela zajímavě, můžete mi někdo poslat link, kde je to lépe vysvětlené? Nebo jestli si dá někdo tu starost a popíše mi to sem? Jak a co.. Dík.

Napsal: 20. 3. 2008 15.20
od cybermisa
anurin píše:
labir píše:
Taury píše:Speciální dotaz na Labira.
Bude možné do nového systému magie přidávat vlastní vymyšlená kouzla?
Na tom to celé stojí. Na vlastních kouzlech vznikajících/objevovaných in-game za pochodu. Odhadovaná velikost množiny všech možností 10^6. Více až to bude hotové.
Tohle zní docela zajímavě, můžete mi někdo poslat link, kde je to lépe vysvětlené? Nebo jestli si dá někdo tu starost a popíše mi to sem? Jak a co.. Dík.
Pokud vim, zadne info ohledne noveho systemu magie zverejneno nebylo.

Napsal: 21. 3. 2008 0.23
od Pavel Urban
vlatní kouzla: :newconfus: :dribble: :worthy: :punk:

featy a hide: Nevím jestli to pomůže, ale emoce úklona na mém quickslotu z hidu nevyhazuje (zapnutí výběru emocí ale tuším ano).

Napsal: 21. 3. 2008 6.42
od kokosak
Pavel Urban píše:featy a hide: Nevím jestli to pomůže, ale emoce úklona na mém quickslotu z hidu nevyhazuje (zapnutí výběru emocí ale tuším ano).
*ukloní se* asi opravdu ne :megalol:

pardon za OT, nemoh sem si vodpustit

Napsal: 21. 3. 2008 8.04
od allekoo
ale huš huš dráčku, Din sa naozaj uklána.

Napsal: 21. 3. 2008 8.11
od The_Balrog
Pavel Urban píše: featy a hide: Nevím jestli to pomůže, ale emoce úklona na mém quickslotu z hidu nevyhazuje (zapnutí výběru emocí ale tuším ano).
ehm... : )

Emoce uklona na quicksloutu je z kruhoveho menu emoci, cili to je tlacitko, co spousti nejakou animaci.

Vyber emoci je feat. jak tu uz bylo parkrat receno, pouziti featu z hidu vyhazuje. Pouzitim tohoto featu se vyvola dialog, jehoz nejakou volbou spustis animaci.

Non click sber se bude delat pomoci featu.

Napsal: 21. 3. 2008 8.53
od Pavel Urban
2kokosak: To máš jako rozdíl mezi "tě pic" a "nechť bohové střeží všechny vaše dny, vaše veličenstvo." Prostě za pochodu puklrle neuděláš a málokdo si ho zaslouží. :bigwink:

2allekoo: Díky, jsem rád, že aspoň někdo si všiml. :biggrin:

2Balrog: Jo jo, já vím, že je to feat a úklona je mezi nimi. Jen protože je to stále ve stejném kruhovém menu, myslel jsem, že to můžě nějak souviset. Ten sběr přes feat mě právě trápí, proto s nadějí vzhlížím k Sylmaelovi s Labirem a doufám, že něco kolem toho featového vyhazování z Hidu vymyslí.

Napsal: 23. 3. 2008 15.37
od George
Hmm mimochodem by se hodilo kdyby se dalo dát zvířecím společníkům základní pokyny-schovej se,neútoč atd.…
Protože takhle jsou některý zvířata na nic...viz panter? :)
umí se skrývat celkem dobře, má zákeřnej atd. ale je mu to k ničemu když se prostě schovat nechce.
____
A taky by bylo pěkný, kdyby měl druid cosi, co by fungovalo jako silnější tišící, ale trochu "hůř"...prostě pro druida je výhodnější projít se přes medvědy než přes haldu krys.…
Kdyby ta normální tišící aspoň netrvala jedno kolo. nebo tak něco.

Napsal: 24. 3. 2008 13.37
od laty
George píše:
A nešlo by ,když už jsme u toho i nastavit pokročilejší ovládání sumonnů,tj to co je v datadiscích?Narážím na zakázání kouzlení summonům,vzdálenost atd atd.Ti,co mají Archona jistě pochopí... :clover: :bigwink: