Napsal: 18. 3. 2008 20.50
hide + feat = mam odskusane ze to funguje bez vyhadzovania z hide modu (zavisi na nastaveniach v 2da zrejme)
hide + item = jop, toto nejde
hide + item = jop, toto nejde
Hm, zajímavé. Zkoušel jsi to na standardních nebo dodávaných extra? Ty jdou dodat jen přes spell (feat spustí spell a to spustí skript) a spell nelze použít v hide, vždy to vyhodí. Leda by tam byl nějaký fígl jak to upravit.Sylmael píše:hide + feat = mam odskusane ze to funguje bez vyhadzovania z hide modu (zavisi na nastaveniach v 2da zrejme)
hide + item = jop, toto nejde
ReqAction je jasná to se používá běžně, vypnuté mám u některých featů oboje a stejně to vyhazuje z hidu. Ještě si s tím pokusím pohrát.. Ale dík.Sylmael píše:Skusal som to len na vlastnych pridanych.
Pozri vo feat.2da posledny stlpec ReqAction a nastav tam 0.
Mozno bude treba tiez v spells.2da vypnut stlpce kde sa zadavaju animacie kuzlenia.
No, dalo by se spekulovat jestli prokaceni suchych stromu prekazejicich ostatnim v rustu a likvidace polomu nejsou pro les prospesne, ale na to by si asi druid pozval odbornika.labir píše: Podle mě druid, byť sebehorší jakmile kácí stromy tak už prostě není druid ale stává se jakýmsi buildem s OOC levely druida. Takže ne, podporovat to nebudu.
Jeste ze nejsi druid : )Darmonlor píše:No, dalo by se spekulovat jestli prokaceni suchych stromu prekazejicich ostatnim v rustu a likvidace polomu nejsou pro les prospesne, ale na to by si asi druid pozval odbornika.labir píše: Podle mě druid, byť sebehorší jakmile kácí stromy tak už prostě není druid ale stává se jakýmsi buildem s OOC levely druida. Takže ne, podporovat to nebudu.
Použití placeablu a použití featu. Technicky je to úplně něco jiného. Asi jako jablka a hrušky. Rozdíly při použití různých placeablů jsou dané mým nastavením sběru/dolování.KaTo píše:Čistě laický (nekamenovat, pokud jsem moc mimo) poznatek - např. sběr hub a jahod z Hide nevyhazuje. Sběr skla, mušlí ano. A přitom na oboje je potřeba "jen" prázdné ruce. "Naleziště" skla po "vyčerpání zmizí" stejně jako houba (naleziště na jedno použití). Písek s mušlemi po vyčerpání zůstává, stejně jako jahodí(ostružiní)), ačkoli jedna z dvojic Hide ruší, druhá nikolivěk. Nešlo by hledat pomoc zde? *bezradně krčí rameny*
Este ma napada, ze by v scripte pre dany feat bol prikaz co sposobuje vyhodenie z hide (ClearAllActions alebo nieco take snad). Alebo skus script featu ktory vyhadzuje z hide zakomentovat cely a potom otestovat ci to stale vyhadzuje.labir píše:ReqAction je jasná to se používá běžně, vypnuté mám u některých featů oboje a stejně to vyhazuje z hidu. Ještě si s tím pokusím pohrát.. Ale dík.Sylmael píše:Skusal som to len na vlastnych pridanych.
Pozri vo feat.2da posledny stlpec ReqAction a nastav tam 0.
Mozno bude treba tiez v spells.2da vypnut stlpce kde sa zadavaju animacie kuzlenia.
Na tom to celé stojí. Na vlastních kouzlech vznikajících/objevovaných in-game za pochodu. Odhadovaná velikost množiny všech možností 10^6. Více až to bude hotové.Taury píše:Speciální dotaz na Labira.
Bude možné do nového systému magie přidávat vlastní vymyšlená kouzla?
Tohle zní docela zajímavě, můžete mi někdo poslat link, kde je to lépe vysvětlené? Nebo jestli si dá někdo tu starost a popíše mi to sem? Jak a co.. Dík.labir píše:Na tom to celé stojí. Na vlastních kouzlech vznikajících/objevovaných in-game za pochodu. Odhadovaná velikost množiny všech možností 10^6. Více až to bude hotové.Taury píše:Speciální dotaz na Labira.
Bude možné do nového systému magie přidávat vlastní vymyšlená kouzla?
Pokud vim, zadne info ohledne noveho systemu magie zverejneno nebylo.anurin píše:Tohle zní docela zajímavě, můžete mi někdo poslat link, kde je to lépe vysvětlené? Nebo jestli si dá někdo tu starost a popíše mi to sem? Jak a co.. Dík.labir píše:Na tom to celé stojí. Na vlastních kouzlech vznikajících/objevovaných in-game za pochodu. Odhadovaná velikost množiny všech možností 10^6. Více až to bude hotové.Taury píše:Speciální dotaz na Labira.
Bude možné do nového systému magie přidávat vlastní vymyšlená kouzla?
*ukloní se* asi opravdu nePavel Urban píše:featy a hide: Nevím jestli to pomůže, ale emoce úklona na mém quickslotu z hidu nevyhazuje (zapnutí výběru emocí ale tuším ano).
ehm... : )Pavel Urban píše: featy a hide: Nevím jestli to pomůže, ale emoce úklona na mém quickslotu z hidu nevyhazuje (zapnutí výběru emocí ale tuším ano).
A nešlo by ,když už jsme u toho i nastavit pokročilejší ovládání sumonnů,tj to co je v datadiscích?Narážím na zakázání kouzlení summonům,vzdálenost atd atd.Ti,co mají Archona jistě pochopí...George píše:…