Stránka 8 z 40

Napsal: 25. 5. 2010 19.35
od Ghost
Pipi_CZ píše:Jestli můžeš a chce se ti, napiš přesně o jaký případ jde. Jestli jde o případ, o který si myslím že jde, rád bych k tomu napsal pár slov.
To samé u mě. Kdyžtak si to můžeme vyřešit po PM.

Napsal: 26. 5. 2010 1.10
od hemendo
No vidíte a to se mi na začátku tohoto topicu "superhráči" vysmáli, jak nepotřebný a zbytečný je to topic...

btw. mám taky dotaz, bude ještě někdy EQ zase ŽÍT? :clover:

Napsal: 26. 5. 2010 7.49
od Alfray
Zkus se lognout a neplácat tu ;). V poslední době, hlavně díky práci dvou nových DS, mám takový pocit, že "žije" a to hodně hezkým způsobem.

Mé slovo závěrem (doufám)

Napsal: 26. 5. 2010 9.56
od Mini
Ještě jednou všem děkuji za rozvinutou diskuzi na téma zvířecích proměn.
Povídání to, pro mne, bylo opravdu poučné i když ne ze všech příspěvků bylo cítit, že by se dotkly přímo problému, pro který jsem svůj úvod psala.
"Hvězdičkování* pocitů zvířete a popis jeho činností, byť by měl vést k samému skonu, mi nedělá problém.
Určitě se dá počítat s tím, že probíhám-li nekryta kolem dřevorubců, že na mě zaútočí. Mohu předpokládat, že to jsou silní chlápci, nejspíš ne příliš inteligentní, kteří v životě neviděli více, než svou sekeru a strom.
Trošku nepochopitelná je pro mne ale "schopnost zapomínat" u postav, které už něco ve hře zažily a ještě by se rády pyšnily dobrým charakterem.
Jak jsem už psala, jsou zvyklý na plno zázraků tohoto světa, ale na to, že se jistý druh lidí může proměnit ve zvíře, vždy rády zapomenou.
Nevím, ale myšlenka na to, že teď právě možná pálí do člověka, by jim přeci jen mohla vrtat hlavou.
Je zcela jasné, že nevidí jména nad proměněnou postavou, ale už jen proto, že vědí, že je to možné a dokonce i vidí, že zvíře neútočí, ba naopak utíká... Pak to u těch "dobrých" jen... trochu nechápu.
Může mít pak v popisku co chce, o odvaze hrdinství a boji, podle mého nedělá dobrého bojovníka to, čím rychleji dokáže vypálit, ale hlavně, jak rychle a dokáže posoudit situaci před tím než útok zahájí.
Všem dík a nashle ve hře. :smile:


EDIT Pavel: No, já bych ty dřevorubce nepodceňoval. :bigwink:

Re: Mé slovo závěrem (doufám)

Napsal: 26. 5. 2010 12.28
od kokosak
Mini píše: ..Jak jsem už psala, jsou zvyklý na plno zázraků tohoto světa, ale na to, že se jistý druh lidí může proměnit ve zvíře, vždy rády zapomenou. Nevím, ale myšlenka na to, že teď právě možná pálí do člověka, by jim přeci jen mohla vrtat hlavou.
Kdybys jen věděla kdo všechno se dokáže měnit do čeho všeho zjistila bys, že vlastně nikdo nemůže nic bez rizika střelby do "člověka". Zajímavější jsou už dobré charaktery co "jdou na skřety" zapomínaje, že jsou to taky inteligentní bytosti... ale to už je jiná diskuse.

Re: Mé slovo závěrem (doufám)

Napsal: 26. 5. 2010 12.48
od Jon
kokosak píše:Kdybys jen věděla kdo všechno se dokáže měnit do čeho všeho zjistila bys, že vlastně nikdo nemůže nic bez rizika střelby do "člověka". Zajímavější jsou už dobré charaktery co "jdou na skřety" zapomínaje, že jsou to taky inteligentní bytosti... ale to už je jiná diskuse.
Skřeti jsou ještě OK, ale vidět, jak se dobrá postava z nudy vypraví "na bandity"…

Re: Mé slovo závěrem (doufám)

Napsal: 26. 5. 2010 14.11
od tenskytarou
Jon píše: Skřeti jsou ještě OK, ale vidět, jak se dobrá postava z nudy vypraví "na bandity"…
:biggrin: Tak to já se na ně vypravím rád a to jsem dobrák od kosti. Banditi jsou hajzlové a není s nima žádná rozumná řeč. Viděl jsem to na vlastní oči, jak se dobrá kněžka Sharia vydala beze zbraně do jejich tábora hlásat Solarovo slovo. Sotva přeplula na druhou stranu řeky, poklekla a začala vzývat svého boha a prosit ho, aby napravil duše těch mužů kolem. Myslíte, že si řekli - klečí tady beze zbraně, přišla v míru, přece jí nic neuděláme? Ne. Chladnokrevně ji zabili. Jsou to hajzlové a já jim to připomenu při každé vhodné příležitosti. :glare:

Napsal: 26. 5. 2010 14.27
od Roma
hemendo píše:No vidíte a to se mi na začátku tohoto topicu "superhráči" vysmáli, jak nepotřebný a zbytečný je to topic...
O superhráčích nic nevím, ale lidé kteří tu hrají a jsou ochotní poradit, když se služně zeptáš se Ti snažili vysvětlit, že cpát různé otázky do jenodho topicu je hloupost. Pro každého kdo třeba teď na EQ přijde a bude mít stejný dotaz jako někdo na stránce čtyři, tak pro něj to bude topic naprosto zbytečný. Buď si to pročte celý a nebo založí nějaký další podobně "chytře" nazvaný topic, kde se bude psát skoro to samé.

Re: Mé slovo závěrem (doufám)

Napsal: 26. 5. 2010 14.54
od cybermisa
tenskytarou píše:
Jon píše: Skřeti jsou ještě OK, ale vidět, jak se dobrá postava z nudy vypraví "na bandity"…
:biggrin: Tak to já se na ně vypravím rád a to jsem dobrák od kosti. Banditi jsou hajzlové a není s nima žádná rozumná řeč. Viděl jsem to na vlastní oči, jak se dobrá kněžka Sharia vydala beze zbraně do jejich tábora hlásat Solarovo slovo. Sotva přeplula na druhou stranu řeky, poklekla a začala vzývat svého boha a prosit ho, aby napravil duše těch mužů kolem. Myslíte, že si řekli - klečí tady beze zbraně, přišla v míru, přece jí nic neuděláme? Ne. Chladnokrevně ji zabili. Jsou to hajzlové a já jim to připomenu při každé vhodné příležitosti. :glare:
Je mi lito, ale "dobrak od kosti" se proste nevypravi bezduvodne masakrovat jine lidske bytosti, byt zijici na okraji spolecnosti a zivici se kradezemi. Onen duvod se da samozrejme jakkoli "rp okecat" (viz zname: musime jit vybit medvedy, premnozili se a za chvili by stejne chudacci umreli hlady). Takoveto jednani dobre postavy je duvodem pro posun presvedceni, jenze to by DM nedelali nic jineho, protoze malokdo presvedceni postav rozumi, malokdo to dodrzuje a ti, co to nedodrzuji, se pak do krve hadaji … A za to to nestoji …

AD knezka: promin, na to nelze rict snad nic jineho, nez ze je blba a jeji hrac by se mel vic zamyslet nad moudrosti svoji postavy :bigwink:

Napsal: 26. 5. 2010 15.03
od allekoo
Ne blbá, Solarova.… moc slunička

Re: Mé slovo závěrem (doufám)

Napsal: 26. 5. 2010 15.27
od Nalk
cybermisa píše:Je mi lito, ale "dobrak od kosti" se proste nevypravi bezduvodne masakrovat jine lidske bytosti, byt zijici na okraji spolecnosti a zivici se kradezemi. Onen duvod se da samozrejme jakkoli "rp okecat" (viz zname: musime jit vybit medvedy, premnozili se a za chvili by stejne chudacci umreli hlady). …
A co Mithallirští "paladiné", kteří nechávají hned za městem pobíhat nemrtvé stvořené z ostatků z jejich předků? Jejich přesvědčení by mě zajímalo... a pár dalších detailů :shades:

Re: Mé slovo závěrem (doufám)

Napsal: 26. 5. 2010 15.44
od tenskytarou
cybermisa píše: Je mi lito, ale "dobrak od kosti" se proste nevypravi bezduvodne masakrovat jine lidske bytosti, byt zijici na okraji spolecnosti a zivici se kradezemi. Onen duvod se da samozrejme jakkoli "rp okecat" (viz zname: musime jit vybit medvedy, premnozili se a za chvili by stejne chudacci umreli hlady). Takoveto jednani dobre postavy je duvodem pro posun presvedceni, jenze to by DM nedelali nic jineho, protoze malokdo presvedceni postav rozumi, malokdo to dodrzuje a ti, co to nedodrzuji, se pak do krve hadaji … A za to to nestoji …
Víš, ti DM, kteří Martinovi, tomu s kytarou, postavili do cesty banditu, který hned neútočil, ale mluvil (byť mířil šípem a chtěl prachy) by ti řekli, jak ten jednal. Každý máme jinou představu o tom, jak jedná dobrák obecně a jak jedná, když je v nějakém nebezpečí, to je jasné. Každopádně z toho co píšeš by se ale dalo vyvodit, že všechny postavy na EQ, které nesedí u svačinky nebo nepřechází po univerzitní knihovně, jsou zlé nebo neutrální, protože buď loví nebohá zvířata, což vadí druidům, nebo zabíjí bandity, nebo vykrádají hrobky, nebo …
cybermisa píše: AD knezka: promin, na to nelze rict snad nic jineho, nez ze je blba a jeji hrac by se mel vic zamyslet nad moudrosti svoji postavy :bigwink:
Doporučuji trochu více poznání z historie (mám na mysli především ranné křesťanství, případně i potom něco o misionářích) a trochu méně metagame. Hráčka Sharii samozřejmě věděla, že systém je nastaven tak, že banditi Shariu zabijí, ale Sharia, dobrotivá kněžka, věřila, že se slitují a vyslechnou ji. Mimochodem, když tam Sharia umírala, její hráčka myslela právě na tebe, pronesla totiž "to by měl cyber.… radost, kdyby to viděl".

přeháňka

Napsal: 26. 5. 2010 15.54
od Gavota
cybermisa napsal:
AD knezka: promin, na to nelze rict snad nic jineho, nez ze je blba a jeji hrac by se mel vic zamyslet nad moudrosti svoji postavy bigwink[/quote]

No, co na to říci...
Kdybych měla reagovat na slova (TÝKAJÍCÍ SE NEJEN KNĚŽKY SOLAROVI, ALE I JEJÍHO HRÁČE) které sem vypustil mistr DS - cybermisa, před malou chvílí... asi by s toho vznikl zas boj "na život a na smrt".
Jeho pochopení je v tuto chvíli na míle vzdálené a umění se vžít do role jiné než "husté" zjevně také.
Nevím, jestli by si rádci ve hře, měli dovolit až takovou kritiku... možná čas podívat se hlavně sám na sebe.
Kolik dobrých lidí, kvůli podobným odsuzujícím slovům, asi tak odešlo z této jinak skvělé hry?! *povzdechne si*
NEMÁM SLOV.
*podepsán* Kdo jiný než hráč Sharii, kněžky Solarovi

Re: přeháňka

Napsal: 26. 5. 2010 15.57
od Jon
Gavota píše:
Já ti na to zase řeknu, že myšlenka nějakých misionářů mezi NPC se mi zamlouvá, a že až ji budeš chtít realizovat příště, zkus nejprve kontaktovat DM.

Napsal: 26. 5. 2010 15.59
od allekoo
ako promin, ale dlholety uctievači Harguda asi tažko padnu pred Solarovou knežkou na kolena a budu prosit o odpustenie. Skor može byt rada že ju len zabili a vyviazla tak lahko.

ad dobry, zly, a neutralny pokail idete niekam kam nemusite a lahne pri tom pol mapy, nemate narok tvarit sa ako dobraci. To že Eq hrači neznaj cenu života Npc pretože po reštarte je ich zas plno, je problem hračov nie sveta.
To že zabijete Banditu pri ceste do Amfi je možno sebeobrana, ale je x sposobov aby umriet nemusel. Ked vlezete do ich kempu je už akykolvek dobry zamer pochybny.

allekoo

Napsal: 26. 5. 2010 16.03
od Gavota
Ono to tenkrát bylo složitější, než si myslíš. :glare:
Takže ten soud.. no, zrovna né moc na místě.

Napsal: 26. 5. 2010 16.09
od allekoo
Zamer, nezamer, soud, nesoud, mne to silne pripomina nemenovane ženske s Charisma 16+ co si chodili na ostrov ako na vyletne miesto. Na Eq su proste miesta kam dobra postava bez Dm nema moc čo liezt pretože akakolvek nereakcia okolia smrdi zneužitim nepritomnosti. :clover:

Re: Mé slovo závěrem (doufám)

Napsal: 26. 5. 2010 16.09
od cybermisa
tenskytarou píše:
cybermisa píše: Je mi lito, ale "dobrak od kosti" se proste nevypravi bezduvodne masakrovat jine lidske bytosti, byt zijici na okraji spolecnosti a zivici se kradezemi. Onen duvod se da samozrejme jakkoli "rp okecat" (viz zname: musime jit vybit medvedy, premnozili se a za chvili by stejne chudacci umreli hlady). Takoveto jednani dobre postavy je duvodem pro posun presvedceni, jenze to by DM nedelali nic jineho, protoze malokdo presvedceni postav rozumi, malokdo to dodrzuje a ti, co to nedodrzuji, se pak do krve hadaji … A za to to nestoji …
Víš, ti DM, kteří Martinovi, tomu s kytarou, postavili do cesty banditu, který hned neútočil, ale mluvil (byť mířil šípem a chtěl prachy) by ti řekli, jak ten jednal. Každý máme jinou představu o tom, jak jedná dobrák obecně a jak jedná, když je v nějakém nebezpečí, to je jasné. Každopádně z toho co píšeš by se ale dalo vyvodit, že všechny postavy na EQ, které nesedí u svačinky nebo nepřechází po univerzitní knihovně, jsou zlé nebo neutrální, protože buď loví nebohá zvířata, což vadí druidům, nebo zabíjí bandity, nebo vykrádají hrobky, nebo …
Zasadne nesouhlasim se zvyraznenou casti, jelikoz mi vkladas do "ust" neco, co jsem nenapsal a obecne vychazis ze spatnych predpokladu. Pouzil jsem pojem "bezduvodne masakrovat jine lidske bytosti" a dovolim si zduraznit dulezita slova:
1. bezduvodne (coz opravdu nezahrnuje nutnou sebeobranu)
2. masakrovat
3. lidske bytosti (coz opravdu nezahrnuje lov zvere)
cybermisa píše: AD knezka: promin, na to nelze rict snad nic jineho, nez ze je blba a jeji hrac by se mel vic zamyslet nad moudrosti svoji postavy :bigwink:
Doporučuji trochu více poznání z historie (mám na mysli především ranné křesťanství, případně i potom něco o misionářích) a trochu méně metagame. Hráčka Sharii samozřejmě věděla, že systém je nastaven tak, že banditi Shariu zabijí, ale Sharia, dobrotivá kněžka, věřila, že se slitují a vyslechnou ji. Mimochodem, když tam Sharia umírala, její hráčka myslela právě na tebe, pronesla totiž "to by měl cyber.… radost, kdyby to viděl".[/quote]

Muzes mi prosimte vysvetlit, co ma ranne krestanstvi spolecneho s virou v Solara? Ja bych tobe doporucil nemichat IRL skutecnosti a realie EQ.

Muzes mi prosim vysvetlit ten metagame, ktereho jsem se podle tebe dopustil vice nez mene?

Je otazka, zda bych mel radost z toho, ze se knezka Solara rozhodla jit s nejvetsi pravdepodobnosti spachat sebevrazdu … Kdybych byl ve hre, asi by ale holka neumrela hned a dopadla o neco hur …

NALK: Ti nemrtvi jsou v hrobce, tedy tam, kam patri. A ver mi, ze oproti jinum "paladinum", respektive zaklinacopseudopowerbuildumsvilouzlodejkounaconjlepsineustalecreepovanialootovani, se toto da prehlednout mavnutim ruky …

Re: přeháňka

Napsal: 26. 5. 2010 16.25
od cybermisa
Gavota píše: No, co na to říci...
Kdybych měla reagovat na slova (TÝKAJÍCÍ SE NEJEN KNĚŽKY SOLAROVI, ALE I JEJÍHO HRÁČE) které sem vypustil mistr DS - cybermisa, před malou chvílí... asi by s toho vznikl zas boj "na život a na smrt".
Jeho pochopení je v tuto chvíli na míle vzdálené a umění se vžít do role jiné než "husté" zjevně také.
Nevím, jestli by si rádci ve hře, měli dovolit až takovou kritiku... možná čas podívat se hlavně sám na sebe.
Kolik dobrých lidí, kvůli podobným odsuzujícím slovům, asi tak odešlo z této jinak skvělé hry?! *povzdechne si*
NEMÁM SLOV.
*podepsán* Kdo jiný než hráč Sharii, kněžky Solarovi
allekoo píše:ako promin, ale dlholety uctievači Harguda asi tažko padnu pred Solarovou knežkou na kolena a budu prosit o odpustenie. Skor može byt rada že ju len zabili a vyviazla tak lahko.
Inteligentni postava knezky s vysokou moudrosti si nejprve zjisti vse relevantni, tj. realie, nez se do neceho takto zbytecne sebevrazedneho pusti. Allekoo ma naprostou pravdu a Jon take.

A musim dodat, ze reakce v tomto stylu, jako je tvuj (a neni to poprve, tech flamu a debat tu bylo jiz nekolik), jsou presne tim duvodem, co treba me odrazuje od hry a od jednani s takovymi hraci. Hraci, kteri uz z principu nejsou schopni prijmout jakoukoli kritiku, nejsou schopni se snazit pochopit pohled nekoho, kdo ma realie EQ daleko lepe nastudovane (protoze tu, jak Allekoo jasne naznacil, jde jednoznacne o realie) a neustale se jen hadaji, ze to oni maji pravdu, jedine a pouze, jsou prave tim duvodem …
Gavota píše: Kolik dobrých lidí, kvůli podobným odsuzujícím slovům, asi tak odešlo z této jinak skvělé hry?! *povzdechne si*
NEMÁM SLOV.
Ehm, kvuli takove kravine? … Nikdo, alespon pokud vim, ale klidne jmenuj, zatim totiz jen zvelicujes a manipulujes :shades:

HCRP neni o "sebeobetovani", HCRP je o uveritelnosti. Jednani tve postavy by bylo uveritelne za predpokladu, ktere podle me nebyly splneny …

Re: Mé slovo závěrem (doufám)

Napsal: 26. 5. 2010 16.29
od cybermisa
zuzuPD píše:
Nalk píše: A co Mithallirští "paladiné", kteří nechávají hned za městem pobíhat nemrtvé stvořené z ostatků z jejich předků? Jejich přesvědčení by mě zajímalo... a pár dalších detailů :shades:
Já si myslel že jejich existence tam je docela IC zdůvodněná a logická (těch nemrtvých, paladinů tedy samozřejmě taky) a naopak dává smysl, že to tam strážní nechodí při zakokrhání kohouta vybíjet. Spor by se snad mohl vést jenom o to, proč na těch dveřích není zámek :smile:
Presne tak.

AD zamek: Mas samozrejme pravdu, je to svym zpusobem ustupek hratelnosti, aby hraci meli k dispozici dung. Pokud bychom to meli resit HC ad absurdum, tak by uz byla cele hrobka davno zasypana, respektive hraci by meli o dung mene (mimo to, ten dung je silne zakorenen v realiich a ac se to nezda ma sve presne opodstatneni).