Stránka 8 z 23
Napsal: 1. 6. 2011 19.22
od Dron
darmian píše:Dron píše:darmian píše:Snažil jsem se nějakým způsobem ty invaze vypnout a jde to udělat trošku oklikou -> ve Third_Age/data je soubor descr_sm_factions.txt, který definuje základní vlastnosti frakcí jako jejich kulturu, náboženské vyznání atp. (frakce tam jsou uvedeny pod názvy z původní hry (Mordor je tam například pod názvem England) Podstatné je, že papežské státy tam mají navíc jednu vlastnost, kterou všichni ostatní postrádají a to je: special_faction_type papal_faction
Stačí tuhle vlastnost zakázat a ve hře pak nebude mít nikdo status papežského státu a tímpádem ani možnost vyhlašovat invaze...
Je to 100% funkční? Aby to nepadalo nebo nebyla ta frakce eliminována se začátkem hry nebo něco podobného

Ještě to testuju, ale hra zatím jede v pohodě a nepadá to.
Co jsem tak pochytil při čtení skriptů, tak žádný z nich není fixně navázán na tenhle status. Pouze na jméno frakce (v tomhle případě papal_states) a touhle úpravou se žádná frakce nemaže, pouze se jí vezme určitý status, takže by neměly vznikat errory typu "NullPointerException" atp.
EDIT:
Popis změny:
- všem evil frakcím zmizí záložka Dark Lord of Mordor na které si lze prohlédnout, jak jsou u Saurona oblíbené a na které lze požádat o invazi. Tahleta záložka je v podstatě upravenou verzí té, která byla v původním Medievelu pro křesťanské frakce.
- generálům zmizí z karty tlačítko připojit se k invazi (pakliže žádná invaze není aktivní, tak je toto tlačítko zamčené)
Jednoduše ve hře je stále implementována možnost invazí, jenomže nikdo nemá status papeže (Saurona), který by je svolal...
To zní dobře, v to jsem ani nedoufal, že by to tak šlo

Napsal: 1. 6. 2011 19.38
od darmian
Dron píše:…
Jsem ve 20. tahu a stále je všechno v pořádku, takže tohle řešení očividně funguje.
Napsal: 2. 6. 2011 14.37
od darmian
A co ten Garrison Script? Vyhodíme nebo necháme?
Napsal: 2. 6. 2011 14.41
od Nalk
Tj. to náhlé zjevení se epické armády? To bych vyhodil, nevypadá to moc reálně.
Napsal: 2. 6. 2011 14.53
od darmian
Nalk píše:Tj. to náhlé zjevení se epické armády? To bych vyhodil, nevypadá to moc reálně.
Jj, to je ono. Funguje to sice jenom Player vs. AI a AI vs. AI, ale nevím, jak by to vypadalo v multiplayeru kde jsou hráči zastoupeni AI. Taky by se mohlo stát, že by to generovalo armády i hráčským frakcím...
Tenhle script se dá smazat takhle:
- Jděte do
Third_Age/data/world/maps/campaign/imperial_campaign/campaign_script.txt
- Smažte všechno mezi
;#################### Garrison Script Version 1.3 #####################
a
;########################### MONEY SCRIPT ##############################
Doporučuju udělat zálohu, než začnete něco mazat. Ten script je fakt hodně dlouhej...
- Jakmile budete mít smazáno, jděte do
Third_Age/data/world/maps/base a smažte tam soubor
map.rwm
EDIT: Tahleta úprava samozřejmě není kompatibilní s uloženýma hrama...
re
Napsal: 2. 6. 2011 20.39
od Vugi
Vše nainstalováno odzkoušeno 3x dohráno, Harad nic moc, oni ty Olifanti kteří se i logicky nevejdou na loď a jsou kolem 100ho tahu … co je ještě volného? Ten start time 6.6. platí a od kolika hodin?
Re: re
Napsal: 2. 6. 2011 20.42
od Nalk
Vugi píše:Vše nainstalováno odzkoušeno 3x dohráno, Harad nic moc, oni ty Olifanti kteří se i logicky nevejdou na loď a jsou kolem 100ho tahu … co je ještě volného? Ten start time 6.6. platí a od kolika hodin?
Chlape, cokoliv droguješ, tak to neber

připadáš mi jak hyperaktivní křeček na kofeinu

Re: re
Napsal: 2. 6. 2011 20.59
od darmian
Vugi píše:Vše nainstalováno odzkoušeno 3x dohráno, Harad nic moc, oni ty Olifanti kteří se i logicky nevejdou na loď a jsou kolem 100ho tahu … co je ještě volného? Ten start time 6.6. platí a od kolika hodin?
Harad nic moc? To si povíme, až od vás se sircervicem dostanu na prdel

Máš postavení jako nikdo jinej, tak bys měl bejt rád...
Btw. ještě se neozvala polovina hráčů a nepotvrdila, takže nevím, jestli se skutečně začne...
EDIT: A volný není už nic. Musel by sis to s někým prohodit...
Napsal: 2. 6. 2011 21.00
od sircervic
marná snaha.. já se zasek..
naistaloval jsem TW.. až do 1.3 mám staženej datáč někde.…
ale pařim TW :D help!
Napsal: 2. 6. 2011 21.02
od darmian
sircervic píše:marná snaha.. já se zasek..
naistaloval jsem TW.. až do 1.3 mám staženej datáč někde.…
ale pařim TW :D help!
No a co ti nejde? Nainstalovat to?
Napsal: 2. 6. 2011 21.05
od Nalk
V pátek dostahuju (předchozí víkend jsme doma dělali různé úpravy, takže s netem to bylo takové všelijaké)… na bytě v Brně nemám takový net, abych mohl i stahovat... takže v pátek stáhnu, v sobotu to bude nainstalované, v neděli budu nevyspalej, jak budu celou noc testovat.. a v pondělí můžou jít Legolasové do boje
Napsal: 2. 6. 2011 21.11
od LindacpAG
Já už doinstaloval.. takže, teď už jen oběvuji.. (a stále běduji, do jaké složitosti jsem se to uvrtal)
Napsal: 2. 6. 2011 21.15
od The_Balrog
LindacpAG píše:Já už doinstaloval.. takže, teď už jen oběvuji.. (a stále běduji, do jaké složitosti jsem se to uvrtal)
jj, v pohodě, snad na nás ti pokročilí budou brát ohledy :)
Jak že to je s bitvami? Jsou automatické, nebo je budeme odehrávat v poli? Já vždycky když jsem metw hrál, tak jsem mačkal autoresult, takže neumím nic :/
Napsal: 2. 6. 2011 21.23
od darmian
The_Balrog píše:LindacpAG píše:Já už doinstaloval.. takže, teď už jen oběvuji.. (a stále běduji, do jaké složitosti jsem se to uvrtal)
jj, v pohodě, snad na nás ti pokročilí budou brát ohledy :)
Jak že to je s bitvami? Jsou automatické, nebo je budeme odehrávat v poli? Já vždycky když jsem metw hrál, tak jsem mačkal autoresult, takže neumím nic :/
Bitvy se budou odehrávat ručně, protože autoresult to počítá prapodivně (kladě až moc velký důraz na počet vojáků v jednotce (251 oproti lidským/trpasličím 151 a elfím 121).
EDIT: To už i ta hloupá AI dokáže v realtime bitvě nadělat větší škody, než autoresult.
Napsal: 2. 6. 2011 21.26
od Nalk
A jak se to bude řešit hráč vs. hráč?
Napsal: 2. 6. 2011 21.29
od darmian
Nalk píše:A jak se to bude řešit hráč vs. hráč?
Jeden bude vždycky v zastoupení AI... Dávejte si pozor, kam až může nepřátelská armáda v tomto tahu dojít...
Napsal: 2. 6. 2011 22.12
od Dron
V klidu zkoušejte a rozmýšlejte. V pondělí sepíšeme nastavení všech souborů, rozdělení frakcí, e-maily, pořadí, pravidla a pokud se vše zadaří, začneme

Napsal: 2. 6. 2011 22.53
od sircervic
darmian píše:sircervic píše:marná snaha.. já se zasek..
naistaloval jsem TW.. až do 1.3 mám staženej datáč někde.…
ale pařim TW :D help!
No a co ti nejde? Nainstalovat to?
Ne pařim toho normálního.. :D a hledám místo abych moh naistalovat ten zbytek,.
Napsal: 2. 6. 2011 22.57
od Dron
sircervic píše:darmian píše:sircervic píše:marná snaha.. já se zasek..
naistaloval jsem TW.. až do 1.3 mám staženej datáč někde.…
ale pařim TW :D help!
No a co ti nejde? Nainstalovat to?
Ne pařim toho normálního.. :D a hledám místo abych moh naistalovat ten zbytek,.
Koukej instalovat TATW

re
Napsal: 3. 6. 2011 7.01
od Vugi
NeNe v pohodě, Harad je fajn, spíš je o to, že jsem lamer a opravdu můžu potvrdit to, že se na mapě vyskytuje nějaká super armáda, za Gondor je to Boromir, kterej se během siege vždycky zázračně objeví u města a má ty nejnadupanější jednotky …
