Stránka 82 z 112

Napsal: 15. 11. 2009 19.48
od George
BioWare píše:Dragon Age: Origins delivers a focused, single-player RPG experience. Since this is the first game set in the world of Dragon Age, the team wanted to concentrate on a single player experience that would allow the players to learn the incredible history, story, and lore in the game.

re

Napsal: 17. 11. 2009 1.09
od Vugi
Tady na ukázku pár screenu z fatalit, při zabití boossů a závěrečneho arcidemona :)

arcidemon
Obrázek

Hag Hargolskej Matrix:
Obrázek


Obrázek

Kurva mat nastav tu palici !
Obrázek
Obrázek

Po 4 dohraní... nejhorší varianta na sílu postavi co jde hrat je bojda na obouruční zbraně.. co se síly/interakce se světem týče tak je nejzajmavější rogue dualista.. ukecá káždého, odpastí, odemkne, podřízne krček :biggrin:

Re: re

Napsal: 17. 11. 2009 1.56
od Street_cz
Vugi píše:Po 4 dohraní... nejhorší varianta na sílu postavi co jde hrat je bojda na obouruční zbraně
to by ses divil, jak mi je do party sakra užitečnější, než nějakej gáj se štítem :)

Re: re

Napsal: 17. 11. 2009 2.08
od Vugi
Street_cz píše:
Vugi píše:Po 4 dohraní... nejhorší varianta na sílu postavi co jde hrat je bojda na obouruční zbraně
to by ses divil, jak mi je do party sakra užitečnější, než nějakej gáj se štítem :)
Díky tomu jak útočí pomalu se na damage nemůže duelistovi rovnat.. ano sice dá... když se trefí pěknou šlupku, ale mezitim rogun se trefí dycky průměrnejma peckama...

Mně se nejvic osvětčila parta hlavni postava rogun duelista, tank alister, tank golem a mág na heal/mass paralízu

Napsal: 17. 11. 2009 11.14
od Nalk
Vugi: paralýza a borec co nahází hodně dmg.. připomíná mí to mé složení party z KotORu :biggrin:

re

Napsal: 17. 11. 2009 11.29
od Vugi
Nalk píše:Vugi: paralýza a borec co nahází hodně dmg.. připomíná mí to mé složení party z KotORu :biggrin:
nj, ale sranda je.. že většina bossů ma na různý druhy ochromení co DA jsou imku

Napsal: 17. 11. 2009 13.24
od Street_cz
když mu tu zbran vytuníš, tak není problém aby dával přes 70 dmg... a když seženeš nějakou obouruč z dračí kosti a tu taky vytuníš :)

re

Napsal: 17. 11. 2009 14.17
od Vugi
Street_cz píše:když mu tu zbran vytuníš, tak není problém aby dával přes 70 dmg... a když seženeš nějakou obouruč z dračí kosti a tu taky vytuníš :)
Jo, ale to nic nemění na tom, že utočí hrozěn pomalu... co mam trpošího duelistu, tak má meč/dýku a jede dmg 60/50 co dá obouručákem dmg 70 tak duelista během toho nasází dmg za 300.

Napsal: 17. 11. 2009 15.40
od Street_cz
nejsem tak daleko, abych dával tolik dmg se zlodějem, ale přes těch 70 dmg u obouručky (obyčejné, bez nějakých speciálních run) dávám bez problémů

re

Napsal: 17. 11. 2009 17.03
od Vugi
Street_cz píše:nejsem tak daleko, abych dával tolik dmg se zlodějem, ale přes těch 70 dmg u obouručky (obyčejné, bez nějakých speciálních run) dávám bez problémů
Já jsem psal už původně rány dává bojda na obouručku pěkný, ale netrefuje se tak často jiný bojově zaměřený charaktery. Ze všech těch možností co ve hře jsou je to nejslabší možná varianta

Napsal: 17. 11. 2009 17.20
od Nalk
hoši, beztak každýho rozsere mágus a jste v řiti :megalol:

Napsal: 17. 11. 2009 17.20
od Street_cz
tak to nevím koho a s kým jsi měl, že se s obouručkou netrefil, když u mě má obrovský ab...

re

Napsal: 17. 11. 2009 18.08
od Vugi
V DA jsou slušný věci na resisty magii, takže s tim mágem to tak horký nebude.. není to NWN :D A bojda na obouruč má trefení se nějakejch 100%??? Dexovej rogue co mam já má 190% pořád ale oboruční ferda útočí DĚSNĚ POMALU a proto je to srač.a

Napsal: 17. 11. 2009 18.55
od Ghost
Ehm, k čemu je dobrá 190% šance na zásah? :blink:

Co třeba říct něco (bez spoilerů, prosím) k dějové linii, NPCčkům a tak? Myslím promyšlenost, hloubku, uvěřitlenost...

re

Napsal: 17. 11. 2009 19.05
od Vugi
To jsem psal v úplně prvnim příspěvku o DA, ten svět je perfektní a promyšlenej jak od Tolkiena a dramaturgové toho světa s překonali, na většině rozhodnutí exitují minimálně tři alternativi a podle toho se odvíjí děj celého světa.

No a .. v té hře je pojaté "ab" procentuálně.. čili ab 120% je dejme tomu ab 34 a 190% je ab 50...

edit: v té hře je to ab vedeno pod položkou útok a je definováno jako: zvyšuje šance na úspěch fyzického útoku

Napsal: 17. 11. 2009 19.06
od Street_cz

re

Napsal: 17. 11. 2009 19.08
od Vugi
Street_cz píše:http://games.tiscali.cz/reviews/dragon- … /index.asp
ale na Mafii to beztak nemá :P
Toho slováka co to recenzoval bych nechal popravit :blush:
pro mně je to rozhodně mnohem lepší záležitost než nez NWN nebo BG, kdybych měl hodnotit 9/10 dycky je co zlepšovat :clover:

Re: re

Napsal: 17. 11. 2009 19.17
od Nalk
Vugi píše:No a .. v té hře je pojaté "ab" procentuálně.. čili ab 120% je dejme tomu ab 34 a 190% je ab 50...

edit: v té hře je to ab vedeno pod položkou útok a je definováno jako: zvyšuje šance na úspěch fyzického útoku
Takže jako ve Falloutu - charakter má procenta jak kráva a proti němu jde něco, co mu ty procenta zase sráží :bigwink:

Napsal: 17. 11. 2009 19.20
od Street_cz
NWN na to rozhodně nemá, tam single přecházel časem do strašného stereotypu a po pár hodinách hraní jsem to vypínal s pocitem prázdnoty... nuda, tohle je jiný kafe, to jo :)

Napsal: 18. 11. 2009 17.39
od darmian
Trpaslík s obouruční sekerou má aspoň styl. Trpaslík duelista s mečem a dýkou má... hm...