Verze 3.58.222
Tak...dnes je toho zase balík a kromě oprav chyb jsou tu i první (a rozhodně ne poslední) vymoženosti umožněné patchem 1.69:
Opotřebení

Sníženo opotřebení předmětů po vezmutí do rukou na 1/3.

Opravena chyba s nefunkční opravou opasků pokud je má postava oblečené na sobě.
Obchody

Upravena kontrola odebrání nezaplacených předmětů aby nebylo možné předměty vynášet zneužitím Bioware sgrupovací chyby.

Vylepšena distribuce gnollské kuše.

Několik nových palcátů ke koupi.
Ovládání

Vzhledem k tomu, že patch 1.69 přepsal dvě animace (zkřížení rukou na prsou a bolest hlavy) jsou tyto animace odebrány z featu i runy gest a emocí. Začínám se přiklánět pomalu k tomu, že budou nové haky o něco dříve, pak to tam bude opravené.

DM a hostitelé získávají možnost kdykoliv a kdekoliv měnit název a popisek libovolného předmětu. Stačí jej pouze položit na zem vedle postavy a název či popisek říci jako postava s přepínačem "/name " či "/info " před vlastním názvem či popiskem. Pochopitelně bez uvozovek, ale s mezerou za přepínačem.

Všechny postavy mají možnost mluvit za své přítelíčky (familiary), zvířecí společníky (animal companiony) a společníky (henchmany). K tomu stačí normálně promluvit za postavu jen s přepínačem před vlastní mluvou - "/f " pro přítelíčky a zvířecí společníky a nebo "/h " pro společníky (koně, RP společníci). Pochopitelně bez uvozovek. Postava pak nic neřekne a část za přepínačem řekne přítelíček, zvířecí společník nebo společník. Mluvení za summony implementováno není a nebude.
Příklad:
Hráč postavy X má přítelíčka Z. Napíše bez uvozovek jako by chtěla postava X mluvit: "/f *kráká*" a
odentruje. Postava X nic neřekne - zato přítelíček Z ihned řekne "*kráká*".

Měla by být opravena chyba druidské tišící moci - druidé na 1-9 levelu by ji jako runu měli dostat automaticky. U featu je chyba v hacích, bude opraveno s novými haky.
EXTRAS

Upraven systém boostů do abilit z EXTRAS run, modliteb, obětin a subras. Nyní se zpětně kontroluje skutečná přítomnost boostů např. po smrti či DM healu a případně se bonusy opět do cca 1 real min zapínají.
Magie

Kouzlo Mass Charm (Hromadné zmámení) otestováno na skřetech a zdá se že funguje dobře. Opravena chybka s hodem i u sesilatele.

Opravena chyba u kouzla Zabij nemrtvé.

Opravena chyba vyvolávání stínů pomocí kouzel Stínové vyvolávání, Silnější stínové vyvolávání a Stíny.
Spěr a dolování

Opravena chyba se zvukem u sběru/dolování. Funkce pro přehrávání zvuku se totiž chová na PC jako akce a přehraje se tak až po dokončení činnosti, nyní se přehrává jak má.

Upraven sběr dolování, některé velmi vzácné zdroje je nyní skutečně vzácné najít.
Ostatní

Upraveno několik lokací.

Nová kapitola nápovědy s názvem "Možnosti hostitelských postav". Kapitolu vidí pouze hráči hostitelských postav.

Démončí knihy jsou nyní psány již klasicky jako běžné knihy - tj. jejich text je jako jejich popisek. Démončí knihy je samozřejmě možné i editovat. Koupené knihy, nenapsané pomocí démonka, editovat nelze. Stávající démončí knihy jsou při prvním pokusu o jejich přečtení automaticky převedeny do nového formátu. Zároveň doplněno 14 nových vzhledů démončíh knih.

Vzkazy na nástěnku a poštu mají nyní svůj text jako popisek.

Bankovní šeky mají nyní údaje o platbě napsané i ve svém popisku.

K dispozici v prodeji předmět "Zápisník" pomocí něhož a psacího brku lze jednoduše zapsat poznámky či knihu. Stačí do levé ruky vzít brk, do pravé zápisník a cokoliv postava od této chvíle řekne tak se automaticky připíše i do knihy. U zápisníku není možné měnit vzhled nebo název, ale zápisník lze upravit pomocí psacího démonka. Takže po zapsání je možné pomocí démonka změnit vzhled i nastavit název knihy.

Hybridní perzistnce, obarvování šatů, helmic a plášťů jakož i snímatelné módní doplňky a pláště nyní počítají s předměty se změněným popiskem a s novým formátem démnočích knih.

Perzistentní trezory nyní hlásí polopaticky kdy je možné je bezpečně zavřít a kdy je nutné počkat na obnovení věcí z databáze.