Stránka 93 z 144

Napsal: 16. 6. 2011 20.28
od Aefar
Tirínští nezdvořáci, nevzdělanci a nevychovanci :crazy:

Napsal: 16. 6. 2011 20.29
od Jesper
Ungo píše:….
Budu sice poněkud OT, ale dovolil bych se tě vyvést z omylu a sice, že ono vyměnit tětivu luku není takový problém, když se to dělá právě ve stoje. No a jednou rukou to jde, stačí, když to o něco opřeš nebo si to tou druhou rukou přidržuješ. I tak se to ale dá o něco opřít. Věř mi, mluvím z vlastní zkušenosti :)

Napsal: 16. 6. 2011 20.35
od Mourisson1
Ungo píše:Opravdu se bavím při pozorování Tirianských afk lovců časovek :-)

//edit Ok i u Svačinky může být veselo :-) Vymenit tětivu na luku, no samo o sobe docela výkon. Ale jednou rukou a ve stoje, to už chce opravdu machra :-D
Tou dobou už mněl chir dlahu sundanou, popisek s rukou smazaný a ruku už docela funkční
Edit: a ne , výměna tětivy není moc výkon

Napsal: 16. 6. 2011 21.32
od Jesper
Ungo píše:
No, přiznám se, že jsem myslel konkrétně ten moderní, ale i ve středověku se na cestách nosili luky bez tětivy, pokavaď se nechystali k použití, ona se ta tětiva totiž časem opotřebovává. No a v Amfiberai dělají luky mimo armádu hlavně pro dobrodruhy a tětiva by tudíž měla být snímatelná.

Napsal: 16. 6. 2011 21.40
od Wolf
Omlouvám se za OT. Sice nevím jak fungují indiánské luky a nikdy jsem s nima nepřišel do styku, ale předpokládám, že Eq dlouhé luky jsou založeny na principu Anglického dlouhého luku. Podle mě ano, můžeš natáhnou tětivu sám a ve stoje. Konec konců, je to jeho hra. V tomhle případně nemá cenu mu něco vyčítat, když je to sporné téma.

EDIT: Samozřejmě nelze to uplně jednoznačně přiřazovat. Jak k Anglickému, tak k indiánskému a tím spíš, bych nic na hře takovému hráči rozhodně nevytýkal.

Napsal: 16. 6. 2011 22.11
od Woxa
Hmmm at vam tu prerusim ty hadky o luku a natahovani tetivy...

Stale vic a vic me dostava ten genialni system "dorovnavani" obtiznosti, ktery dnes Ulrice a Cyrovi postavil do cesty sest litych vlku :) Kdyz je srovnam s Lutzem a Ignatzem, tak se tomu zkratka musim smat, co by tyhle dva za to dali, ale vetsinou jsou radi, kdyz tam maji alespon tri.

Vidim to jeste na par levelu a Cyr s Ulrikou nebudou moct vylizt z mesta :D

Napsal: 16. 6. 2011 22.13
od Pipi_CZ
Woxa píše:Hmmm at vam tu prerusim ty hadky o luku a natahovani tetivy...

Stale vic a vic me dostava ten genialni system "dorovnavani" obtiznosti, ktery dnes Ulrice a Cyrovi postavil do cesty sest litych vlku :) Kdyz je srovnam s Lutzem a Ignatzem, tak se tomu zkratka musim smat, co by tyhle dva za to dali, ale vetsinou jsou radi, kdyz tam maji alespon tri.

Vidim to jeste na par levelu a Cyr s Ulrikou nebudou moct vylizt z mesta :D
Neber to jako systém. Ignorujte přítomnost systémů. Tak to prostě je, prostě jste narazili na silnější smečku, nic víc. Hrajte hru, protože je to hra.

Napsal: 16. 6. 2011 22.18
od Woxa
Pipi_CZ píše: Neber to jako systém. Ignorujte přítomnost systémů. Tak to prostě je, prostě jste narazili na silnější smečku, nic víc. Hrajte hru, protože je to hra.
Vsak jo, me spis jen fascinuje jak ten system selhava :) L+I jsou slusny reznici a ty spawny co jim hra "losuje" jsou dost podhodnoceny (a ty boje jsou az neskutecne snadny a nudny) a naopak ta druha dvojka si to vyzira vic, nez bysme chteli :)

Napsal: 16. 6. 2011 22.20
od Pipi_CZ
Woxa píše:
Pipi_CZ píše: Neber to jako systém. Ignorujte přítomnost systémů. Tak to prostě je, prostě jste narazili na silnější smečku, nic víc. Hrajte hru, protože je to hra.
Vsak jo, me spis jen fascinuje jak ten system selhava :) L+I jsou slusny reznici a ty spawny co jim hra "losuje" jsou dost podhodnoceny (a ty boje jsou az neskutecne snadny a nudny) a naopak ta druha dvojka si to vyzira vic, nez bysme chteli :)
Systém má prostě díry a na vícero místech, s tím my nic nenaděláme. Prostě bojuj. (až potkáš hejno Gargoyl s AB 36, pak se budeš divit)

Napsal: 16. 6. 2011 22.33
od placidity
Btw: My si nestěžujeme, pokud to tak náhodou vypadá... My se tomu pouze smějeme ;)

edit: (a těch 6 lítých jsme sundali jako nic, ne že by nám ublížili ;) )

Napsal: 17. 6. 2011 13.23
od George
Pipi_CZ píše:
Woxa píše:
Pipi_CZ píše: Neber to jako systém. Ignorujte přítomnost systémů. Tak to prostě je, prostě jste narazili na silnější smečku, nic víc. Hrajte hru, protože je to hra.
Vsak jo, me spis jen fascinuje jak ten system selhava :) L+I jsou slusny reznici a ty spawny co jim hra "losuje" jsou dost podhodnoceny (a ty boje jsou az neskutecne snadny a nudny) a naopak ta druha dvojka si to vyzira vic, nez bysme chteli :)
Systém má prostě díry a na vícero místech, s tím my nic nenaděláme. Prostě bojuj. (až potkáš hejno Gargoyl s AB 36, pak se budeš divit)
Upřesním to.…. systém někde nemá díry... a s tím my nic nenaděláme (bez Labira).
A neber to jako systém, pak ale nemetagamuj a hraj to tak, jak máš... tzn. pokud postavě nebude vrtat hlavou, proč jsou všechny smečky vlků/bandity/nemrtví/gargoyly.… silnější i přesto, že urazila hodně dlouhou cestu a naučila se bojovat a přitom se pomale začíná bát někam chodit.… je to metagame! The cake is a lie!

Napsal: 17. 6. 2011 13.54
od Woxa
George, myslim, ze jsi to naprosto nepochopil. IC nam je to naprosto jedno, nasich postav se to nedotyka a hlavne to neni zadna stiznost nebo cokoliv...

A ehm... s tim metagamingem jsem to nejak nepochopil, treba to dokazes vysvetlit lepe. To jakoze kdyz postava zacne zjistovat, ze v nekterych lokacich ma problemy, nezvlada je a prestane tam chodit, tak je to metagame? Podle meho je to jen obycejny pud sebezachovy.



Situace se ma takhle, jedna dvojice nasich postav (relativne silne kombo bojovniku) cas od casu chodi do nejakych lokaci a tam se setkava s relativne slabym spawnem (napr. 3 obycejni vlci a dva vrrci). Oproti tomu, kdyz tam jdeme s druhou dvojici nasich postav (docela slabych) tak tam bezne narazi i na 4-6 litych vlku.

Zkratka nas vzdy pobavi, jak hra nase rezniky hodnoti jako nejake chcipaky a naopak nase chcipaky hodnoti jako nebezpecne rezniky a chysta jim takovehle nepratele.

A at predejdu nejakym dalsim chybnym spekulacim... Ne nechodime si s jednou dvojici "checkovat" mista, na ktere se chystame i s tou druhou. Zkratka do nekterych koncin cas od casu zavitaji obe tyto dvojice a obcas se divime, tem zmenam ve spawnu :)

Napsal: 17. 6. 2011 13.59
od Nalk
Tohle by stálo za to oddělit *podívá se k osobám s právy*

K vysvětlení užiji drastičtější příklad:

Můj dávný (a mnohými OOC nenáviděný) charakter Edward se zúčastnil bitvy o Tvrz. Předtím prozkoumal celkem slušnou část Desky, sám i s dalšími zabil kde co. Setkání s vrrkem pro něj nebylo nic extra, pár ran a vrrček ležel.

A jak si pak měl IC vysvětlit, že se na ně u Tvrze v jedné z prvních vln, vrhla smečka vrrků, kterou by jindy sám pobil bez jediného škrábnutí přes jeho kamenou kůži, ale tam ti vrrci dokázali několik kamenných obránců i téměř zabít (možná i zabít).

Měl by Edward začít lozit po vlčích brlozích a hledat tyhle silné vrrky? Jak je to možné? To je to oč tu běží

Napsal: 17. 6. 2011 14.04
od zuzuPD
Jo, jo, taky mě vždycky pobaví jiná vychytávka systému - to že neduživej chlapík vzadu přijde všem potvorám jako lepší sousto (nebo nebezpečnější protivník) než ta parta oplechovaných čehokoliv vepředu. A to včetně všelijakého hmyzu, neinteligentních nemrtvých a dalších. I za konzolí sem několikrát nechápavě sledoval monitor a ptal se sám sebe "kam to tem duch letí?!?" když zrovna elegantně kličkoval mezi PC aby napadl to stojící nejdál :biggrin:

No, jsem v sekci "Co vás ve hře dostalo", tak doufám, že nechcete pokračovat v debatě mimo (ať jde o luky nebo systémy), protože bych to musel rozdělovat a na to sem moc línej :smile:

Napsal: 17. 6. 2011 21.18
od Nalk
Vybití dungu hornickým hákem :megalol:

Napsal: 18. 6. 2011 22.29
od zuzuPD
Že převyprávěné IC příběhy z výprav jsou skutečně tak nudné, jak to zní. :bigwink:

Napsal: 18. 6. 2011 22.45
od Pipi_CZ
zuzuPD píše:Že převyprávěné IC příběhy z výprav jsou skutečně tak nudné, jak to zní. :bigwink:
Nesouhlasím.

Napsal: 19. 6. 2011 0.14
od dzuvak
Albrechtův příběh... úplně jsem si představil komiksový výjev, kterak se skřetí štolou, řítí koule rámusu a prachu a ze které sem tam vyčouhne nějaká sekera nebo trpasličí fous a nelítostně asimiluje vše co stojí v cestě (natož klade přihlouplé požadavky) :megalol:

Napsal: 19. 6. 2011 1.17
od Skurkaa
Obrázek

Napsal: 19. 6. 2011 9.11
od The_Balrog
dzuvak píše:Albrechtův příběh... úplně jsem si představil komiksový výjev, kterak se skřetí štolou, řítí koule rámusu a prachu a ze které sem tam vyčouhne nějaká sekera nebo trpasličí fous a nelítostně asimiluje vše co stojí v cestě (natož klade přihlouplé požadavky) :megalol:
cheche, jo, to bylo dobrý... obzvlášť pasáž:

"Dále jsme v chodbě potkali ducha arnudenského vojáka, který s námi nebooval, naopak říkal, že cestu stráží a nechtěl nikoho pustit, ale ani zabít. Tak ho trpaslíci zabili a vydali se dál."

:D