Stránka 2 z 144
Napsal: 2. 3. 2006 2.11
od mutiny
porad lepsi lahodny skvarek, nez nepozivatelny uhlik

Napsal: 12. 3. 2006 18.12
od Lord Xeen
Tak dnes mne dostal *** v ***. Pak jsem byl v *** a dostal mne ***!!! A zanedlouho mne dostala *** *** tamtez...

Napsal: 12. 3. 2006 19.06
od Jezura
Vugarovo trpasličí představování: "Já být Vugar, syn má otec"
Napsal: 12. 3. 2006 21.19
od photter
mně dneska dostalo, jak v tajným tunelu zlotřilci maj chladit lahváče v tý tůňce, to je hukot :)
Napsal: 12. 3. 2006 23.07
od cybermisa
Hmm, tak jsem dneska zase valil oci … Bud ma nektery DM fakt smysl pro humor *ironicky* nebo by to mozna trosicku chtelo upravit spawn … Sem si blahove myslel, ze v noci se proplizim z Amfiberai do Tirianu ( lvl 7 s kamennou kuzi a ochranou pred elemnty - nu coz, prvni ranu snad preziju a kdyztak utecu) Najednou tam na ceste stoji jakysi chlapik v robe, s holi pres rameno. Bleskem mi zabil vlcka, co ma temer 90 HP, pak kouknul na me a nez jsem se stacil otocit, IGMS a mrtvej … Kdyby aspon ti banditi nebyli hnedka za vlezem do lokace, kazdopadne toto mi prijde opravdu trosku prehnany …
Napsal: 12. 3. 2006 23.09
od Arto
No tak to nevím, mě se tam spawnujou akorát banditi s lukem, s kopím a s šavlí. Ale s holí co metá blesky sem se ještě nesetkal. Nesundal tě nějakej hráč?

Napsal: 12. 3. 2006 23.12
od Rahwin
arto, hrac s IGMS? :)
to jest kuzlo siestej urovne, cize na jeho zoslanie potrebujes lvl 11, alebo svitok...:)
Myslim, ze toto bude dm npc, ktore tam zabudol, je silne mozne, ze to dm vytvoril a chcel za to npc hrat, ale mu to padlo, a npc tam zostalo vysiet...:)
Napsal: 12. 3. 2006 23.16
od Ixtremist
Rahwin píše:arto, hrac s IGMS? :)
to jest kuzlo siestej urovne, cize na jeho zoslanie potrebujes lvl 11, alebo svitok...:)
Myslim, ze toto bude dm npc, ktore tam zabudol, je silne mozne, ze to dm vytvoril a chcel za to npc hrat, ale mu to padlo, a npc tam zostalo vysiet...:)
Ja dnes nehral

*kouka kamsi na mocnosti*
Napsal: 12. 3. 2006 23.16
od cybermisa
No jmenovalo se to Bandita kouzelnik a kazdopadne pochybuji ze je tu nejaka hracska postava, co by dokazala bleskem sebrat 90HP a nebo hodit tak silne IGMS … Ja tam normalne mam taky obyc bandity. Navic ten kouzlnik tam nebyl sam, ale jeste spoustu dalsich banditu. Jestli to byl DM, tak by me vazne zajimalo, za co si ma postava takovy instant zaslouzila *smutne*
Napsal: 12. 3. 2006 23.24
od labir
Pozor na to. Equilibrie je dost dynamický svět. Je tu dynamický pravděpodobnostní spawn. Ten bandita mág se tam opravdu spawnuje, ale s velmi malou pravděpodobností. Myslím že tohle byl první případ od spuštění světa. Měl jsi prostě dost velkou smůlu že se tam zrovna vypravil na číhanou...
Stejně tak občas potkáte někde NPC které tam přeci nikdy nebylo... Ne za vším stojí DM, za něčím upravená AI a pravděpodobnostní NPC spawn. Photter by mohl vyprávět jak se jim na jednom místečku spawnul takhle přízrak, kterého jsem tam od té doby už neviděl...
Napsal: 12. 3. 2006 23.26
od Rahwin
ale potom by bolo pekne, keby ozaj neotravovali v blizkosti prechodov...:)
Napsal: 12. 3. 2006 23.28
od labir
Rahwin píše:ale potom by bolo pekne, keby ozaj neotravovali v blizkosti prechodov...:)
Nespawnuje se u přechodu, ani nevidí k přechodům. Musel ho tam případně někdo nalákat. Ale má stejný dohled jako hráčská postava. Navíc od verze 0.60.56 je aplikováno to, že když se NPC příliš vzdálí od svého spawn místečka, tak se k němu vrací (pokud nebojuje, nechodí po waypointech atd..).
Napsal: 12. 3. 2006 23.38
od cybermisa
Rahwin píše:ale potom by bolo pekne, keby ozaj neotravovali v blizkosti prechodov...:)
Tak tak, ja jsem ale "zivouci" dukaz toho, ze to u prechodu bylo :(
Napsal: 12. 3. 2006 23.43
od labir
Hmm, přechody. To je noční můra. Zkusím vymyslet nějaký systém, který trochu poopraví nemožnost postavy reagovat na to co je na druhé straně přechodu. Hmmm....asi něco ve stylu varování před nepřátelskými bestiemi blízko přechodu na druhé straně při příchodu k přechodům... Ale musím promyslet jak to udělat aby to nezalagovalo celý server...
Napsal: 13. 3. 2006 2.01
od Arto
Nevím jestli to byl DM, ale vlezl sem do lokace před severní bránou na ostrově vyvrhelů a co nevidím. Kousek přede mnou spí bandita na zemi. Přiběhnu k němu prásk prásk 2 kritikaly a kořeň ještě než stoupl ležel rozsekanej na zemi.
Dost dobrý, dobře sem se zasmál.
Ixtremist: Jo to sem byl ja
Napsal: 13. 3. 2006 2.11
od Lasek
megalol

Napsal: 13. 3. 2006 2.23
od Lasek
Rahwin píše:Mal si mu zaviazat snurky (tkanicky) a pobavil by si sa lepsie...;)
nene tady ses na ostrove vyvrhelu tady platí "nejdřív rozsekej a potom se ptej"

Napsal: 13. 3. 2006 10.49
od Alcatraz
Lasek píše:Rahwin píše:
Mal si mu zaviazat snurky (tkanicky) a pobavil by si sa lepsie...;)
nene tady ses na ostrove vyvrhelu tady platí "nejdřív rozsekej a potom se ptej"

a pak teprve svazuj tkanicky …
Napsal: 14. 3. 2006 9.58
od snowman
Labir píše:Pozor na to. Equilibrie je dost dynamický svět. Je tu dynamický pravděpodobnostní spawn. Ten bandita mág se tam opravdu spawnuje, ale s velmi malou pravděpodobností. Myslím že tohle byl první případ od spuštění světa. Měl jsi prostě dost velkou smůlu že se tam zrovna vypravil na číhanou...
Stejně tak občas potkáte někde NPC které tam přeci nikdy nebylo... Ne za vším stojí DM, za něčím upravená AI a pravděpodobnostní NPC spawn. Photter by mohl vyprávět jak se jim na jednom místečku spawnul takhle přízrak, kterého jsem tam od té doby už neviděl...
Super

Napsal: 15. 3. 2006 14.22
od kashe
no ja podeziral do ted DM že se mi snaži zasednout težebni flek...protože to co sem tam potkal dneska....no malej drak co šel na maškarni za kraba :)