Stránka 2 z 2

Napsal: 17. 9. 2006 21.29
od chlorofil
dalsi moznost je, ze v chramu by akorat doplnili zivoty, ale nemoce by se museli lecit jen a jedine lekama a nebo za nejakej hodne mastnej poplatek v chramu nebo tak neco... Je to jako s kocovinou-vis ze ji budes mit, ale stejne chlastas protoze vis ze si rano vezmes brufen :) ..akorat ten brufen neco stoji :bigwink:

Napsal: 17. 9. 2006 21.41
od labir
Nad tím jsem uvažoval, ale znamenalo by to nemoc = likvidace. Je spousta postav co tu nemoc chytne jen jednou za rok, ale nemají na drahou léčbu.

Napsal: 17. 9. 2006 22.31
od Lump
chlorofil píše:dalsi moznost je, ze v chramu by akorat doplnili zivoty, ale nemoce by se museli lecit jen a jedine lekama a nebo za nejakej hodne mastnej poplatek v chramu nebo tak neco... Je to jako s kocovinou-vis ze ji budes mit, ale stejne chlastas protoze vis ze si rano vezmes brufen :) ..akorat ten brufen neco stoji :bigwink:
:biggrin: ten příklad s kocovinou mě přived na jednu myšlenku
kocovina taky čase zaleze zpátky do klece, co kdyby to tak bylo i s nemocema?
že by si jí postava vodstonala a dyby měla štěstí, tak by to nemoc po ňákym čase vzdala.

Napsal: 17. 9. 2006 22.42
od chlorofil
Lump píše: :biggrin: ten příklad s kocovinou mě přived na jednu myšlenku
kocovina taky čase zaleze zpátky do klece, co kdyby to tak bylo i s nemocema?
že by si jí postava vodstonala a dyby měla štěstí, tak by to nemoc po ňákym čase vzdala.

a tys me ted privedl na myslenku zavest taky kocovinu :) Protoze muzes vypit soudek piva, zblijes pulku mesta, mlatis sebou o zem div si nevyklepes mozeg z hlavy, ale kdyz se vyspis, tak je vse ok.. Co kdyby po tech poradnejch kalbach byla taky kocovina? :megalol:

Napsal: 17. 9. 2006 22.44
od chlorofil
labir píše:Nad tím jsem uvažoval, ale znamenalo by to nemoc = likvidace. Je spousta postav co tu nemoc chytne jen jednou za rok, ale nemají na drahou léčbu.
hmmhmm *bručí* ale chudy lidi umiraj na banalni nemoci do dneska :excl: a to i v nasem RL civilizovanym svete...

No asi by to chtělo rozšířit pravidla

Napsal: 25. 9. 2006 15.29
od Kai Rivienta
Pokud léčení životů, nebo nemocí funguje, tak jak funguje, bude asi nutné doplnit do pravidel, že nikdo nemá nikam chodit, pokud odtamtud musel utéct, odejít, odplazit se, s nemocí, prokletím, před nepřítelem a stanovit minimální dobu, dokdy tam nesmí a třeba to i DM trestat, nebo se s tím prostě netrápit a zůstat u toho, že je to hra.

Fakt doporučuju se zamyslet nad tím, jestli se nejedná o budování nehratelnosti nemagických povolání. Ale jak to znám, pokud se tím bude někdo zabývat, tak se dozvím, že určitě ne - viz flame s magickou lobby.

Napsal: 25. 9. 2006 17.06
od Ikkie
tak mě napadlo, jdou nějaké nemoci šířit z PC na PC? nakažení?

Napsal: 25. 9. 2006 17.12
od Lump
Ikkie píše:tak mě napadlo, jdou nějaké nemoci šířit z PC na PC? nakažení?
jóó, na to by mohla být prestige Bacilonosič :biggrin:

Napsal: 25. 9. 2006 17.37
od labir
Ne, šíření nemocí mezi PC není. Ovšem pokud ho chcete, tak ho není problém dopsat. Jinak kdyby se nemoci chovaly nějak divně tak mi to hned reportujte. Je to celé změněno od základů (skoro), takže se mohou objevit chyby.

O jedné věci vím a nejde s tím moc co dělat - pokud se postava odlogovala se starou nemocí (tj. před verzí 0.130.205) tak po nalogování do nové verze má najednou několik jiných nemocí. Pikantní je to u zablešení - transformuje se na třesavku v kombinaci s horkou nemocí.

*ignoruje Kai, protože odpovídat nemá význam*

Napsal: 25. 9. 2006 17.44
od kucik
chlorofil píše: a tys me ted privedl na myslenku zavest taky kocovinu :) Protoze muzes vypit soudek piva, zblijes pulku mesta, mlatis sebou o zem div si nevyklepes mozeg z hlavy, ale kdyz se vyspis, tak je vse ok.. Co kdyby po tech poradnejch kalbach byla taky kocovina? :megalol:
Já ti nevim, ale když se hodně zleju, tak to nepřejde když se jenom vyspim.
Nejspíš by to mělo mít hodně podobný následky jako otrava jídlem.

Napsal: 25. 9. 2006 18.04
od labir
Heht...tak vy vážně chcete nemoc "Kocovina" ve kterou by přerostla opilost nad určitou hodnotu po vyspání se? :laugh:

Napsal: 25. 9. 2006 18.08
od photter
a jako další stadium subrasa "alkoholik" ? :megalol: :megalol: :megalol: :megalol:

Napsal: 25. 9. 2006 18.10
od labir
Hele! Dobrý nápad!

Napsal: 25. 9. 2006 18.41
od chlorofil
a kocovina by mohla bejt tim horší, čim víc by se kalilo...pak by si každej rozmyslel v noci chlastat, když chce jít ráno lovit (nebo nějak vydělávat) :)

Napsal: 25. 9. 2006 18.52
od Gran
Hej, to se mi líbí, to bych dal =)

Napsal: 26. 9. 2006 16.00
od Ghost
:yes: jj, sem s tim, ať žije pařba! :punk:

Napsal: 26. 9. 2006 16.03
od Lump
jen tak mě napadlo, co takhle udělat, že mág (u osataních spellcasterů nevim :)) kdyby se opil trochu víc, tak by ztratil dočasně schopnost kouzlit .Nebo by jí měl hodně omezenou,třeba jen na kouzla 0. a 1. kruhu :smile:

Napsal: 26. 9. 2006 16.41
od kolja
Lump píše:jen tak mě napadlo, co takhle udělat, že mág (u osataních spellcasterů nevim :)) kdyby se opil trochu víc, tak by ztratil dočasně schopnost kouzlit .Nebo by jí měl hodně omezenou,třeba jen na kouzla 0. a 1. kruhu :smile:
Proč ne, ale technická poznámka:
Ze stejnýhodůvodu můžu navrhnout, aby lučištníci nemohli koncetrovat na střelbu, případně by nic netrefili a bojovníkum z opilosti vypad z ruky meč.
Už vidim ty spousty práce jak by se tohle dělalo. Ke každýmu by se našlo něco.
A to všechno může hráč zahrát. Je to na něm a jeho svědomí, a je mi jasný že většina se na opilost v kritický situaci vykašle. Kdybys to chtěl v tom případě jako pravidlo, který by nahrazovalo nediscíplínu hráče, tak pro všechny povolání.

Napsal: 26. 9. 2006 18.07
od Lump
to je pravda, muselo by se při tom zohlednim moc věci...
btw kdyby byl mág subrasa alkoholik, tak by vožralej mohl dostat třeba bonus k inteligenci a pár slotů bokem :biggrin:

Napsal: 26. 9. 2006 18.13
od kolja
Lump píše:btw kdyby byl mág subrasa alkoholik, tak by vožralej mohl dostat třeba bonus k inteligenci a pár slotů bokem :biggrin:
dejte mu špičatý uši a budu to hrát :nuke: :megalol: :megalol: :megalol: