Stránka 2 z 3

Re: hrobka

Napsal: 3. 11. 2006 17.53
od Praetor
Rodrigo píše:tk Sem se tam vráti a kostlive střeli pře dveře. jen jednou tak to asi byla chyba sytému a potm sem si toho kopstlive po zničení dveří podal.
uff, to mi prijde trochu zbesily se hned po smrti vracet na misto umrti a vyrizovat si ucty

hrobka

Napsal: 3. 11. 2006 18.18
od Rodrigo
tím ístem se už několikrá tprošle dneska ale ni tam nebylo. bylo bloto hodne trdé a stoto doce hodně. Postava se jmenuje Aráto zbožný. jetli to budeš řesit tak dík.

Re: hrobka

Napsal: 3. 11. 2006 19.32
od Darren Finngard
Rodrigo píše:tím ístem se už několikrá tprošle dneska ale ni tam nebylo. bylo bloto hodne trdé a stoto doce hodně. Postava se jmenuje Aráto zbožný. jetli to budeš řesit tak dík.
Myslím, že není co řešit. Prostě si šlápl na náhodně spawnutou past. To je prostě smůla a těžko se s tím dá něco dělat. Zkus se vic modlit k bohum :blush:

hrobka

Napsal: 3. 11. 2006 21.20
od Rodrigo
jo jen že sem tam prošel niné 1min pře tím něž se ta past oběvila je to honě smuné třeba se najde někdo kdo pomůže ale ty pasti jsou totální snt to v trianu tam byli roumné ale tady mě jakákoliv pat zabije.

Napsal: 3. 11. 2006 22.46
od labir
Od toho je to past přeci aby zabíjela ne? A že to není statické? Právě proto to není statické! Máš mít sebou zloděje co ti tohle ohlídá. Jinak se nediv že umřeš. Holt tady neplatí "jednou projdu = znám navěky". Equilibrie je dynamický svět a komu se to nelíbí tak má smůlu.

Napsal: 3. 11. 2006 23.05
od Gran
Vy si myslíte, že ty lidi, co stavěli dungeony, byly snad úplně pitomý, nebo co .))

Těžký život tyrana - http://www.nokturno.net/index.php?stran … kaz&id=176

spawn

Napsal: 4. 11. 2006 1.20
od kucik
Abych se vrátil k tomu dung spawnu. To nastavení je asi opravdu moc drsný. Dnešní pokus v jinym dungeonu s třema dobře připravenejma postavama z toho jedna na vysokym levelu. Netušim jak je nastavená obtížnost toho spawnu, ale tohle bylo celkem zoufalý. Stane se že se něco pokazí a někdo zařve, ale tohle nebylo možný projít. Narážim na to, že kdyby do toho šly jen postavy s nižšim levelem, neměly by zdaleka tolik problémů. Tohle vážně trochu likviduje kooperativní akce.
Opravte mne jestli se mýlim.

Re: spawn

Napsal: 4. 11. 2006 1.25
od Alcatraz
kucik píše:Abych se vrátil k tomu dung spawnu. To nastavení je asi opravdu moc drsný. Dnešní pokus v jinym dungeonu s třema dobře připravenejma postavama z toho jedna na vysokym levelu. Netušim jak je nastavená obtížnost toho spawnu, ale tohle bylo celkem zoufalý. Stane se že se něco pokazí a někdo zařve, ale tohle nebylo možný projít. Narážim na to, že kdyby do toho šly jen postavy s nižšim levelem, neměly by zdaleka tolik problémů. Tohle vážně trochu likviduje kooperativní akce.
Opravte mne jestli se mýlim.
no, pravda :) ale uz se to tu resilo a je to i zpodpovezeno, takze …

Re: spawn

Napsal: 26. 11. 2006 9.35
od Kai Rivienta
Alcatraz píše:
kucik píše:Abych se vrátil k tomu dung spawnu. To nastavení je asi opravdu moc drsný. Dnešní pokus v jinym dungeonu s třema dobře připravenejma postavama z toho jedna na vysokym levelu. Netušim jak je nastavená obtížnost toho spawnu, ale tohle bylo celkem zoufalý. Stane se že se něco pokazí a někdo zařve, ale tohle nebylo možný projít. Narážim na to, že kdyby do toho šly jen postavy s nižšim levelem, neměly by zdaleka tolik problémů. Tohle vážně trochu likviduje kooperativní akce.
Opravte mne jestli se mýlim.
No, taky se mi povedlo pár Dungeonů neustát, nebo skoro neustát, hlavně kvůli laggům. Ale nikde přeci není psáno, že Dungy musejí jít projít. Potom, co mám za poslední dobu 2x reinstalovaný NWN, tak se mi i laggovitost lokací snížila na přijatelnou míru. Tak si myslím, že spawn je celkem v pohodě, kdyby nešlo o život, tak to je jen taková probíhačka pro cvičený myši, jestli si zapamatujou, co kde je. A tak zcela upřímně SPAWN BRAVóÓ!! Zároveň prosím Labira, aby přijal moji omluvu za soukromě vyjádřené pochybnosti o tom, co spawn umí a co dělá DM. Mluvila ze mne spíše zlost, než racio, snad se mi to příště nestane. Díky Kai

Napsal: 26. 11. 2006 10.11
od labir
Ok, v pohodě.

Re: spawn

Napsal: 26. 11. 2006 13.50
od kucik
Kai Rivienta píše: No, taky se mi povedlo pár Dungeonů neustát, nebo skoro neustát, hlavně kvůli laggům. Ale nikde přeci není psáno, že Dungy musejí jít projít. Potom, co mám za poslední dobu 2x reinstalovaný NWN, tak se mi i laggovitost lokací snížila na přijatelnou míru. Tak si myslím, že spawn je celkem v pohodě, kdyby nešlo o život, tak to je jen taková probíhačka pro cvičený myši, jestli si zapamatujou, co kde je. A tak zcela upřímně SPAWN BRAVóÓ!! Zároveň prosím Labira, aby přijal moji omluvu za soukromě vyjádřené pochybnosti o tom, co spawn umí a co dělá DM. Mluvila ze mne spíše zlost, než racio, snad se mi to příště nestane. Díky Kai
To je asi věc názoru. Samozřejmě, že by některý dungy mohli/měli bejt extrémně těžký/nemožný ale představuju si, že některý by mělo bejt možný udělat (samozřejmě s rozumnym složení týmu). Nevim, jestli se něco v nastavení změnilo nebo ne. Nevim jestli se moje postava přehoupla přes kritickou mez. Tohle jde mimo mě. Jak mi to teď přijde, tak v dungeonech se umírá (což podle mě patří k věci) ale jdou projít (ten zlomek dungeounů co znám). Takže nemůžu než chválit. Navíc občasné zpestření DM opravdu stojí za to. :yes:

Napsal: 26. 11. 2006 14.50
od cybermisa
Taky napisu svuj nazor …

Obtiznost dungu je podle me dana mnozstvim vyskytu dispel hulek. Je to zbran ultimatni a prakticky proti ni neni obrana (i kdyz jisty zpusob existuje, nahodou jsem na nej prisel, ale semka ho psat rozhodne nebudu :bigwink: ).

Dale … Pro dobre sehranou partu, idealne 2-3 postavy (+ max. 1 summon) a v idelanim slozeni povolani: kouzelnik, valecnik/bojovy klerik, zlodej se da projit vetsina dungu, ale je to samozrejme otazka skvele pripravy a dlouheho hrani - cim mene se specha a cim vic se jeden vzije do postavy a jedna opatrne, tim je vyprava uspesnejsi. Navic, pokud je parta jistena nekym, kdo v pripade neuspechu dokaze ozivit padle svitkem nebo kouzlem a umi sesilat neviditelnost, pak i neuspesna vyprava nemusi nezbytne koncit na druhe strane …

Dale … Podle me, vetsi a rozsahlejsi dungy neni mozne projit, pokud v parte neni schopny zlodej (epicke pasti) a aspon jeden mag, ktery se sikovne postara o bosse, zatimce naboosteny zbytek party mu drzi od tela tu ostatni havet :biggrin:

No nic … :biggrin: :biggrin:

Napsal: 12. 1. 2007 23.39
od prodigal
Dneska se mi stala ošklivá věc. Paladin vybíjel zombíky v hrobce Teskentera, což odpovídá jeho úrovni. Ale do dungu vkročila postava asi přes 10lvl a kousek od paladina se objevili 2 silní neviditelní kostlivci … za 3 vteřiny se paladin loučil … :angry: Prostě smůla.
Nevím jak je teď nastaven spawn, ale pokud by šlo tomuhle nějak šikovně zamezit, byl bych rád. :smile:

Napsal: 12. 1. 2007 23.41
od labir
Tohle nebude omezené prakticky nikdy. Podobný efekt dělá i Bioware spawn. Dát tam podmínku na nepřítomnost PC znamená udělat tam velmi lehce zneužitelnou díru. Pokud byli neviditelní - Bioware lag chyba, s tou nic neudělám, mají ji i DM. Holt smůla. :dry:

Napsal: 12. 1. 2007 23.54
od prodigal
labir píše:Dát tam podmínku na nepřítomnost PC znamená udělat tam velmi lehce zneužitelnou díru.
Aha pardon, na to jsem zapomněl. :blush:

Napsal: 13. 1. 2007 0.07
od OneHeart
neviditelní byli, protože na sobě měli invis.
Jinak tohle je holt blbá náhoda, tomu nezabráníš.
btw ten dungeon neni ani zdaleka pro partu postav (či jednotlivce)na zhruba tvým levlu :bigwink:

Napsal: 13. 1. 2007 0.33
od prodigal
OneHeart píše:

Aha, invis. - prostě jsem utloukl zombíka a najednou mi začaly ubíhat životy po dvacítkách a nic jsem neviděl …
Byl jsem tam sám teprve podruhé takže ještě nemám moc vyzkoušený, co se tam všechno děje, ale když je tam můj (asi) spawn, tak je to pro paladina dobrý. Chvili si zabojovat a odejít. Do dalších pater samozřejmě vůbec. Ale náhoda blbá, zvlášť to naštve někoho, kdo hraje spíš opatrně jako já.

Napsal: 13. 1. 2007 9.56
od Psanec
labir píše: Dát tam podmínku na nepřítomnost PC znamená udělat tam velmi lehce zneužitelnou díru.
Stejně jako nechat tam vejít bandu lov level postav a nebo jen jednu postavičku a pak tam vlézt a spustit ji/m těžkej spawn .. Také lehce zneužitelný.
To jen pro představu, že vše je zneužitelné a vše je o morálce hráčů ..

Napsal: 13. 1. 2007 10.13
od OneHeart
Psanec píše: Stejně jako nechat tam vejít bandu lov level postav a nebo jen jednu postavičku a pak tam vlézt a spustit ji/m těžkej spawn …
myslíš ,že sem mu tam vlezl schválně? :dry:

Napsal: 13. 1. 2007 10.22
od labir
Psanec píše:
labir píše: Dát tam podmínku na nepřítomnost PC znamená udělat tam velmi lehce zneužitelnou díru.
Stejně jako nechat tam vejít bandu lov level postav a nebo jen jednu postavičku a pak tam vlézt a spustit ji/m těžkej spawn .. Také lehce zneužitelný.
To jen pro představu, že vše je zneužitelné a vše je o morálce hráčů ..
To jistě je, ale díra ve spawnu lze zneužít na to dostat se dál a tím získat poklady a tím rozvracet ekonomiku inflačním chováním - a co si budem nalhávat vždy se někdo najde kdo jede gp-creep.

Kdežto spuštění spawnu na PC lze zneužít jen pro zabití toho PC, ne pro obohacení se a ne pro inflační chování. A co si budem nalhávat - tohle je použitelné jen při low-level v dungeonu a hi-level spouštěče spawnu a ten hi-level má miliony jiných možností jak i elegantněji zlikvidovat ten low-level.

Takže tuhle argumentaci neberu. Ale jinak ano, většina věcí je o morálce hráčů.