Stránka 2 z 3
Napsal: 20. 2. 2006 13.10
od Psanec
photter píše:
heej, my sme vyvrheli !!! jaký kytičky ? fuj !!!! práce ? fuj !!!! něco zničit, rozmlátit, zabít, unýst, terorizovat budiž ale mejt palubu ? bičema by mě museli nutit !!!
Ja bych te ani zit nenechal. Na sibenici stebou. Vyvrhelove si zaberou ostrov a my jim ho nechame.
Armadu na ne a poradne je naucit, jak se chova slusnej clove/trpaslik atd ..
A urcite byval tak krasny, kdyz vnem zili jen zvirata a pak si prijde tahle chamrad zlodejska a co snim udela ….
Napsal: 20. 2. 2006 13.14
od Alcatraz
Labir píše:
Výzva pro Onyxe, asi vám tam něco udělá. A od cca 20:00 bude nová verze modulu s 4x nižším postihem za smrt.
Jinak ty voňavé kytky do místního chrámu mě dostaly. Tam by se hodil tak nanejvýš hnilobný puch aaronu

Nevim jak je to na vyssich levelech, ale na prvnim levelu se ztracelo 2k xp. Je pravda, ze to trosku zamrzi, ale presto si myslim, ze jestli to nema byt o mlaceni potvor a zvlast jako HCRP tak by postihy za smrt meli byt vysoky. Tim lip, jestli se daji snizit odnesenim tela do chramu, nebo oziveni klerikem na miste
Jeden se ma smrti bat .. ne zkouset, jestli si hodi 20 driv nez potvora a kdyz ne, tak pokrcit rameny a jit to zkusit znova.
Min. xp postihy sou na Kandelabrii. Jeden umre, projde tou nejhorsi moznou cestou zpatky, zabije si 10 potvurek a ma to zpatky. To je extrem, ale presto tam smrt nic neznamena.
Rikam, nevim, jak to je na vyssich levelech. Ale maximalne to upravit, ze treba do 5lvl ty postihy budou nizsi, ale i tak. Umrel sem 2x, vzdycky sem skoncil zpatky na 0xp, ale stejne si myslim, ze teda nesmim vystrkovat cumak z mesta nez ze by meli byt nizsi postihy *ale krci nejiste rameny*.
A tady pro vas mam takovy RP orisek. Moje postava je hrozne zvedava, kdyby to slo, tak nezabiji nikdy nic a hraje socialni/ekonomickou postavu (v NWN nehratelne). Jenze hrozne zvedave proliza novy veci. Takze si tak jednou vysla s doprovodem z elfiho mesta do magicke univerzity. Cestou bandita, jednou ranou ji zastrelil lucistnik. Dobre, prolezla zpatky na povrch, ani nevedela jak. Kdyz se trochu vzpamatovala, zase zacala lozit po meste. A kdyz lozila dost dlouho, tak zase zvedave vystrcila cenich na druhy strane mesta. Ejhle medved a nestihla utyct (zradny prechod pres lokaci), bac ji. Tak znova …
A ted by me zajimalo, jak to mam udelat, kdyz si nepamatuje co ji kde jak zabilo a nemuze o tom vypravet, aby tam nelezla porad znova a znova. Nebo kdyz ji to nekdo navrhne a tak. No proste ja-hrac ji nechci vodit do jiste smrti porad znovu a znovu, i kdyz ona sama by tam znovu a znovu lezla. Predstava "tak se RP na neco vymluv" mi prijde … prinejmensim ohavna :)
Napsal: 20. 2. 2006 13.56
od photter
postihy za smrt rozhodně vysoký nechat, možná ne tak brutální jako teď ale citelný
spíš mám obavu, aby vůbec někdo bojoval :) vono se to hanebně nevyplácí - šli sme tři na kraba - prohráli sme 3:0, šli sme 4 na vlka - 2 mrtvý, dva útěk
pak sme šli znova, s lepší strategií (a s prakem :)), zvítězili sme na celý čáře, vlka sme rozsekali na úplně malý sračky a ejhle - dostali sme po 15ti expech - to je míň jak za dvě minuty zevlování...
Napsal: 20. 2. 2006 14.13
od labir
photter píše:postihy za smrt rozhodně vysoký nechat, možná ne tak brutální jako teď ale citelný
spíš mám obavu, aby vůbec někdo bojoval :) vono se to hanebně nevyplácí - šli sme tři na kraba - prohráli sme 3:0, šli sme 4 na vlka - 2 mrtvý, dva útěk
pak sme šli znova, s lepší strategií (a s prakem :)), zvítězili sme na celý čáře, vlka sme rozsekali na úplně malý sračky a ejhle - dostali sme po 15ti expech - to je míň jak za dvě minuty zevlování...
Postihy za smrt se sníží. Ad strategie - přesně tak to má být. Styl "hurá na ně" se nevyplatí. A xp? To co jste dostali za vlka je bonus navíc k expení časem ne primární odměna. Mohli jste ho stáhnout z kůže a měli byste další prašulky.
Napsal: 20. 2. 2006 14.23
od Alcatraz
photter píše:postihy za smrt rozhodně vysoký nechat, možná ne tak brutální jako teď ale citelný
spíš mám obavu, aby vůbec někdo bojoval :)
no ja vim, ze to je NWN kredo, bo je to akcni hra, ale proc by mel nekdo vubec bojovat (zvlast pro xp)? Kdyz chcu kuze du lovit kuze. Kdyz chcu maso du lovit maso. Ale proc jit zabijet jen tak ze srandy (ano, RP se to da okecat "trenovat" "zahnat ty zle nemrtve", okecat se da uplne vsechno).
Me se to libi. Takhle to aspon nuti delat neco jinyho, nez furt jen kydlit vsechno cerveny (!). Ja myslim, ze to spoustu hracu experu odradi a bud odejdou, nebo se prizpusobi.
Napsal: 20. 2. 2006 14.45
od photter
Labir píše:
Postihy za smrt se sníží. Ad strategie - přesně tak to má být. Styl "hurá na ně" se nevyplatí. A xp? To co jste dostali za vlka je bonus navíc k expení časem ne primární odměna. Mohli jste ho stáhnout z kůže a měli byste další prašulky.
šak sme ho stáhli, kdyby šel sežrat, tak sme ho i sežrali, abysme ušetřili za žrádlo :)
Napsal: 20. 2. 2006 14.47
od Psanec
Alcatraz píše:
A tady pro vas mam takovy RP orisek. Moje postava je hrozne zvedava, kdyby to slo, tak nezabiji nikdy nic a hraje socialni/ekonomickou postavu (v NWN nehratelne). Jenze hrozne zvedave proliza novy veci. Takze si tak jednou vysla s doprovodem z elfiho mesta do magicke univerzity. Cestou bandita, jednou ranou ji zastrelil lucistnik. Dobre, prolezla zpatky na povrch, ani nevedela jak. Kdyz se trochu vzpamatovala, zase zacala lozit po meste. A kdyz lozila dost dlouho, tak zase zvedave vystrcila cenich na druhy strane mesta. Ejhle medved a nestihla utyct (zradny prechod pres lokaci), bac ji. Tak znova …
A ted by me zajimalo, jak to mam udelat, kdyz si nepamatuje co ji kde jak zabilo a nemuze o tom vypravet, aby tam nelezla porad znova a znova. Nebo kdyz ji to nekdo navrhne a tak. No proste ja-hrac ji nechci vodit do jiste smrti porad znovu a znovu, i kdyz ona sama by tam znovu a znovu lezla. Predstava "tak se RP na neco vymluv" mi prijde … prinejmensim ohavna :)
No jedno reseni by tu bylo.
Pokud ta postava tam zemrela a nic si nepamatuje vedome, tak jeji podvedomi urcite ano. Muze ji varovat, ze v tom miste ciha nebezpeci a odradit ji od toho mista. Pokud neposlechne umre, ale priste to vedomi o nebezpeci muze byt vetsi az se dostane do takoveho stadia, kdy se postava treba zhrouti strachy, aniz by vedela proc, sotva se ktomu mistu problizi.
je to takova moznost , jak to zahrat aniz bys porusil RP pravidlo o tom nic si nepamatovat.
Napsal: 20. 2. 2006 15.58
od Alcatraz
Psanec píše:
No jedno reseni by tu bylo.
Pokud ta postava tam zemrela a nic si nepamatuje vedome, tak jeji podvedomi urcite ano. Muze ji varovat, ze v tom miste ciha nebezpeci a odradit ji od toho mista. Pokud neposlechne umre, ale priste to vedomi o nebezpeci muze byt vetsi az se dostane do takoveho stadia, kdy se postava treba zhrouti strachy, aniz by vedela proc, sotva se ktomu mistu problizi.
je to takova moznost , jak to zahrat aniz bys porusil RP pravidlo o tom nic si nepamatovat.

jo, tak to hraju, to je trvaly reseni. (Dokud se nekdo neozve, ze to delat nesmim, ze to je proti pravidlum.) Taky trochu vyuzivam toho, ze vi, ze tam chtela jit/sla a uz se nevratila.
Napsal: 20. 2. 2006 16.02
od labir
photter píše:Labir píše:
Postihy za smrt se sníží. Ad strategie - přesně tak to má být. Styl "hurá na ně" se nevyplatí. A xp? To co jste dostali za vlka je bonus navíc k expení časem ne primární odměna. Mohli jste ho stáhnout z kůže a měli byste další prašulky.
šak sme ho stáhli, kdyby šel sežrat, tak sme ho i sežrali, abysme ušetřili za žrádlo :)
Neboj půjde, ale časem.

Napsal: 20. 2. 2006 16.03
od labir
Alcatraz píše:Psanec píše:
No jedno reseni by tu bylo.
Pokud ta postava tam zemrela a nic si nepamatuje vedome, tak jeji podvedomi urcite ano. Muze ji varovat, ze v tom miste ciha nebezpeci a odradit ji od toho mista. Pokud neposlechne umre, ale priste to vedomi o nebezpeci muze byt vetsi az se dostane do takoveho stadia, kdy se postava treba zhrouti strachy, aniz by vedela proc, sotva se ktomu mistu problizi.
je to takova moznost , jak to zahrat aniz bys porusil RP pravidlo o tom nic si nepamatovat.

jo, tak to hraju, to je trvaly reseni. (Dokud se nekdo neozve, ze to delat nesmim, ze to je proti pravidlum.) Taky trochu vyuzivam toho, ze vi, ze tam chtela jit/sla a uz se nevratila.
Tohle je jedno z optimálních řešení. Není proti pravidlů to vůbec ne.
Napsal: 20. 2. 2006 16.05
od Maku
Jak je to na Eq - na Alh je zaběhlé 10min před smrtí a na Eq?
Napsal: 20. 2. 2006 16.14
od Psanec
Maku píše:Jak je to na Eq - na Alh je zaběhlé 10min před smrtí a na Eq?
Pokud bys cetl forum, vis, ze je to hodina.
Napsal: 20. 2. 2006 16.15
od Maku
Já ho četl ale tohle jsem přehlédl
Napsal: 20. 2. 2006 16.18
od Psanec
[quote="Maku]Já ho četl ale tohle jsem přehlédl[/quote]
Pokud po smrti je vaše postava oživena nějakým způsobem (bohem, svitkem, prostřednictvím kněze,…) tak by po procitnutí měla být také zmatená a dezorientovaná a neměla by si pamatovat opět onu hodinu před svým skonem
Vyjmuto z :
http://www.equilibrie.cz/rp_4.php#5
Napsal: 20. 2. 2006 16.25
od labir
http://www.equilibrie.cz/caste_dotazy.php
Jsou tam měrné jednotky, čas i kalendář.

Napsal: 20. 2. 2006 16.36
od Alcatraz
kdyz mi to pripominas

kdyz sem to studoval, hledal sem i informace o "round" a "turn" :) nez sem si rekl, ze to asi je univerzum (round=6s a turn=1minuta)
Napsal: 20. 2. 2006 16.51
od labir
Alcatraz píše:
kdyz mi to pripominas

kdyz sem to studoval, hledal sem i informace o "round" a "turn" :) nez sem si rekl, ze to asi je univerzum (round=6s a turn=1minuta)
Správně.
Napsal: 21. 2. 2006 3.01
od mutiny
round = 4s
turn = 10 rounds
plus drobna pripominka k loveni a stahovani z kuze. lovi lovec a pokud je v tom kovanej, muze mrtvolu stahnout z kuze a ta kuze se po vydelani da celkem solidne prodat. zajima me, kolik je na equ takovych lovcu. je-li equ HCRP, tak odmitam byt znasilnen do role lovce, stahovace a vydelavace kuzi za ucelem prozatim jedine moznosti zisku penez. vazene mocnosti necht se nad tim zamysli. dekuji a pro priste necht je equilibrie skutecne rovnovazna nebo at se prejmenuje na lovcolibrie, stahovacolibrie anebo kuzoprodejcolibrie.
Napsal: 21. 2. 2006 9.11
od photter
poslyš, jednak je round 6 vteřin a za druhý todle je topic vo vyvrhelskym vostrově a správnej vyvrhel stáhne z kůže pro pár zlatejch kohokoli, tak nám tu nespamuj :)
btw. někoho stáhne i zadarmo

Napsal: 21. 2. 2006 10.37
od labir
mutiny píše:round = 4s
turn = 10 rounds
plus drobna pripominka k loveni a stahovani z kuze. lovi lovec a pokud je v tom kovanej, muze mrtvolu stahnout z kuze a ta kuze se po vydelani da celkem solidne prodat. zajima me, kolik je na equ takovych lovcu. je-li equ HCRP, tak odmitam byt znasilnen do role lovce, stahovace a vydelavace kuzi za ucelem prozatim jedine moznosti zisku penez. vazene mocnosti necht se nad tim zamysli. dekuji a pro priste necht je equilibrie skutecne rovnovazna nebo at se prejmenuje na lovcolibrie, stahovacolibrie anebo kuzoprodejcolibrie.
Přečti si fórum Důležité - Novinky a změny. Navíc tohle je BETA TEST. Je tu spousty chyb a nevyvážeností, které se nedají objevit jinak než on-line testem.
Round = 6 sec
Turn = 1 min
Někdy může dojít ke zpomalení vlivem lagů (tzn. 10x round bude víc než 1 min)