Stránka 2 z 9

Napsal: 1. 12. 2006 17.18
od OneHeart
Alcatraz píše: nesouhlas, pretvarka ma byt veci skillu bluff a tudiz CHA :biggrin: vsichni kdo se pretvarujete, chci videt vase hodnoty :) a to tak velky, jaka je vase pretvarka :bleh:
to souhlasim
tady to spíš vypadá tak, že se nepřetvařujou postavy ,ale hráči (myslim ve hře samozřejmě ;))

Napsal: 1. 12. 2006 17.44
od The_Balrog
Krátkodobě to je věcí charismy, to je jasné. Ale aby člověk dokázal svoje výmysly a intriky udržet funkční měsíce až roky, tak trochu toho fištrónu potřebuje ^_~

Napsal: 1. 12. 2006 21.20
od kolja
Já si teď nejsem jistej jestli vás chápu přesně s tou vaší přetvářkou a s tim jak souvisí s CvC.
Můžete mi (pro tupý :biggrin: ) napsat nějakej pěknej příklad kterej to hezky popisuje? (a samozřejmě s náhodou a neúmyslnou podobností s jakejmakoliv žijícíma postavama :smile: ).

Re: Kultura hry a respektování ostatních

Napsal: 4. 12. 2009 16.58
od Aefar
labir píše:
Nedávno jsem si toto téma přečetl. První jsem odjel věc IC řešit, a dostal jsem bolestivou ránu. Po několika reálných měsících jsem ji rozdýchal, hrál čtyři dny, a dnes jsem dostal druhou (smrtelnou...?) ránu. Mám pocit, že jsem nedal dostatečně najevo, že patřím do třetí skupiny a že o CvC nestojím. Strašně mě štve, že od začátku je v tom má postava nevinně a nikdy konfliktní nebyla ani jsem ji tak nehrál. Teď zřejmě nadobro skončí...

Připomínám konkrétní Labirův odstavec:
labir píše: Nyní se vraťme k důvodům vzniku CvC mezi postavami hráčů 1. a 3. skupiny. Přijměme příklad, že se jedná o čistě IC důvody (loupežné přepadení, oběť, vražda šílence, pomsta přes třetí osobu atd...). Je pak vše v pořádku z hlediska hry? Nepochybně. Z tohoto úhlu pohledu se nedá zcela nic vytknout. Je to ovšem v pořádku z jakéhosi "lidského" hlediska? Dejme tomu že hráč agresora ví o povaze hráče oběti - a přesto provede útok. Pak jsou jen dvě možnosti jak jeho chování vysvětlit - buď tak činí s úmyslem ublížit hráči a máme tu PvP, které je podle pravidel nepřípustné, nebo tak činí z fanatické oddanosti RP hře bez ohledu na následky pro ostatní.
Dotyční, kteří to způsobili, omluvte tento výlev, ale chci poukázat na to, že se děje přesně to, co Labir popisoval. Možná se bavíte, ale pro mě to od prvopočátků konfliktů ještě na stavbě nikdy nebyla zábava a strávil jsem obrovské množství úsilí tím, že jsem se to nějak snažil uklidnit a chtěl si hrát hru, kterou mám rád. Doufal jsem, že tohle přejde. Jenže veškerá snaha šla vniveč a místo toho skončil každý pokus ještě větší provokací z druhé strany (pro vás jistě zábavnou). Musím se uklidnit a dneska zajít na pivo... a nějak to promyslet. Strašně mě to mrzí.

Téma otevírám, abych ho prokonzultoval, než možná zbytečně svou postavu budu nucen zabít, protože je přesvědčena, že ten teror neskončí.

Veřejně to otevírám proto, že je to prostě konkrétní příklad, který do tohoto tématu patří. Přiznávám jistou slabost, protože IC je vše v naprostém pořádku (život je krutý), jenže já nepotřebuji hrát krutý život i tam, kde se chci bavit.

Napsal: 4. 12. 2009 17.53
od Braenn
Dovolím si citovat Phottera, když už jsi citoval Labira.

1/ bezkonfliktní postava se musí bezkonfliktně chovat

Podtrhnu pod jedna. Velmi silně.
Přidám bod 2., který se tu v různých podobách a z různých úst omýlá pořád dokola:

2/ Pokud se hráč cítí ukřivděně chováním jiného hráče, není důvod proč si to nezkusit vyřešit nejdřív s nímm nebo mu o tom aspon říct. Je možné že to ten druhý neví tak, jak si myslíš.

Z toho důvodu máš PM, které bych popravdě čekala nejdřív od tebe. A mé nepochopení toho, čeho jsi chtěl tímto mírně zavádějícím příspěvkem dosáhnout. Na který bych mohla podobně zavádějícně reagovat shrnutím celého toho CVC který na tebe proběhlo:
Byl jsem se projít a celou tu dobu mě skryté sledovaly dvě nejmenované osoby, pak se mi k tomu pěkně provokativně přiznaly na nástěnce s tím, že to udělají znovu.

Napsal: 4. 12. 2009 18.49
od kohen
Bezkonfliktní postava v jakékoli situaci asi neexistuje, vždy je přeci něco co tu postavu rozhýbe, bezkonfliktní postava by byla absolutně bez šťávy, bez přesvědčení.., možná by se to dalo hrát jako postava s velkým strachem, která při každé situaci stáhne ocas…. Někdo flegmatický co do ničeho nesrká nos a vždy se stáhne…o ničem nikde nemluví a když promluví řekne sotva „hezký den“, a pro někoho i ten hezký den co ona řekne může být třeba zdrojem k provokaci… jelikož třeba zmoknul a měl den špatný… osobně nevím, zda by tohle někdo uměl hrát..

Moje postava od začátku hry působila dosti nestraně a nikdy jsem ani jako hráč, ani jako postava vědomě nechtěl nikomu ublížit…, ale stalo se to určitě několikrát…, někdy je to lekce pro mě, někdy zas pro něj…takže pro mě je nejdůležitější hráče i postavu poznat abych mohl tak nějak balancovat na těch hranicích RP mých a jeho…

I když jsem začínal s vizí nekonfliktní postavy, od začátku serveru… bohužel Tonny se časem změnil, na něco přišel a něco poznal…, taky okusil jak jsou někteří jiní a obrnil se, tak podle mě některé změny by se na postavách měli tolerovat…pokud se některé postavě stane něco velmi zlého muže svůj charakter rázem otočit naproti stranu…

Takže i tím co se prožívá se mění skupina…dle mě já a má postava se třeba dostal z té třetí do druhé.. a pomalu si na to zvykl.., ale je pro mě třeba hledat velké důvody pro to abych vědomě ublížil jiným, i když to tak někdy dopadne nevědomky..

RP hranice každého je jinde a každý snese asi jiné překročení této hranice. Podle mě je dobré dopředu promýšlet následky jednání své postavy.. a z vlastní zkušenosti vím, že to chviličku vždy zabere, proto není má postava na venek tak bystrá a pohotová, a proto se mi dobře hraje to co hraji.. Strážný s delším vedením.

Napsal: 4. 12. 2009 19.28
od Aefar
Po PM od Braenn to budu řešit s ní...

Ale stojím si za tím, že má postava se vždy chovala bezkonfliktně. Jednou nebo dvakrát jednala zkratkovitě protože prožívala trauma a druhé straně to mohlo vyznít jako výzva k CvC, ale nikdy nechtěla být konfliktní a nechtěla nic vyvolávat.

Omlouvám se tedy za "plačtivý výlev", ale přišel jsem z práce odpočinout si ke hře, těšil jsem se a dostal jsem "facku", která mě i jako hráče položila.

Napsal: 4. 12. 2009 19.38
od NiamCK
*povzdech*

Napsal: 4. 12. 2009 19.56
od kohen
Škoda že se to z všeobecné formy převedlo v sice ne úplně popsaný, ale konkrétní případ…
Škoda tohoto OOC řešení (IC) informací, hlavně pro aktéry incidentu…
:no:

Napsal: 4. 12. 2009 20.23
od Braenn
Dík Tonny. Škoda hlavně toho, že se do toho motají a komentují to lidé, kteří vůbec nic neví o tom "CVC".

Než se mě někdo další zeptá, tak ne, nikdo nikoho nezabil, nikdo nikoho nenapadl a nikdo nikoho ani neviděl. Vyložte si to jak chcete a pokud k tomu máte co říct nebo se zeptat, doporučuji využít soukromého zdroje jedné, druhé nebo obou stran.

Napsal: 4. 12. 2009 20.30
od Aefar
Já se omlouvám za zbrklou nepřiměřenou reakci. Je to čistě soukromý problém a prosím ostatní - pomiňte jakkoli cokoli, co se od mého příspěvku (včetně něj samotného) odvíjelo.

Jo... a neberte to nikdo tak, že mi Braenn zkazila hru. Je to pouze rozpor v našich přístupech ke hře, přičemž oba máme na ten svůj přístup právo.

Napsal: 4. 12. 2009 20.38
od Nalk
Možná by byl dobrý nápad ten "konkrétní případ" atd. přesunout pryč od "neutrální teoretické úvahy" :bigwink: *hledá zrakem někoho s právama na takovou věc*

a mě smazat potom kdyžtak :bleh:

Napsal: 5. 12. 2009 17.30
od cybermisa
Ja bych jenom rad pripomnel, ze do konfliktu se PC muze dostat nejen svym pricinenim, umyslem ci "konfliktnosti" chrakteru. STaci byt ve spatny cas na spatnem miste, nebo mit kamarada, ktery ma spatne kamarady …

Napsal: 10. 12. 2009 13.00
od anurin
Aefar píše:….
Hehe, Ty že hraješ nekonfliktní postavu? :megalol: :megalol: :megalol: :megalol: :megalol: Bezkonfliktní postava je třeba Elenis. Ostatně, bezkonfliktních postav je na EQ velmi málo. Malinko... zbytek je konfliktní. A ty rozhodně patříš mezi konfliktní!!!! :megalol:


A mohu to soudit podle screenů ze hry a podle logů, které se mi dostali do rukou. :megalol:

Napsal: 10. 12. 2009 13.16
od Aefar
Anurin píše:
:blah001:

Jak naznačoval CM, mezi nekonfliktním charakterem a bezkonfliktní postavou je značný rozdíl. O tom, jestli bude postava bezkofliktní, málokdy rozhoduje ona sama. Takže pokud máš na mysli to, že moja postava musela řešit mraky různých nepříjemných a nezábavných konfliktů, které sama nevyprovokovala, pak máš pravdu.

Ovšem to neznamená, že je konfliktní (tedy taková, která konflikty rozpoutává a vyhledává).

Napsal: 10. 12. 2009 13.36
od Jon
anurin píše:
Bez urážky, ale pokud je tvá přítomnost na fóru motivovaná nějakou podivnou touhou do čehokoli a do kohokoli prudit, nech si svoje výlevy. Bude tu bez tebe lépe.

Napsal: 10. 12. 2009 14.08
od anurin
Jon píše:
anurin píše:
Bez urážky, ale pokud je tvá přítomnost na fóru motivovaná nějakou podivnou touhou do čehokoli a do kohokoli prudit, nech si svoje výlevy. Bude tu bez tebe lépe.
Ne, není.

Napsal: 10. 12. 2009 14.14
od Luelle
*vzpomíná na Asterixe a Obelixe*

Je čerstvá
Není čerstvá!

Napsal: 10. 12. 2009 15.33
od Nalk
Když už v tom tak jste, tak mě osobně Catigern příjde jasně konfliktní po všech stránkách, které mi přicházejí na mysl. :smile:

:megalol: Takže mě to celé přišlo ve stylu pobrekávání rádoby drsných noobů na onlinovkách. :megalol:

EDIT: pro lepší přehled lehce odděleno, abyste si nemysleli, že ty smaily jsou tam náhodně

Napsal: 10. 12. 2009 15.38
od Braenn
Nalk píše:Když už v tom tak jste, tak mě osobně Catigern příjde jasně konfliktní po všech stránkách, které mi přicházejí na mysl. :smile: :megalol: Takže mě to celé přišlo ve stylu pobrekávání rádoby drsných noobů na onlinovkách. :megalol:
Popravdě díky množsví náhodně rozhozených smajlů nedokážu poznat zda je to ironie, výsměch, nebo ti to jen přijde vtipný :crazy: