Stránka 2 z 6

Napsal: 5. 12. 2006 20.55
od Psanec
Mě se to líbí

Napsal: 5. 12. 2006 21.27
od chlorofil
Ghost píše:Tu zuřivost tam klidně nechat, protože jak už někdořekl- trvání je směšné. Ale jsem pro, aby to měli i barbaři, protože ti budou zase omezeni tím, že namjí tolik featů, jako fighter- tím pádem i omezený počet komb (za předpokladu, že sem pochopil správně, jak to labir myslel)
kdyby to bylo podle featu ktery ty classy maj, tak hraničář muže jít s*át... :hanged2:

ale jestli jsem to správně pochopil, tak by to jenom podle featu nemelo bejt, že áno? :shades:

Nápad dobrý.

Napsal: 6. 12. 2006 9.01
od Kai Rivienta
Na vychytávky světa je Labir asi vážně nejlepší. Jen myslím, že by ta komba měla být vázaná jen na Featy, je jich válečnických dost. V tlačenici party proti záplavě nepřátel to bude fungovat trochu problematicky a bude pár mrtvejch, než si to hráči osahají.

Napsal: 6. 12. 2006 16.26
od labir
*očistí dva dlouhé meče od skřetí krve toho chudáka co ho nůžkovým sekem decapitoval*

Pomalu to začíná fungovat...

Upřesnění:
Každé kombo je možné definovat sekvencí až 9-ti použití ovládacích featů Soubojové finesy I-V. Do tohoto sekvenčního kódu lze zakomponovat i malou pauzu při zadávání (s tolerancí k lagům). Použití těchto featů je okamžité a bezakční, dokonce ani postava neustává v boji při jejich použití.

Každé kombo lze podmínit seznamem možných základních zbraní v levé a pravé ruce (tj. např dlouhý meč nebo bastard v pravé, štít nebo nic v levé), seznamem nutných featů jenž musí útočník znát, seznamem ras cíle (např. skřetoidi a orci), seznamem pohlaví cíle (kvůli kopům mezi nohy), minimálním levelem útočníka a seznamem povolání útočníka (např. hraničář a bojovník, ne paladin).

Jakmile se kombo úspěšně podaří provést (ať již s tím že se cíl ubrání nebo ne) tak je další možné zkusit až za 6 sec. Pokud se zadání komba nepovede (tj. chybně vyťukané) tak je možné začít zadávat znovu po 1 sec. Většina komb bude mít ověřovací hod na útok útočníka vs OČ cíle. I při provedeném kombu se tedy cíl může ubránit. Některá komba pak mají nejrůznější záchranné hody cíle, jenž mohou zmírnit dopad komba na cíl.

Obrázek

Vypadá to, že systém funguje, stačí jen do něj nasypat definice komb. Pokud by vás nějaké kombo napadlo tak ho sem zapiště s krátkým popisem. Když bude pěkné tak ho implementuji, a pokud hrajete bojovníka a budete ve hře ještě před Rozšířením hrát, že se snažíte toto kombo vytvořit a vypilovat (třeba na cvičišti) tak ho můžete i soukromně dostat (tedy ten kód k němu a požadavky).

Pokud budete chtít nějaké kombo navrhnout tak prosím použijte následující šablonu:

Nůžkový decapitační sek
Pravá ruka: Dlouhý meč
Levá ruka: Dlouhý meč
Minimální level: 10
Vyžadované featy:
Povolání: Hraničář
Rasa cíle: Skřetoid
Pohlaví cíle:
Hody: Na útok
Popis: Útočník bleskurychle přiloží oba meče na krk cíle a jakoby nůžkami mu usekne hlavu.

Napsal: 6. 12. 2006 17.34
od labir
Pokud si chcete debatovat např. o použitelnosti/nepoužitelnosti neměnných Bioware featů tak si založte vlastní topic!

Příspěvky přesunuty.

Napsal: 6. 12. 2006 17.39
od Alcatraz
no tohle ale patri sem

Povolání: Hraničář
Rasa cíle: dle vybraneho zamereni

podminka na pritomny feat. Vubec se nejak nehledi na zamereni na .. (skolu, zbran, nepritele)

Napsal: 6. 12. 2006 20.18
od labir
Nechápu.

Napsal: 6. 12. 2006 21.02
od The_Balrog
alcatraz upozorňuje, že tvůj hypotetický příklad je špatně, protože pokud by existoval tokovýhle manévr, tak místo na určitou rasu by měl být zaměřený na hraničářova "nepřítele".

Nevím, jestli to psal proto, protože nepochopil, že to je jen příklad, nevím, jestli to nechápu blbbě já (^_^) - ale na jednu stranu má pravdu, že by stálo za to to upravit, i když je todle jen "příklad" - na hraničářovy "nepřítele" by se zapomínatz nemělo a tahle schopnost si o ně přímo říká. Proto to je fajn inspirace a upozornění pro případné tvůrce manévrů - ať při tom myslí i na tohle *-*

Napsal: 6. 12. 2006 22.04
od labir
Aha, ovšem nedomysleli jste to. Technicky jde dost špatně. Hraničář si tuším může i jako nepřítele vzít i třeba obry....mno, a tam jaksi tento manévr s převahou obra na výšku 2:5 nelze provést. Nebo orci, nebo snad i pavouky a kde mají hlavu ti? Nemůže si vzíty i beztvaré jako je třeba sliz?

Ne. Komba jsou dělaná "na míru" proti určité anatomii cíle, budou třeba komba i pavouko-specifická s usekáváním končetin a následným zadupnutím - to zase lze těžko provést na člověka. Podobně podseknutí šlach na dolních nohách u obrů atd...

Napsal: 7. 12. 2006 8.31
od Alcatraz
hmm, no v pravde jsem mluvil o tom,

1) aby se do toho komba dala i pridat i podminka na FEAT. Takze kdyz uz tam bude RANGER ONLY a SKRETI jako rasa, tak to pujde podminit i tim FEATEM zamereni na skrety. Aby slo delat komba jen pro urcity zamereni. Ne nahradit rasu featem, Ale pridat ho jako dalsi podminku, protoze …

2) jsem upozornoval na to, ze se ze strany WB/DM v soucasne dobe vubec nehledi na featy zamereni. Byt po mym, tak pouvazuju, jestli kouzla iluzi 4-6 nejsou urceny jen pro nekoho kdo ma feat SPELL FOCUS(Illusion). O tom, ze pouzivani knihy promen ma byt omezeny na postavy ze Spell focusem (Transmutation) jsem mluvil uz hoooodne davno na pocatku veku.

A tady se to objevuje znovu. Dat nektery lepsi komba jen tem hranicarum, co maji zamereni na nepritele. Pripadne zamereni na konkretni zbran, protoze useknout pavoukovi nohy budiz. Ale zautocit kriticky na citlive misto predpoklada znalost takovych mist. Stejne jako ne vsechny ukony mecem zvladne nekdo, kdo na takovou zbran neni prilis zvykly.

Stejne tak mit slozity ukony podmineny featama jako Obourucnost, atd.

Znovu: Nerikam nahradit tu podminku, ale pridat novou, aby bylo mozny vytvaret dalsi (silnejsi) komba pro ty co zamereni maji.

Napsal: 7. 12. 2006 9.04
od labir
Pokud jste si nevšimli tak tam JE možnost vztáhnutí na feat. Ale nepřijde mi správné to takhle omezovat ani zde ani u kouzel. Zaměření již má své bonusy a své použití, často dosti silné. Proč ho i nadále podporovat? Navíc většina takto úzkoprofilovaných věcí by pak vzhledem k počtu hráčů/postav byla zcela nevyužívána. Z hlediska ekonomiky vynaložený čas/míra používání by se pak jednalo o zcela ztracený čas.

Napsal: 7. 12. 2006 9.37
od Alcatraz
labir píše:Pokud jste si nevšimli tak tam JE možnost vztáhnutí na feat … Proč ho i nadále podporovat? …
a dopr.. tak to sem nejak uplne prehlidl :) stane se

no dobre, se zbytkem souhlasim ale na proc: "protoze ja zase hodne nerad, kdyz vsichni umi to samy a jsou uplne stejny. To ze kazdej zna magsky kouzla, protoze jsou pro vsechny stejny. To ze az budou komba, tak budou vsichni umet prakticky ty samy. To ze se o knize iluzi vi a umi je vsichni stejny. Je to pozustatek z EQ2, kde bylo vsechno tak unifikovany, az to bylo hrozny. Takze ja smeruju k co nejvetsi systemove rozdilnosti." Taky kdo si veme Spell focus (conjuration) nebo Spell focus (abjuration)? 50% wizardu ma school (illusion), ne proto ze to je pekny, ale jen proto, ze tim ziskaji hodne spellslotu za temer neznatelnou ztratu, protoze ocarovani neni v NWN skoro vubec podporovany a na EQ se na to nehraje uz vubec. Pozadi se uz prizpusobi.

Napsal: 7. 12. 2006 10.03
od The_Balrog
Alcatraz píše:protoze ja zase hodne nerad, kdyz vsichni umi to samy a jsou uplne stejny. To ze kazdej zna magsky kouzla, protoze jsou pro vsechny stejny. To ze az budou komba, tak budou vsichni umet prakticky ty samy.
No já doufám, že to tak nedopadne. Vypadá to, že těch komb bude spousta a z celého srdce doufám, že to nakonec bude tak šikovně poschovávaný a učitelé budou přihlížet třeba i k zaměření postavy (a komba budou drahý tak akorát, aby si všichni nemohli koupit všechno) - tak se z toho nestane příliš masová záležitost.

A doufám, že si postavy budou svoje know-how hezky držet pro sebe ^__^

Ale je pravda, že toto je asi nejdůležitější věc, která by systém fint mohla pokazit.

Nastavit jejich dostupnost tak, aby všichni neuměli všechno... nebo lépe, aby všichni neuměli všechny snadno dostupný.

(mno a tohle je podle mne nejtěžší úkol ze všeho >.>; )

Napsal: 7. 12. 2006 10.19
od kucik
Tak nevim jestli jsem to správně počul ale:

Odražení nepřátel
Ukročí zpět, zapře štít o rameno a plnou vahou narazí do nepřátel.
Účinek: sražení nepřátel v nejbližšim okolí.
Podmínky:
Pavéza
velká síla
velikost nepřítele <= velikost útočníka

Podlý útok
Naznačí špatně provedený kryt, přikrčí se a dýkou v levé ruce zasadí těžkou ránu do slabin.
Účinek: ??
Podmínky:
dýka v levé ruce
Obratnost
velikost nepřítele >= velikost útočníka

Nabodeníčko sekyrou
Přetočí sekyru v ruce a rukojetí napřed jí vrazí do protivníka.
Účinek: těžké bodné zranění
Podmínky:
obouruční sekera
obratnost?

Páčení kostí
Vklíní meč do prázdného hrudníku a pootočením zbraní rozpůlí kostlivce vedví.
Účinek: krytický zásah protivníka
Podmínky:
meč v pravé ruce
úhlavní nepřítel nemrtví
cíl: nemrtví
obratnost

To jen pár nápadů. Nabízí se, dát lučištníkům ,,šíp v krku" ale to je asi moc silný.

Napsal: 7. 12. 2006 10.30
od steel_martin
kucik píše:
O můj bože.. :smile: . To aby ale dostala Equilibrie nálepku 18+

Napsal: 7. 12. 2006 10.42
od photter
steel_martin píše:To aby ale dostala Equilibrie nálepku 18+
...vona ji eště nemá ?? :dribble:

Napsal: 7. 12. 2006 10.42
od kucik
Amputace prstů
vykryje ránu protivníka a v protipohybu mu vysekne zbraň z ruky
Účinek: odzbrojení, znefunkčnění ruky
Podmínky:
Obratnost
rapír, kord, nebo obdobná zbraň

Vratké nohy
Mohutně se rozmáchne a kladivem přerazí protivníkovi koleno
Účinek: snížení pohyblivosti 50%
Podmínky:
Obratnost?
těžké kladivo
cíl >= útočníkovi

přišpendlení
Vykryje útko, skrčí se a přibodne protivníkovu nohu k zemi
Účinek znehybnění cíle, ztráta zbraně
Podmínky:
Obratnost
Bodná zbraň v ruce

Eště něco jsem chtěl, ale už si nevzpomenu.

Napsal: 7. 12. 2006 10.45
od Ikkie
labir píše:Každé kombo lze podmínit seznamem povolání útočníka (např. hraničář a bojovník, ne paladin).
Chápu to správně tak, že paladin komba mít nebude?

Další otázka: Je možné udělat nějaké komba (nebo jenom samotné featy) pro boj koňmo?

Napsal: 7. 12. 2006 10.47
od labir
Ikkie píše:
labir píše:Každé kombo lze podmínit seznamem povolání útočníka (např. hraničář a bojovník, ne paladin).
Chápu to správně tak, že paladin komba mít nebude?

Další otázka: Je možné udělat nějaké komba (nebo jenom samotné featy) pro boj koňmo?
To byl příklad. Paladin je mít bude od 5. levelu.

Koňská komba - dobrý nápad. Dopním tam podmínku na tloušťku (tj. na koně).

Napsal: 7. 12. 2006 10.50
od labir
The_Balrog píše:

Ale je pravda, že toto je asi nejdůležitější věc, která by systém fint mohla pokazit.

Nastavit jejich dostupnost tak, aby všichni neuměli všechno... nebo lépe, aby všichni neuměli všechny snadno dostupný.

(mno a tohle je podle mne nejtěžší úkol ze všeho >.>; )
Tohle není až tak obtížné. Co může zlikvidovat jakékoliv a jakkoliv dobré nastavení je OOC kooperace mezi hráči. Ten získá tamto ten tohle a začnou si to vyměňovat a směňovat až postupně každý má všechno. Pak jde nastavení přístupu do háje.