Stránka 2 z 2

Napsal: 11. 12. 2006 11.09
od The_Balrog
jasně, level mi je celkem ukradenej, akorát chci, aby byla uvěřitelná.. aby byla v lese "pánem", což jsou jen dvě drobnosti -

:: umět se v lese dobře schovávat

:: umět v lese chodit *-*

na dobrý schovávání potřebuješ skillpointy -> vyšší level *-* hihi.. i když teď jsem konečně dostal nějaká ta kouzlíška...

na pohyb v lese potřebuju umět utišit ty mrchy, co se ne mne řítí a kdyžtak umět utéct, když se něco nepovede. Takže na to potřebuju zaprvé životy (abych po jednom, dvou kousnutích nechcípla -> čili vyšší level) a za druhé slušné tišení zvěře. Plošné má druid na 10 (ha ha haaaaaa.… ha ha.. no dobře, toho se nedočkám) a i když jsem všechno co šlo, cpal do porozumění zvířatům, tak šance, že uklidním velkou lesní zmiji (což teda neni zrovna extra drsná potvora) se myslím pohybují kolem 50-60% a to je vo hubu.

Kam tímhle směřuju? Proč to sem vlastně píšu? Líbí se mi, jak se tu furt lidi ohání frázemi "na levlu/xp přeci nezáleží". To teda záleží :D S levelem se dostávají zvláštní schopnosti, kterými postava působí na svět. kdyby na nich a na levlu nezáleželo, mohlo by se to klidně zrušit, lidi by spolu bojovali a sesílali kouzla přes hvězdičky a žilo by se nám báječně ^_^ Ale jak je vidět, tak tohle zrovna nefunguje ^_^

Napsal: 21. 12. 2006 23.19
od prodigal
The_Balrog píše: (…)
Kam tímhle směřuju? Proč to sem vlastně píšu? Líbí se mi, jak se tu furt lidi ohání frázemi "na levlu/xp přeci nezáleží". To teda záleží :D S levelem se dostávají zvláštní schopnosti, kterými postava působí na svět. kdyby na nich a na levlu nezáleželo, mohlo by se to klidně zrušit, lidi by spolu bojovali a sesílali kouzla přes hvězdičky a žilo by se nám báječně ^_^ Ale jak je vidět, tak tohle zrovna nefunguje ^_^
*souhlasně přikyvuje hlavou*
Vadí mi jedna věc: kterákoliv nová postava na Equilibrii je a musí být úplné nemluvně. Utíká před krabem, vstup do velké části lokací je smrt, schopnosti typické pro daný class jsou chabé či žádné. Na jiných světech je tohle slabší, ale hlavně to trvá mnohem kratší dobu. Neverwinter Nights je hra na hrdiny a ti nesedí několik měsíců ve městě aby pak vylezli a mohli bezpečně projít kolem jezevce. Už při tvorbě postavy je potřeba s tím počítat, což dost omezuje. Má to dost odrazující efekt na nové hráče. Možná je to záměrné síto, kterým projdou jen čistí HCRP nadšenci, to nevím. Jasnou výhodou je na druhou stranu rovnoměrnější rozložení zábavy na delší čas pro toho, kdo vydrží.
Nenapadá mě, jak to udělat lépe, a nikde jinde jsem to lépe udělané neviděl, takže tohle berte spíš jen jako sentimentální povzdech bez očekávání nějaké odezvy.

Napsal: 21. 12. 2006 23.48
od cybermisa
prodigal píše: *souhlasně přikyvuje hlavou*
Vadí mi jedna věc: kterákoliv nová postava na Equilibrii je a musí být úplné nemluvně. Utíká před krabem, vstup do velké části lokací je smrt, schopnosti typické pro daný class jsou chabé či žádné. Na jiných světech je tohle slabší, ale hlavně to trvá mnohem kratší dobu. Neverwinter Nights je hra na hrdiny a ti nesedí několik měsíců ve městě aby pak vylezli a mohli bezpečně projít kolem jezevce. Už při tvorbě postavy je potřeba s tím počítat, což dost omezuje. Má to dost odrazující efekt na nové hráče. Možná je to záměrné síto, kterým projdou jen čistí HCRP nadšenci, to nevím. Jasnou výhodou je na druhou stranu rovnoměrnější rozložení zábavy na delší čas pro toho, kdo vydrží.
Nenapadá mě, jak to udělat lépe, a nikde jinde jsem to lépe udělané neviděla, takže tohle berte spíš jen jako sentimentální povzdech bez očekávání nějaké odezvy.
No :smile: nerekl bych ze sito na HCRP nadsence … Nevim jak vy ostatni, ale hrat uplne low level na EQ je dost silny zazitek a ma to nekolik vlivu na hrace a postavu:

1/ Lokace kde zacina a kde travi tim padem hodne casu, pravdepodobne hraci priroste k srdci, zvykne si na ni a bude pro nej takova ta domovska (at pojede kamkoli, tohle bude vzdycky to doma - teda co se vostrova tyce, tak asi ne, i kdyz …) -> tedy vznikne citove pouto jak pro hrace, tak pro postavu

2/ Pri relativne nizke rychlosti expeni na EQ si hrac kazdeho leveliku vazi daleko vic, daleko vic se tesi na dalsi a daleko vetsi cenu ma jak pro postavu, tak pro hracovo ego. Co si budem povidat, kdyz na serveru to je samy lvl 40 a kazdy tyden pribyvaji novi a novi, neni jako na EQ lvl treba 10, kterych uz je o dost mene.

Mne osobne tento system docela vyhovuje

:smile:

Napsal: 22. 12. 2006 0.28
od labir
Systém expení se nebude vůbec nijak měnit. Teď je velmi blízko optimlitě po všech stránkách pohledu a vzhledem k tomu co má navozovat a dělat.

Napsal: 23. 12. 2006 10.37
od snowman
labir píše:Systém expení se nebude vůbec nijak měnit. Teď je velmi blízko optimlitě po všech stránkách pohledu a vzhledem k tomu co má navozovat a dělat.
Ehm :smile:

po všech stránkách Tvého pohledu... si neodpustím dodat :bigwink:

Btw Cybermisa měl v obou bodech pravdu.

To Prodigal: Ti, kdo hlásají zarputile na forech ty fráze "na lvl vůbec nezáleží" a podobnně, jsou největší pokrytci :yes:

Napsal: 23. 12. 2006 11.17
od steel_martin
snowman píše:To Prodigal: Ti, kdo hlásají zarputile na forech ty fráze "na lvl vůbec nezáleží" a podobnně, jsou největší pokrytci
Trochu bych to upravil: Ti, co hlásají, že na levelu nezáleží, ale nemyslí si to jsou pokrytci. Ti co si to myslí pochopili podstatu RP hry.

Napsal: 23. 12. 2006 11.51
od Jezura
steel_martin píše:Ti co si to myslí pochopili podstatu RP hry.
Tohle není pravda. Podstata hry je sice v hraní charakteru a na to opravdu žádná čísla nepotřebuješ. Potřebuješ ale "něco", co vyřeší situace kdy jsou požadavky postav proti sobě, aneb boj, aneb situace, kdy je třeba rozhodnout, kdo je inteligentnější, kdo víc vydrží, kdo má větší štěstí apod. To "něco" se dá vyřešit neustálou přítomností "vypravěče" (DM) a potom opravdu nepotřebuješ ke hře žádná čísla. Příkladem budiž hraní RP přes webové fórum: http://www.aragorn.cz/herna/ Pokud vypravěč není dostupný pořád, je na to třeba systém a to je náš případ. Z tohoto důvodu na lvlu záleží a speciálně na Eq, kde je DM vzácností (to není protest, to je konstatování faktu, který tvůrci prosazují), na něm a na všech ostatních systémech záleží hodně.

Nebo snad na Equilibri lze hrát válečníka (rozuměj postavu, která se chce válčením živit), který by nikdy nepostoupil na 2. lvl?

Napsal: 23. 12. 2006 11.55
od snowman
steel_martin píše: Trochu bych to upravil: Ti, co hlásají, že na levelu nezáleží, ale nemyslí si to jsou pokrytci. Ti co si to myslí pochopili podstatu RP hry.
Přesně o tomhle pokrytectví jsem mluvil :biggrin:

Říká Ti něco slovo "vývoj" postavy? Ten k RP neodmyslitelně patří, byť level je jen jedním z aspektů... Někde o tom psal dokonce sám Mejn uorldbyldr :yes:

Napsal: 23. 12. 2006 12.12
od steel_martin
2snowman: Asi si nepochopil jak sem to myslel, ale nebudu ztrácet čas vysvětlováním či obhajobou. Flamů je tu kolem až dost.

Napsal: 23. 12. 2006 12.18
od labir
steel_martin píše:2snowman: Asi si nepochopil jak sem to myslel, ale nebudu ztrácet čas vysvětlováním či obhajobou. Flamů je tu kolem až dost.
Plný souhlas, to je rozumný postoj. Už jsem uvažoval že to tu raděj preventivně zamknu - nechcete snad vyprovokovat flames o tom kdo je jaký pokrytec den před Štědrým večerem, že ne?

Napsal: 23. 12. 2006 12.20
od photter
zbytečně příkrý slova na obou stranách.…
pro některou roli je lvl kurevsky důležitej, pro některou méně, dělat tady paušální soudy je dost odvážný a ne moc konstruktivní
tak jako mág se nový kouzla naučí s lvlem, tak jako bard se naučí novou muziku jenom s lvlem tak bojovník dostane víc útoků za kolo jen s lvlem nebo zloděj odjistit tu past přes kterou se jindy nedostal

určitě sou postavy (role), kde na lvlu nezáleží, přesto strkat hráčům jinejch rolí (postav) do bot, že nepochopili podstatu RP hry mi příde zbytečně konfrontační

stejná platí o nazývání pokrytcema hráče neakčních a nebojovejch rolí (postav), kterejm na tom lvlu OPRAVDU nesejde

Napsal: 23. 12. 2006 13.27
od Jezura
labir píše:
steel_martin píše:2snowman: Asi si nepochopil jak sem to myslel, ale nebudu ztrácet čas vysvětlováním či obhajobou. Flamů je tu kolem až dost.
Plný souhlas, to je rozumný postoj. Už jsem uvažoval že to tu raděj preventivně zamknu - nechcete snad vyprovokovat flames o tom kdo je jaký pokrytec den před Štědrým večerem, že ne?
Opravdu ti, Labire, přijde rozumný postoj, když někdo na přísvěvek jiného reaguje ve stylu "Tys to vůbec nepochopil, přečti si to znova, zamysli se nad tím, nebudu ztrácet čas, abych ti to vysvětloval apod."? V každém odborném pojednání o komunikaci mezi lidmi se dočteš, že toto je jeden ze vzorů konfliktní komunikace. Jinými slovy v naší terminologii je to právě jedna z věcí, co vytváří flamy.

phottere: snowman neoznačoval pokrtytcemi ty, kterým na lvlu nezáleží vzhledem k charakteru jejich postavy. Nazýval pokrytcemi ty, co popírají, že v RP samozřejmě existuje a musí existovat i ta skupina druhá.

Napsal: 23. 12. 2006 13.33
od labir
Ano to je rozumný postoj - než se hádat o malichernostech a rozjitřovat negativní nálady den před Štědrým dnem, tak raděj se stáhnout a nechat to být.

Jak je vidět tak flames asi chcete. Jenže já ne. Takže to tu zamykám a přesouvám do flames.