Stránka 2 z 3

Napsal: 30. 12. 2006 0.21
od photter
jemná a křehká psychologie :biggrin:
nechtějte v tom udělat generální pravidlo, nejde to
co jednomu prospěje, druhýho znechutí - možná to bude trošku idealistický, co teďko napíšu ale rád bych tomu věřil: citlivej individuální přístup je to nejlepší (a bohužel časově i na nervy nejnáročnější), co se dá v tomhle dělat, nic lepšího nevymyslíte
udržujme (všichni) kuturní a férový prostředí, k dobytku buďme tvrdý ale ne nepřátelský a společně to kultivujme, někoho vyhnat je snadný ale kontraproduktivní, znám plno hráčů, který se uvedli jako prasata ale časem se z nich stali excelentní hráči a znám plno hráčů, který nikdy neudělali "velkou prasárnu", přesto jejich hra je trvale diskutabilní, zažil sem (na různejch serverech) zlatý časy i časy totálního úpadku a opravdu to neni o tom, jestli se dobytkové bonzujou na fóru nebo ne - hráči se vychovávaj příkladem, ne sankcema i když někdy sankce musej bejt (a pak maj bejt nekompromisní)

EQ je (přes všechny výhrady, který mám) nejúžasnější a nejskvělejší svět, kterej sem hrál, bohužel trpí nedostatkem aktivních DM a v poslední době se to projevuje zvýšenou mírou prasáren - nenechme se tím znechutit, vychovávejme a v případě potřeby trestejme, svět dělaj hráči a svět musí hráče kultivovat - tím chci říct: chovejte se k postavám, jak si zasloužej, lootery to přestane bavit, když budou v izolaci, stačí se k nim chovat lhostejně, ať si to hrajou, když je to baví, budou sami, když je necháte stranou svejch zápletek - buď je to omrzí a odejdou nebo se nad svejma postavama zamyslej, je to tak snadný :shades:
proč tolik řečí ? nenechávejte osud světa na bedrech DM - je jich málo a maj lepší věci na práci, třeba vymejšlet zábavu pro vás - dobrý a neprasící hráče a to, že musej dělat policajty je zrovna od tohodle zdržuje
těžko se mi věří tomu, že někdo dokáže takhle dlouhodobě júzovat bugy aniž by o tom postavy jemu blízký nevěděly - kurva netrpte to, seřvěte ho sami, nečekejte, co s tim udělá DM, svět bude takovej, jakej si ho uděláme, zveřejňování vs. nezveřejňování nic neřeší

Nevím moc, k čemu by to bylo dobré.

Napsal: 30. 12. 2006 0.39
od Kai Rivienta
Povedlo se mi zaznamenat, že poplašné informace, třeba o mně, šíří občas i postavy, které k tomu nemají žádný, nebo skutečně jen zástupný důvod a otravují s nimi úplně nové postavy, které neznají. Neočekávám, že za to DM viníky postihne, ale zrovna tak mi přijde jako hloupost, aby tady byla otištěná moje diskuze se dvěma DM postupně, když jsem parťákům v bludišti řekla, že jdeme špatnou cestou, anglicky.(holt, když člověk často hraje anglický servery, tak si myslím, že mu snadno může hláška v AJ ulítnout.) Ze zůčastněných hráčů to sice nikdo ani nezaregistroval a já, když mě na to DM upozornil, jsem si napřed ověřila, jestli si nedělá srandu, ale pak se to "wrong way" dokonce dostalo do pravidel, jako typický příklad zbytečné OOC hlášky (přitom to byla zcela IC věta holá v AJ). Rozmazávat takovýhle věci mi fakt přijde jako nedůstojné a proto hlasuji proti. Pokud by měli být pranýřováni hráči, kteří zneužívají systém, třeba k dublování itemů, jestli to tady jde, tak ti mají být bannutí a ne srovnávaní s takovýmhle prohřeškem. Oproti tomu, třeba nastražení pasti pod spící postavu, mi nepřišlo zdaleka tak zavrženíhodné, jak bylo uváděno v jedněch hráčských chybách. Těch sporných věcí je myslím řada a někoho jen tak označit za vyvrhele, pokud jednoznačně neporušuje pravidla, ještě ho uvádět na listině zla a případné námitky řešit jako nepřípustný flame, myslím, hře neprospěje.

Napsal: 30. 12. 2006 10.40
od Kozuss
Tohle se mi moc nelíbí, protože buď: Hráč si ponese ten cejch celou dobu hraní, i kdyby se polepšil.
nebo: Si vytvoří novej account a bude porušovat pravidla dál(nebo se samozřejmě může polepšit, ale pokud se jedná o někoho, kdo pravidla soustavně porušoval, tak by to asi spíš rozmazával na foru).
nebo: Odejde hrát jinam (je už jedno, jak tam bude hrát).
Nebo samozřejmě dostane BAN :smile:

Asi se mi nepovedlo se vyjádřit přesně, protože mám chaotický myšlenky, ale to je jedno. Dal jsem ne.

Re: Nevím moc, k čemu by to bylo dobré.

Napsal: 30. 12. 2006 11.05
od Psanec
Kai Rivienta píše:Povedlo se mi zaznamenat, že poplašné informace, třeba o mně, šíří občas i postavy, které k tomu nemají žádný, nebo skutečně jen zástupný důvod a otravují s nimi úplně nové postavy, které neznají. Neočekávám, že za to DM viníky postihne, ale zrovna tak mi přijde jako hloupost, aby tady byla otištěná moje diskuze se dvěma DM postupně, když jsem parťákům v bludišti řekla, že jdeme špatnou cestou, anglicky.(holt, když člověk často hraje anglický servery, tak si myslím, že mu snadno může hláška v AJ ulítnout.) Ze zůčastněných hráčů to sice nikdo ani nezaregistroval a já, když mě na to DM upozornil, jsem si napřed ověřila, jestli si nedělá srandu, ale pak se to "wrong way" dokonce dostalo do pravidel, jako typický příklad zbytečné OOC hlášky (přitom to byla zcela IC věta holá v AJ). Rozmazávat takovýhle věci mi fakt přijde jako nedůstojné a proto hlasuji proti. Pokud by měli být pranýřováni hráči, kteří zneužívají systém, třeba k dublování itemů, jestli to tady jde, tak ti mají být bannutí a ne srovnávaní s takovýmhle prohřeškem. Oproti tomu, třeba nastražení pasti pod spící postavu, mi nepřišlo zdaleka tak zavrženíhodné, jak bylo uváděno v jedněch hráčských chybách. Těch sporných věcí je myslím řada a někoho jen tak označit za vyvrhele, pokud jednoznačně neporušuje pravidla, ještě ho uvádět na listině zla a případné námitky řešit jako nepřípustný flame, myslím, hře neprospěje.

Mohu se zasmát ? Tvoje OOC hlášky jsou pověstné a to nejen v jednání s hráči, ale i s DM …
Zrovna tvoje výstupy co si OOC prováděl mě přiváděly v úžas a myslím, že zrovna ty to potřebuješ jak koza drbání … :ermm:

Napsal: 30. 12. 2006 11.11
od cybermisa
photter píše: EQ je (přes všechny výhrady, který mám) nejúžasnější a nejskvělejší svět, kterej sem hrál, bohužel trpí nedostatkem aktivních DM a v poslední době se to projevuje zvýšenou mírou prasáren - nenechme se tím znechutit, vychovávejme a v případě potřeby trestejme, svět dělaj hráči a svět musí hráče kultivovat - tím chci říct: chovejte se k postavám, jak si zasloužej, lootery to přestane bavit, když budou v izolaci, stačí se k nim chovat lhostejně, ať si to hrajou, když je to baví, budou sami, když je necháte stranou svejch zápletek - buď je to omrzí a odejdou nebo se nad svejma postavama zamyslej, je to tak snadný :shades:
Promin, ale musim nesouhlasit. Ignorovani creeperi si budou hrat klidne sami, jim na tom nesejde a cim dele je nechs, tim vice jsou destabilizujici pro cely svet, resp. jeho ekonomiku. Proti creeperum a hlavne proti nepoucitelnym creeperum, kteri nedaji na varovani a tresty od DM se musi tvrde. Dosavadni priklady na EQ myslim potvrzuji ma slova …

A ti co zneuzivaji VEDOME a OPAKOVANE (i pres napomenuti DM) bugu? Bezmilosti na pranyr a tvrde tresty, jen at to vsichni vedi. Spolehat na slusnost hracu a ze se to "samo" spravi je utopie.

Re: Nevím moc, k čemu by to bylo dobré.

Napsal: 30. 12. 2006 11.21
od cybermisa
Kai Rivienta píše:Povedlo se mi zaznamenat, že poplašné informace, třeba o mně, šíří občas i postavy, které k tomu nemají žádný, nebo skutečně jen zástupný důvod a otravují s nimi úplně nové postavy, které neznají. Neočekávám, že za to DM viníky postihne, ale zrovna tak mi přijde jako hloupost, aby tady byla otištěná moje diskuze se dvěma DM postupně, když jsem parťákům v bludišti řekla, že jdeme špatnou cestou, anglicky.(holt, když člověk často hraje anglický servery, tak si myslím, že mu snadno může hláška v AJ ulítnout.) Ze zůčastněných hráčů to sice nikdo ani nezaregistroval a já, když mě na to DM upozornil, jsem si napřed ověřila, jestli si nedělá srandu, ale pak se to "wrong way" dokonce dostalo do pravidel, jako typický příklad zbytečné OOC hlášky (přitom to byla zcela IC věta holá v AJ). Rozmazávat takovýhle věci mi fakt přijde jako nedůstojné a proto hlasuji proti. Pokud by měli být pranýřováni hráči, kteří zneužívají systém, třeba k dublování itemů, jestli to tady jde, tak ti mají být bannutí a ne srovnávaní s takovýmhle prohřeškem. Oproti tomu, třeba nastražení pasti pod spící postavu, mi nepřišlo zdaleka tak zavrženíhodné, jak bylo uváděno v jedněch hráčských chybách. Těch sporných věcí je myslím řada a někoho jen tak označit za vyvrhele, pokud jednoznačně neporušuje pravidla, ještě ho uvádět na listině zla a případné námitky řešit jako nepřípustný flame, myslím, hře neprospěje.
Kai, to si vazne myslis, ze by Labir chtel nekoho pranyrovat na foru kvuli tomu, ze mu ulitne anglicka hlaska???

AD Sireni informaci ve hre: Proc tohle tahas na forum? Koho to zajima? Jestli tvoji posatvu nekdo IC pomlouva, reaguj na to IC.

Napsal: 30. 12. 2006 12.12
od labir
Je pravdou, že praýř by mohl být účinným nástrojem jak zkrotit ty jenž si nedají pokoj. Mohlo by stačit varování - ještě jednou a na pranýř. A dotyčný si dá pozor.

Se změnou accountu si iluze nedělejte na nějaké utajení. DM má vícero možností jak sledovat hráče a v rozšíření bude navíc systém ISA - I See All, jenž bude přesně na tohle zaměřený. Takže změna accountu nebo CD klíče ze strany hráče nic nebude řešit. Když DM bude chtít, tak jej bude moci identifikovat.

A s tím vychováváním hráčů jak píše photter má částečně pravdu. Ti slušní, "vyspělí" hráči by neměli před vším tímhle přivírat či zavírat oči. Když to nejde jinak tak vysvětlení po tellu (třeba neví čeho se vůbec dopouští), nebo napomenutí a když to nepomůže tak kontaktování DM aby zjednal nápravu z pozice síly. DM toho uhlídají jen málo bez aktivní podpory v hráčích. V ideálním případě se k DM tak dostanou jen ty případy, které řešit jinak ani nejde díky neochotě "hříšníka" spolupracovat nebo se napravit. Ale když už se takový případ k DM dostane a dotyčný provinilec i tak nespolupracuje či opakuje prohřešek, tak je klidne na místě pranýř.

Mimochodem jsem četl zajímavou studii, že za úpadkem civilizací stojí v mnoha případech úpadek morálky. A když morálka někomu chybí sama od sebe, tak jsou nutné tvrdé tresty.

Napsal: 30. 12. 2006 12.44
od Tom
cybermisa píše: jsou destabilizujici pro cely svet, resp. jeho ekonomiku.
Tohle ja zase debata s velkými slovy typu : citlivý přístup , výchova hráčů , veřejné pranýřování , destabilizace ekonomiky atd...úžesné pro utopistický svět s rovným přístupem pro každého.

Jenže v praxi to vypadá takto : 4 postavy si založí účet , společně podnikají výpravy , plánují si budoucnoust , nikomu neublyžují , nikoho neobtěžují OOC urážkami , na fóru nevyvolávají hádky , po DM nechtějí žádné unikáty , prostě žijí si jen své postavy... A teď příjde ten "citlivý přístup" Z rozhodnutí vyšší moci vám bereme 85% procent našetřených úspor , to aby jste náhodou neohrozili ekonomiku EQ. To že jste si je šetřili na nějakou nemovitost nás nezajímá , protože vaše skupina nepatří k vyvoleným typům a to ani k typu "kempuje u dvou smrků" ani k typu "táhne to s pottrem". Takže pro Vás žádné sídlo nehrozí ani hrozit nebude čili Vaše peníze zabavujeme. Výsledek … EQ přišla o 4 hráče.

Původně jsem to nechtěl psát je tu už 2-3 měsíce stará záležitost , ale když jsem četl jak tady padají ta nabubřelá slova a fráze...to je prostě pokrytectvý jak ze slovníků.

Napsal: 30. 12. 2006 12.55
od prodigal
Už teď se projevuje to, co jsem říkal - pranýřování bude stát víc času a ooc tahanic, než jaký bude jeho efekt. Zbytečně to obrací pozornost na ooc a fórum.

Napsal: 30. 12. 2006 13.22
od labir
Tom píše:
Jenže v praxi to vypadá takto : 4 postavy si založí účet , společně podnikají výpravy , plánují si budoucnoust , nikomu neublyžují , nikoho neobtěžují OOC urážkami , na fóru nevyvolávají hádky , po DM nechtějí žádné unikáty , prostě žijí si jen své postavy... A teď příjde ten "citlivý přístup" Z rozhodnutí vyšší moci vám bereme 85% procent našetřených úspor , to aby jste náhodou neohrozili ekonomiku EQ. To že jste si je šetřili na nějakou nemovitost nás nezajímá , protože vaše skupina nepatří k vyvoleným typům a to ani k typu "kempuje u dvou smrků" ani k typu "táhne to s pottrem". Takže pro Vás žádné sídlo nehrozí ani hrozit nebude čili Vaše peníze zabavujeme. Výsledek … EQ přišla o 4 hráče. …
Ano to je přesně ono - DM zasáhnou ve hře tak jak uznají že je ve prospěch hry proti ativitám několika "hráčů" a ti to neudrží a začnou křičet při nějaké příležitosti na fóru.

EQ přišla o 4 hráče jenž v neviditelnosti (zejména jeden z nich) ustavičně kolečkovali měsíce a měsíce poklady a to i přes několikanásobné varování DM a dokonce vypnutí pokladů na nejvíc kolečkátorské postavě. Speciálně ten jeden hráč jejíž postavě patřil ten účet (pro ilustraci se jednalo o sumičku silně přes 7.000.000 zlatých) přitom dovedl hrát celkem pěkně pokud chtěl. Jenže nechtěl. Gp-creep měl přednost. A tak přišel DM zásah a myslím že oprávněný. Jasný signál - ustavičný gp-creep nikam nevede a zlato je až podružné při pořizování např. sídla spolku. Tito hráči očividně nepochopili o co šlo a co dělali špatně, naopak to berou jako osobní útok - inu zbavte creepera toho co si nalootil za 1/2 roku lootění.

EQ přišla o 4 hráče - takové hráče které tu ani jako DM/WB nechceme. Takže to není negativní efekt, ale pozitivum. Pokud je jejich hlavní náplní času (90%) snaha creepovat zlato tak myslím že jiné světy je uspokojí více, tam mohou zapadnout a zlí DM jim nebudou strhávat jejich tak těžce nasyslené zlaťáky...

Dosud jsem byl na vážkách zda zveřejňovat či ne - teď už nejsem. Pranýř bude. Také právě proto aby se předešlo takovýmhle výlevům jako je tenhle - jak DM strhávají zlato "neoblíbencům" z účtů pro nic a za nic. Když bude jasně řečeno co kdo provedl a jaký za to dostal trest, tak tomuhle účelovému očerňování DM a dělání z hříšníků chudáčky definitivně odzvoní. A pokud někdo z potrestaných bude chtít flamovat - varování a BAN na fórum i do hry. Má trpělivost je u konce.

Napsal: 30. 12. 2006 13.27
od psin
Upřímně začínám pochybovat o tom, že se dokážu jasně vyjádřit, tak aby to bylo jednoznačně pochopeno, stejně jako pochybuju o tom, že lidi skutečně čtou a chápou co píšu. Takže ještě jednou a naposled - snad se mi to podaří:

Nechtěl jsem a nechci nikoho pranýřovat - termín "pranýř" jsem nikdy nepoužil.

Jedinou mojí snahou bylo, aby DM zveřejnili account hráče, případně jméno jejich postavy, který už byl jimi potrestán za: odhalené a potrestané, notorické nebo závažné porušení pravidel. Velice důležité a rozhodující je v tom to "už byl jimi potrestán" - míněno DM.

Což znamená - že DM už uplatnili individuální přístup k tomu dotyčnému, zapojili všechny prostředky nápravě, ten dotyčný byl s největší pravděpodobností již i několikrát napomenut samotnými hráči apod. a přesto to nepomohlo a proto ho DM potrestali = již byl definitivně "pranýřován".

Uveřejnění jeho accountu nebo i jmen postaviček tedy nebude trestem, ale následkem jeho chování a definitivního rozhodnutí (trestu) DM.

Z toho co jsem právě napsal také plyne, že nebude žádná další debata na foru (respketive může, ale bude zbytečná a typu: proč jste mne uveřejnili? - přičemž důvod bude jasný a není na tuhle otázku nutno vůbec reagovat), že DM nebudou mít víc práce než předtím a že nebudou žádné další tahanice, neboť zveřejnění toho dotyčného bude následovat až po všech těchto věcech. Nehledě na to, že všechno to negativní co je zmíněno může nastat i nyní.

To je všechno co jsem k tomu chtěl a snažil jsem se to vysvětlit - samozřejmě chápu, že definitivní rozhodnutí je na DM a WB, zda tohle zveřejňování použijí nebo jak ho použijí. Chci poděkovat všem, kteří užitečně a k věci přispěli do téhle debaty a nebo hlasovali.

EDIT: tenhle příspěvek jsem nestihl napsat dřív než Labir ten nad ním. Takže časově patří nad jeho a nijak jím neraguji na Labirův předešlý příspěvek.

Napsal: 30. 12. 2006 13.42
od labir
Vzhledem ke stavu ankety a i rozboru situace, jakož i jako důsledek reakcí některých hráčů byl příslušný topic aplikován:

viewtopic.php?p=16337#16337

Napsal: 30. 12. 2006 13.57
od kucik
Tom píše: Tohle ja zase debata s velkými slovy typu : citlivý přístup , výchova hráčů , veřejné pranýřování , destabilizace ekonomiky atd...úžesné pro utopistický svět s rovným přístupem pro každého.

Jenže v praxi to vypadá takto : 4 postavy si založí účet , společně podnikají výpravy , plánují si budoucnoust , nikomu neublyžují , nikoho neobtěžují OOC urážkami , na fóru nevyvolávají hádky , po DM nechtějí žádné unikáty , prostě žijí si jen své postavy... A teď příjde ten "citlivý přístup" Z rozhodnutí vyšší moci vám bereme 85% procent našetřených úspor , to aby jste náhodou neohrozili ekonomiku EQ. To že jste si je šetřili na nějakou nemovitost nás nezajímá , protože vaše skupina nepatří k vyvoleným typům a to ani k typu "kempuje u dvou smrků" ani k typu "táhne to s pottrem". Takže pro Vás žádné sídlo nehrozí ani hrozit nebude čili Vaše peníze zabavujeme. Výsledek … EQ přišla o 4 hráče.

Původně jsem to nechtěl psát je tu už 2-3 měsíce stará záležitost , ale když jsem četl jak tady padají ta nabubřelá slova a fráze...to je prostě pokrytectvý jak ze slovníků.
Tys mě fakt pobavil. Co jiný ho na to fakt říct? :megalol: :megalol: :megalol:

Napsal: 30. 12. 2006 14.26
od photter
nebyl bych to já, abych si vodpustil malej dloubanec :evillaugh:

nezakládá příležitost pro takový "looterský komanda" nevyváženost určitejch povolání ?
moje postavy sou většinou dost akčně hrající, přesto si nedovedu představit, že by něco takovýhodleho dokázaly a to ani na vysokým lvlu
prolejzaj se svejma přátelema dungy ale každá taková akce je skoro událost a umíráme přitom (platíme za to daň svejma životama)
pokud se ale pár hráčů domluví na "těch správnejch" povoláních, je tohle konání pro ně téměř bez rizika a důsledky sou jaký sou (kurva a já naivka si myslel, že moje postava je bohatá)

(jenom tak k zamyšlení)

Napsal: 30. 12. 2006 14.52
od cybermisa
photter píše:nebyl bych to já, abych si vodpustil malej dloubanec :evillaugh:

nezakládá příležitost pro takový "looterský komanda" nevyváženost určitejch povolání ?
Pokud vim, klerici budou omezeni.

Napsal: 30. 12. 2006 15.20
od labir
photter píše:
pokud se ale pár hráčů domluví na "těch správnejch" povoláních, je tohle konání pro ně téměř bez rizika a důsledky sou jaký sou (kurva a já naivka si myslel, že moje postava je bohatá)
Vždy se najde nějaký způsob jak výnosně kolečkovat apod... Není možné tomu zabránit a není to ani efektivní - WB věnuje např. 5 dnů času tomu aby vymyslel jak zabránit nějaké činnosti tak aby neomezil ty co na to nehřeší a přitom za tu dobu může udělat něco co rozšíří možnosti ostatním. Takováhle "prasata" už holt zbudou na odchycení DM. O to horší ponesou důsledky.

Napsal: 30. 12. 2006 23.04
od steel_martin
Já se zavedením Pranýře souhlasim. Zástup hráčů hrajících na Equilibrii se za ten rok pěkně rozrostl, takže trochu přitvrdit nemůže uškodit. Navíc, když už někdo udělá prasárnu a dostane napomenutí nebo trest v podobě smazání všech postav, taxi dá snad pozor.. no a když už to udělá vědomě podruhý, tak už buď trpí demencí nebo je to hráč, jehož hra podle mě nepřinese světu nic dobrého.

Re: Nevím moc, k čemu by to bylo dobré.

Napsal: 31. 12. 2006 18.05
od Kai Rivienta


Mohu se zasmát ? Tvoje OOC hlášky jsou pověstné a to nejen v jednání s hráči, ale i s DM …
Zrovna tvoje výstupy co si OOC prováděl mě přiváděly v úžas a myslím, že zrovna ty to potřebuješ jak koza drbání … :ermm:
No právě, že JSOU POVĚSTNÉ, Myslím, že za poslední dobu, asi tak tří, čtyř, nebo pěti měsíců v reálu, se mi jich povedlo vyvarovat (snad až na jednu před dvěma dny, kdy Kai odpověděla přímou řečí na OOC dotaz, kvůli překlepu a tak prosím hráče, ať se mě na nic OOC neptají ve hře, můžou tady na foru, jestli to opravdu tolik potřebují) a popravdě mě teď po asi půl roce v reálu některé diskuse odpředtím mrzí, ale nic s tím neudělám, jaký na mě mají někteří hráči názor a měnit account mi přijde hloupé. A to nebyl žádný pranýř, no teď už je, tak co se dá dělat, věřím že s ním bude DM zacházet citlivě i když chápu, že má taky jen jedny nervy.

Napsal: 1. 1. 2007 20.27
od Alcatraz
labir píše:Mimochodem jsem četl zajímavou studii, že za úpadkem civilizací stojí v mnoha případech úpadek morálky. A když morálka někomu chybí sama od sebe, tak jsou nutné tvrdé tresty.
at zije katolicka cirkev jakoz i smysl jeji existence a poselstvi, ktere prinasi …

vazne, taky sem byl na vazkach a po precteni bych se musel priklonit pro NEZVEREJNOVAT. A hlavni duvod k tomu je, ze neverim hracum natolik, abych videl Labirova pozitiva jasneji nez negativa, tedy: OOC dopad na hrace/postavy. Jestli nekdo ve hre dela spatne veci (jako bugusing), ma se napomenout a pokusit usmernit. Jak to jde. Seznam hrisniku nijak vyrazne nesnizi napor na DM tohle resit, ale strhne vic flamu a hraci budou k takove postave uz tak pristupovat. Ve slabych chvilkach mam vyhrady proti tvrzeni: "je to buguser, budu ho ignorovat". A vim, ze s timhle nazorem se ztotoznuje docela dost hracu.

Pro me osobne je dulezity pouze seznam prohresku a toho, co je vnimano jako "negativni". Protoze to se kolikrat dozvim az kdyz - obvykle Labir - pretece a zavede se nejake "silene opatreni". Verejny seznam "mirnych prohresku", by mohl byt narozdil od "pranyre" vetsi motivaci a inspiraci.

Napsal: 1. 1. 2007 20.50
od labir
Alcatraz píše:
Pro me osobne je dulezity pouze seznam prohresku a toho, co je vnimano jako "negativni". Protoze to se kolikrat dozvim az kdyz - obvykle Labir - pretece a zavede se nejake "silene opatreni". Verejny seznam "mirnych prohresku", by mohl byt narozdil od "pranyre" vetsi motivaci a inspiraci.
Jenže to je nemožné. Ten seznam nikdy nemůže být úplný a navíc pokus o jeho implementaci tu je ne? Ovšem nějak moc nepomáhá. Seznam katalogizovaných prohřešků.

Pranýř už je zaveden a nebude se rušit. Za porušení pravidel apod se samozřejmě nebude zveřejňovat zpětně, ale od jeho zavedení ano. Tj. pokud někdo porušil i závažně pravidla v minulosti a to natolik že by se na pranýři ocitl tak se tam neocitne pokud již pravidla poručšovat nebude. Ovšem pokud je poruší a bude se jednat o hříšníka jenž se provinil i v minulosti budou zveřejněny i jeho minulé hříchy.