Stránka 2 z 2
Napsal: 28. 1. 2007 14.30
od labir
cybermisa píše:…
2. System se mi libi, ale trosku bych jej doplnil (muj nazor, prosim hnedka nekamenovat) a pozmenil pokles aury pri zabiti v CvC a to dle aury obeti. Pokud nekdo zabije postavu se spatnou, jeho aura by se mu mela zhorsit jen minimalne, nebo prakticky vubec (mozna i lehce zlepsit jde-li o samotne zlo). Pokud nekdo zabije postavu s dobrou aurou, aura by se mu mela zhorsit umerne tomu, jak moc doubrou auru obet mela.

To není vůbec špatný nápad. Musím to rozebrat ze všech stran. Ale na první pohled to zním moc zajímavě. Dík.
Napsal: 28. 1. 2007 14.37
od cybermisa
labir píše:cybermisa píše:…
2. System se mi libi, ale trosku bych jej doplnil (muj nazor, prosim hnedka nekamenovat) a pozmenil pokles aury pri zabiti v CvC a to dle aury obeti. Pokud nekdo zabije postavu se spatnou, jeho aura by se mu mela zhorsit jen minimalne, nebo prakticky vubec (mozna i lehce zlepsit jde-li o samotne zlo). Pokud nekdo zabije postavu s dobrou aurou, aura by se mu mela zhorsit umerne tomu, jak moc doubrou auru obet mela.

To není vůbec špatný nápad. Musím to rozebrat ze všech stran. Ale na první pohled to zním moc zajímavě. Dík.
Jsem rad, ze se libi.

Ono by se tim pak treba i dalo vysvetlit, proc za zabiti cervenych NPC banditu neni postih na auru, kdyz by za zabiti PC bandity taky postih nebyl. Cele by to do sebe pekne zapadlo (plus samozrejme za zabiti NPC strazi by byl postih na auru a tak, ale to uz myslim je).
Napsal: 28. 1. 2007 15.30
od kucik
cybermisa píše:…
To zní dobře. Dělám to nerad ale nemůžu než s tebou souhlasit.
Totiž to co mi na tý auře vadí je, jak snadno jde zlepšit penězma (a zrovna moje nejaktivnější postava na to ty prachy má) a jak málo se jinak mění. Fakt by se mi líbilo, aby odrážela skutečnou ,,škodlivost" postavy, ale to je skoro nemožný udělat a řešit to jde asi jen častejma zásahama DM. Teda nevim, jestli vůbec DM do aury šahaj.
Napsal: 28. 1. 2007 15.32
od photter
háček je v tom, že vítěz CvC nemusí bejt nutně agresor, muže vyhrát ten napadenej a v tom případě bude potrestanej za sebeobranu, to se mi moc nelibí
Napsal: 28. 1. 2007 15.41
od The_Balrog
photter píše:háček je v tom, že vítěz CvC nemusí bejt nutně agresor, muže vyhrát ten napadenej a v tom případě bude potrestanej za sebeobranu, to se mi moc nelibí
na to jsem se ptal Labira nasrazu - pokud třeba honíš zloděje a takhle ho chytneš, pak by ti měl GM tu ztracenou auru zase nahodit zpátky.
Problém je v tom, že GMka v té hře.… no.. však víte ^_~
Mě už se tahle situace jednou stala, že jsem byl nucenej chytit/zabít jednu postavu, co bezdůvodně útočila na jinou *-* jinak to s tím hráčem prostě asi udělat nešlo. Vzhledem k tomu, že to bylo někdy v jednu odpoledne, tak ani nečekám, že byl nějaký GM online.. a co víc, že by si toho třeba i všimnul... v tomhle je ten aurovej system trochu nespravedlivej, co se dá dělat..
na druhou stranu Phottere, toho vítěze to zatím mrzet nemusí, že někoho zabil... to se mu stane osudným až umře on sám ; )
Napsal: 28. 1. 2007 15.52
od kucik
No jasně, o tom jsem uvažoval. U tohohle mam pocit, že by to mělo jít řešit dohodou s DM. A myslim že na tohle jsou citlivý oba (všechny) systémy. Podle toho prvního se ti zhorší aura, podle dalšího se ti rovnou přičtou dny případnýho pobytu na druhý straně a podle posledního budeš závislej na auře agresora.
Napsal: 28. 1. 2007 16.31
od labir
Máte číst pravidla a hlavně se podle nich řídit!
4.11. Veškěré vraždy v CvC soubojích je nutné hlásit DM a to s přesným popisem události. Musí tak učinit obě dvě strany - jak vrah, tak oběť. Samozřejmostí při smrti postavy v CvC je ztráta paměti, která tak vylučuje, aby se obět jakýmkoli způsobem mstila či jinak se vracela ke konfliktu. Ztráta paměti platí při jakémkoliv způsobu a důvodech smrti postavy.
Pak není problém auru dát zase zpět. Dělalo se to kolikrát.
Napsal: 28. 1. 2007 16.36
od cybermisa
kucik píše:No jasně, o tom jsem uvažoval. U tohohle mam pocit, že by to mělo jít řešit dohodou s DM. A myslim že na tohle jsou citlivý oba (všechny) systémy. Podle toho prvního se ti zhorší aura, podle dalšího se ti rovnou přičtou dny případnýho pobytu na druhý straně a podle posledního budeš závislej na auře agresora.
Presne tak a paklize agresor byl paladin s aurou samotne dobro, pak by ti aura rapidne klesla, jenze, vetsinou paladini s takovou aurou agresori moc nejsou.
Jinak k tomu co tu zaznelo:
1. Dm s aurou podle me manipuluji celkem casto, coz je jedine dobre.
2. Ano, za penize auru koupis, jenze: koupit se da jen do urcite miry a dalsi evc, kdyz mas jo zlou auru, musis si ji jet koupit jaksi nekam jinam, coz zaroven cini ten "nakup" aury o neco tezsim

Napsal: 28. 1. 2007 16.48
od The_Balrog
mlčim a stydim se
Napsal: 28. 1. 2007 17.50
od Gran
Viz. Arto .)
Napsal: 31. 1. 2007 9.12
od Gran
Jeden můj spoluhráč mi říkal, že rozdíl 1 ku 28 je dost silný .) Přecijen - to už pak nutí "ty zlé" hrát pomalu jen permku (kdo by měsíc čekal, než se mu uvolní postava?)… a měl jsem pocit, že tu je zakázáno vynucovat .)
Nemyslíte, že rozdíl 1 ku 7 je přijatelnější? =))
Napsal: 31. 1. 2007 9.19
od labir
Asi to začnu počítat. Po milion první:
Přesvědčení postavy a aura postavy jsou dvě zcela rozdílné věci, které mají jen velmi malou korelaci (závislost).
Napsal: 31. 1. 2007 9.26
od Gran
labir píše:Přesvědčení postavy a aura postavy jsou dvě zcela rozdílné věci, které mají jen velmi malou korelaci (závislost).
To samozřejmě vím .) A tedy má další otázka je: Leží na Desce snadno přístupný chrám _zlého_ boha, kde ti kněží za dar zlepší auru?
Protože ono je sice hezké, že si auru můžeš koupit v chrámu... ale některé zákonné postavy, které věří "ve svého boha a k žádnému jinému ni krok", prostě tý Ajris nic
nedají, i kdyby je při příští smrti čekal pád na 1. úroveň a rok mimo hru.
Další způsob, o kterém vím, jak si zvedat auru, je donášení těl do chrámu na oživení. To ovšem taky neudělá každá zlá postava (maximálně ta chytrá, kterou napadne, že by mohla zneužít vděku dotyčného - ne každá ale takhle přemýšlí, i když je zlá).
Čili pokud "ti zlí" nemají způsob, jak si auru zdvihat, tak mezi přesvědčením postavy a její aurou je vysoká kolerace (závislost) =)) .)[/b]
Napsal: 31. 1. 2007 9.53
od cybermisa
Gran píše:labir píše:Přesvědčení postavy a aura postavy jsou dvě zcela rozdílné věci, které mají jen velmi malou korelaci (závislost).
To samozřejmě vím .) A tedy má další otázka je: Leží na Desce snadno přístupný chrám _zlého_ boha, kde ti kněží za dar zlepší auru?
Protože ono je sice hezké, že si auru můžeš koupit v chrámu... ale některé zákonné postavy, které věří "ve svého boha a k žádnému jinému ni krok", prostě tý Ajris nic
nedají, i kdyby je při příští smrti čekal pád na 1. úroveň a rok mimo hru.
Další způsob, o kterém vím, jak si zvedat auru, je donášení těl do chrámu na oživení. To ovšem taky neudělá každá zlá postava (maximálně ta chytrá, kterou napadne, že by mohla zneužít vděku dotyčného - ne každá ale takhle přemýšlí, i když je zlá).
Čili pokud "ti zlí" nemají způsob, jak si auru zdvihat, tak mezi přesvědčením postavy a její aurou je vysoká kolerace (závislost) =)) .)[/b]
1. Ono jde taky o to, ze nekoho se zlou aurou z chramu rovnou vyhodi … Cozje podle me logicky a spravny …
2. Jisteze takovy chram existuje, existovat musi uz z principu, kde existuje, to nech na IC, ale myslim, ze snadno dostupny by byt teda nemel … Uz pricipu na jakem funguje aura, resp. z duvodu PROC je aura jak je
POZN: Korelace … ja bych prave si troufnul rict, ze to moc korelovany neni, pac podle me je na EQ vic tech "chytrych evilaku" prave kvuli systemu aury

Napsal: 31. 1. 2007 10.22
od Gran
Takže ten systém omezuje "blbé eviláky", ne? =)
Napsal: 31. 1. 2007 10.27
od cybermisa
Hele Labir o stranku driv napsal:
labir píše:Detekce CvC/CvN je automatická (úspěšnost okolo 95%). Na auře to záleží proto, aby se ještě víc postihly ty postavy jenž ji mají špatnou. Protože ty obvykle (až na výjimky) hrají stylem "jsem zlej a tak tě zabiju". Tohle nádherně donutí hráče (když už nemá zájem postava) o auru se starat a tím i zajistí "dobrovolný" odliv peněz.
Určování podle počtu předešlých CvC - ne. Domysleli jste případ, kdy nějaká nabušená postava bude periodicky likvidovat a šikanovat nějakou slabší až ji totálně znechutí hru a bude ji tak držet na Druhé straně libovolně dlouho? 5-tá smrt - a postava zcela bez svého přičinění a bez možnosti obrany bude muset strávit na Druhé straně třeba 100 real dnů? Takhle je jen na hráči té postavy aby si zlepšil auru a tím zkrátil dobu - tj. může pro to něco udělat.
A prosím neplést pojmy "špatná aura" a "zlá postava". Mezi nimi není téměř vůbec žádná korelace. Zlá postava může mít dobrou auru stejně jako zlou. Osobně jsem viděl jen velmi málo postav se špatnou aurou, které byly pěkně zahrané a nejednalo se o "pobíječe NPC".
Ten system predevsim omezuje PK

Napsal: 31. 1. 2007 10.28
od Gran
Ok, dík .)